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市場調査レポート
商品コード
1445526
フルーツ缶詰:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024:2029)Canned Fruits - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029) |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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フルーツ缶詰:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024:2029) |
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 130 Pages
納期: 2~3営業日
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フルーツ缶詰市場規模は2024年に122億米ドルと推定され、2029年までに162億米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に5.81%のCAGRで成長します。
フルーツ缶詰市場は、生の果物や加工を最小限に抑えた果物の消費量が絶え間なく増加していることにより、大きな影響を受けています。したがって、大手ブランドメーカーは、缶詰の果物の製品ラインの拡張として、加工を最小限に抑えた果物に移行し、それに応じて製品の位置付けを変更し、再パッケージ化しています。売上を増やすために、大量のフルーツ缶詰を導入し、量販店や低価格の食品小売店を通じて配布することが考えられます。
メーカーは、健康的なスナックとしてフルーツ缶詰の売上を増やし、消費者が安全だと認識する低糖製品として位置づけることを目指しています。アメリカ疾病予防管理センターによると、高コスト、入手可能性やアクセスの制限、または準備時間が不足していると認識されていたため、十分な量の果物や野菜を摂取した成人はわずか10%でした。しかし、缶詰食品は手頃な価格で、栄養価が高く、味も良く、非常に便利です。さらに、缶詰フルーツの消費に対する消費者の意識の高まりが、缶詰フルーツの成長の主要な原動力となる可能性があります。
アジア太平洋地域の社会の変革に伴い、加工食品の需要が高まっています。急速に変化するライフスタイルと継続的に人口が増加していることが、インスタント食品の需要が増大している主な理由です。さらに、加工食品の需要が高まるにつれ、保存期間が持続する、より健康的なソリューションを開発する必要があります。缶詰の果物は、取り扱いが簡単ですぐに利用できるため、果物片を必要とするあらゆる用途に最適な治療法であることが判明しました。中国の食品産業の発展に伴い、さまざまな用途に使用できるフルーツ缶詰の需要が高まっています。インドでも、フルーツケーキやフルーツパンに対する人々の傾向の高まりにより、同様のブームが起きています。缶詰フルーツの需要は、特にベーカリー業界で高まっています。生のフルーツ片とは対照的に、シロップを吸収したフルーツ片は間違いなく新鮮で甘い味を提供する傾向があるためです。まれに苦くなる場合があります。
食品の安全は、これまでも、そしてこれからもどの企業にとっても最優先事項です。これを遵守し、大手企業はお客様に最も新鮮で安全、最高品質の果物を提供することを約束します。新しい光学式カラー選別機やレーザー選別機、カスタム設計の種抜きおよび加工ライン、高速包装ライン、現場での冷凍および冷凍保管庫などのハイテク機械のイントロダクションより、果物をより良い状態で加工することがさらに便利になりました。
The Canned Fruits Market size is estimated at USD 12.20 billion in 2024, and is expected to reach USD 16.20 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.81% during the forecast period (2024-2029).
The market for canned fruit has been considerably impacted by a constant increase in the consumption of fresh and minimally processed fruit. Therefore, major brand manufacturers are shifting to minimally processed fruits as product line extensions of canned fruits and repositioning and repackaging their products accordingly. To increase sales, bulk cans of fruit could be introduced and distributed through mass merchandisers and low-cost food retailers.
Manufacturers aim to increase sales of canned fruits as a healthy snack and position them as low-sugar products that the consumer will perceive as safe. According to the Centers for Disease Control and Prevention, only 10% of adults ate enough fruits or vegetables due to high cost, limited availability, and access, or perceived lack of preparation time. However, canned food is much more affordable, nutritious, with great taste, and highly convenient. Additionally, growing consumer awareness of canned fruit consumption might a key driver for the growth of canned fruit.
With the transformation of society in the Asia Pacific region, the demand for processed foods is rising. The fast-moving lifestyle and continuously increasing population is the primary reason for the inflated demand for ready-to-eat foods. Moreover, with the increasing demand for processed foods, there is a need to develop healthier solutions with sustained shelf-life. Canned fruits turn out to be the best remedy for all applications requiring fruit pieces due to their easy handling and ready-to-utilize facility. With the progressing food industry in China, the demand for canned fruits is rising for versatile applications. India is also witnessing a similar boom due to the growing inclination of people towards fruit cakes and fruit bread. The demand for canned fruits is rising, especially in the bakery industry, as the fruit bits with absorbed syrup tend to provide an undoubtedly fresh and sweet taste, contrary to fresh fruit pieces, which might turn out bitter on rare occasions.
Food safety has always been and remains a top priority for every company. Abiding with this, the leading players promise to provide customers with the freshest, safest, and highest-quality fruit. The introduction of hi-technology machines, including new optical color and laser sorters, custom-designed pitting and processing lines, high-speed packaging lines, and on-site freezing and frozen storage, have further made it convenient to process fruits in a better manner. With the adoption of various strategies for market expansion, Dole Food Company, Del Monte Food Inc., Rhodes Food Group, and Kraft Heinz Company are some of the major payers of the canned fruits market.