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市場調査レポート
商品コード
1698442

カラー化粧品の世界市場:将来予測 (2025年~2030年)

Global Color Cosmetics Market - Forecasts from 2025 to 2030


出版日
ページ情報
英文 140 Pages
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即日から翌営業日
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カラー化粧品の世界市場:将来予測 (2025年~2030年)
出版日: 2025年03月06日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 140 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

世界のカラー化粧品市場は、2025年の789億5,500万米ドルから2030年には1,141億2,300万米ドルとなり、2030年までのCAGRは7.65%で成長すると予測されています。

カラー化粧品市場は、人々の外見に対する意識の高まりと生活の質の向上により上昇しています。カラー化粧品は美しさを高め、自信を与えるのに役立ちます。カラー化粧品市場拡大の主な原動力は、人々の可処分所得の増加、ライフスタイルの変化、外見に対する意識の高まりです。働く女性の増加はライフスタイルを向上させ、ファッションセンスの高さからスタイリッシュでデザイナーズな服を求めるようになっています。流行に敏感な消費者の存在感の高まりと高い可処分所得が、カラー化粧品の需要拡大の主な理由です。

市場動向:

  • インターネットとスマートフォンの普及:インターネットとスマートフォンの急速な普及により、小売業者が消費者に直接化粧品を販売する新たなプラットフォームが生まれました。オンライン・プラットフォームの知名度とアクセシビリティがeコマース市場を押し上げ、カラー化粧品セクターは幅広い品揃えを提供し、広告コストを最小限に抑えることで、オンラインでのプレゼンスを拡大しています。
  • 可処分所得の増加:新興諸国における都市化と工業の発展により、可処分所得が増加しており、消費者はパーソナルケア製品により多くの支出をすることができるようになっています。多国籍企業で働く女性の増加も新たな市場機会を生み出し、世界化粧品ブランドによる製品ラインの革新と多様化を促しています。
  • eコマース・プラットフォームの成長: eコマース・プラットフォームの世界の利用拡大は、消費者に利便性と豊富な品揃えを提供し、市場成長の主な要因となっています。
  • 欧州の市場リーダーシップ:欧州は、大手化粧品会社の存在とカラー化粧品への旺盛な需要により、カラー化粧品市場で大きなシェアを占めると予想されます。合成製品の有害な影響に対する懸念に後押しされたオーガニック・ナチュラルカラー化粧品の人気の高まりが、同地域の市場成長をさらに後押ししています。

当レポートで取り上げている主要企業には、L'Oreal S.A.、Estee Lauder Companies Inc.、Avon Products, Inc.、Coty Inc.、Revlon Consumer Products Corporation、Kryolan Professional Make-Up、Shiseido Company Limited、Chantecaille Beaute Inc.、Ciate London、Global Cosmetics(HK)Company Limited、Schwan Cosmetics International GmbH、MPLUS COSMETICS SRLなどがあります:

当レポートの主な利点

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済要因、消費者の嗜好、産業別、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域だけでなく新興地域もカバーする詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的作戦を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場促進要因と将来動向:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場展開をどのように形成していくかを探ります。
  • 行動可能な提言:ダイナミックな環境の中で、新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的意思決定に洞察を活用します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果が高いです。

どのような用途で利用されていますか?

業界・市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資決定、規制の枠組みと影響、新製品開発、競合の影響

分析範囲

  • 過去のデータ(2022~2024年)と予測データ (2025~2030年)
  • 成長機会、課題、サプライチェーンの展望、規制枠組み、顧客行動、動向分析
  • 競合企業のポジショニング・戦略・市場シェア分析
  • 収益成長率と予測分析:セグメント別・地域別 (国別)
  • 企業プロファイリング (戦略、製品、財務情報、主な動向など)

カラー化粧品市場は以下のセグメント別に分析されます:

標的市場別

  • 高級品
  • 量産品

用途別

  • ネイル製品
  • リップ製品
  • アイメイク製品
  • フェイシャルメイク製品
  • ヘアカラー製品
  • 特殊効果製品
  • その他

地域別

  • 北米
  • 欧州
  • アジア太平洋
  • 南米
  • 中東・アフリカ

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場スナップショット

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 分析範囲
  • 市場区分

第3章 ビジネス情勢

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • ポリシーと規制
  • 戦略的推奨事項

第4章 技術展望

第5章 世界のカラー化粧品市場:標的市場別

  • イントロダクション
  • 高級品
  • 量産品

第6章 世界のカラー化粧品市場:用途別

  • イントロダクション
  • ネイル用品
  • リップ製品
  • アイメイク
  • フェイシャルメイク
  • ヘアカラー製品
  • 特殊効果製品
  • その他

第7章 世界のカラー化粧品市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 標的市場別
    • 用途別
    • 国別
  • 南米
    • 標的市場別
    • 用途別
    • 国別
  • 欧州
    • 標的市場別
    • 用途別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • 標的市場別
    • 用途別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • 標的市場別
    • 用途別
    • 国別

第8章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 企業合併・買収 (M&A)、合意、事業協力
  • 競合ダッシュボード

第9章 企業プロファイル

  • L'Oreal S.A.
  • Estee Lauder Companies Inc.
  • Avon Products, Inc.
  • Coty Inc.
  • Revlon Consumer Products Corporation
  • Kryolan Professional Make-Up
  • Shiseido Company Limited
  • Chantecaille Beaute Inc.
  • Ciate London
  • Global Cosmetics(HK)Company Limited
  • Schwan Cosmetics International GmbH
  • MPLUS COSMETICS SRL

第10章 付録

  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主なメリット
  • 分析手法
  • 略語
目次
Product Code: KSI061613478

The global color cosmetics market, valued at US$114.123 billion in 2030 from US$78.955 billion in 2025, is projected to grow at a CAGR of 7.65% through 2030.

The global color cosmetics market is rising due to increasing consciousness among people about their appearance and the improving quality of life. Color cosmetics help in enhancing one's beauty and providing them confidence. The major driving factor for the growing color cosmetics market is the increase in people's disposable income, changing lifestyles, and increasing consciousness about their appearance. The growing number of working women are improving their lifestyle, demanding stylish and designer clothes due to their high fashion sense. The increasing presence of fashion-conscious consumers and high disposable income are the major reasons for the growing demand for color cosmetics.

Market Trends:

  • Rising Internet and Smartphone Usage: The rapid growth in internet and smartphone penetration has created a new platform for retailers to sell cosmetics directly to consumers. The visibility and accessibility of online platforms have boosted the e-commerce market, with the color cosmetics sector expanding its online presence by offering a wide range of products and minimizing advertising costs.
  • Higher Disposable Income: Urbanization and industrial growth in developing countries are increasing disposable incomes, enabling consumers to spend more on personal care products. The rising number of women working in multinational companies is also creating new market opportunities, encouraging global cosmetics brands to innovate and diversify their product lines.
  • Growth of E-Commerce Platforms: The increasing global use of e-commerce platforms is a key driver of market growth, offering consumers convenience and a vast selection of products.
  • Europe's Market Leadership: Europe is expected to hold a significant share of the color cosmetics market, driven by the presence of major cosmetics companies and strong demand for color cosmetics. The growing popularity of organic and natural color cosmetics, fueled by concerns over the harmful effects of synthetic products, is further boosting market growth in the region.

Some of the major players covered in this report include L'Oreal S.A., Estee Lauder Companies Inc., Avon Products, Inc., Coty Inc., Revlon Consumer Products Corporation, Kryolan Professional Make-Up, Shiseido Company Limited, Chantecaille Beaute Inc., Ciate London, Global Cosmetics (HK) Company Limited, Schwan Cosmetics International GmbH, and MPLUS COSMETICS SRL, among others:

Key Benefits of this Report:

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, and other sub-segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decisions to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data from 2022 to 2024 & forecast data from 2025 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

Global Color Cosmetics Market is analyzed into the following segments:

By Target Market

  • Premium Products
  • Mass Products

By Application

  • Nail products
  • Lip products
  • Eye Make-up
  • Facial Make-up
  • Hair Color Products
  • Special Effects Products
  • Others

By Region

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • South America
  • Middle East & Africa

TABLE OF CONTENTS

1. EXECUTIVE SUMMARY

2. MARKET SNAPSHOT

  • 2.1. Market Overview
  • 2.2. Market Definition
  • 2.3. Scope of the Study

2.4. Market Segmentation

3. BUSINESS LANDSCAPE

  • 3.1. Market Drivers
  • 3.2. Market Restraints
  • 3.3. Market Opportunities
  • 3.4. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Industry Value Chain Analysis
  • 3.6. Policies and Regulations
  • 3.7. Strategic Recommendations

4. TECHNOLOGICAL OUTLOOK

5. GLOBAL COLOR COSMETICS MARKET BY TARGET MARKET

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Premium Products
  • 5.3. Mass Products

6. GLOBAL COLOR COSMETICS MARKET BY APPLICATION

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Nail products
  • 6.3. Lip products
  • 6.4. Eye Make-up
  • 6.5. Facial Make-up
  • 6.6. Hair Color Products
  • 6.7. Special Effects Products
  • 6.8. Others

7. GLOBAL COLOR COSMETICS MARKET BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. By Target Market
    • 7.2.2. By Application
    • 7.2.3. By Country
      • 7.2.3.1. USA
      • 7.2.3.2. Canada
      • 7.2.3.3. Mexico
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. By Target Market
    • 7.3.2. By Application
    • 7.3.3. By Country
      • 7.3.3.1. Brazil
      • 7.3.3.2. Argentina
      • 7.3.3.3. Others
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. By Target Market
    • 7.4.2. By Application
    • 7.4.3. By Country
      • 7.4.3.1. United Kingdom
      • 7.4.3.2. Germany
      • 7.4.3.3. France
      • 7.4.3.4. Spain
      • 7.4.3.5. Others
  • 7.5. Middle East and Africa
    • 7.5.1. By Target Market
    • 7.5.2. By Application
    • 7.5.3. By Country
      • 7.5.3.1. Saudi Arabia
      • 7.5.3.2. UAE
      • 7.5.3.3. Others
  • 7.6. Asia Pacific
    • 7.6.1. By Target Market
    • 7.6.2. By Application
    • 7.6.3. By Country
      • 7.6.3.1. China
      • 7.6.3.2. Japan
      • 7.6.3.3. India
      • 7.6.3.4. South Korea
      • 7.6.3.5. Taiwan
      • 7.6.3.6. Others

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Market Share Analysis
  • 8.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Competitive Dashboard

9. COMPANY PROFILES

  • 9.1. L'Oreal S.A.
  • 9.2. Estee Lauder Companies Inc.
  • 9.3. Avon Products, Inc.
  • 9.4. Coty Inc.
  • 9.5. Revlon Consumer Products Corporation
  • 9.6. Kryolan Professional Make-Up
  • 9.7. Shiseido Company Limited
  • 9.8. Chantecaille Beaute Inc.
  • 9.9. Ciate London
  • 9.10. Global Cosmetics (HK) Company Limited
  • 9.11. Schwan Cosmetics International GmbH
  • 9.12. MPLUS COSMETICS SRL

10. APPENDIX

  • 10.1. Currency
  • 10.2. Assumptions
  • 10.3. Base and Forecast Years Timeline
  • 10.4. Key Benefits for the Stakeholders
  • 10.5. Research Methodology
  • 10.6. Abbreviations