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市場調査レポート
商品コード
1556766
ブランクアパレル市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析Blank Apparel Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030 |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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ブランクアパレル市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析 |
出版日: 2024年08月01日
発行: Lucintel
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 3営業日
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ブランクアパレルの動向と予測
世界のブランクアパレル市場は、2024年から2030年までのCAGRが4.3%で、2030年までに推定169億米ドルに達すると予想されます。この市場の主な促進要因は、パーソナライゼーションやカスタマイズを好む消費者の嗜好の変化、アスレジャーやアクティブウェアの動向の拡大、ファッション業界がより包括的で性別にとらわれないアパレルオプションを採用していることです。世界のブランクアパレル市場の将来は、Tシャツ・タンクトップ、パーカー・トレーナー、ボトムス、シャツ市場に機会がありそうです。
セグメント別ブランクアパレル
この調査には、世界のブランクアパレル市場のタイプ別、流通チャネル別、地域別の予測が含まれています。
ブランクアパレル市場の洞察
Lucintelの予測では、予測期間中、B2Bが引き続き大きなセグメントです。
特にリモートワークの増加やライフスタイルの変化に伴い、カジュアルで快適な衣服の傾向が強まっているため、この市場の中ではTシャツ・タンクトップが最大セグメントであり続けると思われます。
アジア太平洋は、DTG(direct-to-garment)印刷技術によって大幅に促進されるパーソナライズされた衣類への傾斜の増加、未完成の衣類の本質的な適応性と一致しているため、予測期間中最大の地域であり続けると思われます。
Q1.市場規模は:
A1.世界のブランクアパレル市場は、2030年までに推定169億米ドルに達すると予想されています。
Q2.市場の成長予測は:
A2.世界のブランクアパレル市場は、2024年から2030年にかけてCAGR 4.3%で成長すると予想されます。
Q3.市場の成長に影響を与える主な促進要因は:
A3.この市場の主な促進要因は、パーソナライゼーションやカスタマイズを好む消費者の嗜好の変化、アスレジャーやアクティブウェアの動向の拡大、ファッション業界がより包括的で性別にとらわれないアパレルオプションを採用していることです。
Q4.市場の主要セグメントは:
A4.世界のブランクアパレル市場の将来は、Tシャツ・タンクトップ、パーカー・トレーナー、ボトムス、シャツ市場にチャンスがあり、有望です。
Q5.市場の主要企業は:
A5.主なブランクアパレル企業は以下の通りです:
Q6.今後、最大となる市場セグメントは:
A6.Lucintelは、予測期間中、B2Bがより大きなセグメントであり続けると予測しています。
Q7.市場において、今後5年間に最大になると予想される地域は:
A7.DTGプリント技術によってパーソナライズされた衣料品への傾倒が高まり、未完成衣料品の本質的な適応性と合致しているため、アジア太平洋は予測期間中最大の地域であり続けます。
Q8.レポートのカスタマイズは可能か:
A8.はい、Lucintelは追加費用なしで10%のカスタマイズを提供します。
Blank Apparel Trends and Forecast
The future of the global blank apparel market looks promising with opportunities in the t-shirt & tank, hoodie/ sweatshirt, bottom, and shirt markets. The global blank apparel market is expected to reach an estimated $16.9 billion by 2030 with a CAGR of 4.3% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are consumer tastes shifting in favor of personalization and customization, growing trends in athleisure and active wear, and the fashion industry is adopting more inclusive and gender-neutral apparel options.
A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.
Blank Apparel by Segment
The study includes a forecast for the global blank apparel by type, distribution channel, and region.
List of Blank Apparel Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies blank apparel companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the blank apparel companies profiled in this report include-
Blank Apparel Market Insights
Lucintel forecasts that B2B will remain larger segment over the forecast period.
Within this market, t-shirts & tanks will remain the largest segment due to increasing trend of casual and comfortable clothing, especially with the rise of remote work and lifestyle changes.
APAC will remain the largest region over the forecast period due to increasing inclination towards personalized clothing, greatly facilitated by direct-to-government (DTG) printing technology, aligns with the intrinsic adaptability of unfinished clothing..
Features of the Global Blank Apparel Market
Market Size Estimates: Blank apparel market size estimation in terms of value ($B).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: Blank apparel market size by type, distribution channel, and region in terms of value ($B).
Regional Analysis: Blank apparel market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different type, distribution channel, and regions for the blank apparel market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the blank apparel market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter's Five Forces model.
FAQ
Q1. What is the blank apparel market size?
Answer: The global blank apparel market is expected to reach an estimated $16.9 billion by 2030.
Q2. What is the growth forecast for blank apparel market?
Answer: The global blank apparel market is expected to grow with a CAGR of 4.3% from 2024 to 2030.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of the blank apparel market?
Answer: The major drivers for this market are consumer tastes shifting in favor of personalization and customization, growing trends in athleisure and active wear, and the fashion industry is adopting more inclusive and gender-neutral apparel options.
Q4. What are the major segments for blank apparel market?
Answer: The future of the global blank apparel market looks promising with opportunities in the t-shirt & tank, hoodie/ sweatshirt, bottom, and shirt markets.
Q5. Who are the key blank apparel market companies?
Answer: Some of the key blank apparel companies are as follows:
Q6. Which blank apparel market segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that B2B will remain larger segment over the forecast period.
Q7. In blank apparel market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: APAC will remain the largest region over the forecast period due to increasing inclination towards personalized clothing, greatly facilitated by direct-to-government (DTG) printing technology, aligns with the intrinsic adaptability of unfinished clothing..
Q.8 Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.