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市場調査レポート
商品コード
1498568
北米の炉床市場規模・予測、地域別シェア、動向、成長機会分析レポート:燃料タイプ別、製品タイプ別、用途別、国別North America Hearth Market Size and Forecast, Regional Share, Trend, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Fuel Type, Product Type, Application, and Country |
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北米の炉床市場規模・予測、地域別シェア、動向、成長機会分析レポート:燃料タイプ別、製品タイプ別、用途別、国別 |
出版日: 2024年05月22日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 77 Pages
納期: 即納可能
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北米の炉床市場規模は、2023年に41億2,000万米ドルと評価され、2031年には73億3,000万米ドルに達すると予測され、2023年~2031年のCAGRは7.5%で成長すると予測されています。
住宅部門におけるエネルギー効率の高い空間暖房ソリューションの需要増加:
炉床製品には、独立型ストーブ、暖炉、暖炉用インサート、石造りヒーターなどがあります。これらの製品は北米で空間暖房に広く使用されており、住宅に美しい外観を提供しています。北米では、エネルギーは主に住宅の暖房に利用されています。米国環境保護庁(Environmental Protection Agency Organization)によると、空間暖房は住宅部門のエネルギー使用量の42%を占めています。さらに、米国では、住宅所有者はスペース暖房のエネルギー関連支出に73米ドルを費やしています。エネルギー効率の高い炉床製品は、使用する炉床製品によって、エネルギー消費を60%~65%削減することができます。Hearth, Patio &Barbecue Associationによると、2021年には米国の家庭に850万台以上のガス暖炉が設置されています。
エネルギー効率の高い革新的な空間暖房ソリューションへの需要が高まっているため、複数の主なプレーヤーが製品開発に携わっています。メーカー各社は、消費者の嗜好や規制要件を満たすため、断熱性能の向上、高度な燃焼技術、環境に優しい燃料オプションを備えた炉床製品を発売しています。例えば、2022年2月、ナポレオンは空間暖房用ガス暖炉Ascent BXを発売しました。この製品は、ナポレオンのアセント・リニア・ハース・シリーズを拡張したもので、36インチと42インチのモデルがあります。
Hearth, Patio &Barbecue Association(HPBA)によると、北米の住宅人口の約3分の1が2022年に屋内外の炉床機器の新規購入を計画しています。また、米国では人口の約95%が空間暖房を利用しています。北米の消費者は、裏庭のキッチンに組み込む革新的な空間暖房ソリューションで家を拡張しています。このように、住宅や商業ビル全体の空間暖房のためのエネルギー効率の高いソリューションに対する需要の増加が、北米の炉床市場を牽引しています。
世界の北米の炉床市場分析は、燃料タイプ、製品タイプ、用途、地域に基づいて区分されています。燃料タイプ別では、北米の炉床市場はガス、電気、薪、ペレットに二分されます。製品タイプ別では、北米の炉床市場は通気型と非通気型に分類されます。用途別では、北米の炉床市場は住宅用と商業用に分けられます。地域別では、北米の炉床市場は米国、カナダ、メキシコに分類されます。
米国は北米で最も急成長している主要な炉床市場の1つです。ワシントン州、カリフォルニア州、ミネソタ州、ノースダコタ州、サウスダコタ州、ミシガン州、ウィスコンシン州など、寒冷な各州で新しい住宅が建設されるなど、いくつかの要因が米国の炉床需要を促進しています。これらの州は、寒冷な雰囲気の場所が大半を占めており、住民は家に炉床を設置する必要があります。さらに、エネルギー消費価格の上昇も、消費者を電気ベースの暖房器具から環境に優しい暖房システムへと移行させる大きな要因となっています。炉床システムは、住宅内の暖かい大気環境を維持するために利用することができる熱の生産を可能にします。これらすべての要因が米国の炉床市場を牽引しています。
米国全土で既存の住宅や商業ビルからの需要が増加していることも、全米での炉床システムの設置を支える大きな要因となっています。さらに、住宅内の美観向上に対する意識の高まりも、炉床システムの採用を後押しする二次的要因の一つです。IHP Corporate社、ACME Stove社、Empire Comfort Systems Inc社、Hearth &Home Technologies社、US Stove Company社、The Fireplace Factory社、American Panel Hearth Products社、Hearth &Home Incorporated社、Hearthstopper社、Heatilator社などの企業の存在も、米国の炉床市場規模に貢献している要因です。
HNI Corporation、Wolf Steel Ltd、Empire Comfort Systems, Inc.、Travis Industries, Inc.、Innovative Hearth Products、FPI Fireplace Products International Ltd.、Pacific Energy Fireplace Products Ltd.、GHP Group Inc.、Glen Dimplex Americas、Stove Builder Internationalなどは、本調査でプロファイリングした北米の炉床市場の主要企業です。さらに、北米の炉床市場とそのエコシステムの全体像を把握するために、北米の炉床市場の他のいくつかの重要なプレーヤーについても調査・分析しています。
The North America hearth market size was valued at US$ 4.12 billion in 2023 and is projected to reach US$ 7.33 billion by 2031; it is expected to grow at a CAGR of 7.5% during 2023-2031.
Increasing Demand for Energy-efficient Space Heating Solutions Across Residential Sector:
Hearth products include freestanding stoves, fireplaces, fireplace inserts, and masonry heaters. These products are widely used in North America for space heating and offer an aesthetic appearance for residential buildings. In North America, energy is majorly utilized for space heating in residential buildings. According to the US Environmental Protection Agency Organization, space heating accounted for ~42% of the energy usage in the residential sector. Furthermore, in the US, homeowners spend ~US$ 73 for energy-related expenditures on space heating. Energy-efficient hearth products are able to reduce energy consumption by 60%-65% depending upon the hearth product used. According to Hearth, Patio & Barbecue Association, in 2021, more than 8.5 million gas-fired fireplaces have been installed in US households.
Due to the growing demand for innovative energy-efficient space heating solutions, several key players are involved in product development. Manufacturers are launching hearth products with improved insulation, advanced combustion technologies, and eco-friendly fuel options to meet consumer preferences and regulatory requirements. For instance, in February 2022, Napoleon launched Ascent BX, a gas fireplace for space heating. This product is the expansion of the Napoleon's Ascent Linear Hearth Series, which is available in 36-inch and 42-inch models.
According to the Hearth, Patio & Barbecue Association (HPBA), about one-third of the residential population in North America planned to purchase new indoor and outdoor hearth appliances in 2022. Also, approximately 95% of the population in the US used space heating solutions. Consumers in North America are expanding their homes with innovative space heating solutions to incorporate in the backyard kitchens. Thus, increasing demand for energy-efficient solutions for space heating across residential and commercial buildings drives the North American hearth market.
The global North America hearth market analysis has been segmented on the basis of fuel type, product type, application, and geography. On the basis of fuel type, the North America hearth market is bifurcated into gas, electric, wood, and pellet. On the basis of product type, the North America hearth market is categorized into vented, and unvented. Based on application, the North America hearth market is divided into residential, and commercial. On the basis of geography, the North America hearth market is categorized into the US, Canada, and Mexico.
The US is one of the major fastest growing hearth markets across the North America. Several factors, including the construction of new residential houses across various cold states such as Washington, California, Minnesota, North and South Dakota, Michigan, and Wisconsin, drive the demand for hearths in the US. These states have the majority of the locations with the cold atmosphere wherein the residents require hearth installed at their houses. Moreover, the increase in energy consumption prices is another major factor pushing consumers to shift from electric-based heating appliances to eco-friendly heating systems. The hearth system allows the production of heat that can be utilized to maintain a warm atmospheric environment inside houses. All these factors are driving the hearth market in the US.
The rise in demand from existing residential houses and commercial buildings across the US is another major factor supporting the installation of hearth systems nationwide. Moreover, the rising awareness for better aesthetics inside the houses is one of the secondary factors driving the adoption of hearth systems. The presence of companies such as IHP Corporate, ACME Stove, Empire Comfort Systems Inc, Hearth & Home Technologies, US Stove Company, The Fireplace Factory, American Panel Hearth Products, Hearth & Home Incorporated, Hearthstopper, and Heatilator is another factor contributing to the US hearth market size.
HNI Corporation, Wolf Steel Ltd, Empire Comfort Systems, Inc., Travis Industries, Inc., Innovative Hearth Products, FPI Fireplace Products International Ltd, Pacific Energy Fireplace Products Ltd., GHP Group Inc, Glen Dimplex Americas, and Stove Builder International are among the key North America hearth market players profiled during this study. In addition, several other important North America hearth market players have been studied and analyzed during the study to get a holistic view of the North America hearth market and its ecosystem.