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市場調査レポート
商品コード
1683975

米国の芝刈り機市場:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2025年~2030年)

US Lawn Mowers - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
納期
2~3営業日
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米国の芝刈り機市場:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2025年~2030年)
出版日: 2025年03月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

米国の芝刈り機市場規模は2025年に67億6,000万米ドルと推定・予測され、予測期間中(2025年~2030年)のCAGRは5.4%で、2030年には87億9,000万米ドルに達すると予測されます。

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米国の芝刈り機市場は、造園メンテナンスの重要性の高まり、屋上緑化に対する意識の高まり、業界における技術革新の拡大により、成長が加速すると予測されます。郊外の芝生、ゴルフコース、スポーツフィールド、公共公園における造園サービスの需要増加が、米国の芝刈り機市場を牽引しています。長期的には、緑地や屋根の採用が増加し、市場成長の原動力になると予想されます。また、政府は環境維持の一環として緑地の拡大・保全を重視しています。例えば、米国国勢調査局によると、政府は公園を含む商業および住宅建設活動に1兆7,812億米ドルの投資を計画しています。したがって、このような取り組みが、今後数年間の芝刈り機の需要を下支えすると思われます。さらに、市場プレーヤーは技術的に高度な製品の導入に注力しています。例えば、2022年7月、Toro Companyは、位置決めシステムにLiDARの代わりにカメラを使用するロボット芝刈り機の新リーグ(名称未定)を発売しました。これは、ユーザーが周辺ワイヤーを使用する必要がなく、芝刈り機が障害物を容易に検出できることを意味します。

米国の芝刈り機市場動向

ガソリン芝刈機の需要が高い

ガソリン芝刈り機は、家庭用にも業務用にも最適です。優れたパワーとハイグレードな最先端性能により、広い芝生エリアではプッシュ式または自走式で使用されます。また、耐腐食性のシャーシやアルミニウムなど、剛性の高いプロ仕様の部品を使用しており、メンテナンスや整備にかかるコストも低いです。さらに、政府による取り組みが今後数年間、ガソリン芝刈り機市場を牽引すると予想されています。例えば、2022年7月、国立公園局は、アウトドアレクリエーションレガシーパートナーシップ(ORLP)助成金プログラムを通じて1億9,200万米ドルを地域社会に分配しました。これにより、都市コミュニティは、新しいアウトドア・レクリエーション・スペースを作り、既存の公園を再活性化し、経済的に恵まれない地域の人々とアウトドアとのつながりを形成することができるようになりました。

商業/政府部門が最大のエンドユーザー

米国の業務用芝刈り機市場は、ゴルフコース、スポーツフィールド、学校、公共公園などの商業スペースのメンテナンス需要の高まりとともに拡大しています。国内にはゴルフコースやスポーツフィールドが多数あり、業務用芝刈機市場の成長を後押ししています。例えば、全米ゴルフ財団の調査によると、2022年、米国には合計16,000のゴルフコースがありました。5歳以上の米国人口の3分の1以上が、2022年にゴルフ(コース内またはコース外)をプレーしたり、テレビやオンラインでゴルフを見たり、ゴルフに関する本を読んだり、ゴルフ関連のポッドキャストを聞いたりしています。例えば、全米ゴルフ財団によると、2022年にゴルフをプレーした人の総数は1億1,900万人で、前年から12%増加しました。このような国内のゴルフプレーヤーの増加は、業務用芝刈り機の使用を促進します。さらに、政府は公共公園の整備に投資することで、カリフォルニア州の屋外スペースの拡大に注力しています。2022年には、地元と州の指導者が屋外施設を拡張するために約1,500万米ドルを交付しました。同国におけるこのような屋外施設の拡大は、今後数年間で業務用芝刈機の使用を増加させると予想されます。

米国芝刈り機産業の概要

米国の芝刈り機市場は統合され競争しています。各社は製品の品質とプロモーションに基づいて競争し、より大きな市場シェアを握るための戦略的な動きに注力しています。各社は新製品の開発や他社との提携・買収に多額の投資を行っており、市場シェアの拡大や研究開発活動の強化が期待されています。同市場の主要企業には、Deere &Co.、Stanley Black &Decker、The Toro Company、Kubota Corporation、American Honda Motor Co. Inc.などがあります。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
    • 景観維持の需要
    • 緑地と屋上緑化の普及
  • 市場抑制要因
    • 造園における労働力不足
    • 芝刈り機のメンテナンスコストの高さ
  • 業界の魅力- ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ
    • 手動式
    • 電動
    • ガソリン式
    • ロボット
    • その他の製品タイプ
  • エンドユーザー
    • 住宅用
    • 商業/政府

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Ariensco
    • Deere & Company
    • American Honda Motor Co. Inc.
    • Husqvarna Group
    • Kubota Corporation
    • Makita Corporation
    • Stanley Black & Decker
    • Yamabiko Corporation
    • The Toro Company
    • Stihl Group

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 50001676

The US Lawn Mowers Market size is estimated at USD 6.76 billion in 2025, and is expected to reach USD 8.79 billion by 2030, at a CAGR of 5.4% during the forecast period (2025-2030).

US Lawn Mowers - Market - IMG1

The United States lawn mowers market is anticipated to grow faster, owing to the growing prominence of landscaping maintenance, rising awareness about green roofs, and expanding technological innovations in the industry. Increasing demand for landscaping services in suburban lawns, golf courses, sports fields, and public parks drive the US lawn mower market. Over the long term, increasing adoption of green spaces and roofs is anticipated to drive market growth. Besides, the government emphasizes expanding and preserving green spaces as part of environmental sustainability. For instance, according to the US Census Bureau, the government planned to invest USD 1,781.2 billion for commercial and residential construction activities, including parks. Hence, such initiatives are likely to support the demand for lawnmowers in the coming years. Moreover, market players have been concentrating on introducing technologically advanced products. For instance, in July 2022, the Toro Company launched a new league of robotic lawn mowers (unnamed) that uses cameras instead of LiDAR for their positioning system, which means the user does not need to use a periphery wire, and the mower can detect obstacles easily.

United States Lawn Mowers Market Trends

Petrol Land Mowers are in High Demand

Petrol lawnmowers are ideal for home or professional use. They are push-powered or self-propelled for large lawn areas due to their superior power and high-grade cutting-edge performance. They are built using rigid, professional-grade components, such as corrosion-resistant chassis and aluminum, and require low maintenance and servicing costs. Moreover, initiatives by the government are anticipated to drive the petrol lawnmower market in the coming years. For instance, in July 2022, the National Park Service distributed USD 192 million to local communities through the Outdoor Recreation Legacy Partnership (ORLP) grant program. This enabled urban communities to create new outdoor recreation spaces, reinvigorate existing parks, and form connections between people and the outdoors in economically underserved areas.

Commercial/Government Sector is the Largest End User

The market for commercial lawnmowers in the United States is expanding with the growing demand for the maintenance of commercial spaces such as golf courses, sports fields, schools, and public parks. The large number of golf courses and sports fields in the country are fueling the commercial lawnmower market growth. For instance, according to a survey by the National Golf Foundation, in 2022, there were a total of 16,000 golf courses in the United States. More than one-third of the US population over the age of 5 played golf (on-course or off-course), followed golf on television or online, read about the game, or listened to a golf-related podcast in 2022. For instance, according to the National Golf Foundation, there were a total of 119 million people who played golf in 2022, 12% up from the previous year. This increase in the number of golf players in the country fuels commercial lawnmower use. Furthermore, the government is focusing on expanding outdoor spaces in California by investing in public park improvements. In 2022, local and state leaders granted nearly USD 15 million to expand outdoor facilities. This expansion of outdoor facilities in the country is expected to increase the use of commercial lawnmowers in the coming years.

United States Lawn Mowers Industry Overview

The United States Lawn Mowers market is consolidated and competitive. Companies compete based on product quality and promotion and focus on strategic moves to hold larger market shares. Companies are investing heavily in developing new products and collaborating with and acquiring other companies, which is expected to increase their market shares and strengthen their R&D activities. Some of the key players in the market are Deere & Co., Stanley Black & Decker, The Toro Company, Kubota Corporation, and American Honda Motor Co. Inc.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Demand For Landscaping Maintenance
    • 4.2.2 Adoption of Green Spaces and Green Roofs
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 Shortage of Labor In Landscaping
    • 4.3.2 High Maintenance Cost of Lawn Mowers
  • 4.4 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Threat of New Entrants
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Manual
    • 5.1.2 Electric
    • 5.1.3 Petrol
    • 5.1.4 Robotics
    • 5.1.5 Other Product Types
  • 5.2 End User
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial/Government

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Ariensco
    • 6.3.2 Deere & Company
    • 6.3.3 American Honda Motor Co. Inc.
    • 6.3.4 Husqvarna Group
    • 6.3.5 Kubota Corporation
    • 6.3.6 Makita Corporation
    • 6.3.7 Stanley Black & Decker
    • 6.3.8 Yamabiko Corporation
    • 6.3.9 The Toro Company
    • 6.3.10 Stihl Group

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS