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市場調査レポート
商品コード
1436051

ミキサーグラインダー:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029年)

Mixer Grinder - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 120 Pages | 納期: 2~3営業日

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ミキサーグラインダー:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

ミキサーグラインダー市場規模は、2024年に146億9,000万米ドルと推定され、2029年までに176億2,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に3.71%のCAGRで成長します。

COVID-19パンデミックの発生は、他の多くの業界と同様に、ミキサーグラインダー市場に大きな影響を与えました。パンデミックは消費者の行動の変化、サプライチェーンの混乱、全体的な経済の不確実性をもたらし、市場の成長に影響を与えました。パンデミックの初期段階では、人々が非必需品よりも必需品を優先したため、ミキサーグラインダー市場では需要が大幅に減少しました。さらに、サプライチェーンの混乱と生産停止により、原材料が不足し、製品の発売が遅れました。しかし、在宅勤務や在宅注文の増加により、ミキサーグラインダーなどのキッチン家電の需要が大幅に増加しました。パンデミックはまた、家庭料理や健康的な食事の動向を高め、健康的な食材を粉砕して混合できるミキサーグラインダーの需要を増加させました。

世界の住宅用ミキサーグラインダー市場の主な促進要因には、調理の時間がない働く女性/個人生活者、消費者の支出能力の急増、住宅数の増加、スマートキッチン家電への依存度の増加が含まれます。これには、主要な専門小売部門やオンラインプラットフォームを通じた製品の浸透も含まれます。さらに、新興経済国における急速な都市化と世界中での高価な高級住宅用ミキサーグラインダーの採用が、予測期間中に市場を推進すると予想されます。しかし、価格の高騰と製品の取り扱いに伴うリスクが市場抑制要因となっています。新しく革新的な製品の開発、新規顧客のターゲット化、eコマースによる製品の浸透は、市場に大きな機会を生み出すことが期待されています。市場の人々は、使いやすく、同時に手頃な価格の製品を探しています。製品の容量と機能は、消費者が市場でミキサーグラインダーや同様の器具を購入する際に考慮するもう1つの重要な要素です。さまざまな顧客の要求に応えるために、メーカーはミキサーやグラインダーにロボット技術を組み込んで、ユーザーフレンドリーなインターフェースを提供し、操作を容易にすることに取り組んでいます。

ミキサーグラインダー市場動向

小型キッチン家電への一人当たり平均支出の増加が市場を牽引

小型キッチン家電への一人当たり支出は増加傾向を示しており、これはミキサーグラインダー市場の成長を示しています。ミキサーグラインダー市場は、過去5年間で売上が増加し、在宅勤務が増加しており、小型キッチン家電市場の増加を示しています。これらの小型キッチン家電は作業を容易にし、時間を節約します。したがって、オフィス、レストラン、家庭全体で存在感を高めました。

アジア太平洋地域は最大の消費地域

中国の地域で最大数のミキサーグラインダー市場機能があり、インド、米国、ブラジル、インドネシアが続き、アジア太平洋がミキサーグラインダーの最大の市場となっています。アジア諸国は、人口、家庭、中小企業がさまざまな目的でミキサーグラインダーを購入しているため、ミキサーグラインダーの最大の消費者となっています。この地域はミキサーの最大の消費国となっており、北米の最も急成長している市場となっています。

ミキサーグラインダー業界の概要

ミキサーグラインダー市場は細分化されており、大小さまざまなプレーヤーが存在するため、競争が激しくなっています。企業は競争力を維持し、市場での顧客を引き付けるために、新しい多機能ミキサーグラインダーを革新しようとしています。利害関係者は、世界中の多くの顧客にリーチするためにオムニチャネルマーケティング戦略を導入しています。製品や場所の多様化は、企業が将来的に事業を維持するのに役立つと思われます。多くの新興企業も、BSHやGoWISEのパワー無煙グラインダーなど、さまざまな製品を革新しており、既存のブランドとの競合がさらに激化する可能性があります。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 概要

第4章 市場洞察とダイナミクス

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因/課題
  • 市場機会
  • バリューチェーン/サプライチェーン分析
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ
  • ミキサーグラインダー市場における消費者の購買行動に関する洞察
  • ミキサーグラインダー市場における技術的破壊に関する洞察
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • スタンドミキサー
    • 従来型ミキサー
  • 流通チャネル別
    • マルチブランドストア
    • 高級ストア
    • オンラインストア
    • その他
  • エンドユーザー別
    • 住宅
    • 商業
  • 地域別
    • 北米
    • 欧州
    • アジア太平洋
    • ラテンアメリカ
    • 中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 市場集中の概要
  • 企業プロファイル
    • Bosch Global
    • Whirlpool Corporation
    • Haier Inc.
    • AB Electrolux
    • Panasonic
    • Morphy Richards
    • Philips
    • Havells
    • LG
    • Samsung

第7章 市場の将来

第8章 免責事項

第9章 出版社について

目次
Product Code: 72303

The Mixer Grinder Market size is estimated at USD 14.69 billion in 2024, and is expected to reach USD 17.62 billion by 2029, growing at a CAGR of 3.71% during the forecast period (2024-2029).

Mixer Grinder - Market

The outbreak of the Covid-19 pandemic had a significant impact on the mixer grinder market, like on many other industries. The pandemic led to changes in consumer behavior, supply chain disruptions, and overall economic uncertainty, affecting the market's growth. During the initial phases of the pandemic, the mixer grinder market witnessed a significant decline in demand as people prioritized essential items over non-essential items. Additionally, supply chain disruptions and production halts led to a shortage of raw materials and delayed product launches. However, with the increase in work-from-home and stay-at-home orders, the demand for kitchen appliances, including mixer grinders, increased significantly. The pandemic also increased home cooking and healthy eating trends, increasing demand for mixer grinders that can grind and mix healthy ingredients.

Major drivers of the global residential mixer grinder market include working women/ individual living people who lack time for cooking, the surge in the spending capacity of consumers, an increase in the number of residences, and a rise in dependency on smart kitchen appliances. It also includes penetration of products through major specialty retail sectors and online platforms. In addition, rapid urbanization in emerging economies and the adoption of expensive premium residential mixer grinders across the globe are expected to propel the market during the forecast period. However, higher prices and risks associated with the product while handling are major market restraints. Developing new and innovative products, targeting new customers, and penetrating products through e-commerce are expected to create significant opportunities for the market. People in the market are looking for products that are convenient to use and at the same time in their affordability range. The capacity and functionality of products are other important factors that consumers consider when buying mixer grinders or similar appliances in the market. To meet varying customer demands, manufacturers are working on incorporating robotic technologies in mixers and grinders to provide a user-friendly interface and enable ease of operations.

Mixer Grinder Market Trends

Growing Average Per Capita expenditure on Small Kitchen Appliances is driving the Market

Per Capita Expenditure on small kitchen appliances is showing an upward trend, and this is signifying the growth of the Mixer Grinder Market. The Mixer Grinder Market showed increasing sales over the past 5 years and increasing work from home, signifying an increase in the small kitchen appliances market. These small kitchen appliances are making work easier and time-saving. Therefore, they grew their presence across offices, restaurants, and homes.

Asia Pacific is Witnessing Largest Consumer

The maximum number of mixer grinder market functions in regions of China followed by India, the United States, Brazil, and Indonesia making Asia-Pacific the largest market for Mixer Grinder. Asian countries witness the largest consumer of mixer grinders because of the high population, homes, and small businesses acquiring the mixer grinder for various purposes. It makes this region the largest consumer of mixers, and North America is the fastest-growing market for the same.

Mixer Grinder Industry Overview

The Mixer Grinder market is fragmented and highly competitive due to the presence of many small and large players. Companies are trying to innovate new multi-functional mixer grinders to remain competitive and attract customers in the market. Stakeholders are implementing an omnichannel marketing strategy to reach many customers worldwide. Diversification in terms of products and places will likely help companies maintain their businesses in the future. Many start-ups are also innovating different products, such as BSH and the Power Smokeless grinder by GoWISE, which can further increase the competition for already existing brands.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXCEUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints/ Challenges
  • 4.4 Market Opportunities
  • 4.5 Value Chain/ Supply Chain Analysis
  • 4.6 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.6.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.6.2 Bargaining Power of Buyers/ Consumers
    • 4.6.3 Threat of new Entrants
    • 4.6.4 Threat of Substitute Products
    • 4.6.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.7 Insights on Consumer Buying Behaviour in Mixer Grinder Market
  • 4.8 Insights on Technological Disruption in Mixer Grinder Market
  • 4.9 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Stand Mixer
    • 5.1.2 Traditional Mixer
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Multi-brands Stores
    • 5.2.2 Exclusive Stores
    • 5.2.3 Online Stores
    • 5.2.4 Other Distribution Channels
  • 5.3 By End User
    • 5.3.1 Residential
    • 5.3.2 Commercial
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 North America
    • 5.4.2 Europe
    • 5.4.3 Asia-Pacific
    • 5.4.4 Latin America
    • 5.4.5 Middle- East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Bosch Global
    • 6.2.2 Whirlpool Corporation
    • 6.2.3 Haier Inc.
    • 6.2.4 AB Electrolux
    • 6.2.5 Panasonic
    • 6.2.6 Morphy Richards
    • 6.2.7 Philips
    • 6.2.8 Havells
    • 6.2.9 LG
    • 6.2.10 Samsung*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

9 ABOUT US