表紙:ビーガンサプリメント市場- 成長、動向、予測(2022年~2027年)
市場調査レポート
商品コード
1136248

ビーガンサプリメント市場- 成長、動向、予測(2022年~2027年)

Vegan Supplements Market - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 212 Pages | 納期: 2~3営業日

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ビーガンサプリメント市場- 成長、動向、予測(2022年~2027年)
出版日: 2022年10月13日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 212 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

ビーガンサプリメント市場は、予測期間である2022年から2027年にかけてCAGR6.7%を記録すると予測されています。

COVID-19の流行期間中、ウイルスと戦うための免疫機能を高めるなど、その健康上の利点のために菜食主義者の間でビーガンサプリメントの需要が増加していました。さらに、消費者は、順番に、ビーガンサプリメントの採用を高め、市場成長を推進するCOVID-19中に健康的なライフスタイルをリードし、彼らの食生活を改善するためにますます傾斜していました。例えば、2020年に米国に拠点を置くCymbiotikaは、消費者の免疫機能を高めるために、ビーガンエルダーベリーサプリメントの発売を発表しました。パンデミック以来、ソーシャルメディアマーケティングは、ターゲットとする顧客の間で自社製品の提供に関する認識を付与するために、様々なサプリメントメーカーが採用した主要な戦略でした。

短期的には、厳格な菜食主義者とより寛大な柔軟主義者のアプローチと栄養補助食品への認識への傾向は、市場におけるビーガンサプリメントを後押しする可能性が高いです。

さらに、市場成長を増大させる主な要因は、生活習慣病の蔓延、高齢化率の上昇、製品の利点に関する消費者の意識の高まりです。さらに、製品イノベーションの継続的な開発、オンラインおよびオフラインプラットフォームでのビーガンサプリメントの容易な入手が、市場成長に寄与しています。

主な市場動向

ビーガンの浸透の高まり

過去数年間、菜食主義やビーガン食の動向は、食生活、環境、倫理的な要因から、世界の消費者の間で高まっています。2021年にベジタリアンタイムズ誌が発表したアメリカのベジタリアニズムに関する調査によると、米国のベジタリアニズム人口は急速に増加しており、この地域の970万人がベジタリアンベースの食事に従っていることを記録しています。さらに、植物性食品の消費に関する人々の意識の高まりから、健康志向の消費者の間でヴィーガニズムが高く観察されています。米国栄養士協会の調査2021によると、心臓病、2型糖尿病、肥満のリスク低下と関連しているため、消費者はビーガン食を好んでいます。菜食主義は最も健康的な食生活の一つですが、人口のグループは、健康的な成長に不可欠ないくつかの栄養素が不足しています。したがって、菜食主義者の不足分をサポートするビーガンサプリメントのニーズの高まりは、ビーガンサプリメント市場の成長を促進すると予想されます。

ビーガンタンパク質サプリメント、ビーガン鉄サプリメント、ビーガンB12サプリメント、ビーガンビタミンDサプリメントなど、特定の栄養ニーズに合わせて最適化された成分プロファイルを持つビーガンサプリメントは、ビーガンやフレキシタリアンの間でも人気を集めています。それによって、健康志向の人口に伴う菜食主義者の増加が、市場での菜食主義者向けサプリメントの売上をさらに促進しています。

アジア太平洋地域が急成長中

植物性食品分野の成長は、柔軟志向の消費者が主流となり、健康、倫理、環境に対する消費者の志向からベジタリアンやビーガンが増加したことが大きな要因となっています。国連食糧農業機関(FAO)の報告によると、インドは菜食主義者の消費量が最も多い国であり、2020年には5億人の菜食主義者が生まれると言われています。さらに、植物性食品市場の著しい成長は、フレキシタリアン消費者によってもたらされています。その結果、ビーガンサプリメントの需要は、スポーツやフィットネスへの人々の関心の急増のために、過去数年間で示されています。このことは、今度はメーカーが市場に新製品を投入することを後押ししています。例えば、2021年4月、インドのビーガンサプリメント、およびスポーツ栄養会社のユナイテッドは、舌下カフェインストリップから持久系アスリートのパフォーマンスを向上させるビーツエキスまで、一連の新製品を発表しました。一方、アジア太平洋地域全体で都市化の進展と可処分所得の増加が健康的なライフスタイルの導入を促し、ビーガンサプリメントをより望ましいものにし、市場の成長を後押ししています。マルチビタミンのサプリメントは、すべての成人消費者の間で人気を集めているため、この地域でのビーガン・マルチビタミンの発売は、予測期間中の市場成長を推進すると予想されます。

競合情勢

ビーガンサプリメントの世界市場は、世界およびリージョナルプレーヤーの存在により、本質的に競争的な市場です。調査した市場の主要なプレーヤーは、Holland &Barrett、Sylphar N.V.(Nutravita Limited)、Swisse Wellness PTY LTD、Garden of Life、Vital Nutrients、およびNow Health Group, Inc.などです。企業は、世界中でプレゼンスを開発し市場シェアを高めるために製品イノベーションとM&Aに焦点を当てています。例えば、2020年、Hollard &Barrettは、Deliveroo、(英国の大手食品配達事業者)との提携を発表し、Deliverooのアプリとウェブサイト上で同社の最も人気のある健康製品の数々を提供することを発表しています。

その他の特典です。

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • ビタミン類
    • ミネラル
    • プロテイン
    • オメガサプリメント
    • その他ビーガンサプリメント
  • 形態別
    • パウダー
    • カプセル
    • その他
  • 流通経路別
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • 薬局・薬店
    • オンラインストア
    • その他の流通チャネル
  • 地域別内訳
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • スペイン
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東・アフリカ
      • サウジアラビア
      • 南アフリカ共和国
      • その他の中東地域

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Holland & Barrett
    • Sylphar N.V.(Nutravita)
    • Swisse Wellness PTY LTD
    • Garden of Life
    • Now Health Group, Inc.
    • Herba Life Nutritions
    • Vital Nutrients
    • Vanatari International GmbH
    • Biosteel Sports Nutrition
    • Ora Organic

第7章 市場機会と将来動向

第8章 COVID-19が市場に与える影響

第9章 免責事項

目次
Product Code: 92224

The Vegan supplements market is projected to register a CAGR of 6.7% during the forecast period, 2022-2027.

During the COVID-19 pandemic, the demand for vegan supplements had increased among the vegan population owing to its health benefits such as boosting immune function to fight against the virus. Additionally, consumers were increasingly inclined to lead a healthy lifestyle and improve their dietary habits during COVID-19 which in turn, raised the adoption of vegan supplements and propels the market growth. For instance, in 2020 the United States based Cymbiotika unveiled the launch of a vegan elderberry supplement to boost the immune function of consumers. Since the pandemic, social media marketing has been a major strategy that was adopted by various supplement manufacturers to impart awareness about their product offerings among the targeted customers.

In the short term, the trend toward strict vegan diets and the more lenient flexitarian approach and perception of dietary supplements are likely to boost the vegan supplements in the market.

Furthermore, the key factors augmenting the market growth are the increasing prevalence of lifestyle diseases, the rising aging population, and growing consumer awareness about the benefits of the products. Additionally, continuous development in product innovation and easy availability of vegan supplements on online and offline platforms is contributing to the market growth.

Key Market Trends

Growing Penetration of Veganism

In the past few years, the trend of veganism or vegan diets has witnessed higher among global consumers supported by dietary, environmental, and ethical factors. According to the study on Vegetarianism in America published by Vegetarian Times Magazine in 2021, the veganism population in the United States is increasing rapidly with a record of 9.7 million people in the region following the vegetarian-based diet. Moreover, veganism is observed highly among health-conscious consumers due to the heightening of people's awareness regarding the consumption of plant-based food products. According to the American Dietetic Association study 2021, the consumer prefers a vegan diet as it is associated with lowering the risk of heart disease, type 2 diabetes, and obesity. Although veganism is one of the healthiest diets, the group of the population is deficient in a few nutrients that are essential for healthy growth. Thus, the increasing need for vegan supplements to support the deficiencies among vegans is expected to drive the growth of vegan supplements in the market.

Vegan supplements with optimized ingredient profiles for specific nutritional needs such as vegan protein supplements, vegan iron supplements, vegan B12 supplements, and vegan vitamin D supplements are gaining popularity among vegans and flexitarians as well. Thereby, the increasing number of veganism in associated with a health-conscious population has further promoted the sales of vegan supplements in the market.

Asia-Pacific is the Fastest Growing Region

The growth in the plant-based sector has largely been driven by the mainstream emergence of flexitarian consumers and the increased number of vegetarians and vegans owing to the consumer's inclination toward health, ethical and environmental concerns. According to the UN FAO report, India is the leading country in the consumption of vegan diets which accounts for 500 million vegetarians in the country in 2020. Moreover, the significant growth in the plant-based market is driven by the flexitarian consumer. As a result, the demand for vegan supplements has been witnessed over the past few years, due to a surge in people's interest in sports and fitness. This, in turn, encourages the manufacturers to introduce new products in the market. For instance, in April 2021, United, Indian vegan supplements, and sports nutrition company launched a series of new products from sublingual caffeine strips to beetroot extract to improve the performance of endurance athletes. On the other hand, the growing urbanization and a rise in disposable income across the Asia-Pacific region have encouraged the adoption of a healthy lifestyle, making vegan supplements more desirable, which drives the market growth. Multivitamin supplements are gaining popularity among all adult consumers, thus the launch of vegan multivitamins in the region is expected to propel the growth of the market during the forecast period.

Competitive Landscape

The global vegan supplements market is competitive in nature owing to the presence of global and regional players. Major players in the market studied include Holland & Barrett, Sylphar N.V.(Nutravita Limited), Swisse Wellness PTY LTD, Garden of Life, Vital Nutrients, and Now Health Group, Inc. among others. companies are focusing on product innovations and mergers & acquisitions to develop their presence and increase market share across the globe. For instance, in 2020, Hollard & Barrett announced its partnership with Deliveroo, (the leading food delivery business in the United Kingdom) to offer a range of its most popular health products on the Deliveroo app and website.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Vitamins
    • 5.1.2 Minerals
    • 5.1.3 Protein
    • 5.1.4 Omega Supplement
    • 5.1.5 Other Vegan Supplements
  • 5.2 By Form
    • 5.2.1 Powder
    • 5.2.2 Capsules
    • 5.2.3 Others
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
    • 5.3.2 Pharmacies & Drug Stores
    • 5.3.3 Online Retail Stores
    • 5.3.4 Other Distribution Channel
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 North America
      • 5.4.1.1 United States
      • 5.4.1.2 Canada
      • 5.4.1.3 Mexico
      • 5.4.1.4 Rest of North America
    • 5.4.2 Europe
      • 5.4.2.1 United Kingdom
      • 5.4.2.2 Germany
      • 5.4.2.3 Spain
      • 5.4.2.4 France
      • 5.4.2.5 Italy
      • 5.4.2.6 Russia
      • 5.4.2.7 Rest of Europe
    • 5.4.3 Asia-Pacific
      • 5.4.3.1 China
      • 5.4.3.2 Japan
      • 5.4.3.3 India
      • 5.4.3.4 Australia
      • 5.4.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.4.4 South America
      • 5.4.4.1 Brazil
      • 5.4.4.2 Argentina
      • 5.4.4.3 Rest of South America
    • 5.4.5 Middle East & Africa
      • 5.4.5.1 Saudi Arabia
      • 5.4.5.2 South Africa
      • 5.4.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Holland & Barrett
    • 6.3.2 Sylphar N.V. (Nutravita)
    • 6.3.3 Swisse Wellness PTY LTD
    • 6.3.4 Garden of Life
    • 6.3.5 Now Health Group, Inc.
    • 6.3.6 Herba Life Nutritions
    • 6.3.7 Vital Nutrients
    • 6.3.8 Vanatari International GmbH
    • 6.3.9 Biosteel Sports Nutrition
    • 6.3.10 Ora Organic

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET

9 DISCLAIMER