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市場調査レポート
商品コード
1631602

米国のスマートロック:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025年~2030年)

United States Smart Lock - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
納期
2~3営業日
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米国のスマートロック:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2025年~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

米国のスマートロック市場は予測期間中にCAGR 11.2%を記録する見込み

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主要ハイライト

  • 米国では、他のスマートホームデバイスの普及に比べ、スマートロックの普及はまだ進んでいないです。消費者技術協会(CTA)が最近実施した調査によると、米国世帯の約69%(8,300万世帯に相当)が少なくとも1つのスマートホームデバイスを所有しています。このような統計は、適切なマーケティング戦略をとることで、市場参入企業のビジネス機会を浮き彫りにしています。
  • 米国市場の主要企業が他の地域、特に欧州諸国に進出することも、市場成長の強力な原動力になると予想されます。例えば、CES 2020において、August Inc.とYale Locks(米国を拠点とするスマートロックメーカー)は、両社の製品ポートフォリオに新たなスマートロックを追加し、欧州、中東、アフリカ地域のYale Smart Lockの新規と既存の所有者向けに「Yale Access module」の名称で製品を提供することを発表しました。
  • 株式会社オーガストの新製品「Wi-Fi Smart Lock」は、2要素認証と2層暗号化を義務付け、同社のアプリとクラウドを通じて遠隔管理できます。同様に、エールの新製品「Linus Smart Lock」は、ドアの施錠・解錠位置をモニタリングして通知する「DoorSense」技術を搭載。スマートフォンからの解錠にも対応しています。
  • 市場における新製品の発売は、競合の反応の発生と性質の両方に大きな影響を与える可能性があります。例えば、2020年11月、カリフォルニアに本社を置くホームインテリジェンスの世界的ベンダーであるEZVIZは、その革新的なスマートホーム製品群を拡大し、指紋認証錠を追加しました。新たに発売されたL2 Smart Lockは、EZVIZのコアコンピタンスであるセキュリティを継承しています。このロックは4つの解錠方法を備え、同時にドアベルとしても機能します。さらに重要なのは、オートロックやいたずら防止アラームを含む一連のセキュリティ機能により、強引な侵入から家庭を守ることができるという点です。

米国のスマートロック市場動向

商業セグメントが大きく成長する見込み

  • 本調査で対象とする商業スペースには、ホスピタリティ産業、病院、企業オフィス、学校、レンタルスペースなどが含まれます。これらのスペースにおけるスマートロックの採用は、予測期間中に大きく成長すると予想されます。
  • リモートアクセスによる様々な入口の安全で容易な管理、敷地のセキュリティを追跡する能力などの要因が、これらのスペースにおけるスマートロック採用の成長を可能にし、したがって、様々な利害関係者が多額の投資を行うことを推進しています。
  • 非営利団体Gun Violence Archive(GVA)のデータによると、米国では2019年末までに合計417件の銃乱射事件が発生しました。Gun Violence Archiveのデータによれば、2020年には銃による暴力で2万人近いアメリカ人が死亡しており、これは少なくとも過去20年間でどの年よりも多いです。このような統計は、公共の場での銃乱射事件が多発する時代において、これらの空間(主に学校や教会)にある組織が可能な限り高いセキュリティレベルを求める必要性を強調しています。
  • また、スマートフォンの普及が進むにつれて、コネクテッドデバイスの成長が加速しており、ユーザーはさまざまなコネクテッドモバイルアプリを使って、ドアロックに遠隔アクセスしたり、ドアのロックを解除したりできるようになっています。
  • カスタマーサービスと顧客体験は、ホスピタリティ産業において重要な役割を果たしています。ホテル経営者は、顧客の快適な滞在を保証しています。その過程で、さまざまなホテルが、敷地のセキュリティを向上させるために、ICカードでアクセスできるRFIDロックの代わりに、Bluetooth対応ロックやWi-Fi対応ロックをホテルに採用することを計画しています。

スマートホームの普及と住宅侵入の増加が住宅市場の成長を後押し

  • 米国は、スマートホーム技術や製品の採用が拡大していることから、北米地域の中でも突出した市場となっています。National Council For Home Safety and Security(Alarms.org)の調査によると、アメリカ人の5人に3人以上が、スマートホームを所有する最大のメリットはセキュリティであると回答しています。また、57%のアメリカ人が、スマートホーム技術製品によって1日平均30分の時間を節約できると回答しています。
  • 今後数年間で、ADT、Bosch、Honeywellといった大手企業のスマートロックや防犯カメラなど、スマートホームセキュリティの選択肢が国内の消費者に広がると考えられます。
  • 2020年8月、セキュリティとスマートホームのソリューションプロバイダーであるADTとGoogleは、次世代のスマートホームセキュリティを開発するために長期的なパートナーシップを締結すると発表しました。このパートナーシップは、Googleの機械学習(ML)技術を活用したネストの受賞歴のあるハードウェアとサービスを、ADTの設置と専門的なモニタリングネットワークと組み合わせることで、米国全土の顧客により役立つスマートホームと統合された体験を記載しています。
  • スマートロックの導入は、米国で継続的に関心が高まっています。米国のブロードバンド世帯の多くがスマートロックを購入していると予想されます。その理由は、米国ブロードバンド世帯の35%近くがスマートロックを手頃な価格と考えているためと予測されています。スマートロックを購入する意向のある世帯の中には、単体のデバイスを購入すると述べている世帯もあります。しかし、大多数はホームセキュリティやホームコントロールシステムの一部としてスマートロックを購入すると予想しています。
  • ベンダーによる新製品追加は、市場の成長をさらに促進すると考えられます。例えば、米国のKwiksetは最新のHalo Touch Wi-FiスマートロックでWi-Fi対応スマートロックシリーズを追加しました。
  • また、スマートロック技術のイノベーターであるHugologは、これまでにない洗練された、安全でセキュアな玄関ドアのオンライン化に関心を持つ住宅所有者に製品を提供しています。

米国のスマートロック産業概要

競争企業間の敵対関係の強さは、ブランドID確認、強力な競争戦略、流通管理など、市場に影響を与える様々な要因に左右されます。しかし、リモートアクセス、ワイヤレス機能、戦略的パートナーシップ(付加サービス、特典、製品バンドル、流通)、より深いディスカウントなど、機能強化にわたる戦略を取り入れることで、市場ベンダーは提供する製品を大きく差別化しています。ブランドID確認は、この市場で大きな影響力を持つ企業と強く結びついています。強力なブランドは優れた業績と同義であるため、老舗企業が優位に立つと予想されます。市場への浸透度と先進的製品を提供する能力により、競争企業間の敵対関係は今後も続くと予想されます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場洞察

  • 市場概要
  • 産業の魅力-ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • 代替品の脅威
  • 技術動向(BLEとWi-Fiベースのスマートロックの解説)と経年価格動向
  • 産業利害関係者/エコシステム分析
  • 流通チャネル分析(直接対間接)
  • COVID-19のスマートロック市場への影響(ロックダウンの実施によるスマートロックの需要減少|成長軌道への近・中期的影響)
  • 市場促進要因
    • スマートホームの普及拡大、住宅侵入の増加による住宅市場の成長促進
  • 市場課題
    • 認知度の欠如とベンダーが提供する製品の高コスト
  • 市場機会
    • IoT支出増加に関する政府の取り組み

第5章 市場セグメンテーション

  • エンドユーザー別
    • 住宅用
    • 商業用
  • タイプ別
    • デッドボルト
    • 南京錠
    • その他のタイプ(レバーハンドル、ほぞ穴)

第6章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Crestron Electronics, Inc.
    • Johnson Controls International plc
    • August Home Inc.(AssaAbloy)
    • Honeywell International Inc.
    • Kwikset(Spectrum Brands)
    • Master Lock(Fortune Brands Home & Security)
    • The Chamberlain Group Inc.
    • Allegion plc
    • U-tec Group Inc.

第7章 投資分析

第8章 市場の将来

目次
Product Code: 72191

The United States Smart Lock Market is expected to register a CAGR of 11.2% during the forecast period.

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Key Highlights

  • The adoption of smart locks is still not prevalent in the United States in comparison with the adoption of other smart homes devices. According to a recent study conducted by the Consumer Technology Association (CTA), about 69% (translates to 83 million households) of US households now own at least one smart home device. Of which, the adoption of smart speakers in the country is high, with a rate of 28%, whereas the adoption of smart locks is only 10%-statistics such as these highlights the opportunity for market players by following proper marketing strategies.
  • The expansion of the key players in the US market to other regions, especially in European nations, is also expected to provide a strong impetus for market growth. For instance, at CES 2020, August Inc. and Yale Locks (smart lock manufacturers based out of United States) announced new smart locks in their product portfolios and the availability of their products for new and existing owners of Yale Smart Lock in the EMEA region under the name 'Yale Access module.'
  • The new product 'Wi-Fi Smart Lock' from August Inc. mandates two-factor authentication and two-layer encryption and can be remotely managed through their App and cloud. Similarly, the new Linus Smart Lock from Yale is equipped with DoorSense technology that can monitor the lock/unlock position of the door and notify. It also supports the unlocking of doors via smartphones.
  • New product launches in the market could have a significant impact on both the occurrence and nature of competitive reactions. For instance, in November 2020, EZVIZ, a global vendor in home intelligence having headquarters in California, has expanded its innovative smart home product range to include fingerprint locks. The newly launched L2 Smart Lock inherits EZVIZ's core competency in security. The lock features four methods for unlocking a door and serves as a doorbell at the same time. More importantly, it helps protect the household against potential forced entry through a bundle of security features that includes auto-locking and anti-tamper alarms.

US Smart Locks Market Trends

Commercial Segment is Expected to Grow Significantly

  • Commercial spaces considered under the scope of the study include the hospitality industry, hospitals, corporate offices, schools, and rental spaces. The adoption of smart locks in these spaces is expected to grow significantly during the forecast period.
  • Factors such as secure and easy management of various entry points through remote access and the ability to track the security of the premises have enabled the growth of smart lock adoption in these spaces, thus, propelling various stakeholders to invest significant amounts.
  • According to the data from the non-profit Gun Violence Archive (GVA), there were a total of 417 mass shootings in the United States by the end of 2019. In 2020, gun violence killed nearly 20,000 Americans, according to data from the Gun Violence Archive, which is more than any other year in at least two decades. Such statistics highlight the need for organizations in these spaces (mainly schools and churches) to seek the highest security level possible in the age of mass shootings in public places.
  • Also, the increasing penetration of smartphones is augmenting the growth of connected devices, which enable users to remotely access their door locks and unlock the doors using various connected mobile apps.
  • Customer service and customer experience play a vital role in the hospitality industry. Hotel management is ensuring that customers' stay at their place is pleasant. In the process, various hotels are planning to adopt Bluetooth-enabled or Wi-Fi-enabled locks in place of RFID locks accessible by IC cards for their hotels to improve the security of their premises.

Increasing Smart Home Adoption, Increase of Home break-ins, Thereby Aiding in the Market Growth for Residential Segment

  • The United States is the prominent market in the North American region, owing to the growing adoption of smart home technology and products. According to the National Council For Home Safety and Security (Alarms.org) study, more than 3 in five Americans claim security is the top benefit for owning a smart home. Also, 57% of Americans stated that smart home technology products could save them an average of 30 minutes per day.
  • In the coming years, smart home security choices for smart locks and security cameras from big names such as ADT, Bosch, and Honeywell would open up for consumers in the country.
  • In August 2020, ADT, a security and smart home solution provider, and Google announced they are entering into a long-term partnership to develop the next generation of smart home security offerings. The partnership would combine Nest's award-winning hardware and services powered by Google's machine learning (ML) technology with ADT's installation and professional monitoring network to create a more helpful smart home and integrated experience for customers across the United States.
  • Smart locks adoption is continuously witnessing increasing interest in the country. It is expected that many US broadband households are purchasing the smart lock. The reason for the same has been predicted to account for nearly 35% of US broadband households considering smart locks to be affordable. Some households that intend to purchase smart locks stated they would purchase standalone devices. But the majority expected to purchase smart locks as part of home security or home control system.
  • New product additions to the portfolio by vendors would further drive the market's growth. For instance, the US-based Kwikset added to its family of Wi-Fi enabled Smart Locks with its latest addition, Halo Touch Wi-Fi Smart lock.
  • Also, Hugolog, an innovator in smart lock technology, has product offerings that have homeowners interested in bringing their front door online, safe, and secure, with unprecedented sophistication.

US Smart Locks Industry Overview

The intensity of competitive rivalry depends on various factors affecting the market, such as brand identity, powerful competitive strategy, and distribution control, to name a few. However, by incorporating strategies across enhanced functionality, such as remote access, wireless capabilities, strategic partnerships (added services, benefits, product bundling, and distribution), and deeper discounts, the market vendors have been distinguishing their offerings significantly. The brand identity is strongly associated with the companies that have a major influence in this market. As strong brands are synonymous with good performance, long-standing players are expected to have the upper hand. Owing to their market penetration and the ability to offer advanced products, the competitive rivalry is expected to continue to be high.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.2.3 Threat of New Entrants
    • 4.2.4 Intensity of Competitive Rivalry
    • 4.2.5 Threat of Substitute Products
  • 4.3 Technology Trends (Commentary on BLE and Wi-Fi based Smart Locks) and Price Trends Over the Years
  • 4.4 Industry Stakeholder/Ecosystem Analysis
  • 4.5 Distribution Channel Analysis (Direct Vs Indirect)
  • 4.6 Impact of COVID-19 on the Smart Lock Market (Decrease in Demand for Smart Locks due to Lockdown Implementation | Near and Medium-term Impact on the Growth Trajectory)
  • 4.7 Market Drivers
    • 4.7.1 Increasing Smart Home Adoption, Increase of Home break-ins, Thereby Aiding in the Market Growth for Residential Segment
  • 4.8 Market Challenges
    • 4.8.1 Lack of Awareness Combined With High Cost of the Products Offered by the Vendors
  • 4.9 Market Opportunities
    • 4.9.1 Government InitiativesRegarding Increase in IoT Spending

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By End-user
    • 5.1.1 Residential
    • 5.1.2 Commercial
  • 5.2 By Type
    • 5.2.1 Deadbolt
    • 5.2.2 Padlock
    • 5.2.3 Other Types (Lever Handles, Mortise)

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 Crestron Electronics, Inc.
    • 6.1.2 Johnson Controls International plc
    • 6.1.3 August Home Inc. (AssaAbloy)
    • 6.1.4 Honeywell International Inc.
    • 6.1.5 Kwikset (Spectrum Brands)
    • 6.1.6 Master Lock (Fortune Brands Home & Security)
    • 6.1.7 The Chamberlain Group Inc.
    • 6.1.8 Allegion plc
    • 6.1.9 U-tec Group Inc.

7 INVESTMENT ANALYSIS

8 FUTURE OF THE MARKET