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市場調査レポート
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1434493

ホームオフィス用家具:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024年~2029年)

Home Office Furniture - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 150 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ホームオフィス用家具:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024年~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

ホームオフィス用家具市場規模は2024年に224億2,000万米ドルと推定され、2029年までに302億5,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に6.17%のCAGRで成長します。

ホームオフィス用家具- 市場

ホームオフィス用家具の需要は世界的に高まっています。ホームオフィスは、今日の家族環境と職場環境において重要な役割を果たしています。これらの家具製品は、主に商業空間や住宅空間で人々によって利用されます。

家具はホームオフィス環境において重要な役割を果たします。学校の課題に取り組んでいる子供たち、家の予算を考えたりオンラインで調べ物をしたりしている家族、会社の日に在宅で仕事をしている人々など、さまざまな目的で使用されています。

ホームオフィス用家具には主に、装飾のないキッチン用品、ソファ、テーブル、椅子、引き出し、ソファなどの製品が含まれます。ホームビジネスは予算が少ないため、ホームオフィス用家具は手頃な価格で、見た目も魅力的なものでなければなりません。さらに、エンドユーザーはノンブランド家具よりもブランド家具を好みます。

先進新興諸国でも都市化が進み、スマートで多目的な家具の需要が高まっています。建設セグメントの成長も、オフィス家具市場に大きな影響を与えています。さらに、人々はホームオフィス環境で快適性を提供し、生産性を向上させる製品を求めています。したがって、メーカーは、より快適でストレスを効果的に軽減する家具のデザインに重点を置いています。

スマート家具も人気を集めています。たとえば、現在オフィスのデスクにはセンサーが装備されており、従業員はリラックス状態に応じた嗜好を設定できます。同様に、姿勢、快適さ、効率を改善するために、一部の家具製品にはセンサーが取り付けられて製造されています。ホームオフィス機器と情報技術には巨大な市場があります。

ホームオフィス用家具市場動向

住宅建築の建設がホームオフィス用家具の需要を押し上げている

建設活動の増加は、世界のホームオフィス用家具市場の主要な促進要因の1つです。その後、先進国および新興国市場におけるスペースの制約がホームオフィスの成長を促進し、その結果、世界中のホームオフィス用家具市場の需要が増加しています。住宅および住宅分野での建設活動が増加するにつれ、人々が在宅勤務をする必要性に加え、起業活動を始める必要があり、手頃な価格で快適さを提供する家具の需要が高まっています。ホームオフィスでは、ビジネス環境において効率的かつ効果的な収納家具を求めるだけでなく、収納リソースを最小限に抑えることも求められています。したがって、ホームオフィス用家具市場は、今後数年間で世界中で大幅な成長を記録する可能性があります。

北米地域がホームオフィス用家具市場をリード

米国では在宅勤務を好む人が増えています。この傾向を支える主な要因は、在宅勤務のニーズであり、自宅でリラックスできるようになり、毎日オフィスに行く必要がなくなりました。安全で限られたスペースで個人の顧客を迎えるためにホームオフィスを開くことを選択する人もいます。米国の多くの都市では、人々が通常の仕事とは別に、他の起業活動に参加しています。こうした活動は家の中で行われることが多く、ホームオフィス用家具の需要が高まっています。新しい革新的な製品に対する需要が高まっており、メーカーはこれらの需要に応えることに注力しています。快適な椅子、ファイル用の収納ユニット、多目的家具などの製品が市場にますます浸透しています。

ホームオフィス用家具業界の概要

ホームオフィス用家具市場は本質的に競争が激しく、多くのメーカーがイノベーションと新たな機会で市場を獲得しようとしています。市場ではオンライン小売により競合が激化しています。消費者は、環境に優しい製品で作られた家具や、後で収穫できる持続可能な素材で作られた家具の購入にも注目しています。十分な作業スペースとともに、快適さを提供する高品質のアイテムに対する需要は高いです。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場洞察と力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 市場の動向と新興国市場の開拓
  • バリューチェーン分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 技術革新
  • COVIDが市場に与える影響
  • 世界のホームオフィス用家具市場におけるインテリアデザイン動向の注目点

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品別
    • 座席
    • 収納ユニット
    • デスクとテーブル
    • その他ホームオフィス用家具
  • 流通チャネル別
    • 旗艦店
    • 専門店
    • オンライン
    • その他の流通チャネル
  • 地域別
    • 北米
    • 欧州
    • アジア太平洋
    • ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ

第6章 競合情勢

  • 市場集中度の概要
  • 企業プロファイル
    • Herman Miller, Inc.
    • Steelcase Inc.
    • IKEA
    • Haworth Inc.
    • Knoll, Inc
    • Ashley Furniture Industries
    • Sears Holding
    • Kokuyo Funriture
    • HNI Corporation
    • Kimball International
    • Masco Corporation
    • Teknion Corporation
    • HumanScale
    • その他の企業

第7章 市場の将来

第8章 免責事項

目次
Product Code: 67980

The Home Office Furniture Market size is estimated at USD 22.42 billion in 2024, and is expected to reach USD 30.25 billion by 2029, growing at a CAGR of 6.17% during the forecast period (2024-2029).

Home Office Furniture - Market

The demand for home office furniture is rising globally. Home offices play a substantial role in today's family and work environment. These furniture products are mainly utilized in commercial and residential spaces, by people.

Furniture plays an important role in the home office environment. They are used for a variety of purposes, such as children doing school projects, families working on house budgets or researching online, and people working from home on office days.

The home office furniture majorly involves products, such as non-decorated kitchenware, sofas, tables, chairs, drawers, and couches. Home businesses have low budgets, thus, home office furniture should be affordable and aesthetically appealing. Furthermore, end-users prefer branded furniture over non-branded ones.

The growing urbanization in developed and developing countries is leading to an increase in the requirement of smart and multipurpose furniture. The growing construction segment is also substantial influencing aspects in the office home furniture market. Moreover, people are looking for products that offer comfortability and increase their productivity in the home office environment. Thus, manufacturers are focusing on designing furniture that offers better comfort and effectively decreases the stress.

Smart furniture is also gaining popularity. For instance, office desks are now equipped with sensors, where the employee can set predilection corresponding to the relaxation. Similarly, some furniture products are being manufactured with sensors attached, in order to improve posture, comfort, and efficiency. There is a huge market for home office equipment and information technology.

Home Office Furniture Market Trends

Residential Building Construction is Driving the Demand for Home Office Furniture

An increase in construction activities is one of the major driving factors for the home office furniture market, globally. Space constraint in the developed and developing markets is subsequently fueling the growth of home offices, which, in turn, is increasing the demand for the home office furniture market worldwide. As the construction activity is increasing in the housing and residential sector, the need for people to work from home, plus setting up an entrepreneurial activity, is leading to the rising demand for furniture, which provides comfort at affordable prices. Home offices are also looking to minimize their storage resources, as well as demanding efficient and effective storage furniture, within a business environment. Therefore, the home office furniture market may register significant growth, worldwide, in the coming years.

North America Region is Leading the Home Office Furniture Market

An increasing number of people in the United States are preferring to work from home. The major factor supporting this trend is the need to telecommute, enabling them to relax at home and avoiding the need to travel to the office daily. People are also choosing to open a home office to greet their own personal clients in a safe and confined space. In many US cities, people are involving themselves in other entrepreneurial activities, apart from their regular work. These activities often happen inside a home, which is fueling the demand for home office furniture. There is a rising demand for new, innovative products and manufacturers are focusing on catering to these demands. Products, such as comfortable chairs, storage units for files, multi-purpose furniture, are increasingly penetrating into the market.

Home Office Furniture Industry Overview

The home office furniture market is competitive in nature, as a large number of manufacturers are trying to capture the market with innovations and new opportunities. The competition is intensified by online retailing in the market. Consumers are also focusing on buying furniture made of eco-friendly products, as well as pieces made from sustainable materials that can be harvested later. The demand for quality items that provide comfort, along with plenty of room to work, is high.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 Introduction

  • 1.1 Study Assumptions
  • 1.2 Scope of the Study

2 Research Methodology

3 Executive Summary

4 Market Insights and Dynamics

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Market Opportunities
  • 4.5 Trends and Recent Developments in the Market
  • 4.6 Value Chain Analysis
  • 4.7 Porter's Five Forces Analysis
  • 4.8 Technological Innovations
  • 4.9 Impact of COVID 19 on the Market
  • 4.10 Spotlight on Interior Designing Trends in the Global Home Office Furniture Market

5 Market Segmentation

  • 5.1 By Product
    • 5.1.1 Seating
    • 5.1.2 Storage Units
    • 5.1.3 Desks and Tables
    • 5.1.4 Other Home Office Furniture
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Flagship Stores
    • 5.2.2 Specialty Stores
    • 5.2.3 Online
    • 5.2.4 Other Distribution Channels
  • 5.3 By Geography
    • 5.3.1 North America
    • 5.3.2 Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
    • 5.3.4 Latin America
    • 5.3.5 Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 COMPANY PROFILES
    • 6.2.1 Herman Miller, Inc.
    • 6.2.2 Steelcase Inc.
    • 6.2.3 IKEA
    • 6.2.4 Haworth Inc.
    • 6.2.5 Knoll, Inc
    • 6.2.6 Ashley Furniture Industries
    • 6.2.7 Sears Holding
    • 6.2.8 Kokuyo Funriture
    • 6.2.9 HNI Corporation
    • 6.2.10 Kimball International
    • 6.2.11 Masco Corporation
    • 6.2.12 Teknion Corporation
    • 6.2.13 HumanScale
    • 6.2.14 Other Companies

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER