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市場調査レポート
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1635419

米国の壁装:市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025~2030年)

United States Wall Coverings - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 96 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
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米国の壁装:市場シェア分析、産業動向、統計、成長予測(2025~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 96 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

米国の壁装市場は予測期間中にCAGR 3.41%を記録する見込みです。

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主なハイライト

  • 壁装市場の拡大は、生活水準の向上、贅沢な生活への憧れ、可処分所得の増加による家庭のカスタマイズが原動力となっています。さらに、技術革新の進歩や、インクジェット印刷技術で印刷されたオーダーメイドの3D壁など、より質の高いアイテムが高所得層の消費者の壁装材購入を誘引しています。
  • ほとんどの壁装製品はメンテナンスが簡単で長持ちするため、顧客の需要が高まると予測されます。人口の増加と都市化の結果、インフラ活動への投資が予測期間を通じて壁装市場の成長を促進すると思われます。
  • ペンキは、特定の用途では壁紙よりも優れた代替品と考えられています。さらに、既存の壁紙を剥がすのは面倒な作業で、効率的に行うには適切な道具が必要になります。壁紙の剥離は、化学薬品や剥離ツールを使って行うことができるが、注意を払わないと壁が損傷する可能性があります。
  • ダッジ・コンストラクション・ネットワークによると、米国の上位20都市圏における商業施設および集合住宅の着工額は、2020年から2021年にかけて18%増加します。全米では、2021年の商業・多世帯建設は16%上昇しました。2021年の商業・多世帯住宅の着工件数は、上位半分(上位10都市圏)で18%増加し、ワシントンDCとカリフォルニア州ロサンゼルスの2都市圏は減少しました。
  • ワシントンDCとカリフォルニア州ロサンゼルスの2つの都市圏では着工件数が減少しています。例えば、BEAによると、米国の建設部門は世界最大規模であり、民間支出は年々増加し続け、約800万人が雇用されています。2023年までに、新規建設は1兆4,490億米ドルに達すると推定されています。
  • パンデミックの間、新築住宅開拓は、許可を提供する政府機関の閉鎖や建設資材のサプライチェーンの混乱によってさらに妨げられ、これは米国の壁装市場にも影響を与えました。
  • パンデミック(世界的大流行)にもかかわらず、2021年の賃貸住宅には朗報もある:RentCafeの最近の調査によると、賃貸物件の建設は、過去4年間のアパート建設が活発だった年とほぼ同じペースで推移しています。5年連続で、2021年には米国全土で33万戸以上の新規賃貸住宅がオープンする予定です。

米国の壁装市場動向

米国の住宅建設活動の回復が市場を押し上げる

  • 住宅建設は壁装市場の大部分を占めており、今後も大幅な増加が見込まれます。米国の持続的な人口増加により、アパートを含むあらゆるタイプの住宅需要が高まっているため、雇用機会と人口拡大が新築住宅需要増加の大きな原動力となっています。
  • 米国国勢調査局と米国住宅都市開発省は共同で、2022年4月の新築住宅建築統計を発表した:建築許可件数は181万9,000件、住宅着工件数は172万4,000件、住宅完成件数は129万5,000件。
  • 米国国勢調査局によると、2008年の大不況で大幅に減少した米国の新築商業建築額は、不況前の水準まで回復し、2021年には910億3,000万米ドルに達します。2022年には、米国の着工額は1,350億米ドルに達します。さらに、米国で最も多く着工された商業建築の形態は、個人事務所でした。個人事務所、倉庫、ショッピング・小売施設は、今後数年間もその魅力を維持すると思われます。

壁紙製品の技術革新が市場成長を牽引

  • 市場の壁紙分野では、オスナーバーグから不織布バッキングへの置き換えや軽量化など、絶え間ない技術革新が見られます。加えて、カビの制限を排除する通気性ファブリックのような他の特性の組み込みは、かなり商業と住宅の両方の分野で壁紙市場の成長を推進しています。
  • さらに、壁紙技術の進歩は、これらの材料を簡単に貼ったり剥がしたりできるようにすることで、販売機会を向上させると思われます。したがって、2022年まで、住宅・非住宅市場における建築工事や住宅改修の可能性がより魅力的になることで、壁紙の需要が高まると思われます。
  • 生活水準の向上、可処分所得の増加は、生活空間や仕事空間に対するより良い展望への欲求につながり、その達成の一部は、よりポジティブに考えるように脳を調整することです。
  • 米国の多くの企業は、環境に優しく魅力的な壁紙の生産に投資しています。さらに、多くの企業が市場シェアを維持・拡大するために、M&Aなどの新たな手法も駆使しています。例えば2021年5月、F.バックドロップの塗料会社はシューマッハ&カンパニーに買収されました。この買収により、同社はプレミアム壁装材を製品ラインに加えることで、市場シェアを拡大することができます。

米国壁装材産業の概要

米国の壁装市場は中程度の競合関係にあり、複数の大手企業で構成されています。市場シェアの面では、現在数社の大手企業が市場を独占しています。市場で圧倒的なシェアを持つこれらの大手企業は、さまざまな国での顧客基盤の拡大に注力しています。これらの企業は、市場シェアを拡大し、収益性を高めるために、戦略的な共同イニシアティブを活用しています。また、同市場で事業を展開する企業は、製品力を強化するため、壁装技術に取り組む新興企業を買収しています。

  • 2022年6月- クロスビルは、表面が渦を巻くように輝き、ソフトで洗練された光沢を放つ、クラシックグルーブ磁器タイルコレクションを発表。究極の製品は、様々な装飾要素でアクセントをつけた、審美的に改良された暖色系と寒色系のニュートラルタイルのコレクションです。
  • 2021年8月-サウスダコタ州スーフォールズのファニチャーマートUSAが、本社と流通拠点の30万平方フィートの拡張工事に着工。65万平方フィートの工場は、同社の従業員1,200人の拠点となり、完成後はノースダコタ州、サウスダコタ州、ミネソタ州、ウィスコンシン州、イリノイ州、アイオワ州のファニチャーマート、アシュレイ・ホームストア、アンクレーム・フレイト・ファニチャーの店舗に製品を提供します。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリスト・サポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果
  • 調査の前提
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因と市場抑制要因のイントロダクション
  • 市場促進要因
    • 住宅建設活動の回復
    • 認知度の向上による壁パネル販売の回復
    • デジタル印刷ソリューションの需要増加
    • 不織布・紙ベースの壁紙の成長
  • 市場抑制要因
    • 塗料セグメントとの激しい競合
    • 最近のマクロ環境の変化が顧客消費に影響を与える見込み
  • 業界バリューチェーン分析
  • 業界の魅力度-ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • 壁装と壁紙の輸出入分析
  • 米国における壁紙とその他の主要代替品に対する顧客の消費動向
  • COVID-19の壁紙業界への影響
  • 主要製品の革新
    • 環境に優しい壁紙
    • プランクプリント
    • デジタル印刷の進歩
    • 光吸収壁紙

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • 壁パネル
    • タイル
    • 金属壁
    • 壁紙
      • ビニール
      • 不織布壁紙
      • 紙壁紙
      • ファブリック壁紙
      • その他の壁紙
  • 用途別
    • 住宅
    • 商業
  • エンドユーザー別
    • 専門店
    • ホームセンター
    • 家具店
    • 量販店
    • eコマース
    • その他のエンドユーザー

第6章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Brewster Home Fashion
    • Benjamin Moore & Co.
    • York Wall Coverings
    • F. Schumacher
    • Crossville Inc.
    • Georgia-Pacific
    • Mohawk Industries Inc.
    • Ahlstrom-Munksjo Oyj
    • Johns Manville Corporation
    • Rust-Oleum Coproration
    • Sherwin-Williams Company
    • The Valspar Company
    • Koroseal Wall Protection
    • Len-Tex Corporation
    • Wallquest Inc.

第7章 投資分析

第8章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 91740

The United States Wall Coverings Market is expected to register a CAGR of 3.41% during the forecast period.

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Key Highlights

  • The expansion of the wall coverings market is driven by rising standards of living, the desire for a luxurious existence, and household customization due to increased disposable income. Furthermore, advancements in innovation and better-quality items, such as bespoke 3D walls printed with ink-jet printing technology, have enticed high-income consumers to purchase wall coverings.
  • Most wall covering products are simple to maintain and long-lasting, projected to increase customer demand. As a result of the expanding population and urbanization, investments in infrastructure activities are likely to promote the growth of the wall coverings market throughout the forecast period.
  • Paint is considered a better alternative, as compared to wall coverings in specific uses. Furthermore, removing existing wallpaper can be a tiresome task that needs the right tools to be efficient. Stripping wallpaper can be achieved with chemicals or stripping tools, but care must be taken, or the wall can be damage.
  • According to Dodge Construction Network, the value of commercial and multifamily construction starts in the top 20 metropolitan regions of the United States climbed 18% from 2020 to 2021. Nationally, commercial and multifamily construction in the United States rose by 16% in 2021. Commercial and multifamily starts increased 18% in the top half (the top ten metro areas) in 2021, with two metro areas, Washington, DC, and Los Angeles, CA, reporting declines.
  • The New constructions in this region increase an opportunity for the Wall coverings market suppliers. For instance, According to BEA, The construction sector in the United States is one of the world's largest, with private spending continuing to rise year after year and around 8 million people employed. By 2023, new construction is estimated to be worth USD 1,449 billion.
  • During the Pandemic, new home development was further hampered by the closure of government agencies that provided permits and disruptions in the supply chain for construction supplies. which also affected the Wall Coverings Market in the United States.
  • Despite the Pandemic, there is some good news for renters in 2021: According to a recent survey from RentCafe, rental property construction has stayed at almost the same rate as in the preceding four active years of apartment construction. For the fifth year in a row, over 330,000 new rental units are scheduled to open across the United States in 2021.

US Wall Coverings Market Trends

Rebounding Residential Construction Activity in the United States is Boosting the Market

  • Residential constructions account for a significant portion of the wallcovering market and are expected to increase considerably. Employment opportunities and population expansion are substantial drivers of the rising demand for new housing since sustained population growth in the United States has raised the demand for all types of housing, including apartments.
  • The United States Census Bureau and the United States Department of Housing and Urban Development jointly released the following new residential building statistics for April 2022: 1,819,000 building permits issued, 1,724,000 housing starts, and 1,295,000 housing completions.
  • According to US Census Bureau, after a considerable decline during the 2008 Great recession, the value of the new commercial building in the United States has recovered to pre-recession levels, hitting 91.03 billion USD in 2021. In 2022, the value of construction starts in the United States reached USD 135 billion. Moreover, the most popular forms of commercial construction started in the United States were private offices. Private offices, warehouses, and shopping/retail facilities will maintain their attractiveness in the coming years.

Incremental Innovation in Wallpaper Products Drives Market Growth

  • The wallpaper segment of the market is seeing a constant innovation, such as the replacement of Osnaburg with non-woven backing and lightweight. Besides, the incorporation of other characteristics, like breathable fabrics that eliminates the limitations of molds, is considerably promoting the growth of the wall-coverings market in both commercial and residential sectors.
  • Furthermore, advancements in wallpaper technology will improve sales opportunities by making these materials easier to apply and remove. Therefore, through 2022, the more attractive possibilities for building construction in residential & non-residential markets and home improvements will enhance wallpaper demand.
  • Rising standard of living, Increased disposable income lead to a desire for a better outlook on living and working spaces, and part of achieving that is conditioning one's brain to think more positively, which they may do the surrounding themselves with the wallpapers that make them happy.
  • Many companies in the United States are investing in producing environmentally friendly and attractive wallpapers. In addition, numerous corporations are using additional techniques to retain or expand market shares, such as mergers and acquisitions. In May 2021, for instance, F. The Backdrop paint company was purchased by Schumacher & Co. This acquisition allows the company to increase its market share by adding Premium wall coverings to its product line.

US Wall Coverings Industry Overview

The United States Wall Covering Market is moderately competitive and consists of several major players. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. These major players, with a prominent share in the market, are focusing on expanding their customer base across different countries. These companies are leveraging strategic collaborative initiatives to increase their market share and increase their profitability. The companies operating in the market are also acquiring start-ups working on Wall Covering technologies to strengthen their product capabilities.

  • June 2022 - Crossville launches the classic grooves porcelain tile collection with swirling surface glints and glows with a soft, sophisticated sheen. The ultimate product is a collection of aesthetically improved warm and cool neutral tiles accented by various decorative elements.
  • August 2021 - The Furniture Mart USA from Sioux Falls, South Dakota, broke ground on a 300,000-square-foot expansion of its headquarters and distribution hub. The 650,000-square-foot plant will serve as a hub for the company's 1,200 employees and offer the product for its Furniture Mart, Ashley HomeStore, and Unclaimed Freight Furniture stores in North Dakota, South Dakota, Minnesota, Wisconsin, Illinois, and Iowa after it is done.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Introduction to Market Drivers and Restraints
  • 4.3 Market Drivers
    • 4.3.1 Rebounding Residential Construction Activity
    • 4.3.2 Recovery in Wall Panel Sales Aided by Higher Awareness
    • 4.3.3 Increasing Demand for Digitally Printed Solutions
    • 4.3.4 Growth in Non-woven and Paper-based Wallpapers
  • 4.4 Market Restraints
    • 4.4.1 Strong Competition from the Paints Segment
    • 4.4.2 Recent Changes in Macro-environment Expected to Impact Customer Spending
  • 4.5 Industry Value Chain Analysis
  • 4.6 Industry Attractiveness - Porter's Five Force Analysis
    • 4.6.1 Threat of New Entrants
    • 4.6.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.6.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.6.4 Threat of Substitute Products
    • 4.6.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.7 Import-Export Analysis for Wallcoverings and Wallpapers
  • 4.8 Customer Spending Trends on Wallcoverings and Other Key Alternatives in the United States
  • 4.9 Impact of COVID-19 on the Wallcoverings Industry
  • 4.10 Key Product Innovations
    • 4.10.1 Eco-Friendly Wallcoverings
    • 4.10.2 Plank Prints
    • 4.10.3 Digital Printing advancements
    • 4.10.4 Light Absorbing Wallcoverings

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Wall Panel
    • 5.1.2 Tiles
    • 5.1.3 Metal Wall
    • 5.1.4 Wallpaper
      • 5.1.4.1 Vinyl
      • 5.1.4.2 Non-woven Wallpaper
      • 5.1.4.3 Paper-based Wallpaper
      • 5.1.4.4 Fabric Wallpapers
      • 5.1.4.5 Other Wallpaper Types
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial
  • 5.3 By End User
    • 5.3.1 Specialty Store
    • 5.3.2 Home Center
    • 5.3.3 Furniture Store
    • 5.3.4 Mass Merchandizer
    • 5.3.5 E-commerce
    • 5.3.6 Other End Users

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 Brewster Home Fashion
    • 6.1.2 Benjamin Moore & Co.
    • 6.1.3 York Wall Coverings
    • 6.1.4 F. Schumacher
    • 6.1.5 Crossville Inc.
    • 6.1.6 Georgia-Pacific
    • 6.1.7 Mohawk Industries Inc.
    • 6.1.8 Ahlstrom-Munksjo Oyj
    • 6.1.9 Johns Manville Corporation
    • 6.1.10 Rust-Oleum Coproration
    • 6.1.11 Sherwin-Williams Company
    • 6.1.12 The Valspar Company
    • 6.1.13 Koroseal Wall Protection
    • 6.1.14 Len-Tex Corporation
    • 6.1.15 Wallquest Inc.

7 INVESTMENT ANALYSIS

8 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS