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市場調査レポート
商品コード
1627818
キッズ飲食品市場:予測(2025~2030年)Kids Food and Beverage Market - Forecasts from 2025 to 2030 |
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カスタマイズ可能
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キッズ飲食品市場:予測(2025~2030年) |
出版日: 2024年12月16日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 145 Pages
納期: 即日から翌営業日
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キッズ飲食品市場は、2025年に1,406億4,600万米ドルと評価され、CAGR 5.68%で成長し、2030年には1,853億9,100万米ドルの市場規模に達します。
製品へのアクセスのしやすさ、革新的な企業広告、多額のマーケティング費用、ブランド化などの要因が、予測期間中のキッズ飲食品市場の成長を促進すると予想されます。さらに、インターネットの普及が市場の拡大に拍車をかけています。オンライン小売業者を利用すれば、買い物客は国内外のさまざまな商品から簡単に選ぶことができます。パンデミック以降、オンライン流通は大きく成長しました。例えば、プレミアムチョコレートの世界トップメーカーであるLindt & Sprungliは、2021年にすべての市場と流通チャネルで売上を飛躍的に伸ばすことができました。国内向け商品の需要が引き続き高いことと、贈答用商品の回復が大きな成長の原動力となりました。さらに、オンライン事業が2桁成長を続けていることも明らかになりました。グループの売上高は45億9,000万スイスフランに達し、スイスフラン換算で14.2%(既存事業13.3%)という驚異的な伸びを示しました。
キッズ飲食品市場の促進要因
キッズ飲食品市場は、子供のスマートフォン普及率の上昇により、今後数年間で急成長が見込まれます。また、様々なプレーヤーや新興企業による栄養面への配慮により、市場は成長すると予測されます。
子供の間でスマートフォンの普及が進んでいることから、オンラインプレゼンスを持つ様々な流通業者/メーカーを通じた子供向け飲食品のオンライン購入が急増すると予測されます。また、子供向け飲食品セグメント向けの新しく革新的な製品の発売が、市場の成長をさらに押し上げると予想されます。例えば、Veeba Foodsは2021年9月、子供向けのジャガリーと植物ベースの飲料「Provee」を発売しました。この飲料には、モルトベースのチョコやラギ・バダムなどのバリエーションがあります。さらに、Gerberは2022年4月、幼児向けのカーボンニュートラルな植物性食品を発売しました。また、Starryside Co.は2022年2月、会社で初めての製品「スター・ウォーター・フォー・キッズ」の発売を発表しました。この製品は、ロッキン・ルートビール、ビーチピーチー・ストロベリー、マジカル・マンゴー・パイナップルなどのフレーバーがあります。
本レポートを購入する理由
どのような用途で利用されていますか?
業界および市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開拓、競合の影響
The kids' food and beverages market is evaluated at US$140.646 billion for the year 2025 growing at a CAGR of 5.68% reaching the market size of US$185.391 billion by the year 2030.
Factors such as accessibility of products, innovative company advertising, significant marketing expenditures, and branding are anticipated to drive kids' food and beverage market growth over the forecast period. Furthermore, increased internet penetration has fueled the market's expansion. Online retailers make it simple for shoppers to choose from a variety of domestic and international products. Since the pandemic, online distribution has grown considerably. For instance, Lindt & Sprungli, the world's top producer of premium chocolate, was able to dramatically raise sales across all markets and distribution channels in 2021. The continued high demand for goods for domestic use and a rebound in goods for gift-giving occasions were significant growth drivers. Additionally, it was revealed that the online business is continuing its trend of double-digit growth. Sales for the group rose to CHF 4.59 billion, representing a tremendous increase in Swiss francs of 14.2 percent (13.3 percent organic).
Kids' food and beverage market drivers
The kids' food and beverage market is expected to surge in the coming years due to the rising penetration of smartphones among kids which is anticipated to increase spending on e-commerce for foods and beverages. Also, the market is projected to grow owing to the nutritional aspect considerations by various players and start-ups.
The increasing smartphone penetration among kids is projected to see a surge in online purchases of kids' foods and beverages through various distributors/manufacturers with an online presence. Also, new and innovative product launches for the kid's food and beverages segment are anticipated to push the market growth further. For instance, Veeba Foods, in September 2021, launched Provee, a jaggery and plant-based drink for kids. The drink is available in variants like malt-based choco and Ragi Badam. Additionally, Gerber, in April 2022, launched a carbon-neutral plant-based food range for toddlers. Also, Starryside Co., announced in February 2022, the launch of their first product, Star Water for Kids. The product is available in flavors like Rockin Root Beer, Beachy Peachy Strawberry, and Magical Mango Pineapple.
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