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市場調査レポート
商品コード
1435226

菓子類原料:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年)

Confectionery Ingredients - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 2~3営業日

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菓子類原料:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

菓子類原料市場規模は、2024年に814億1,000万米ドルと推定され、2029年までに964億1,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に3.44%のCAGRで成長すると予想されます。

主なハイライト

  • 菓子類原料市場は、工業化の進展と世界中での菓子類製品の需要の高まりによって牽引されています。また、菓子類原料市場を強化するための研究開発イノベーションの強化などの要因により、エアレーション菓子類、キャラメル菓子類、フィリング、コーティングなどの新配合製品が頻繁に発売されています。
  • 地域別は、菓子類原料の最大の市場は欧州地域であり、これらの地域では菓子類製品の需要が高く、高度な技術が利用できるため、北米がそれに続きます。アジア太平洋地域は、世界市場で最も急速な成長を遂げていることが証明されています。
  • しかし、国際的な品質基準を維持するための菓子類原料製品の使用に関する規制、不安定なカカオ価格、それに関連する健康上の問題による消費量の不確実性などが市場を阻害する要因となっています。

菓子類原料市場動向

フレーバー菓子の需要の高まり

チョコレート、ストロベリー、オレンジなどのフレーバー菓子の需要は、消費者を魅了する独特の味わいや魅力的な商品パッケージ、大手企業によるマーケティングプロモーション活動などにより、着実に成長を続けています。ターゲットとするエンドユーザー層への製品のリーチを拡大します。たとえば、フェレーロは、チョコレートの中にキンダーおもちゃが入った菓子類製品「キンダージョイ」と、それぞれ男の子と女の子を対象とした青いチョコレートとピンクのチョコレートなどの戦略を導入しました。さらに、同社はいくつかのマーケティングイベントも実施しました。たとえば、同社は2016年に、ブランドエンゲージメントを高めるために、ストーリーテリングのための革新的なプラットフォーム、すなわち「The Kinder Joy story station」を開始しました。このような広告およびマーケティング戦略により、予測期間中にチョコレート菓子類製品の需要が増加することは間違いありません。さらに、菓子類市場では無糖チョコレートやオーガニック菓子などの新製品が頻繁に発売され、世界中で市場の成長がさらに促進されています。

アジア太平洋地域が世界市場で最も急成長する地域となる

アジア太平洋地域は、菓子類製品の需要の高まり、購買力の増大による可処分所得の増加、特に地域プレーヤーの数の増加により、菓子類原料の世界市場で最も急成長している地域になると予測されています。インドや中国などの国でも。さらに、西洋文化の採用の増加と、ダークチョコレートを摂取することの健康上の利点に対する意識の高まりにより、市場の成長が高まると予測されています。

菓子類原料業界の概要

世界の菓子類原料市場は、多くの地域および国内のプレーヤーの存在により、競争が激しく、本質的に細分化されています。消費者の間でブランドの存在感を高めるために大手企業が採用する戦略的アプローチとして、新製品開発とともに企業の合併、拡大、買収、パートナーシップが強調されています。世界市場を独占する主要企業には、Cargill, Incorporated、ADM、Olam International、DuPont、Kerry Inc.などが含まれます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果
  • 調査の前提
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターの5フォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手・消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • 乳成分
    • 甘味料
    • 香料
    • 油・ショートニング
    • 乳化剤
    • その他
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • ロシア
      • イタリア
      • スペイン
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • インド
      • 中国
      • 日本
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東・アフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他中東・アフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 主要企業の戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Cargill, Incorporated
    • ADM
    • Olam International
    • Du Pont
    • Kerry Inc.
    • Tate & Lyle PLC
    • Ingredion Incorporated

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 68763

The Confectionery Ingredients Market size is estimated at USD 81.41 billion in 2024, and is expected to reach USD 96.41 billion by 2029, growing at a CAGR of 3.44% during the forecast period (2024-2029).

Confectionery Ingredients - Market

Key Highlights

  • The confectionery ingredients market is driven by growing industrialization and the rising demand for confectionery products across the globe. Also, owing to the factor such as enhanced research and development and innovations to strengthen the confectionery ingredients market, along with frequent launches of new formulated products such as aerated confectionery, caramel confectionery, fillings, coatings, and others.
  • Geographically, the European region was witnessed with the largest market for confectionery ingredients, followed by North America owing to the high demand for confectionery products and the advanced technology available in these regions. Asia-Pacific region is witnessed to have the fastest growth in the global market.
  • However, factors such as regulations for the use of confectionery ingredient products to maintain the international quality standards, volatile cocoa prices, and uncertainty over the consumption due to the health issues related to it are the factors detaining the market.

Confectionery Ingredients Market Trends

Rising Demand For Flavored Confectioneries

The demand for flavored confectioneries, such as chocolate, strawberry, orange, and others have witnessed a steady increase in its growth owing to its unique taste attracting the consumers, appealing packaging of products, along with marketing & promotional activities conducted by the key players to increase the outreach of their products among their targeted end-user segments. For instance, Ferrero, introduced a confectionery product-Kinder Joy, consisting of kinder toys within the chocolates and strategies such as blue chocolates and pink chocolates aimed at boys and girls respectively. In addition, the company also has conducted several marketing events. For instance, in 2016, the company initiated an innovative platform for storytelling, namely 'The Kinder Joy story station' to increase brand engagement. Such advertising and marketing strategies are bound to increase the demand for chocolate confectionery products over the forecast period. In addition, frequent launches of new products such as sugar-free chocolate and organic confectioneries in the confectionery market further boost market growth across the globe.

Asia Pacific To Be The Fastest-Growing Region In The Global Market

The Asia-Pacific region is projected to be the fastest-growing region in the global market of confectionery ingredients, owing to the rise in the demand for confectionery products, growing disposable income with increasing purchasing power, and the increasing number of regional players, especially in the countries such as India, and China. In addition, increasing the adoption of western culture and the rise in the awareness of the health benefits of consuming dark chocolates is projected to increase the market growth.

Confectionery Ingredients Industry Overview

The global confectionery ingredients market is competitive and fragmented in nature owing to the presence of many regional and domestic players. Emphasis is given on the merger, expansion, acquisition, and partnership of the companies along with new product development as strategic approaches adopted by the leading companies to boost their brand presence among consumers. Key players dominating the global market include Cargill, Incorporated, ADM, Olam International, DuPont, and Kerry Inc. among others.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porters 5 Force Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Dairy Ingredients
    • 5.1.2 Sweeteners
    • 5.1.3 Flavors
    • 5.1.4 Oils & Shortenings
    • 5.1.5 Emulsifiers
    • 5.1.6 Others
  • 5.2 Geography
    • 5.2.1 North America
      • 5.2.1.1 United States
      • 5.2.1.2 Canada
      • 5.2.1.3 Mexico
      • 5.2.1.4 Rest of North America
    • 5.2.2 Europe
      • 5.2.2.1 United Kingdom
      • 5.2.2.2 Germany
      • 5.2.2.3 France
      • 5.2.2.4 Russia
      • 5.2.2.5 Italy
      • 5.2.2.6 Spain
      • 5.2.2.7 Rest of Europe
    • 5.2.3 Asia-Pacific
      • 5.2.3.1 India
      • 5.2.3.2 China
      • 5.2.3.3 Japan
      • 5.2.3.4 Australia
      • 5.2.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.2.4 South America
      • 5.2.4.1 Brazil
      • 5.2.4.2 Argentina
      • 5.2.4.3 Rest of South America
    • 5.2.5 Middle East & Africa
      • 5.2.5.1 South Africa
      • 5.2.5.2 Saudi Arabia
      • 5.2.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Strategies Adopted by Key Players
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Cargill, Incorporated
    • 6.4.2 ADM
    • 6.4.3 Olam International
    • 6.4.4 Du Pont
    • 6.4.5 Kerry Inc.
    • 6.4.6 Tate & Lyle PLC
    • 6.4.7 Ingredion Incorporated

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS