表紙:クルミ加工品市場- 成長、動向、予測(2022年~2027年)
市場調査レポート
商品コード
1136190

クルミ加工品市場- 成長、動向、予測(2022年~2027年)

Processed Walnuts Market - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 144 Pages | 納期: 2~3営業日

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クルミ加工品市場- 成長、動向、予測(2022年~2027年)
出版日: 2022年10月13日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 144 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

クルミ加工品市場は、予測期間である2022-2027年にCAGR 4.2%を記録すると予測されています。

栄養豊富な食事に対する消費者の嗜好の高まりと利便性の高い食品への傾倒が、クルミ加工品などのナッツ系スナックの需要を促進しています。さらに、健康志向の高いミレニアル世代は、食事の栄養価を高めるために家庭での料理にナッツや種子を活用することが増えています。また、家庭でのパン作りの傾向の高まりや、様々な地域の伝統料理におけるクルミの幅広い利用が、プレーンクルミ加工品の消費を促進すると予想されます。

さらに、オーストラリア、米国、欧州諸国など、各国の政府当局による食事ガイドラインが、クルミの消費を促進しています。例えば、2021年7月、カリフォルニアくるみ委員会は、栄養価の高いスナックとしてのくるみの利点にもっと注目を集めるために、スナッキング・リテール・キャンペーンを開始しました。この新しいキャンペーンでは、米国内の7,400以上の食品小売店でクルミの展示やプロモーションが行われています。さらに、クルミの加工技術の開発が進んでいることも、予測期間中の市場拡大を促進するものと思われます。クルミの機械的破砕とカーネルフェッチ、カーネルシェル分離、クルミの分類技術に関する多くの特許が開発され、クルミのシェル破砕率を大幅に改善し、クルミのカーネル破砕率を下げることができ、結果としてクルミ加工品市場の成長をもたらすことになるのです。

主な市場動向

ヘルシースナッキングに対する需要の増加

消費者は栄養ニーズと食事パターンの変化に伴い、必須ビタミンをたっぷり含んだ代替食品を探しています。消費者は、健康的な間食のために、ナッツ、種子、シリアルなどのスーパーフードに目を向けています。クルミはミネラルと栄養素を豊富に含んでいるため、非常に健康的なナッツとして認識されています。例えば、米国農務省によると、クルミには多価不飽和脂肪、食物繊維、チアミン、ビタミンB6、およびリン、マグネシウム、亜鉛、銅、マンガンなどのミネラルが多く含まれています。さらに、くるみは鉄分、カリウムなどの栄養源でもあり、くるみ加工品市場の需要を押し上げています。

さらに、主要ブランドが提供する様々な風味のイノベーションが、ターゲットとする消費者層の消費パターンに影響を与えています。例えば、Crazy Go Nuts、The Nutty Gourmet、Diamondなどのブランドは昨年、チョコレートエスプレッソ、バッファロー、ローズマリー、テリヤキ、ワサビといったフレーバーの楽しい味付けのクルミスナックを提供し、その幅を広げています。

アジア太平洋地域が最速の成長市場

アジア太平洋地域ではクルミの生産が盛んで、家庭料理にクルミが広く利用されていることに加え、持ち帰り可能な健康スナックへの志向が高まっていることが、アジア太平洋地域のクルミ加工品市場の成長を促す主要因となっています。例えば、International Nut and Fruit Councilによると、中国はクルミの最大の生産国であり、また世界的にも消費率が最も高く、2020年の消費量は433,742メートルトンになるとされています。インドでは、2020年に2万9,000メートルトン以上のクルミが消費され、前年の1万9,000メートルトン以上の消費量から増加しました。

軽いカーネル品種を採用し、食品安全認証を受け、持続可能なパッケージングと製造基準に従ったクルミ加工品ブランドは、アジアの消費者に高く支持されています。パイやケーキ、その他の家庭料理にクルミを使用することで、アジア太平洋地域におけるクルミ加工品の売上はさらに伸びています。

競合情勢

クルミ加工品市場は、プライベートブランド、地元の非組織企業、国際的なパッケージスナックブランドなど、多くの産業プレーヤーによって細分化されています。世界のクルミ加工品市場で確認されている主なプレイヤーには、Future Group(Future Consumer Limited)、Diamond Foods、LLC、Happilo International Pvt Ltdなどがあります。これらの企業は、製品イノベーション、パートナーシップ、オンラインおよびオフラインの流通チャネルに対する支配力の強化、M&Aなどの事業戦略に着手し、自社の知名度と提供品のポートフォリオを拡大しているため、市場の成長を増強しています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • プレーン
    • フレーバー
      • 塩味
      • スイートフレーバー
      • その他
  • 流通経路別
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • コンビニエンスストア
    • ネット通販
    • その他
  • 地域別内訳
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • スペイン
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東・アフリカ
      • サウジアラビア
      • 南アフリカ共和国
      • その他の中東地域

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Future Group(Future Consumer Limited)
    • Happilo International Pvt Ltd
    • Grower Direct Nut Co. Inc
    • Kashmir Walnut Group
    • Natco Foods
    • Coopeniox
    • Proventus Retail Private Limited
    • Diamond Foods, LLC
    • Plantabul Ltd
    • Karamhans Foods Pvt. Ltd.

第7章 市場機会と将来動向

第8章 COVID-19が市場に与える影響

第9章 免責事項

目次
Product Code: 92151

The Processed Walnuts Market is projected to register a CAGR of 4.2 % during the forecast period, 2022-2027.

Growing consumer preference for a nutrition-rich diet and inclination towards convenience food is driving the demand for nut-based snacks such as processed walnuts. Additionally, health-conscious millennials are increasingly utilizing nuts and seeds in household cooking to enhance the nutritional value of their meals. Also, the growing trend of baking at home and the widespread use of walnuts in the traditional cuisine of different regions is anticipated to drive the consumption of plain processed walnuts.

Additionally, dietary guidelines by government authorities of different countries such as Australia, the U.S., and European nations are promoting the consumption of walnuts. For instance, in July 2021, The California Walnut Board launched Snacking Retail Campaign to bring more attention to the benefits of walnuts as a nutritious snack. The new campaign includes walnut displays and promotions in more than 7,400 food retailers across the United States. Further, ongoing developments in walnut processing technologies are expected to foster market expansion during the forecast period. Many patents have been developed for the walnut mechanical cracking and kernel fetching, kernel shell separation, and walnut classification techniques that can significantly improve the walnut shell cracking rate and decrease the walnut kernel breaking rate which results in the growth of the processed walnuts market.

Key Market Trends

Increased Demand For Healthy Snacking

Consumers are looking for food alternatives that are packed with essential vitamins as a result of changes in their nutrition needs and dietary patterns. They have turned to superfoods such as nuts, seeds, and cereals for healthy snacking. Due to their robust content of minerals and nutrients, walnuts are perceived as extremely healthy nuts. For instance, According to the United States Department of Agriculture, walnuts have a high content of polyunsaturated fats, fiber, thiamine, vitamin B6 and minerals such as phosphorous, magnesium, zinc, copper, and manganese. Moreover, walnuts are a source of iron, potassium, and other nutrients which is boosting the demand for processed walnuts market.

Furthermore, a range of flavor innovations offered by key brands is influencing the consumption patterns of target consumer groups. For instance, brands, like Crazy Go Nuts, The Nutty Gourmet, and Diamond, expanded their offerings in the past year to include delightfully seasoned walnut snacks in flavors, like chocolate espresso, buffalo, rosemary, teriyaki, and wasabi.

Asia-Pacific is the Fastest Growing Regional Market

Prevalent production of walnuts in the region and widespread use of walnuts in home cooking along with the rising inclination towards on-the-go healthy snacks are the key factors driving the growth of the Asia Pacific processed walnuts market. For instance, according to International Nut and Fruit Council, China is the largest producer of walnuts and also has the highest consumption rate globally with a consumption of 433,742 Metric Tonns in 2020. In India, over 29 thousand metric tons of walnuts were consumed in 2020, an increase over the previous year's consumption of over 19 thousand metric tons.

Processed walnut brands that feature light kernel varieties, food safety certification, and follow sustainable packaging and manufacturing standards are highly favored by Asian consumers. The use of walnuts in pies, cakes, and other homemade dishes is further boosting the sales of processed walnuts in the Asia Pacific.

Competitive Landscape

The Processed Walnut Market is fragmented with many industrial players including private labels, unorganized local players, and international packaged snacks brands. Some of the major players identified in the global processed walnut market include Future Group (Future Consumer Limited), Diamond Foods, LLC, and Happilo International Pvt Ltd among others. These companies are embarking on business strategies including product innovations, partnerships, strengthening their hold over online and offline distribution channels, and mergers & acquisitions to expand their visibility and portfolio of offerings, thus, augmenting the growth of the market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Plain
    • 5.1.2 Flavored
      • 5.1.2.1 Salted
      • 5.1.2.2 Sweet Flavored
      • 5.1.2.3 Others
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
    • 5.2.2 Convenience Stores
    • 5.2.3 Online Retail Stores
    • 5.2.4 Others
  • 5.3 By Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 United Kingdom
      • 5.3.2.2 Germany
      • 5.3.2.3 Spain
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East & Africa
      • 5.3.5.1 Saudi Arabia
      • 5.3.5.2 South Africa
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Future Group (Future Consumer Limited)
    • 6.3.2 Happilo International Pvt Ltd
    • 6.3.3 Grower Direct Nut Co. Inc
    • 6.3.4 Kashmir Walnut Group
    • 6.3.5 Natco Foods
    • 6.3.6 Coopeniox
    • 6.3.7 Proventus Retail Private Limited
    • 6.3.8 Diamond Foods, LLC
    • 6.3.9 Plantabul Ltd
    • 6.3.10 Karamhans Foods Pvt. Ltd.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET

9 DISCLAIMER