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市場調査レポート
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1444426

プライバシーフィルターの世界市場:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024~2029年)

Privacy Filters - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 125 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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プライバシーフィルターの世界市場:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 125 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

世界のプライバシーフィルターの市場規模は、2024年に12億2,000万米ドルに達し、2024~2029年にかけてCAGR 12.96%で成長し、2029年までに22億5,000万米ドルに達すると予測されております。

プライバシーフィルター- 市場

企業におけるラップトップ、デスクトップ、スマートフォン、タブレットなどのスマートコネクテッドデバイスの使用とアプリケーションの拡大に伴い、セキュリティへの懸念も高まっています。最も一般的かつ伝統的なハッキング手法の1つであるビジュアルハッキングも、そのような脅威の1つです。これにより、従業員がオフィスの範囲を離れるたびに企業の機密情報をスパイすることが可能になります。

主なハイライト

  • より多くの企業がデジタル業務に移行するにつれて、データセキュリティの重要性が増しています。企業や顧客に属する機密データを扱う、またはそれらにアクセスする営業担当者やIT専門家は、場合によっては出張したり、公共の場所でデータにアクセスしたりする必要があり、機密データが漏洩するリスクが高まります。
  • 許可されていない人がラップトップ、モニター、またはタブレットに表示されるデータを見る可能性があります。ウイルス対策ソフトウェア、暗号化、認証が従来のデータセキュリティの主力ですが、物理的な画面のプライバシーは包括的なデータ保護プログラムで重要な役割を果たす可能性があります。
  • さらに、オンライン支払いプロセスの増加により、プライバシーフィルターの需要も増加しています。パスワードやPINを示す画面上の機密情報が傍観者に盗まれ、後で悪意のある活動に使用される可能性があります。メッセージ、チャット、写真、連絡先などの個人データは、公開された環境で保護する必要があるため、プライバシーフィルターの需要が高まっています。
  • 画面フィルタの大部分は、簡単に適用および削除できます。モニターにクリップで留めたり、磁石で取り付けたりすることがよくあります。ラップトップ、タブレット、スマートフォン用の、通常のスクリーンプロテクターと同様に、画面に貼り付ける取り外し可能な粘着プライバシーフィルターがあります。しかし、知識の欠如は市場全体の成長にとって大きな障壁となっています。
  • COVID-19の出現により、典型的な職場は進化しました。多くの従業員が職場以外の場所で仕事をすることを選択しているため、コンピューターのディスプレイに表示される機密情報は、さまよう視線の影響を受けやすくなっています。プライバシーフィルターは、視覚的なハッカーや覗き見による重要な画面情報の閲覧を防ぐ、手頃な価格で簡単な方法です。したがって、これは予測期間中のプライバシーフィルターの需要に寄与すると分析されます。

電子フィルターの市場動向

金融機関が主要シェアを握る

  • 金融機関におけるプライバシーフィルターの需要は、今後数年間で大幅に増加すると予想されます。顧客のセキュリティに対する敏感度の高まり、データ侵害の増加、法規制環境の複雑化に伴い、消費者データは保存、送信、表示中に保護される必要があります。金融機関では、消費者データの保護と内部財務諸表が不可欠になっており、プライバシーフィルターの需要が高まっています。
  • さらに、金融機関は、顧客と企業の両方を保護し、顧客により良いサービスを提供し、新たな収益源を見つけるために、企業内でデータを使用およびアクセスする新しい方法を常に発見しています。この新しい時代において、銀行家はこれまで以上に顧客データにアクセスできるようになります。
  • しかし、このデータレイクが拡大するにつれて、重大なプライバシー問題が発生し、視覚的なプライバシーを制御することがますます困難になります。金融機関のプライバシーフィルターは、データを保護するために視覚的なプライバシーを提供するため、ここ数年で金融機関で重要な用途が見出されています。
  • 世界中の銀行やその他の金融機関は、特に過去数年間に多数の注目を集めたデータ侵害を受けて、適切なセキュリティ対策を講じていることを確認するためにますます厳しい監視を受けています。プライバシー画面やフィルターは、追加するのに最適です。コンピュータのディスプレイ上の個人情報や機密情報に対するセキュリティを強化します。
  • さらに、データ保護規制への準拠を維持し、機密の財務データを保護するために、銀行や金融機関はいくつかの主要な分野で視覚的なプライバシーを確保しています。3Mなどのさまざまな市場ベンダーはこの機会を利用し、モニター、ラップトップ、モバイルデバイスに視覚的なプライバシーを提供し、クライアント、顧客、金融機関の機密データが視覚的なハッカーにさらされるのを防ぐプライバシーフィルターを提供しています。

アジア太平洋が最も急速な成長を記録

  • 世界化の進展により、アジア太平洋全体で既存のデータプライバシー規則が重視されるようになりました。過去1年にわたり、アジアのいくつかの国がデータプライバシーの規制と枠組みを修正、発表、または見直しました。
  • サイバーハッキングに加えて、ハッカーがカメラを使ってデータをキャプチャするビジュアルハッキングも増加しています。ハッカーは、画面の画像をキャプチャするだけで、コンピューターやタブレットの画面から機密情報を簡単に入手できます。特に中国、インド、スリランカ、韓国、その他の東南アジア諸国などの新興諸国で大きな懸念となっています。ヘルスケアの医師が収集するのは健康情報だけではありません。ヘルスケア専門家は、社会保障番号などの個人情報や財務情報を扱う際には特に注意する必要があります。
  • さらに、中国、日本、韓国、台湾などの国々がラップトップやスマートフォンの主要メーカーです。特にスマートフォンはアジアのデジタル成長の主な触媒であり、何百万人もの人々を結びつけ、大規模なソーシャルネットワークを立ち上げ、eコマースや大規模なデジタル取引を促進します。
  • 東南アジア諸国のスマートフォン製造販売量は近年増加傾向にあり、特にタイやベトナムでは経済成長が続き、スマートフォン製造販売量が急速に伸びています。
  • さらに、5Gはアジア太平洋全体で加速しており、日本を含む9市場が商用モバイル5Gサービスを開始し、さらに12市場がその計画を正式に発表しています。さらに、政府は国内での携帯電話の販売促進に率先して取り組んでいます。
  • これらの規制により、国内のスマートフォンの成長が促進されており、スマートフォンの増加に伴い、重要なデータや情報のほとんどがスマートフォンで入手できるようになったことで、国内のプライバシーフィルターの需要も増加しています。

電子フィルター産業の概要

プライバシーフィルター市場は、消費者向けプライバシーフィルターの需要が急速に増加し、生産量が増加しているため細分化されています。さらに、プレーヤーは製品の革新性と低価格で互いに競争しています。市場の主要企業は3M社で、次にTargus Inc.、Tech Armor、DMCなどが続きます。

  • 2022年 10月 - ラップトップケースおよびテクノロジーアクセサリ製品のメーカーであるTargusは、B. Riley Financialが同社を買収したと発表しました。この多様な金融サービスプラットフォームは、クライアントやパートナーの戦略的、運営的、資本的ニーズを満たすためにカスタマイズされたソリューションを提供します。これは、Targusの世界の拡大を加速するため、チームにとって重要な見通しです。さらに、Targusは、オフィス、自宅、または外出先で使用できるドッキングステーションとラップトップアクセサリの製品ラインを拡大する際に、テクノロジーソリューションとラップトップケースを引き続き優先していきます。
  • 2022年 4月 - ネブラスカ州の3M Valleyは、3Mパーソナルセーフティ部門向けに製品のほとんどを生産し、3Mが前例のない需要に対応する上で重要な役割を果たしました。 3Mは80,000平方フィートの拡張資金として5,800万米ドルを投資しています。この投資により、3Mは呼吸器および聴覚保護製品の生産を拡大することができます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場洞察

  • 市場概要
  • 産業の魅力 - ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ
    • 代替製品の脅威
  • 産業関係者の分析

第5章 市場力学

  • 市場促進要因
    • 光学的快適性とデバイスの保護
    • データプライバシーとセキュリティへの懸念の高まり
  • 市場抑制要因
    • ユーザー間のプライバシーフィルターに対する認識の欠如
  • COVID-19による産業への影響の評価

第6章 市場セグメンテーション

  • 用途
    • ラップトップ
    • モニター
    • スマートフォン
    • タブレット
  • 機能
    • 接着剤
    • 磁気
    • その他の機能
  • エンドユーザー産業
    • 金融機関
    • 教育機関
    • 法律事務所
    • 政府
    • ヘルスケア
    • その他のエンドユーザー産業
  • 地域
    • 北米
    • 欧州
    • アジア太平洋
    • その他の地域

第7章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • 3M Company
    • Targus
    • Dell Inc.
    • Tech Armor
    • Fellowes Brands
    • Kensington Computer Products Group(ACCO Brands)
    • MoniFilm(Right Group Co. Ltd)
    • EPHY Privacy(Advance Services &Solutions Ltd)
    • Upscreen(Bedifol GmbH)
    • KAPSOLO Europe ApS
    • Fujitsu Limited

第8章 投資分析

第9章 市場の将来

目次
Product Code: 59024

The Privacy Filters Market size is estimated at USD 1.22 billion in 2024, and is expected to reach USD 2.25 billion by 2029, growing at a CAGR of 12.96% during the forecast period (2024-2029).

Privacy Filters - Market

With the expanding use and application of smart connected devices, such as laptops, desktops, smartphones, and tablets, in corporations and enterprises, security concerns are also rising. Visual hacking, one of the most common and traditional hacking techniques, is one such threat. It makes it possible to spy on confidential company information anytime workers leave the confines of the office.

Key Highlights

  • Data security becomes more crucial as more firms transition to digital operations. Business representatives or IT experts who work with or have access to sensitive data belonging to a company or client may occasionally be required to travel or access the data in public locations, increasing the risk of sensitive data exposure.
  • Unauthorized eyes may view the data shown on a laptop, monitor, or tablet. While antivirus software, encryption, and authentication are the mainstays of conventional data security, physical screen privacy could play a significant role in a comprehensive data protection program.
  • Moreover, the increased online payment process increases the demand for privacy filters. The sensitive information on the screen revealing passwords and PINs can be picked up by the onlookers and used later for malicious activities. Personal data, like messages, chats, pictures, and contacts, need to be safeguarded in an exposed environment, driving the demand for Privacy Filters.
  • The majority of screen filters are simple to apply and remove. They frequently clip on or are magnetic for monitors. There are detachable adhesive privacy filters for laptops, tablets, and smartphones that adhere to the screen, similar to a typical screen protector; however, the lack of knowledge is a significant barrier to the market's overall growth.
  • With the advent of COVID-19, the typical workplace has evolved. Sensitive information shown on computer displays is more vulnerable to wandering eyes because many employees choose to work from areas outside of the workplace. Privacy filters are an affordable and straightforward way to prevent visual hackers and pry eyes from seeing critical screen information. This is therefore analyzed to contribute to the demand for privacy filters during the forecast period.

Electronic Filters Market Trends

Financial Institutions to Hold Major Share

  • The demand for privacy filters will witness significant growth in financial institutions over the coming years. With rising customer security sensitivity, increasing data breaches, and an increasingly complex legal and regulatory environment, consumer data needs to be protected while storing, transmitting, and viewing. In financial institutions, consumer data protection and internal financial statements are becoming essential, driving the demand for privacy filters.
  • Further, financial institutions are constantly discovering new ways to use and access data within the enterprise to protect both customers and the company, serve customers better, and find new sources of revenue. In this new era, bankers have greater access to customer data than ever before.
  • However, as this data lake widens, critical privacy issues arise, and visual privacy becomes increasingly difficult to control. Privacy filters in financial institutions offer visual privacy to protect the data, thus finding significant application in financial institutions over the last few years.
  • Banks and other financial institutions worldwide are under increasing scrutiny to ensure they have the appropriate security measures in place, especially in the wake of the numerous high-profile data breaches that have occurred over the past few years.Privacy screens or filters are ideal for adding security to personal and confidential information on a computer display.
  • Further, to remain compliant with data protection regulations and to protect sensitive financial data, banks and financial institutions are ensuring visual privacy in several key areas. Various market vendors, such as 3M, are capitalizing on this opportunity and offering Privacy Filters that provide visual privacy on monitors, laptops, and mobile devices, preventing sensitive client, customer, and financial organization data from being exposed to visual hackers.

Asia Pacific to Register Fastest Growth

  • Increasing globalization has driven a significant focus on existing data privacy rules across the Asia-Pacific region. Over the past year, several Asian nations have amended, released, or reviewed their data privacy regulations and frameworks.
  • In addition to cyber hacking, visual hacking has increased, where hackers capture data using cameras. Hackers can easily obtain sensitive information from a computer or tablet screen simply by capturing an image of the screen. It has become a major concern, especially in developing countries like China, India, Sri Lanka, Korea, and other Southeast Asian nations. More than health information is collected by physicians in healthcare. Healthcare professionals should be especially careful when dealing with personal and financial information, such as Social Security numbers.
  • Furthermore, countries like China, Japan, Korea, and Taiwan are key laptop and smartphone manufacturers. Smartphones are especially a primary catalyst behind Asia's digital growth, connecting millions, launching social networks at scale, and spurring e-commerce and large-scale digital transactions.
  • The sales volume of smartphone manufacturing in Southeast Asian countries has been on an upward trend in recent years, especially in Thailand and Vietnam, where continued economic growth has contributed to the rapid growth of smartphone manufacturing sales volume.
  • Moreover, 5G is gathering pace across the Asia-Pacific: nine markets have launched commercial mobile 5G services, including Japan, and 12 more have officially announced plans to do so. In addition, governments are taking the initiative to boost the sales of mobile phones in the country.
  • These regulations are boosting the growth of smartphones in the country, and with more smartphones, the demand for privacy filters is also increasing in the country as most of the important data and information are available nowadays on smartphones.

Electronic Filters Industry Overview

The privacy filter market is fragmented due to the rapid increase in demand for consumer privacy filters, leading to higher production. Moreover, players are competing among themselves with product innovation and low prices. The key player in the market is the 3M Company, followed by Targus Inc., Tech Armor, and DMC Co. Ltd., among others.

  • October 2022 - Targus, the manufacturer of laptop cases and tech accessory products, announced that B. Riley Financial had acquired it. This diversified financial services platform provides tailored solutions to meet its clients' and partners' strategic, operational, and capital needs. This is a significant prospect for the team as it accelerates Targus' global expansion. Moreover, Targus will continue to prioritize technology solutions and laptop cases as it expands its line of docking stations and laptop accessories for use in the office, at home, or on the go.
  • April 2022 - The 3M Valley in Nebraska produced most of its products for the 3M Personal Safety Division and played a significant role in helping 3M meet the unprecedented demand. 3M is investing USD 58 million to fund the 80,000-square-foot expansion. The investment will allow 3M to expand the production of 3M respiratory and hearing protection products.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.2.3 Threat of New Entrants
    • 4.2.4 Intensity of Competitive Rivalry
    • 4.2.5 Threat of Substitute Products
  • 4.3 Industry Stakeholder Analysis

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Optical Comfort and Device Protection
    • 5.1.2 Rising Data Privacy and Security Concerns
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Lack of Awareness about the Privacy Filters among the Users
  • 5.3 Assessment of COVID-19 Impact on the Industry

6 MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 Application
    • 6.1.1 Laptop
    • 6.1.2 Monitor
    • 6.1.3 Smartphones
    • 6.1.4 Tablets
  • 6.2 Feature
    • 6.2.1 Adhesive
    • 6.2.2 Magnetic
    • 6.2.3 Other Features
  • 6.3 End-user Industry
    • 6.3.1 Financial Institution
    • 6.3.2 Educational Institution
    • 6.3.3 Legal Firm
    • 6.3.4 Government
    • 6.3.5 Healthcare
    • 6.3.6 Other End User Industries
  • 6.4 Geography
    • 6.4.1 North America
    • 6.4.2 Europe
    • 6.4.3 Asia Pacific
    • 6.4.4 Rest of the World

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 3M Company
    • 7.1.2 Targus
    • 7.1.3 Dell Inc.
    • 7.1.4 Tech Armor
    • 7.1.5 Fellowes Brands
    • 7.1.6 Kensington Computer Products Group (ACCO Brands)
    • 7.1.7 MoniFilm (Right Group Co. Ltd)
    • 7.1.8 EPHY Privacy (Advance Services & Solutions Ltd)
    • 7.1.9 Upscreen (Bedifol GmbH)
    • 7.1.10 KAPSOLO Europe ApS
    • 7.1.11 Fujitsu Limited

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OF THE MARKET