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市場調査レポート
商品コード
1556766

ブランクアパレル市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析

Blank Apparel Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030


出版日
発行
Lucintel
ページ情報
英文 150 Pages
納期
3営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
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ブランクアパレル市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
出版日: 2024年08月01日
発行: Lucintel
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 3営業日
GIIご利用のメリット
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概要

ブランクアパレルの動向と予測

世界のブランクアパレル市場は、2024年から2030年までのCAGRが4.3%で、2030年までに推定169億米ドルに達すると予想されます。この市場の主な促進要因は、パーソナライゼーションやカスタマイズを好む消費者の嗜好の変化、アスレジャーやアクティブウェアの動向の拡大、ファッション業界がより包括的で性別にとらわれないアパレルオプションを採用していることです。世界のブランクアパレル市場の将来は、Tシャツ・タンクトップ、パーカー・トレーナー、ボトムス、シャツ市場に機会がありそうです。

セグメント別ブランクアパレル

この調査には、世界のブランクアパレル市場のタイプ別、流通チャネル別、地域別の予測が含まれています。

ブランクアパレル市場の洞察

Lucintelの予測では、予測期間中、B2Bが引き続き大きなセグメントです。

特にリモートワークの増加やライフスタイルの変化に伴い、カジュアルで快適な衣服の傾向が強まっているため、この市場の中ではTシャツ・タンクトップが最大セグメントであり続けると思われます。

アジア太平洋は、DTG(direct-to-garment)印刷技術によって大幅に促進されるパーソナライズされた衣類への傾斜の増加、未完成の衣類の本質的な適応性と一致しているため、予測期間中最大の地域であり続けると思われます。

よくある質問

Q1.市場規模は:

A1.世界のブランクアパレル市場は、2030年までに推定169億米ドルに達すると予想されています。

Q2.市場の成長予測は:

A2.世界のブランクアパレル市場は、2024年から2030年にかけてCAGR 4.3%で成長すると予想されます。

Q3.市場の成長に影響を与える主な促進要因は:

A3.この市場の主な促進要因は、パーソナライゼーションやカスタマイズを好む消費者の嗜好の変化、アスレジャーやアクティブウェアの動向の拡大、ファッション業界がより包括的で性別にとらわれないアパレルオプションを採用していることです。

Q4.市場の主要セグメントは:

A4.世界のブランクアパレル市場の将来は、Tシャツ・タンクトップ、パーカー・トレーナー、ボトムス、シャツ市場にチャンスがあり、有望です。

Q5.市場の主要企業は:

A5.主なブランクアパレル企業は以下の通りです:

  • BELLA+CANVAS
  • SpectraUSA
  • Gildan
  • Soffe Apparel
  • Los Angeles Apparel
  • Lane Seven Apparel
  • AS Colour
  • Independent Trading Company
  • Stanley/Stella.
  • Next Level Apparel

Q6.今後、最大となる市場セグメントは:

A6.Lucintelは、予測期間中、B2Bがより大きなセグメントであり続けると予測しています。

Q7.市場において、今後5年間に最大になると予想される地域は:

A7.DTGプリント技術によってパーソナライズされた衣料品への傾倒が高まり、未完成衣料品の本質的な適応性と合致しているため、アジア太平洋は予測期間中最大の地域であり続けます。

Q8.レポートのカスタマイズは可能か:

A8.はい、Lucintelは追加費用なしで10%のカスタマイズを提供します。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 世界のブランクアパレル市場:市場力学

  • イントロダクション、背景、分類
  • サプライチェーン
  • 業界の促進要因と課題

第3章 2018年から2030年までの市場動向と予測分析

  • マクロ経済動向(2018~2023年)と予測(2024~2030年)
  • 世界のブランクアパレル市場の動向(2018~2023年)と予測(2024~2030年)
  • 世界のブランクアパレル市場(タイプ別)
    • Tシャツ・タンクトップ
    • パーカー/トレーナー
    • ボトムス
    • シャツ
    • その他
  • 流通チャネル別世界のブランクアパレル市場
    • B2B
    • B2C

第4章 2018年から2030年までの地域別市場動向と予測分析

  • 地域別の世界のブランクアパレル市場
  • 北米のブランクアパレル市場
  • 欧州のブランクアパレル市場
  • アジア太平洋のブランクアパレル市場
  • その他地域のブランクアパレル市場

第5章 競合分析

  • 製品ポートフォリオ分析
  • 運用統合
  • ポーターのファイブフォース分析

第6章 成長機会と戦略分析

  • 成長機会分析
    • 世界のブランクアパレル市場における成長機会(タイプ別)
    • 流通チャネル別の世界のブランクアパレル市場の成長機会
    • 地域別の世界のブランクアパレル市場の成長機会
  • 世界のブランクアパレル市場の新たな動向
  • 戦略分析
    • 新製品開発
    • 世界のブランクアパレル市場の生産能力拡大
    • 世界のブランクアパレル市場における合併、買収、合弁事業
    • 認証とライセンシング

第7章 主要企業の企業プロファイル

  • BELLA+CANVAS
  • SpectraUSA
  • Gildan
  • Soffe Apparel
  • Los Angeles Apparel
  • Lane Seven Apparel
  • AS Colour
  • Independent Trading Company
  • Stanley/Stella.
  • Next Level Apparel
目次

Blank Apparel Trends and Forecast

The future of the global blank apparel market looks promising with opportunities in the t-shirt & tank, hoodie/ sweatshirt, bottom, and shirt markets. The global blank apparel market is expected to reach an estimated $16.9 billion by 2030 with a CAGR of 4.3% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are consumer tastes shifting in favor of personalization and customization, growing trends in athleisure and active wear, and the fashion industry is adopting more inclusive and gender-neutral apparel options.

A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.

Blank Apparel by Segment

The study includes a forecast for the global blank apparel by type, distribution channel, and region.

Blank Apparel Market by Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

  • T-Shirts & Tanks
  • Hoodies/ Sweatshirts
  • Bottoms
  • Shirts
  • Others

Blank Apparel Market by Distribution Channel [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

  • B2B
  • B2C

Blank Apparel Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • The Rest of the World

List of Blank Apparel Companies

Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies blank apparel companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the blank apparel companies profiled in this report include-

  • BELLA+CANVAS
  • SpectraUSA
  • Gildan
  • Soffe Apparel
  • Los Angeles Apparel
  • Lane Seven Apparel
  • AS Colour
  • Independent Trading Company
  • Stanley/Stella.
  • Next Level Apparel

Blank Apparel Market Insights

Lucintel forecasts that B2B will remain larger segment over the forecast period.

Within this market, t-shirts & tanks will remain the largest segment due to increasing trend of casual and comfortable clothing, especially with the rise of remote work and lifestyle changes.

APAC will remain the largest region over the forecast period due to increasing inclination towards personalized clothing, greatly facilitated by direct-to-government (DTG) printing technology, aligns with the intrinsic adaptability of unfinished clothing..

Features of the Global Blank Apparel Market

Market Size Estimates: Blank apparel market size estimation in terms of value ($B).

Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.

Segmentation Analysis: Blank apparel market size by type, distribution channel, and region in terms of value ($B).

Regional Analysis: Blank apparel market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.

Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different type, distribution channel, and regions for the blank apparel market.

Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the blank apparel market.

Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter's Five Forces model.

FAQ

Q1. What is the blank apparel market size?

Answer: The global blank apparel market is expected to reach an estimated $16.9 billion by 2030.

Q2. What is the growth forecast for blank apparel market?

Answer: The global blank apparel market is expected to grow with a CAGR of 4.3% from 2024 to 2030.

Q3. What are the major drivers influencing the growth of the blank apparel market?

Answer: The major drivers for this market are consumer tastes shifting in favor of personalization and customization, growing trends in athleisure and active wear, and the fashion industry is adopting more inclusive and gender-neutral apparel options.

Q4. What are the major segments for blank apparel market?

Answer: The future of the global blank apparel market looks promising with opportunities in the t-shirt & tank, hoodie/ sweatshirt, bottom, and shirt markets.

Q5. Who are the key blank apparel market companies?

Answer: Some of the key blank apparel companies are as follows:

  • BELLA+CANVAS
  • SpectraUSA
  • Gildan
  • Soffe Apparel
  • Los Angeles Apparel
  • Lane Seven Apparel
  • AS Colour
  • Independent Trading Company
  • Stanley/Stella.
  • Next Level Apparel

Q6. Which blank apparel market segment will be the largest in future?

Answer: Lucintel forecasts that B2B will remain larger segment over the forecast period.

Q7. In blank apparel market, which region is expected to be the largest in next 5 years?

Answer: APAC will remain the largest region over the forecast period due to increasing inclination towards personalized clothing, greatly facilitated by direct-to-government (DTG) printing technology, aligns with the intrinsic adaptability of unfinished clothing..

Q.8 Do we receive customization in this report?

Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.

This report answers following 11 key questions:

  • Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the blank apparel market by type (t-shirts & tanks, hoodies/ sweatshirts, bottoms, shirts, and others), distribution channel (B2B and B2C), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
  • Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
  • Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
  • Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
  • Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
  • Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
  • Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
  • Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
  • Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
  • Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
  • Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Blank Apparel Market : Market Dynamics

  • 2.1: Introduction, Background, and Classifications
  • 2.2: Supply Chain
  • 2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030

  • 3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
  • 3.2. Global Blank Apparel Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
  • 3.3: Global Blank Apparel Market by Type
    • 3.3.1: T-shirts & Tanks
    • 3.3.2: Hoodies/ Sweatshirts
    • 3.3.3: Bottoms
    • 3.3.4: Shirts
    • 3.3.5: Others
  • 3.4: Global Blank Apparel Market by Distribution Channel
    • 3.4.1: B2B
    • 3.4.2: B2C

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030

  • 4.1: Global Blank Apparel Market by Region
  • 4.2: North American Blank Apparel Market
    • 4.2.1: North American Blank Apparel Market by Type: T-shirts & Tanks, Hoodies/ Sweatshirts, Bottoms, Shirts, and Others
    • 4.2.2: North American Blank Apparel Market by Distribution Channel: B2B and B2C
  • 4.3: European Blank Apparel Market
    • 4.3.1: European Blank Apparel Market by Type: T-shirts & Tanks, Hoodies/ Sweatshirts, Bottoms, Shirts, and Others
    • 4.3.2: European Blank Apparel Market by Distribution Channel: B2B and B2C
  • 4.4: APAC Blank Apparel Market
    • 4.4.1: APAC Blank Apparel Market by Type: T-shirts & Tanks, Hoodies/ Sweatshirts, Bottoms, Shirts, and Others
    • 4.4.2: APAC Blank Apparel Market by Distribution Channel: B2B and B2C
  • 4.5: ROW Blank Apparel Market
    • 4.5.1: ROW Blank Apparel Market by Type: T-shirts & Tanks, Hoodies/ Sweatshirts, Bottoms, Shirts, and Others
    • 4.5.2: ROW Blank Apparel Market by Distribution Channel: B2B and B2C

5. Competitor Analysis

  • 5.1: Product Portfolio Analysis
  • 5.2: Operational Integration
  • 5.3: Porter's Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis

  • 6.1: Growth Opportunity Analysis
    • 6.1.1: Growth Opportunities for the Global Blank Apparel Market by Type
    • 6.1.2: Growth Opportunities for the Global Blank Apparel Market by Distribution Channel
    • 6.1.3: Growth Opportunities for the Global Blank Apparel Market by Region
  • 6.2: Emerging Trends in the Global Blank Apparel Market
  • 6.3: Strategic Analysis
    • 6.3.1: New Product Development
    • 6.3.2: Capacity Expansion of the Global Blank Apparel Market
    • 6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Blank Apparel Market
    • 6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players

  • 7.1: BELLA+CANVAS
  • 7.2: SpectraUSA
  • 7.3: Gildan
  • 7.4: Soffe Apparel
  • 7.5: Los Angeles Apparel
  • 7.6: Lane Seven Apparel
  • 7.7: AS Colour
  • 7.8: Independent Trading Company
  • 7.9: Stanley/Stella.
  • 7.10: Next Level Apparel