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市場調査レポート
商品コード
1644442
米国のホームオフィス家具:市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025~2030年)United States Home Office Furniture - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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適宜更新あり
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米国のホームオフィス家具:市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025~2030年) |
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 160 Pages
納期: 2~3営業日
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米国のホームオフィス家具の市場規模は2025年に155億6,000万米ドルと推定・予測され、予測期間(2025-2030年)のCAGRは5.34%で、2030年には201億8,000万米ドルに達すると予測されています。
自宅や遠隔地で仕事をする人の増加が、様々な小売業者やメーカーにとって、ホームオフィス家具カテゴリーの需要を牽引しています。スマートで快適、フレキシブルなデザインの家具は、簡単で迅速な配送オプションとともに顧客を惹きつけています。市場動向には、人間工学に基づいた多機能家具や、インテリアに調和するデザインなどがあります。座ったり立ったりできる調節機能、ワイヤレス充電テーブル、チェア、シェルフ・ユニットなど、技術革新が施されたデスクが主なセールスポイントとなっています。
人々の移動と定住の必要性から、家庭用家具の需要が増加しています。スマートホーム家具の需要も大きく伸びると予想されます。家具の品質劣化により、米国では人々が家庭用家具を購入するようになった。貸出金利が低く、新興国ではオンラインショップが開設されているため、家庭用家具の市場シェアは急速に拡大するとみられます。米国市場は動向の変化に適応しつつあり、新規参入企業との競争が激化しています。消費者は、モダンで現代的な家具、環境に優しい家具、機能が統合されたスマートな家具を求めています。また、特に狭いスペースでは、テクノロジーを駆使した多目的家具や折りたたみ式家具が求められています。パーソナライゼーション・オプションも、個々の消費者のニーズを満たすために重要です。ホームオフィス家具は、今日の家庭環境や職場環境において重要です。ホームオフィス家具は、子供たちが学校の課題をこなしたり、家族が家計のやりくりをしたり、ネットで調べ物をしたり、オフィスで在宅勤務をする人など、さまざまな用途に利用されています。
オフィスチェアは、ホームオフィスのワークスペースに不可欠な要素であり、長時間座っていても快適なサポート機能とスタイルのバランスが問題となります。従業員が1日8~10時間以上を職場で過ごす以上、適切なシーティングは非常に重要になります。オフィスチェアは、仕事中の正しい姿勢に大きく影響し、結果として健康にも影響を及ぼすため、不健康や疲労を避けるために、科学的なラインに基づいて椅子を作らなければならないです。米国では、エルゴノミクスチェアの需要も高まっており、従業員の生産性、効率、職場の美観の向上に役立っています。米国の顧客は、見た目の美しさだけでなく、高品質な素材で構成された高品質の家具を好んで購入しています。
インターネットの普及が進み、スマートフォンやコンシューマー・バンキングの利用が増えたことがeコマースの成長につながった。そのため、ほとんどの家具メーカーは、eコマースが国内で普及しつつあることを受けて、自社製品をオンラインで販売することを奨励していると感じています。メーカー各社は、AmazonやWayfairなど、さまざまな大手eコマースを通じて製品を提供しています。また、オンラインストアの利点である低価格や多様な製品の入手が可能であることも、オンラインストアを通じたホームオフィス家具製品の成長に拍車をかけていると考えられます。
米国のホームオフィス家具産業は、その性質上、断片化されています。本レポートでは、米国のホームオフィス家具市場で事業を展開する主要な国際的企業を取り上げています。市場シェアについては、現在、いくつかの大手企業が市場を独占しています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅から中小の企業が新規契約の獲得や新規市場の開拓によって市場での存在感を高めています。主なプレーヤーとしては、Herman Miller, Inc.、Steelcase, Inc.、IKEA、Haworth, Inc.、HNI Corporationなどが挙げられます。
The United States Home Office Furniture Market size is estimated at USD 15.56 billion in 2025, and is expected to reach USD 20.18 billion by 2030, at a CAGR of 5.34% during the forecast period (2025-2030).
The rise in the number of people working from home /remote places is driving the demand for home office furniture's category for various retailers and manufacturers alike. Smart, comfortable, and flexible furniture designs attract customers with easy and fast delivery options. Some market trends include ergonomics in furniture with multiple functions and designs that blend well with interiors. Desks with technological innovations, such as adjustable sit and stand functions, wireless charging tables, chairs, and shelving units, are major selling points.
Demand for home furniture has increased due to people's need to move around and settle down. The demand for smart home furniture is also expected to grow significantly. The deterioration of furniture quality has caused people to buy home furniture in the United States. With low lending rates and online stores opening up in emerging economies, the market share of home furniture is likely to grow quickly. The US market is adapting to changing trends and is seeing more competition from new players. Consumers are looking for modern and contemporary furniture, eco-friendly furniture, and smart furniture with integrated features. People are also looking for multi-purpose and foldable furniture that is technology-driven, especially in small spaces. Personalization options are also important for meeting the needs of individual consumers. Home Office Furniture is important in today's family and work environment. They serve various purposes, such as kids doing school projects, families working on a home budget or researching online, and people working from home in the office.
Office chairs are an integral part of the home office workspace and can be a matter of balancing style with the support features that make it more comfortable for sitting over a length of time. With employees spending more than 8-10 hours a day being occupied at work, proper seating becomes very crucial. Chairs must be built on scientific lines to avoid ill health and fatigue, as office chairs greatly influence correct posture while at work and consequently influence health. In the United States, there is also an increasing demand for ergonomic chairs, which helps in enhancing employee productivity, efficiency, and aesthetics of the workplace. American customers prefer to buy high-quality furniture that not only possesses a great look but is made up of high-quality materials.
Increased penetration of the internet and a rise in the use of smartphones and consumer banking systems have led to the growth of e-commerce. Therefore, most furniture manufacturers feel encouraged to sell their products online as e-commerce is gaining traction in the country. Manufacturers are offering their products through various leading e-commerce giants such as Amazon, Wayfair, and others. Also, the benefits of online stores, such as low pricing and availability of a variety of products, are believed to impetus the growth of home office furniture products through online stores.
The United States home office furniture industry is fragmented in nature. The report covers major international players operating in the United States home office furniture market. Regarding market share, some of the major players currently dominate the market. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets. Some major players are Herman Miller, Inc., Steelcase, Inc., IKEA, Haworth, Inc., and HNI Corporation.