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市場調査レポート
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1444841

クルミの世界市場:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024年~2029年)

Walnut - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 141 Pages | 納期: 2~3営業日

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クルミの世界市場:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024年~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 141 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

世界のクルミの市場規模は、2024年に88億3,000万米ドルと推定され、2029年には112億2,000万米ドルに達し、予測期間中(2024年~2029年)にCAGR4.90%で成長すると予測されています。

クルミ-マーケット

主なハイライト

  • 健康的なライフスタイルを維持したいという消費者の傾向が高まるにつれ、クルミに含まれる栄養価の高さと健康上の利点により、クルミはナッツ類の中で最も重要な種類の1つとなっています。さらに、クルミの一人当たり消費量の増加、インスタント食品の需要の高まり、パッケージングの革新、健康的な果物にプレミアム価格を支払うことをいとわない人口の拡大も、市場の成長を推進する要因です。
  • さらに、健康志向の高まりに伴い、消費者は健康的なスナックを選択するようになり、米国ではフレーバークルミの需要が高まっています。アメリカ人が栄養価の高いスナックを食べたり、特に植物ベースの食品を探索したり、外出先で食べることをますます求めているため、これらのカテゴリーはこの市場での成長と革新の機が熟しています。クルミは、量の多い食事の合間に食べる単独のナッツとして、またはボリュームのあるスナックの一部として、栄養価の高いスナックです。ナッツバターバイト、チョコレートクルミ、アップルシナモンクルミ、ハニーローストクルミ、ブルーベリー、ブドウ、ミニバニラ状グラノーラクルミも市販されています。
  • ただし、長年にわたって業界の発展を悩ませてきた制約のいくつかは、クルミ材と製品の製造業者における垂直統合の欠如です。これにより、さまざまな加工場を経て消費者に届くクルミの価格も上昇しました。

クルミ市場動向

食品加工業界の需要の増加

  • 世界的に取引されるクルミのうち、ベーカリー、菓子類、チョコレート、ナッツバター、および同様の加工製品などの業界の材料として消費されるクルミの割合が増加しています。クルミは栄養上の利点があるため、ビーフジャーキースナック、インスタント食品、その他の製品にも使用されています。
  • クルミはベーカリー製品以外にも、おいしい料理、伝統的なお菓子、地元のレストランに取り入れられています。商品としてのクルミの国際貿易の増加に伴い、原料としてのクルミの多用途性がここ数年で高まっています。これは、消費者が飲料、朝食用シリアル、家庭でのパン作りにクルミを使用していることからも明らかです。
  • さらに、オーストラリア、米国、欧州諸国などの政府当局による食事ガイドラインはクルミの摂取を奨励しています。たとえば、2021年7月、カリフォルニアくるみ委員会は、栄養価の高いスナックとしてのくるみの利点にもっと注目を集めるために、スナック小売キャンペーンを開始しました。新しいキャンペーンには、米国の7,400以上の食品小売店でのクルミの展示とプロモーションが含まれます。さらに、クルミ加工技術の継続的な開発により、予測期間中の市場の拡大が促進されると予想されます。
  • さらに、この需要の高まりに応えるために、各国の生産量も着実に増加しています。 2020年の殻付きクルミの総生産量は、前シーズンから299万メートルトン増加し、332万メートルトンのマークを上回りました。最大の生産国は中国で、次いで米国、チリ、ウクライナ、フランスとなりました。

アジア太平洋が市場を独占

  • アジア太平洋のクルミ市場は、予測期間中に世界のクルミ市場で最高の地位を維持すると予測されています。この地域のクルミ消費は中国の消費が大半を占めています。中国の一人当たりのクルミ消費量も同様に年々拡大しており、過去21年間で10.5倍に増加しました。国内生産は需要の大部分を満たしており、国内で消費されるくるみの約半分は製パンおよび加工食品部門で占められています。
  • スナック事業はくるみ全体の大半を使用しており、予測期間中にさらに拡大すると予測されています。たとえば、国際ナッツ・フルーツ評議会(INFC)によると、中国はクルミの最大の生産国であり、2020年には43万3,742メートルトンを消費し、世界的に最も高い消費量を誇っています。インドでは、2020年に2万9,000メートルトン以上のクルミが消費され、前年の消費量1万9,000メートルトンを超えて増加しました。
  • 軽い粒の品種、食品安全認証を特徴とし、持続可能な包装と製造基準に準拠した加工クルミのブランドは、アジアの消費者に非常に人気があります。パイ、ケーキ、その他の自家製料理にクルミを使用することで、アジアでの加工クルミの売上がさらに増加します。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • バリューチェーン分析

第5章 市場セグメンテーション

  • 地域(生産分析:数量、消費分析:金額・数量、輸入分析:金額・数量、輸出分析:金額・数量、価格動向分析)
    • 北米
      • 米国
      • メキシコ
    • 欧州
      • ウクライナ
      • チリ
      • イタリア
      • スペイン
      • オランダ
      • モルドバ
    • アジア太平洋
      • 中国
      • オーストラリア
      • トルコ
    • 南米
      • チリ
      • ブラジル
      • ペルー
    • 中東・アフリカ
      • トルコ
      • エジプト

第6章 市場機会と将来の動向

目次
Product Code: 61899

The Walnut Market size is estimated at USD 8.83 billion in 2024, and is expected to reach USD 11.22 billion by 2029, growing at a CAGR of 4.90% during the forecast period (2024-2029).

Walnut - Market

Key Highlights

  • With the growing inclination of consumers toward maintaining a healthy lifestyle, the high amount of nutritional content and health benefits associated with walnuts make them one of the most important species of tree nuts. Moreover, the rising per capita consumption of walnuts, the rising demand for convenience food, innovation in packaging, and the expanding population willing to pay a premium for healthy fruits are other factors propelling the market growth.
  • Furthermore, with increasing health consciousness, consumers are choosing to snack healthy, owing to which the demand for flavored walnuts is rising in the United States. As Americans increasingly look to eat nutritionally dense snacks, explore food especially plant-based and eat on the go, these categories are ripe for growth and innovation in this market. Walnuts are a great nutritional snack, either as a stand-alone nut to grab in between larger meals or as an inclusion in a heartier snack. Nut butter bites, chocolate walnut and apple cinnamon walnut varieties, honey roasted walnuts, blueberries, grapes, and mini vanilla-formed granola walnut are also available in the market.
  • Though, some of the restraints that have plagued the industry's development over the years are a lack of vertical integration in the manufacturers of walnut and goods. This has also increased the pricing of walnuts reaching consumers after various processing sites.

Walnut Market Trends

Increasing Demand in the Food Processing Industry

  • The percentage of globally traded walnuts consumed as an ingredient in industries such as bakery, confectionery, chocolate, nut butter, and similar processed products has increased. Due to their nutritional benefits, walnuts also find their way into beef jerky snacks, ready-to-eat meals, and other products.
  • Apart from bakery items, walnuts are incorporated into savory dishes, traditional sweets, and local restaurants. The versatility of walnuts as an ingredient has been enhanced over the past few years with the increased international trade of walnuts as a commodity. This is evident as consumers use walnuts in beverages, breakfast cereals, and in-home baking.
  • Additionally, dietary guidelines by government authorities in different countries such as Australia, the U.S., and European nations promote the consumption of walnuts. For instance, in July 2021, the California Walnut Board launched Snacking Retail Campaign to bring more attention to the benefits of walnuts as a nutritious snack. The new campaign includes walnut displays and promotions in more than 7,400 food retailers across the United States. Further, ongoing developments in walnut processing technologies are expected to foster market expansion during the forecast period.
  • Furthermore, production across the countries has been growing steadily to cater to this growing demand. The overall output of walnut in the shell in 2020 surpassed the 3.32 million metric ton mark by 2.99 million metric tons from the previous season. China was the largest producing country, followed by the United States, Chile, Ukraine, and France.

Asia-Pacific dominates the market

  • Asia Pacific's Walnut market is predicted to hold the highest position in the global Walnut market over the forecast period. The region's walnut consumption is dominated by Chinese consumption. China's per capita consumption of walnuts is likewise expanding yearly, having increased 10.5 times in the last 21 years. Domestic production meets the majority of demand, with the baking and processed food sectors accounting for roughly half of the walnuts consumed in the country.
  • The snacking business uses the majority of total walnuts, which is predicted to expand further during the projection period. For instance, according to International Nut and Fruit Council (INFC), China is the largest producer of walnuts and has the highest consumption rate globally, with 433,742 metric tons in 2020. In India, over 29 thousand metric tons of walnuts were consumed in 2020, an increase over the previous year's consumption of over 19 thousand metric tons.
  • Processed walnut brands that feature light kernel varieties, food safety certification, and follow sustainable packaging and manufacturing standards are highly favored by Asian consumers. The use of walnuts in pies, cakes, and other homemade dishes further boosts the sales of processed walnuts in Asia.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Geography (Production Analysis by Volume, Consumption Analysis by Value and Volume, Import Analysis by Value and Volume, Export Analysis by Value and Volume, and Price Trend Analysis)
    • 5.1.1 North America
      • 5.1.1.1 United States
      • 5.1.1.2 Mexico
    • 5.1.2 Europe
      • 5.1.2.1 Ukraine
      • 5.1.2.2 Chile
      • 5.1.2.3 Italy
      • 5.1.2.4 Spain
      • 5.1.2.5 Netherlands
      • 5.1.2.6 Moldova
    • 5.1.3 Asia-Pacific
      • 5.1.3.1 China
      • 5.1.3.2 Australia
      • 5.1.3.3 Turkey
    • 5.1.4 South America
      • 5.1.4.1 Chile
      • 5.1.4.2 Brazil
      • 5.1.4.3 Peru
    • 5.1.5 Middle-East and Africa
      • 5.1.5.1 Turkey
      • 5.1.5.2 Egypt

6 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS