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市場調査レポート
商品コード
1433821

非弾性床材:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024年~2029年)

Non-Resilient Floor Covering - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 150 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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非弾性床材:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024年~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

非弾性床材市場規模は2024年に415億2,000万米ドルと推計され、2029年には614億7,000万米ドルに達し、予測期間(2024-2029年)のCAGRは8.17%で成長すると予測されます。

Non-Resilient Floor Covering-Market

COVID-19は市場に大きな影響を及ぼし、すべての建築タイプの建設・開発計画が中止されました。しかし、市場が開放され、すべての規制が解除された後、非弾性床材市場は再びペースを取り戻しました。非弾性床材製品は、圧力がかかってもたわまないです。セラミックタイルや磁器タイル、無垢の広葉樹や人工の広葉樹、ラミネート、天然石、スレート、レンガなど、有機的な硬質表面の床材でできています。途上経済諸国における新築住宅や商業施設の建設活動の活発化により、市場は今後数年間で高成長を遂げる構えです。不動産再販の増加は、住宅所有者のリフォーム、住宅改良プロジェクト、世界の住宅価格の上昇を刺激しました。セラミックおよび石材製品サプライヤーは、オンライン小売チャネルへの依存度を高めました。採掘技術の進歩により天然石や製造石の価格が下がり、それが業界の成長を後押ししています。

耐水性、掃除のしやすさ、快適性の向上、床の耐久性など、いくつかの要因も非弾性床材製品の需要を押し上げています。セラミックタイルセグメントは、セラミックタイルの様々な利点により、予測期間中に急速に拡大すると予想されます。

非弾性床材市場の動向

セラミックタイルセグメントが市場を牽引

セラミックタイルは新築住宅や住宅改修に広く使用されています。さらに、セラミックタイルはショッピングモールやショッピングセンター、職場やオフィススペースなどの商業用途でも使用されています。セラミック床材は弾性床材市場の主な促進要因です。アジア太平洋地域では、米国、メキシコ、中国、イタリアといった先進諸国からのセラミックフローリング製品に対する需要が増加しています。セラミックフローリング製品は木材や石材の仕上げを再現できるため、需要に拍車をかけています。ベンダーはデジタル印刷技術の進歩を活用し、幅広いデザイン美観を備えたセラミックタイルを提供しています。

アジア太平洋が急成長地域

アジア太平洋地域の建設セクターの拡大が市場を牽引しています。同地域では、インフラや住宅建設市場を後押しする政府の政策と政策が支持されました。同国は建設会社に対し、様々な補助金や減免措置とともに、会社設立の機会を提供しています。さらに、ここ数年の床材はアジア市場で人気を博しています。

非弾性床材産業の概要

本レポートでは、非弾性床材市場で事業を展開する主要な国際企業を取り上げています。市場は断片化されており、大手企業がより大きな市場シェアを獲得しています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅から中小の企業が新規契約の獲得や新市場の開発によって市場での存在感を高めています。大手企業には、China Ceramics、Mohawk Industries Inc.、Kajaria Ceramic、Shaw Industries, Inc.、Dal Tilesなどがあります。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリスト・サポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学と洞察

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 産業バリューチェーン分析
  • 業界の魅力度-ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • 技術革新に関する洞察
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品別
    • セラミックタイルフローリング
    • 石タイルフローリング
    • ラミネートタイルフローリング
    • ウッドタイルフローリング
    • その他
  • 流通チャネル別
    • 受託
    • 専門店
    • ホームセンター
    • その他
  • エンドユーザー別
    • 住宅
    • 商業
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • その他北米
    • 欧州
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • スペイン
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • オーストラリア
      • インド
      • 韓国
      • その他アジア太平洋地域
    • 中東・アフリカ
      • サウジアラビア
      • エジプト
      • アラブ首長国連邦
      • その他中東・アフリカ
    • 南米
      • アルゼンチン
      • コロンビア
      • その他南米

第6章 競合情勢

  • 市場集中度の概要
  • 企業プロファイル
    • Mannington Mills, Inc.
    • Shaw Industries, Inc.
    • Mohawk Industries, Inc.
    • Ceramic Saloni
    • China Ceramics
    • Kajaria Ceramics
    • Porcelanosa Group
    • RAK Ceramics
    • Dal Tiles
    • Crossville Inc.*

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 免責事項と出版社について

目次
Product Code: 66291

The Non-Resilient Floor Covering Market size is estimated at USD 41.52 billion in 2024, and is expected to reach USD 61.47 billion by 2029, growing at a CAGR of 8.17% during the forecast period (2024-2029).

Non-Resilient Floor Covering - Market

Covid-19 greatly impacted the market as all the construction and development plans for all building types were stopped. But after the market was opened and all the restrictions were lifted, the non-resilient floor-covering market again gained pace. Non-resilient floor cover products do not flex under pressure. They are made of organic hard surfaces flooring materials, such as ceramic and porcelain tiles, solid and engineered hardwood, laminates, natural stone, slate, and bricks. The market is poised for high growth in the future years due to an upward movement in the new home and commercial construction activities in developing economies. Increased property resale stimulated homeowner remodeling, home improvement projects, and the worldwide rise in residential property prices. The ceramic and stone product suppliers increased their dependence on online retail channels. The technological advancements in mining resulted in reduced prices of natural and manufactured stones, which is, in turn, fuelling the growth of the industry.

Several factors, such as water resistance, ease of cleaning, enhanced comfort, and durability of floors, are also driving the demand for non-resilient flooring products. The ceramic tiles segment is expected to expand rapidly over the forecast period, owing to the various benefits of ceramic tiles.

Non-Resilient Floor Covering Market Trends

Ceramic Tile Segment Drives the Market

Ceramic tiles are extensively used in new residential and home improvement activities. Furthermore, ceramic tiles are used in commercial applications like malls, shopping centers, and work and office spaces. Ceramic flooring is the main driver of the resilient floor covering market. In the Asia-Pacific region, there is an increase in the demand for ceramic flooring products from developed countries, such as the United States, Mexico, China, and Italy. The ability of ceramic flooring products to replicate wood and stone finishes is fueling the demand. The vendors are leveraging the advancements in digital printing technology to provide ceramic tiles with a wide range of design aesthetics.

Asia Pacific is the Fastest Growing Region

The expanding construction sector in the Asia Pacific region drives the market. The region saw supportive government policies and regulations to boost the infrastructure and residential construction market. The country offers opportunities for construction companies, along with various subsidies and exemptions, to help the company establish itself. Furthermore, flooring in the last few years gained popularity in the Asian markets.

Non-Resilient Floor Covering Industry Overview

The report covers major international players operating in the non-resilient floor-covering market. The market is fragmented, with major players capturing a larger market share. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and tapping new markets. Major players include China Ceramics Co. Ltd, Mohawk Industries Inc., Kajaria Ceramic, Shaw Industries, Inc., and Dal Tiles.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Industry Value Chain Analysis
  • 4.5 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.5.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.5.3 Threat of New Entrants
    • 4.5.4 Threat of Substitutes
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.6 Insights on Technology Innovation
  • 4.7 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product
    • 5.1.1 Ceramic Tiles Flooring
    • 5.1.2 Stone Tiles Flooring
    • 5.1.3 Laminate Tiles Flooring
    • 5.1.4 Wood Tiles Flooring
    • 5.1.5 Others
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Contract
    • 5.2.2 Specialty Stores
    • 5.2.3 Home Centers
    • 5.2.4 Others
  • 5.3 By End-User
    • 5.3.1 Residential
    • 5.3.2 Commercial
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 North America
      • 5.4.1.1 USA
      • 5.4.1.2 Canada
      • 5.4.1.3 Rest of North America
    • 5.4.2 Europe
      • 5.4.2.1 Germany
      • 5.4.2.2 France
      • 5.4.2.3 Italy
      • 5.4.2.4 Spain
      • 5.4.2.5 Rest of Europe
    • 5.4.3 Asia-Pacific
      • 5.4.3.1 China
      • 5.4.3.2 Japan
      • 5.4.3.3 Australia
      • 5.4.3.4 India
      • 5.4.3.5 South Korea
      • 5.4.3.6 Rest of Asia-Pacific
    • 5.4.4 Middle-East and Africa
      • 5.4.4.1 Saudi Arabia
      • 5.4.4.2 Egypt
      • 5.4.4.3 UAE
      • 5.4.4.4 Rest of Middle-East and Africa
    • 5.4.5 South America
      • 5.4.5.1 Argentina
      • 5.4.5.2 Colombia
      • 5.4.5.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concetration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Mannington Mills, Inc.
    • 6.2.2 Shaw Industries, Inc.
    • 6.2.3 Mohawk Industries, Inc.
    • 6.2.4 Ceramic Saloni
    • 6.2.5 China Ceramics
    • 6.2.6 Kajaria Ceramics
    • 6.2.7 Porcelanosa Group
    • 6.2.8 RAK Ceramics
    • 6.2.9 Dal Tiles
    • 6.2.10 Crossville Inc.*

7 MARKET OPPORTUNTIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US