市場調査レポート
商品コード
1100550

ハース (炉床) の市場:燃料タイプ(木材、電気、ガス、ペレット)、製品(暖炉、インサート、ストーブ)、配置、設計、用途、暖炉タイプ、排気口の有無、点火タイプ、材料、地域別-2027年までの世界予測

Hearth Market by Fuel Type (Wood, Electricity, Gas, Pellet), Product (Fireplaces, Inserts, Stoves), Placement, Design, Application, Fireplace Type, Vent Availability, Ignition Type, Material and Region - Global Forecast to 2027

出版日: | 発行: MarketsandMarkets | ページ情報: 英文 213 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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ハース (炉床) の市場:燃料タイプ(木材、電気、ガス、ペレット)、製品(暖炉、インサート、ストーブ)、配置、設計、用途、暖炉タイプ、排気口の有無、点火タイプ、材料、地域別-2027年までの世界予測
出版日: 2022年07月07日
発行: MarketsandMarkets
ページ情報: 英文 213 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

ハース (炉床) の世界市場は、2021年に93億米ドル、2027年には148億米ドルに達すると予測され、予測期間中に7.7%のCAGRを記録しています。

ハース製品の需要増は、美観に優れた暖炉の需要増、ホームオートメーションの需要増、寒冷地対策として住宅内や周辺でのハースの採用が進んでいることも要因として挙げられます。

同様に、接客業におけるハース製品の需要の高まりは、ハース市場に有利な機会を提供することが期待されます。

"室内用ハース:ハース市場の最速成長セグメント"

室内のハースは、秋から冬にかけての肌寒い夜に大きな暖かさを提供してくれます。室内用暖炉の多くは薪や木材をほとんど必要としないため、暖房費の削減につながります。また、全体の雰囲気に魅力的な装飾を施すことができるため、室内空間のインテリアとしても最適です。これらのハースは、さまざまな技術と統合されており、様々な形や大きさで来る。ハースの加熱効率以外にも、全体的な美的価値や電力消費のメリットもエンドユーザーに評価されています。最近では、室内用ハースの需要が高まっています。デザイン、燃料(薪、ガス、電気、ペレット)、コスト、付属品など、さまざまなタイプの室内炉が簡単に入手できることが、室内炉の普及をさらに後押ししています。

"モダンなハース:ハース市場で最も成長しているデザインセグメント"

モダンなハースのセグメントは、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予測されています。モダンなハースは、より良い燃費と低排出率をサポートするために、リモートコントロールと最新技術を備えています。また、最新のハースは従来のハースに比べてメンテナンスと運用コストが低く、成長を促進することが期待されます。最新のハースは、規制機関が発行するガイドラインに対応できるよう、より優れた設備を備えています。また、燃料効率やコスト効率も比較的優れています。現代のハースのデザインは、視覚的・審美的な魅力、低いメンテナンスコスト、エネルギー効率により絶大な人気を博しています。これらの特徴が、モダンなハースの市場成長を促進すると期待されています。

"北米:2021年のハース市場において最大の地域"

北米は、2021年のハース市場の~64%の最大シェアを占めています。この地域の市場成長は、HNI Corporation、Glen Dimplex、Napoleon、Travis Industries(Axis Industrial Holding Inc.)、HPC Fire Inspiredなどの主要な竈メーカーの強い存在感により主に上昇しています。これらのプレイヤーは、有機的および無機的な成長に焦点を当て、費用対効果の高い運用と環境効果の高い燃料モードを備えたハース製品を提供することで、世界のハース市場を支配しています。また、寒冷な気候や、美観と住宅装飾に対する需要の増加が、同地域におけるハース市場の成長を促す主な要因となっています。

プライマリーの内訳

本調査には、部品サプライヤーからティア1企業、OEMに至るまで、様々な業界専門家別洞察が含まれています。プライマリーの内訳は以下の通りです。

  • 企業タイプ別:Tier 1-10%, Tier 2-20% Tier 3-70%
  • 役職別:C level-40%, Managers-30%, Other Level-30%
  • 地域別:North America-40%, Asia Pacific-35%, Europe-15%, RoW-10%,

ハース市場は、HNI Corporation(米国)、Glen Dimplex(アイルランド)、Napoleon(カナダ)、Travis Industries(AXIS Industrial Holdings, Inc)(米国)、HPC Fire Inspired(米国)などの少数の世界的に確立したプレーヤーによって支配されています。本調査では、これらハース市場の主要企業について、企業プロファイル、最近の発展、主要な市場戦略など、詳細な競合分析を行っています。

調査対象:

地域(アジア太平洋、欧州、北米、RoW)、製品(暖炉、ストーブ、インサート)、燃料タイプ(木、ガス、電気、ペレット)、設置場所(屋内炉、屋外炉、携帯炉)、設計(伝統的な炉、現代的な炉)に基づき、ハース市場を区分し、金額でその規模を予測します。点火タイプ(電子点火、常設パイロット点火)、換気口の有無(換気式炉、非換気式炉)、用途(住宅、商業、病院、施設)、暖炉タイプ(片面暖炉、多面暖炉)、素材タイプ(レンガ、御影石、大理石、石、スレート、石切り瓦)など。また、ハース市場における市場促進要因・課題、機会、課題についても包括的にレビューしています。また、これらの市場の定量的側面に加え、定性的側面もカバーしています。

レポート購入の主なメリット

本レポートは、この市場のリーダー/新規参入者に、市場全体とサブセグメントの収益数値の最も近い概算に関する情報を提供するのに役立ちます。本レポートは、利害関係者が競合情勢を理解し、より良いビジネスの位置づけと適切な市場参入戦略を計画するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。また、本レポートは、利害関係者がハース市場の鼓動を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因・要因、課題、機会に関する情報を提供します。

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査目的
  • 市場の定義
    • 包含と除外
  • 調査範囲
    • 対象となる市場
    • 地理的範囲
    • 考慮される年
  • 通貨
  • 考慮される単位
  • 利害関係者
  • 変更の概要

第2章 調査手法

  • 調査データ
    • 二次および1次調査
    • 二次データ
      • 主要な二次資料のリスト
      • 二次資料からの重要なデータ
    • 一次データ
      • 主要な一次面接参加者のリスト
      • 予備選挙の内訳
      • 一次資料からの主要なデータ
      • 業界の重要な洞察
  • 因子分析
    • サプライサイド分析
    • 需要側分析
  • 市場規模の見積もり
    • ボトムアップアプローチ
      • ボトムアップ分析別シェア獲得アプローチ(需要側)
    • トップダウンアプローチ
      • トップダウン分析別シェア獲得アプローチ(供給側)
    • 成長予測と予測の仮定
  • 市場の内訳とデータの三角測量
  • 仮定
  • 制限
  • リスクアセスメント

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 重要考察

  • ハースマーケット成長機会
  • ベントの入手可能性別ハース市場
  • 配置別のハースマーケット
  • 点火タイプ別のハース市場
  • 用途別のハースマーケット
  • 地域別のハースマーケット
  • 国別のハース市場

第5章 市場概要

  • イントロダクション
  • 市場力学
    • 促進要因
      • ホームオートメーションの需要の増加
      • 審美的に魅力的な暖炉の需要の増加
      • 極寒の天候に対抗するために、家の中や周りのハースの採用が増えています
      • 多数のカスタマイズされたハース設計の可用性
    • 抑制要因
      • ハース/暖炉の高い設置および保守コスト
    • 市場機会
      • ホスピタリティ業界におけるハース製品の需要の高まり
      • 老朽化したスペースヒーター機器の交換
    • 課題
      • 環境保護に関する厳格な政府規制
  • サプライチェーン分析
    • ハースマーケットのプレーヤーのための収益シフトと新しい収益ポケット
  • ハースマーケットエコシステム
  • テクノロジー分析
    • 動向技術動向
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 競争力のある競争企業間の敵対関係
  • ケーススタディ
    • 浮遊するハース
    • 劇場の雰囲気を実現するための素材や調度品の使用
    • 患者さんの癒しの環境
  • 平均販売価格分析
    • キープレーヤー別、燃料タイプ別のハース製品の平均販売価格
    • 平均販売価格の傾向
  • 主要な利害関係者と購入基準
    • 購入プロセスの主要な利害関係者
    • 購入基準
  • 貿易分析
    • 輸入シナリオ
    • 輸出シナリオ
  • 特許分析、2012年から2021年
  • 主要な会議とイベント、2022年から2023年
  • 関税と規制の規制状況
  • 組積造の暖炉と煙突の規制と要件

第6章 製品別のハースマーケット

  • イントロダクション
  • 暖炉
    • 暖炉は、調理したり、光と熱を得る構造です。
  • ストーブ
    • 現代の薪ストーブは清潔で効率的であり、いくつかの環境上の利点があります
  • インサート
    • インサートは、ガス、プロパン、電気、ペレット、木材、石炭を動力源とすることができます

第7章 ハース市場、燃料タイプ別

  • イントロダクション
  • 木材
    • 木材は、屋内および屋外の炉での使用に適合します
  • ガス
    • 現代のガス炉は視覚的に魅力的で使いやすいです
  • 電気
    • 需要を加速する可能性が高い電気炉の設置および保守コストの削減
  • ペレット
    • ペレット炉は、製材所の製品別を含むさまざまな材料を燃やすことができます

第8章 配置別のハース市場

  • イントロダクション
  • 室内炉
    • 室内のハースはさまざまな技術と統合されており、さまざまな形状とサイズで提供されます
  • 屋外の炉
    • 屋外のハースは場所の美的価値に貢献します
  • ポータブルハート
    • ポータブルハートは燃料効率が良く、手頃な価格です

第9章 設計別ハース市場

  • イントロダクション
  • 伝統的な炉
    • 煙突を掃除するのが難しいと、メンテナンスと運用コストが増加します
  • 現代的な炉
    • 現代の炉はほとんどゼロの一酸化炭素と一酸化炭素を放出します
    • センサー
    • バーナー
    • リモートコントロールシステム
    • バルブキット
    • その他のコンポーネント

第10章 点火タイプ別のハース市場

  • イントロダクション
  • 電子点火
    • 電子点火システムが機能するには、低電力入力が必要です
    • 断続的なパイロット点火(IPI)
      • IPIは、ハースシステムの制御を支援し、全体的なエネルギー効率を向上させます
    • ホットサーフェスイグニッション
      • 高温表面点火はより効率的であると考えられ、より一般的に使用されます
  • スタンディングパイロットイグニッション
    • 最新のスタンディングパイロット点火システムには、リモートコントロールが付属しています

第11章 排気口の有無別のハース市場

  • イントロダクション
  • 排気口つきハート
    • ダイレクトベントとパワーベントは、従来のナチュラルドラフトベントに取って代わります
  • 排気口無しハース
    • 排気口無しハースは、ガスを燃やさない電気暖炉またはインサートで構成されています

第12章 用途別のハースマーケット

  • イントロダクション
  • 住宅
    • ハースの住宅効率が住宅用市場の市場を牽引
  • 商業
    • 商業施設のハースは暖かく居心地の良い環境を作り出します
  • ホスピタリティ
    • ハースは、患者にストレスを軽減する雰囲気を提供するために病院に設置されています
  • 公共機関
    • 施設で使用されるハースは、平和で快適な雰囲気を提供します

第13章 暖炉の種類別のハース市場

  • イントロダクション
  • 片面
    • 片面暖炉は、コスト効率が高く、クリアなビューと大胆な炎を提供します
  • 多面式
    • 多面暖炉は、スペース間の熱の均等な分散を提供します

第14章 材料の種類別のハース市場

  • イントロダクション
  • レンガ
    • レンガは主に暖炉の周囲で使用されます
  • 花崗岩
    • 耐久性の高い花崗岩は、暖炉でのみ使用されます
  • 大理石
    • 高い耐熱性により、大理石はさまざまな暖炉での使用に適しています
  • 石材
    • 石灰岩は耐久性と耐熱性を提供します
  • コンクリート
    • コンクリートは、ハース用の最も用途の広い材料の1つです。
  • スレート
    • スレートは、高い耐久性、魅力的なデザイン、およびクリーニングの容易さを提供します
  • 石製タイル
    • 石製タイルは、暖炉の伝統的な外観を作成するのに役立ちます

第15章 地域分析

  • イントロダクション
  • 北米
    • 北米な気候条件のため、暖房装置は北米全体で広く使用されています。
    • 米国
      • ガスと電気をベースにした新しい技術のハース製品がますます使用されています
    • カナダ
      • カナダでは、さまざまな規制問題により、ハース製品の採用が遅れています。
    • メキシコ
      • 消費者は、パフォーマンスよりもハースの美的価値に傾倒しています
  • 欧州
    • EU5
      • 英国
        • 空気清浄度に関する政府の規制は、ハース市場に影響を与えます
      • ドイツ
        • 大気汚染の増加により、木材ベースのハース製品の採用が減少しています。
      • フランス
        • フランス国民は、クラシックと伝統的なデザインの暖炉を好みます
      • イタリア
        • イタリアのハースは、そのモダンで現代的なデザインで有名です
      • スペイン
        • スペインは、EU5地域で最も急速に成長しているガスベースのハースの市場の1つです。
    • 東欧
      • 成長する観光業は市場を牽引すると予想される
    • ロシア
      • 伝統的な欧州スタイルの暖炉はロシアでより顕著です
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 中国
      • 中国の成長する経済は暖炉のハースの市場を動かすと予想されます
    • 日本
      • 日本はより良い燃料効率を提供する現代的なタイプの暖炉を採用しています
    • 東南アジア
      • 韓国の財政の安定は市場の成長を助ける可能性が高い
    • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジルでのバイオマスペレットの成長市場は、ハース市場を牽引すると予想されます
    • 中東およびアフリカ
      • 中東で成長している観光セクターは、ハースの地域需要を促進すると予想されます

第16章 競合情勢

  • 概要
  • キープレーヤー戦略/有力企業
    • 製品ポートフォリオ
    • 地域の焦点
    • 製造フットプリント
    • 有機/無機戦略
  • 市場シェア分析、2021年
  • 5年間の企業収益分析
  • 会社評価象限
    • スターズ
    • 新興リーダー
    • パーベイシブプレイヤー
    • 参加者
  • スタートアップ/中小企業(SME)の評価マトリックス
    • プログレッシブカンパニー
    • レスポンシブ企業
    • ダイナミックな企業
    • スターティングブロック
  • 会社の足跡
  • 競合状況・動向
    • 製品の発売
    • 取引

第17章 企業プロファイル

  • KEY PLAYERS
    • HNI CORPORATION
    • GLEN DIMPLEX
    • NAPOLEON
    • TRAVIS INDUSTRIES(AXIS INDUSTRIAL HOLDINGS)
    • HPC FIRE INSPIRED
    • MONTIGO
    • STOVE BUILDER INTERNATIONAL(SBI)
    • INNOVATIVE HEARTH PRODUCTS
    • EMPIRE COMFORT SYSTEMS
    • GHP GROUP INC
  • OTHER PLAYERS
    • HEARTHSTONE QUALITY HOME HEATING PRODUCTS INC.
    • RH PETERSON CO.
    • BFM EUROPE LTD
    • WILKENING FIREPLACE.
    • JOTUL AS
    • NORDPEIS
    • BOLEY
    • EUROPEAN HOME
    • BARBAS BELLFIRES
    • MENDOTA
    • PACIFIC ENERGY
    • STELLAR HEARTH PRODUCTS
    • FPI FIREPLACE PRODUCTS INTERNATIONAL LTD.
    • RASMUSSEN GAS LOGS
    • MELROY PLUMBING & HEATING, INC.

第18章 付録

目次
Product Code: SE 3112

The global hearth market was valued at USD 9.3 billion in 2021 and is projected to reach USD 14.8 billion by 2027, registering a CAGR of 7.7% during the forecast period. The rise in demand for hearth products is also attributed to increasing demand for aesthetically appealing fireplaces, increasing demand for home automation, and growing adoption of hearths in and around houses to counter frigid weather.

Availability of numerous standard and customized hearth designsfuel the growth of the hearth market.Likewise, the growing demand for hearth products in the hospitality industry is expected to offer lucrative opportunities for the hearth market.

"Indoor Hearths: The fastest-growing segment of the hearthmarket "

An indoor hearth offers great warmth during chilly fall and winter nights. This can help reduce heating bills because most indoor fireplaces require little kindling and wood. Also, they are a great interior decoration for indoor spaces because they offer an inviting decor to the overall ambience. These hearths are integrated with different technologies and come in varied shapes and sizes. Apart from the heating efficiency of the hearth, the overall esthetic value and power consumption benefits are also valued by end users. Indoor hearths are in high demand these days. More and more individuals are installing this product as they learn about the benefits of a high-quality indoor hearth.Indoor hearths are available across a wide price range, targeting different income groups.The easy availability of several types of indoor hearths with varying designs, fuel types (wood, gas, electricity, pellet), costs, and related accessories has further boosted the adoption of indoor hearths.

"Modern Hearth: The highest growing design segmentin hearth market."

The modern hearths segment is projected to grow at the highest CAGR during the forecast period. Modern hearths are equipped with remote controls and the latest technologies to support better fuel efficiency and low emission rates. Lower maintenance and operational costs of modern hearths are also expected to drive their growth compared to traditional hearths. Modern hearths are better equipped to accommodate the guidelines issued by the regulatory bodies. They are comparatively more fuel- and cost-efficient. Modern hearth designs have gained immense popularity due to their visual and esthetic appeal, low maintenance costs, and energy efficiency. Together, these features are expected to drive the market growth for modern hearths.

"North America: The largest region in the hearth market in 2021."

North America held the largest share of ~64% of the hearth market in 2021. The market growth in this region is rising predominantly due to the strong presence of key hearth manufacturers such as HNI Corporation, Glen Dimplex, Napoleon, Travis Industries (Axis Industrial Holding Inc.), and HPC Fire Inspired. These players dominate the global hearth market by focusing on their organic and inorganic growth and delivering hearth products with cost-efficient operations and environment-effective fuel modes. In addition, the cold climate and increasing demand for esthetic appeal and home decoration are some of the key driving factors for the hearth market's growth in the region.

Breakdown of primaries

The study contains insights from various industry experts, ranging from component suppliers to Tier 1 companies and OEMs. The break-up of the primaries is as follows:

  • By Company Type- Tier 1- 10%, Tier 2- 20% Tier 3 - 70%
  • By Designation- C level - 40%, Managers - 30%, Other Level - 30%
  • By Region- North America - 40%, Asia Pacific - 35%, Europe - 15%, RoW - 10%,

The hearth market is dominated by a few globally established players such as HNI Corporation (US); Glen Dimplex (Ireland); Napoleon (Canada); Travis Industries (AXIS Industrial Holdings, Inc.) (US); HPC Fire Inspired (US). The study includes an in-depth competitive analysis of these key players in the hearth market, with their company profiles, recent developments, and key market strategies.

Research Coverage:

The report segments the hearthmarket and forecasts its size, by value, based on region (Asia Pacific, Europe, North America, and RoW), product (Fireplaces, Stoves, Inserts), fuel type (Wood, Gas, Electricity, Pellet), Placement (Indoor Hearths, Outdoor Hearths, Portable Hearths), Design (Traditional Hearths, Modern Hearths), ignition type (Electronic Ignition, Standing Pilot Ignition), vent availability (Vented Hearth, unvented Hearth), application(Residential, Commercial, Hospitability, Institutional), fireplace type(Single-Sided Fireplaces, Multi-Sided Fireplaces), type of material (Brick, Granite, Marble, Stone, Slate, Quarry Tiles). The report also provides a comprehensive review of market drivers, restraints, opportunities, and challenges in the hearth market. The report also covers qualitative aspects in addition to the quantitative aspects of these markets.

Key Benefits of Buying the Report:

The report will help the leaders/new entrants in this market with information on the closest approximations of the revenue numbers for the overall market and the sub-segments. This report will help stakeholders understand the competitive landscape and gain more insights to better position their businesses and plan suitable go-to-market strategies. The report also helps stakeholders understand the pulse of the hearth market and provides them information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 STUDY OBJECTIVES
  • 1.2 MARKET DEFINITION
    • 1.2.1 INCLUSIONS AND EXCLUSIONS
  • 1.3 STUDY SCOPE
    • 1.3.1 MARKETS COVERED
    • FIGURE 1 HEARTH MARKET SEGMENTATION
    • 1.3.2 GEOGRAPHIC SCOPE
    • 1.3.3 YEARS CONSIDERED
  • 1.4 CURRENCY
  • 1.5 UNITS CONSIDERED
  • 1.6 STAKEHOLDERS
  • 1.7 SUMMARY OF CHANGES

2 RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1 RESEARCH DATA
    • FIGURE 2 HEARTH MARKET: RESEARCH DESIGN
    • 2.1.1 SECONDARY AND PRIMARY RESEARCH
    • 2.1.2 SECONDARY DATA
      • 2.1.2.1 List of key secondary sources
      • 2.1.2.2 Key data from secondary sources
    • 2.1.3 PRIMARY DATA
      • 2.1.3.1 List of key primary interview participants
      • 2.1.3.2 Breakdown of primaries
    • FIGURE 3 BREAKDOWN OF PRIMARIES
      • 2.1.3.3 Key data from primary sources
      • 2.1.3.4 Key industry insights
  • 2.2 FACTOR ANALYSIS
    • 2.2.1 SUPPLY-SIDE ANALYSIS
    • FIGURE 4 MARKET SIZE ESTIMATION METHODOLOGY: APPROACH 1 (SUPPLY-SIDE ANALYSIS) - REVENUES GENERATED BY COMPANIES FROM SALES OF PRODUCTS OFFERED IN HEARTH MARKET
    • 2.2.2 DEMAND-SIDE ANALYSIS
    • FIGURE 5 MARKET SIZE ESTIMATION METHODOLOGY: APPROACH 2 (DEMAND-SIDE ANALYSIS)
  • 2.3 MARKET SIZE ESTIMATION
    • FIGURE 6 MARKET SIZE ESTIMATION METHODOLOGY: SUPPLY-SIDE ANALYSIS
    • 2.3.1 BOTTOM-UP APPROACH
      • 2.3.1.1 Approach for obtaining market share using bottom-up analysis (demand side)
    • FIGURE 7 MARKET SIZE ESTIMATION METHODOLOGY: BOTTOM-UP APPROACH
    • 2.3.2 TOP-DOWN APPROACH
      • 2.3.2.1 Approach for obtaining market share using top-down analysis (supply side)
    • FIGURE 8 MARKET SIZE ESTIMATION METHODOLOGY: TOP-DOWN APPROACH
    • 2.3.3 GROWTH PROJECTION AND FORECASTING ASSUMPTIONS
    • TABLE 1 MARKET GROWTH ASSUMPTIONS
  • 2.4 MARKET BREAKDOWN AND DATA TRIANGULATION
    • FIGURE 9 HEARTH MARKET: DATA TRIANGULATION
  • 2.5 ASSUMPTIONS
    • TABLE 2 KEY ASSUMPTIONS: MACRO AND MICRO-ECONOMIC ENVIRONMENT
  • 2.6 LIMITATIONS
  • 2.7 RISK ASSESSMENT
    • TABLE 3 RISK ASSESSMENT: HEARTH MARKET

3 EXECUTIVE SUMMARY

    • FIGURE 10 GROWTH PROJECTION OF HEARTH MARKET IN REALISTIC SCENARIO
    • FIGURE 11 INSERTS TO HOLD LARGEST SHARE OF HEARTH MARKET IN 2027
    • FIGURE 12 ELECTRICITY FUEL TYPE PROJECTED TO GROW AT HIGHEST CAGR DURING FORECAST PERIOD
    • FIGURE 13 RESIDENTIAL SEGMENT EXPECTED TO HOLD LARGEST SHARE OF HEARTH MARKET IN 2027
    • FIGURE 14 NORTH AMERICA TO LEAD HEARTH MARKET FROM 2022 TO 2027

4 PREMIUM INSIGHTS

  • 4.1 ATTRACTIVE GROWTH OPPORTUNITIES IN HEARTH MARKET
    • FIGURE 15 GROWING ADOPTION OF HEARTHS IN AND AROUND HOUSES TO COUNTER FRIGID WEATHER DRIVES MARKET GROWTH
  • 4.2 HEARTH MARKET, BY VENT AVAILABILITY
    • FIGURE 16 VENTED HEARTHS TO HOLD LARGEST SHARE OF HEARTH MARKET FROM 2022 TO 2027
  • 4.3 HEARTH MARKET, BY PLACEMENT
    • FIGURE 17 INDOOR HEARTHS TO HOLD LARGEST SHARE OF HEARTH MARKET DURING FORECAST PERIOD
  • 4.4 HEARTH MARKET, BY IGNITION TYPE
    • FIGURE 18 ELECTRONIC IGNITION TO HOLD LARGEST SHARE OF HEARTH MARKET IN 2022
  • 4.5 HEARTH MARKET, BY APPLICATION
    • FIGURE 19 RESIDENTIAL APPLICATIONS TO HOLD LARGEST SHARE OF HEARTH MARKET IN 2022
  • 4.6 HEARTH MARKET, BY REGION
    • FIGURE 20 NORTH AMERICA TO HOLD LARGEST SHARE OF HEARTH MARKET IN 2027
  • 4.7 HEARTH MARKET, BY COUNTRY
    • FIGURE 21 CHINA TO RECORD HIGHEST CAGR IN OVERALL HEARTH MARKET DURING FORECAST PERIOD

5 MARKET OVERVIEW

  • 5.1 INTRODUCTION
  • 5.2 MARKET DYNAMICS
    • FIGURE 22 HEARTH MARKET: DRIVERS, RESTRAINTS, OPPORTUNITIES, AND CHALLENGES
    • 5.2.1 DRIVERS
      • 5.2.1.1 Increasing demand for home automation
    • FIGURE 23 HOME AUTOMATION GROWTH IN NORTH AMERICA, 2016-2021
      • 5.2.1.2 Increasing demand for esthetically appealing fireplaces
      • 5.2.1.3 Growing adoption of hearths in and around houses to counter frigid weather
      • 5.2.1.4 Availability of numerous customized hearth designs
    • FIGURE 24 HEARTH MARKET DRIVERS AND THEIR IMPACT
    • 5.2.2 RESTRAINTS
      • 5.2.2.1 High installation and maintenance costs of hearths/fireplaces
    • FIGURE 25 HEARTH MARKET RESTRAINTS AND THEIR IMPACT
    • 5.2.3 OPPORTUNITIES
      • 5.2.3.1 Growing demand for hearth products in hospitality industry
      • 5.2.3.2 Replacing aging space heating equipment
    • FIGURE 26 HEARTH MARKET OPPORTUNITIES AND THEIR IMPACT
    • 5.2.4 CHALLENGES
      • 5.2.4.1 Strict government regulations pertaining to environmental protection
    • FIGURE 27 HEARTH MARKET CHALLENGES AND THEIR IMPACT
  • 5.3 SUPPLY CHAIN ANALYSIS
    • FIGURE 28 SUPPLY CHAIN OF HEARTH MARKET
    • 5.3.1 REVENUE SHIFT AND NEW REVENUE POCKETS FOR PLAYERS IN HEARTH MARKET
    • FIGURE 29 REVENUE SHIFT IN HEARTH MARKET
  • 5.4 HEARTH MARKET ECOSYSTEM
    • FIGURE 30 ECOSYSTEM OF HEARTH MARKET
    • TABLE 4 LIST OF HEARTH PRODUCT MANUFACTURERS AND SUPPLIERS
  • 5.5 TECHNOLOGY ANALYSIS
    • 5.5.1 TECHNOLOGY TRENDS IN HEARTH MARKET
  • 5.6 PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
    • TABLE 5 HEARTH MARKET: PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
    • FIGURE 31 PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
    • 5.6.1 THREAT OF NEW ENTRANTS
    • 5.6.2 THREAT OF SUBSTITUTES
    • 5.6.3 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
    • 5.6.4 BARGAINING POWER OF BUYERS
    • 5.6.5 INTENSITY OF COMPETITIVE RIVALRY
  • 5.7 CASE STUDY
    • 5.7.1 FLOATING HEARTH
    • 5.7.2 USE OF MATERIALS AND FURNISHINGS TO ACHIEVE THEATRICAL FEEL
    • 5.7.3 HEALING ENVIRONMENT FOR PATIENTS
  • 5.8 AVERAGE SELLING PRICE ANALYSIS
    • 5.8.1 AVERAGE SELLING PRICE OF HEARTH PRODUCTS BY KEY PLAYERS, BY FUEL TYPE
    • FIGURE 32 AVERAGE SELLING PRICE OF KEY PLAYERS, BY FUEL TYPE
    • TABLE 6 AVERAGE SELLING PRICE OF HEARTH PRODUCTS BY KEY PLAYERS, BY FUEL TYPE (USD)
    • 5.8.2 AVERAGE SELLING PRICE TREND
    • TABLE 7 AVERAGE SELLING PRICE OF HEARTH PRODUCTS, BY FUEL TYPE (USD)
    • FIGURE 33 AVERAGE PRICE: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE
  • 5.9 KEY STAKEHOLDERS AND BUYING CRITERIA
    • 5.9.1 KEY STAKEHOLDERS IN BUYING PROCESS
    • FIGURE 34 INFLUENCE OF STAKEHOLDERS IN BUYING PROCESS FOR TOP THREE APPLICATIONS
    • TABLE 8 INFLUENCE OF STAKEHOLDERS ON BUYING PROCESS FOR TOP THREE APPLICATIONS (%)
    • 5.9.2 BUYING CRITERIA
    • FIGURE 35 KEY BUYING CRITERIA FOR TOP 3 APPLICATIONS
    • TABLE 9 KEY BUYING CRITERIA FOR TOP 3 APPLICATIONS
  • 5.10 TRADE ANALYSIS
    • 5.10.1 IMPORT SCENARIO
    • TABLE 10 IMPORT DATA, BY COUNTRY, 2017-2021 (USD MILLION)
    • 5.10.2 EXPORT SCENARIO
    • TABLE 11 EXPORT DATA, BY COUNTRY, 2017-2021 (USD MILLION)
  • 5.11 PATENT ANALYSIS, 2012-2021
    • FIGURE 36 NUMBER OF PATENTS GRANTED FOR HEARTH MARKET, 2012-2021
    • FIGURE 37 REGIONAL ANALYSIS OF PATENTS GRANTED FOR HEARTH MARKET, 2021
    • TABLE 12 LIST OF PATENTS IN HEARTH MARKET, 2020-2021
  • 5.12 KEY CONFERENCES & EVENTS, 2022-2023
    • TABLE 13 HEARTH MARKET: DETAILED LIST OF CONFERENCES & EVENTS
  • 5.13 TARIFFS AND REGULATORY LANDSCAPE
    • TABLE 14 CODES AND STANDARDS RELATED TO HEARTH MARKET
  • 5.14 REGULATIONS AND REQUIREMENTS FOR MASONRY FIREPLACES AND CHIMNEYS
    • TABLE 15 SUMMARY OF REQUIREMENTS FOR MASONRY FIREPLACES AND CHIMNEYS

6 HEARTH MARKET, BY PRODUCT

  • 6.1 INTRODUCTION
    • FIGURE 38 INSERTS PROJECTED TO GROW AT HIGHER CAGR DURING FORECAST PERIOD
    • TABLE 16 HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 17 HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 6.2 FIREPLACES
    • 6.2.1 FIREPLACES ARE STRUCTURES TO COOK OR GET LIGHT AND HEAT
    • TABLE 18 FIREPLACES: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 19 FIREPLACES: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 6.3 STOVES
    • 6.3.1 MODERN WOOD STOVES ARE CLEAN AND EFFICIENT WITH SEVERAL ENVIRONMENTAL BENEFITS
    • TABLE 20 STOVES: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 21 STOVES: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 6.4 INSERTS
    • 6.4.1 INSERTS CAN BE POWERED BY GAS, PROPANE, ELECTRICITY, PELLET, WOOD, AND COAL
    • TABLE 22 INSERTS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 23 INSERTS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)

7 HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE

  • 7.1 INTRODUCTION
    • FIGURE 39 ELECTRICITY FUEL TYPE PROJECTED TO HOLD LARGEST MARKET SHARE IN 2027
    • TABLE 24 HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 25 HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 26 HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2018-2021 (THOUSAND UNITS)
    • TABLE 27 HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2022-2027 (THOUSAND UNITS)
  • 7.2 WOOD
    • 7.2.1 WOOD IS COMPATIBLE FOR USE IN INDOOR AND OUTDOOR HEARTHS
    • TABLE 28 WOOD: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 29 WOOD: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 7.3 GAS
    • 7.3.1 MODERN GAS HEARTHS ARE VISUALLY ATTRACTIVE AND EASY TO USE
    • TABLE 30 GAS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 31 GAS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 7.4 ELECTRICITY
    • 7.4.1 LOWER INSTALLATION AND MAINTENANCE COSTS OF ELECTRIC HEARTHS LIKELY TO ACCELERATE THEIR DEMAND
    • TABLE 32 ELECTRICITY: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 33 ELECTRICITY: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 7.5 PELLET
    • 7.5.1 PELLET HEARTHS CAN BURN VARIETY OF MATERIALS, INCLUDING BY-PRODUCTS OF SAWMILLS
    • TABLE 34 PELLET: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 35 PELLET: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)

8 HEARTH MARKET, BY PLACEMENT

  • 8.1 INTRODUCTION
    • FIGURE 40 INDOOR HEARTHS PROJECTED TO OCCUPY LARGEST MARKET SHARE IN 2027
    • TABLE 36 HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 37 HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 8.2 INDOOR HEARTHS
    • 8.2.1 INDOOR HEARTHS ARE INTEGRATED WITH DIFFERENT TECHNOLOGIES AND COME IN VARIED SHAPES AND SIZES
    • TABLE 38 INDOOR HEARTHS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 39 INDOOR HEARTHS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 8.3 OUTDOOR HEARTHS
    • 8.3.1 OUTDOOR HEARTHS CONTRIBUTE TO ESTHETIC VALUE OF A PLACE
    • TABLE 40 OUTDOOR HEARTHS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 41 OUTDOOR HEARTHS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 8.4 PORTABLE HEARTHS
    • 8.4.1 PORTABLE HEARTHS ARE FUEL-EFFICIENT AND AFFORDABLE
    • TABLE 42 PORTABLE HEARTHS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 43 PORTABLE HEARTHS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)

9 HEARTH MARKET, BY DESIGN

  • 9.1 INTRODUCTION
    • FIGURE 41 MODERN HEARTHS EXPECTED TO REGISTER HIGHER CAGR BETWEEN 2022 AND 2027
    • TABLE 44 HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 45 HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 9.2 TRADITIONAL HEARTHS
    • 9.2.1 DIFFICULTY IN SWEEPING CHIMNEYS INCREASE MAINTENANCE AND OPERATIONAL COSTS
    • TABLE 46 TRADITIONAL HEARTHS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 47 TRADITIONAL HEARTHS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 9.3 MODERN HEARTHS
    • 9.3.1 MODERN HEARTHS EMIT ALMOST ZERO CARBON DIOXIDE AND CARBON MONOXIDE
    • TABLE 48 MODERN HEARTHS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 49 MODERN HEARTHS: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
    • 9.3.2 SENSORS
    • 9.3.3 BURNERS
    • 9.3.4 REMOTE CONTROL SYSTEMS
    • 9.3.5 VALVE KITS
    • 9.3.6 OTHER COMPONENTS

10 HEARTH MARKET, BY IGNITION TYPE

  • 10.1 INTRODUCTION
    • FIGURE 42 ELECTRONIC IGNITION EXPECTED TO REGISTER HIGHER CAGR BETWEEN 2022 AND 2027
    • TABLE 50 HEARTH MARKET, BY IGNITION TYPE, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 51 HEARTH MARKET, BY IGNITION TYPE, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 10.2 ELECTRONIC IGNITION
    • 10.2.1 ELECTRONIC IGNITION SYSTEMS REQUIRE LOW POWER INPUT TO WORK
    • 10.2.2 INTERMITTENT PILOT IGNITION (IPI)
      • 10.2.2.1 IPI helps control hearth systems and increases overall energy efficiency
    • 10.2.3 HOT SURFACE IGNITION
      • 10.2.3.1 Hot surface ignition is considered more efficient and is more commonly used
  • 10.3 STANDING PILOT IGNITION
    • 10.3.1 MODERN STANDING PILOT IGNITION SYSTEMS COME WITH REMOTE CONTROL

11 HEARTH MARKET, BY VENT AVAILABILITY

  • 11.1 INTRODUCTION
    • FIGURE 43 VENTED HEARTHS EXPECTED TO REGISTER HIGHER CAGR BETWEEN 2022 AND 2027
    • TABLE 52 HEARTH MARKET, BY VENT AVAILABILITY, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 53 HEARTH MARKET, BY VENT AVAILABILITY, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 11.2 VENTED HEARTHS
    • 11.2.1 DIRECT AND POWER VENTING ARE REPLACING TRADITIONAL NATURAL DRAFT VENTING
  • 11.3 UNVENTED HEARTHS
    • 11.3.1 UNVENTED HEARTHS CONSIST OF ELECTRIC FIREPLACES OR INSERTS THAT DO NOT BURN GASES

12 HEARTH MARKET, BY APPLICATION

  • 12.1 INTRODUCTION
    • FIGURE 44 RESIDENTIAL SEGMENT PROJECTED TO HOLD LARGEST MARKET SHARE IN 2027
    • TABLE 54 HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 55 HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 12.2 RESIDENTIAL
    • 12.2.1 HEATING EFFICIENCY OF HEARTHS DRIVES MARKET FOR RESIDENTIAL APPLICATIONS
    • TABLE 56 RESIDENTIAL: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 57 RESIDENTIAL: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 12.3 COMMERCIAL
    • 12.3.1 HEARTHS IN COMMERCIAL SETTINGS CREATE A WARM AND INVITING ENVIRONMENT
    • TABLE 58 COMMERCIAL: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 59 COMMERCIAL: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 12.4 HOSPITALITY
    • 12.4.1 HEARTHS ARE INSTALLED IN HOSPITALS TO PROVIDE STRESS-REDUCING ATMOSPHERE FOR PATIENTS
    • TABLE 60 HOSPITALITY: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 61 HOSPITALITY: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 12.5 INSTITUTIONAL
    • 12.5.1 HEARTHS USED IN INSTITUTIONS PROVIDE A PEACEFUL AND COMFORTABLE AMBIENCE
    • TABLE 62 INSTITUTIONAL: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 63 INSTITUTIONAL: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)

13 HEARTH MARKET, BY FIREPLACE TYPE

  • 13.1 INTRODUCTION
  • 13.2 SINGLE-SIDED
    • 13.2.1 SINGLE-SIDED FIREPLACES PROVIDE CLEAR VIEWS AND BOLD FLAMES WHILE BEING COST-EFFICIENT
  • 13.3 MULTI-SIDED
    • 13.3.1 MULTI-SIDED FIREPLACES PROVIDE EVEN DISTRIBUTION OF HEAT BETWEEN SPACES

14 HEARTH MARKET, BY TYPE OF MATERIAL

  • 14.1 INTRODUCTION
  • 14.2 BRICKS
    • 14.2.1 BRICKS ARE PRIMARILY USED IN FIREPLACE SURROUNDS
  • 14.3 GRANITE
    • 14.3.1 GRANITE BEING HIGHLY DURABLE IS COMMONLY USED IN FIREPLACES
  • 14.4 MARBLE
    • 14.4.1 HIGH HEAT RESISTANCE MAKES MARBLE SUITABLE FOR USE WITH VARIETY OF FIREPLACES
  • 14.5 STONES
    • 14.5.1 LIMESTONE OFFERS DURABILITY AND HEAT TOLERANCE
  • 14.6 CONCRETE
    • 14.6.1 CONCRETE IS ONE OF THE MOST VERSATILE MATERIALS FOR HEARTHS
  • 14.7 SLATE
    • 14.7.1 SLATE OFFERS HIGH DURABILITY, ATTRACTIVE DESIGN, AND EASE OF CLEANING
  • 14.8 QUARRY TILES
    • 14.8.1 QUARRY TILES HELP CREATE TRADITIONAL LOOK FOR FIREPLACES

15 GEOGRAPHIC ANALYSIS

  • 15.1 INTRODUCTION
    • FIGURE 45 NORTH AMERICA PROJECTED TO OCCUPY LARGEST MARKET SHARE IN 2027
    • TABLE 64 HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 65 HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
  • 15.2 NORTH AMERICA
    • 15.2.1 DUE TO COLD CLIMATIC CONDITIONS, HEATING DEVICES ARE WIDELY USED THROUGHOUT NORTH AMERICA
    • FIGURE 46 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET SNAPSHOT
    • TABLE 66 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 67 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 68 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 69 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 70 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 71 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 72 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 73 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 74 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 75 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 76 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2018-2021 (THOUSAND UNITS)
    • TABLE 77 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2022-2027 (THOUSAND UNITS)
    • TABLE 78 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY COUNTRY, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 79 NORTH AMERICA: HEARTH MARKET, BY COUNTRY, 2022-2027 (USD MILLION)
    • 15.2.2 US
      • 15.2.2.1 Hearth products based on gas and electricity with newer technologies are being used increasingly
    • TABLE 80 US: HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 81 US: HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 82 US: HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 83 US: HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 84 US: HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 85 US: HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 86 US: HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 87 US: HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 88 US: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 89 US: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2022-2027 (USD MILLION)
    • 15.2.3 CANADA
      • 15.2.3.1 Canada witnessed slow adoption of hearth products due to various regulatory issues
    • 15.2.4 MEXICO
      • 15.2.4.1 Consumers are more inclined toward esthetic value of hearths than performance
  • 15.3 EUROPE
    • FIGURE 47 EUROPE: HEARTH MARKET SNAPSHOT
    • TABLE 90 EUROPE: HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 91 EUROPE: HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 92 EUROPE: HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 93 EUROPE: HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 94 EUROPE: HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 95 EUROPE: HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 96 EUROPE: HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 97 EUROPE: HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 98 EUROPE: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 99 EUROPE: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 100 EUROPE: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2018-2021 (THOUSAND UNITS)
    • TABLE 101 EUROPE: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2022-2027 (THOUSAND UNITS)
    • TABLE 102 EUROPE: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 103 EUROPE: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
    • 15.3.1 EU5
      • 15.3.1.1 UK
        • 15.3.1.1.1 Government regulations on air cleanliness influence hearth market
      • 15.3.1.2 Germany
        • 15.3.1.2.1 Rising air pollution has led to reduced adoption of wood-based hearth products
      • 15.3.1.3 France
        • 15.3.1.3.1 French citizens prefer fireplaces with classic and traditional designs
      • 15.3.1.4 Italy
        • 15.3.1.4.1 Hearths in Italy are famous due to their modern and contemporary designs
      • 15.3.1.5 Spain
        • 15.3.1.5.1 Spain is one of the fastest-growing markets for gas-based hearths in EU5 region
    • 15.3.2 EASTERN EUROPE
      • 15.3.2.1 Growing tourism expected to drive market
    • 15.3.3 RUSSIA
      • 15.3.3.1 Traditional European-style fireplaces are more prominent in Russia
    • 15.3.4 REST OF EUROPE
  • 15.4 ASIA PACIFIC
    • FIGURE 48 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET SNAPSHOT
    • TABLE 104 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 105 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 106 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 107 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 108 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 109 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 110 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 111 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 112 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 113 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 114 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 115 ASIA PACIFIC: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
    • 15.4.1 CHINA
      • 15.4.1.1 China's growing economy is expected to drive market for fireplace hearths
    • 15.4.2 JAPAN
      • 15.4.2.1 Japan adopts modern types of fireplaces that provide better fuel efficiency
    • 15.4.3 SOUTHEAST ASIA
      • 15.4.3.1 Financial stability of South Korea is likely to aid market growth
    • 15.4.4 REST OF ASIA PACIFIC
  • 15.5 ROW
    • TABLE 116 ROW: HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 117 ROW: HEARTH MARKET, BY PRODUCT, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 118 ROW: HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 119 ROW: HEARTH MARKET, BY DESIGN, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 120 ROW: HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 121 ROW: HEARTH MARKET, BY APPLICATION, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 122 ROW: HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 123 ROW: HEARTH MARKET, BY PLACEMENT, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 124 ROW: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 125 ROW: HEARTH MARKET, BY FUEL TYPE, 2022-2027 (USD MILLION)
    • TABLE 126 ROW: HEARTH MARKET, BY REGION, 2018-2021 (USD MILLION)
    • TABLE 127 ROW: HEARTH MARKET, BY REGION, 2022-2027 (USD MILLION)
    • 15.5.1 SOUTH AMERICA
      • 15.5.1.1 Growing market for biomass pellets in Brazil is expected to drive hearth market
    • 15.5.2 MIDDLE EAST & AFRICA
      • 15.5.2.1 Growing tourism sector in Middle East expected to drive regional demand for hearths

16 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 16.1 OVERVIEW
  • 16.2 KEY PLAYER STRATEGIES/RIGHT TO WIN
    • TABLE 128 OVERVIEW OF STRATEGIES DEPLOYED BY KEY HEARTH COMPANIES
    • 16.2.1 PRODUCT PORTFOLIO
    • 16.2.2 REGIONAL FOCUS
    • 16.2.3 MANUFACTURING FOOTPRINT
    • 16.2.4 ORGANIC/INORGANIC STRATEGIES
  • 16.3 MARKET SHARE ANALYSIS, 2021
    • TABLE 129 HEARTH MARKET: MARKET SHARE ANALYSIS (2021)
  • 16.4 5-YEAR COMPANY REVENUE ANALYSIS
    • FIGURE 49 5-YEAR REVENUE ANALYSIS OF TOP 5 PLAYERS IN HEARTH MARKET, 2017-2021
  • 16.5 COMPANY EVALUATION QUADRANT
    • 16.5.1 STARS
    • 16.5.2 EMERGING LEADERS
    • 16.5.3 PERVASIVE PLAYERS
    • 16.5.4 PARTICIPANTS
    • FIGURE 50 HEARTH MARKET: COMPANY EVALUATION QUADRANT, 2021
  • 16.6 START-UPS/SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES (SME) EVALUATION MATRIX
    • TABLE 130 HEARTH MARKET: DETAILED LIST OF KEY START-UPS/SMES
    • TABLE 131 START-UPS/SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES (SME) IN HEARTH MARKET
    • TABLE 132 HEARTH MARKET: COMPETITIVE BENCHMARKING OF KEY START-UPS/SMES (PRODUCT FOOTPRINT)
    • TABLE 133 HEARTH MARKET: COMPETITIVE BENCHMARKING OF KEY START-UPS/SMES (APPLICATION FOOTPRINT)
    • TABLE 134 HEARTH MARKET: COMPETITIVE BENCHMARKING OF KEY START-UPS/SMES (REGION FOOTPRINT)
    • 16.6.1 PROGRESSIVE COMPANIES
    • 16.6.2 RESPONSIVE COMPANIES
    • 16.6.3 DYNAMIC COMPANIES
    • 16.6.4 STARTING BLOCKS
    • FIGURE 51 START-UP/SME EVALUATION MATRIX
  • 16.7 COMPANY FOOTPRINT
    • TABLE 135 COMPANY FOOTPRINT
    • TABLE 136 COMPANY-WISE PRODUCT FOOTPRINT
    • TABLE 137 COMPANY-WISE APPLICATION FOOTPRINT
    • TABLE 138 COMPANY-WISE REGION FOOTPRINT
  • 16.8 COMPETITIVE SITUATIONS AND TRENDS
    • 16.8.1 PRODUCT LAUNCHES
    • TABLE 139 PRODUCT LAUNCHES, MARCH 2019-MAY 2022
    • 16.8.2 DEALS
    • TABLE 140 DEALS, MARCH 2019-MAY 2022

17 COMPANY PROFILES

  • (Business Overview, Products/solutions/services Offered, Recent Developments, and MnM View (Key strengths/Right to Win, Strategic Choices Made, and Weaknesses and Competitive Threats))**
  • 17.1 KEY PLAYERS
    • 17.1.1 HNI CORPORATION
    • TABLE 141 HNI CORPORATION: COMPANY OVERVIEW
    • FIGURE 52 HNI CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT
    • TABLE 142 HNI CORPORATION: PRODUCT/SOLUTION/SERVICE OFFERINGS
    • TABLE 143 HNI CORPORATION: DEALS
    • 17.1.2 GLEN DIMPLEX
    • TABLE 144 GLEN DIMPLEX: COMPANY OVERVIEW
    • TABLE 145 GLEN DIMPLEX: PRODUCT/SOLUTION/SERVICE OFFERINGS
    • TABLE 146 GLEN DIMPLEX: PRODUCT LAUNCHES/DEVELOPMENTS
    • TABLE 147 GLEN DIMPLEX: DEALS
    • 17.1.3 NAPOLEON
    • TABLE 148 NAPOLEON: COMPANY OVERVIEW
    • TABLE 149 NAPOLEON: PRODUCT/SOLUTION/SERVICE OFFERINGS
    • TABLE 150 NAPOLEON: PRODUCT LAUNCHES/DEVELOPMENTS
    • 17.1.4 TRAVIS INDUSTRIES (AXIS INDUSTRIAL HOLDINGS)
    • TABLE 151 TRAVIS INDUSTRIES (AXIS INDUSTRIAL HOLDINGS): COMPANY OVERVIEW
    • TABLE 152 TRAVIS INDUSTRIES (AXIS INDUSTRIAL HOLDINGS): PRODUCT/SOLUTION/SERVICE OFFERINGS
    • 17.1.5 HPC FIRE INSPIRED
    • TABLE 153 HPC FIRE INSPIRED: COMPANY OVERVIEW
    • TABLE 154 HPC FIRE INSPIRED: PRODUCT/SOLUTION/SERVICE OFFERINGS
    • TABLE 155 HPC FIRE INSPIRED: PRODUCT LAUNCHES/DEVELOPMENTS
    • TABLE 156 HPC FIRE INSPIRED: DEALS
    • 17.1.6 MONTIGO
    • TABLE 157 MONTIGO: COMPANY OVERVIEW
    • TABLE 158 MONTIGO: PRODUCT/SOLUTION/SERVICE OFFERINGS
    • TABLE 159 MONTIGO: PRODUCT LAUNCHES/DEVELOPMENTS
    • 17.1.7 STOVE BUILDER INTERNATIONAL (SBI)
    • TABLE 160 STOVE BUILDER INTERNATIONAL (SBI): COMPANY OVERVIEW
    • TABLE 161 STOVE BUILDER INTERNATIONAL (SBI): PRODUCT/SOLUTION/SERVICE OFFERINGS
    • TABLE 162 STOVE BUILDER INTERNATIONAL (SBI): PRODUCT LAUNCHES/DEVELOPMENTS
    • TABLE 163 STOVE BUILDER INTERNATIONAL (SBI): DEALS
    • 17.1.8 INNOVATIVE HEARTH PRODUCTS
    • TABLE 164 INNOVATIVE HEARTH PRODUCTS: COMPANY OVERVIEW
    • TABLE 165 INNOVATIVE HEARTH PRODUCTS: PRODUCT/SOLUTION/SERVICE OFFERINGS
    • 17.1.9 EMPIRE COMFORT SYSTEMS
    • TABLE 166 EMPIRE COMFORT SYSTEMS: COMPANY OVERVIEW
    • TABLE 167 EMPIRE COMFORT SYSTEMS: PRODUCT/SOLUTION/SERVICE OFFERINGS
    • TABLE 168 EMPIRE COMFORT SYSTEMS: DEALS
    • 17.1.10 GHP GROUP INC
    • TABLE 169 GHP GROUP INC: COMPANY OVERVIEW
    • TABLE 170 GHP GROUP INC: PRODUCT/SOLUTION/SERVICE OFFERINGS
  • 17.2 OTHER PLAYERS
    • 17.2.1 HEARTHSTONE QUALITY HOME HEATING PRODUCTS INC.
    • TABLE 171 HEARTHSTONE QUALITY HOME HEATING PRODUCTS INC.: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.2 RH PETERSON CO.
    • TABLE 172 RH PETERSON CO.: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.3 BFM EUROPE LTD
    • TABLE 173 BFM EUROPE LTD: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.4 WILKENING FIREPLACE.
    • TABLE 174 WILKENING FIREPLACE.: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.5 JOTUL AS
    • TABLE 175 JOTUL AS: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.6 NORDPEIS
    • TABLE 176 NORDPEIS: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.7 BOLEY
    • TABLE 177 BOLEY: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.8 EUROPEAN HOME
    • TABLE 178 EUROPEAN HOME: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.9 BARBAS BELLFIRES
    • TABLE 179 BARBAS BELLFIRES: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.10 MENDOTA
    • TABLE 180 MENDOTA: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.11 PACIFIC ENERGY
    • TABLE 181 PACIFIC ENERGY: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.12 STELLAR HEARTH PRODUCTS
    • TABLE 182 STELLAR HEARTH PRODUCTS: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.13 FPI FIREPLACE PRODUCTS INTERNATIONAL LTD.
    • TABLE 183 FPI FIREPLACE PRODUCTS INTERNATIONAL LTD.: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.14 RASMUSSEN GAS LOGS
    • TABLE 184 RASMUSSEN GAS LOGS: COMPANY OVERVIEW
    • 17.2.15 MELROY PLUMBING & HEATING, INC.
    • TABLE 185 MELROY PLUMBING & HEATING, INC.: COMPANY OVERVIEW
  • *Details on Business Overview, Products/solutions/services Offered, Recent Developments, and MnM View (Key strengths/Right to Win, Strategic Choices Made, and Weaknesses and Competitive Threats) might not be captured in case of unlisted companies.

18 APPENDIX

  • 18.1 DISCUSSION GUIDE
  • 18.2 KNOWLEDGESTORE: MARKETSANDMARKETS' SUBSCRIPTION PORTAL
  • 18.3 AVAILABLE CUSTOMIZATIONS
  • 18.4 RELATED REPORTS
  • 18.5 AUTHOR DETAILS