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市場調査レポート
商品コード
1435226
菓子類原料:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年)Confectionery Ingredients - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029) |
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適宜更新あり
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菓子類原料:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年) |
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~3営業日
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菓子類原料市場規模は、2024年に814億1,000万米ドルと推定され、2029年までに964億1,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に3.44%のCAGRで成長すると予想されます。
チョコレート、ストロベリー、オレンジなどのフレーバー菓子の需要は、消費者を魅了する独特の味わいや魅力的な商品パッケージ、大手企業によるマーケティングプロモーション活動などにより、着実に成長を続けています。ターゲットとするエンドユーザー層への製品のリーチを拡大します。たとえば、フェレーロは、チョコレートの中にキンダーおもちゃが入った菓子類製品「キンダージョイ」と、それぞれ男の子と女の子を対象とした青いチョコレートとピンクのチョコレートなどの戦略を導入しました。さらに、同社はいくつかのマーケティングイベントも実施しました。たとえば、同社は2016年に、ブランドエンゲージメントを高めるために、ストーリーテリングのための革新的なプラットフォーム、すなわち「The Kinder Joy story station」を開始しました。このような広告およびマーケティング戦略により、予測期間中にチョコレート菓子類製品の需要が増加することは間違いありません。さらに、菓子類市場では無糖チョコレートやオーガニック菓子などの新製品が頻繁に発売され、世界中で市場の成長がさらに促進されています。
アジア太平洋地域は、菓子類製品の需要の高まり、購買力の増大による可処分所得の増加、特に地域プレーヤーの数の増加により、菓子類原料の世界市場で最も急成長している地域になると予測されています。インドや中国などの国でも。さらに、西洋文化の採用の増加と、ダークチョコレートを摂取することの健康上の利点に対する意識の高まりにより、市場の成長が高まると予測されています。
世界の菓子類原料市場は、多くの地域および国内のプレーヤーの存在により、競争が激しく、本質的に細分化されています。消費者の間でブランドの存在感を高めるために大手企業が採用する戦略的アプローチとして、新製品開発とともに企業の合併、拡大、買収、パートナーシップが強調されています。世界市場を独占する主要企業には、Cargill, Incorporated、ADM、Olam International、DuPont、Kerry Inc.などが含まれます。
The Confectionery Ingredients Market size is estimated at USD 81.41 billion in 2024, and is expected to reach USD 96.41 billion by 2029, growing at a CAGR of 3.44% during the forecast period (2024-2029).
The demand for flavored confectioneries, such as chocolate, strawberry, orange, and others have witnessed a steady increase in its growth owing to its unique taste attracting the consumers, appealing packaging of products, along with marketing & promotional activities conducted by the key players to increase the outreach of their products among their targeted end-user segments. For instance, Ferrero, introduced a confectionery product-Kinder Joy, consisting of kinder toys within the chocolates and strategies such as blue chocolates and pink chocolates aimed at boys and girls respectively. In addition, the company also has conducted several marketing events. For instance, in 2016, the company initiated an innovative platform for storytelling, namely 'The Kinder Joy story station' to increase brand engagement. Such advertising and marketing strategies are bound to increase the demand for chocolate confectionery products over the forecast period. In addition, frequent launches of new products such as sugar-free chocolate and organic confectioneries in the confectionery market further boost market growth across the globe.
The Asia-Pacific region is projected to be the fastest-growing region in the global market of confectionery ingredients, owing to the rise in the demand for confectionery products, growing disposable income with increasing purchasing power, and the increasing number of regional players, especially in the countries such as India, and China. In addition, increasing the adoption of western culture and the rise in the awareness of the health benefits of consuming dark chocolates is projected to increase the market growth.
The global confectionery ingredients market is competitive and fragmented in nature owing to the presence of many regional and domestic players. Emphasis is given on the merger, expansion, acquisition, and partnership of the companies along with new product development as strategic approaches adopted by the leading companies to boost their brand presence among consumers. Key players dominating the global market include Cargill, Incorporated, ADM, Olam International, DuPont, and Kerry Inc. among others.