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市場調査レポート
商品コード
1627818

キッズ飲食品市場:予測(2025~2030年)

Kids Food and Beverage Market - Forecasts from 2025 to 2030


出版日
ページ情報
英文 145 Pages
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即日から翌営業日
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キッズ飲食品市場:予測(2025~2030年)
出版日: 2024年12月16日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 145 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

キッズ飲食品市場は、2025年に1,406億4,600万米ドルと評価され、CAGR 5.68%で成長し、2030年には1,853億9,100万米ドルの市場規模に達します。

製品へのアクセスのしやすさ、革新的な企業広告、多額のマーケティング費用、ブランド化などの要因が、予測期間中のキッズ飲食品市場の成長を促進すると予想されます。さらに、インターネットの普及が市場の拡大に拍車をかけています。オンライン小売業者を利用すれば、買い物客は国内外のさまざまな商品から簡単に選ぶことができます。パンデミック以降、オンライン流通は大きく成長しました。例えば、プレミアムチョコレートの世界トップメーカーであるLindt & Sprungliは、2021年にすべての市場と流通チャネルで売上を飛躍的に伸ばすことができました。国内向け商品の需要が引き続き高いことと、贈答用商品の回復が大きな成長の原動力となりました。さらに、オンライン事業が2桁成長を続けていることも明らかになりました。グループの売上高は45億9,000万スイスフランに達し、スイスフラン換算で14.2%(既存事業13.3%)という驚異的な伸びを示しました。

キッズ飲食品市場の促進要因

  • 子供へのスマートフォンの普及

キッズ飲食品市場は、子供のスマートフォン普及率の上昇により、今後数年間で急成長が見込まれます。また、様々なプレーヤーや新興企業による栄養面への配慮により、市場は成長すると予測されます。

子供の間でスマートフォンの普及が進んでいることから、オンラインプレゼンスを持つ様々な流通業者/メーカーを通じた子供向け飲食品のオンライン購入が急増すると予測されます。また、子供向け飲食品セグメント向けの新しく革新的な製品の発売が、市場の成長をさらに押し上げると予想されます。例えば、Veeba Foodsは2021年9月、子供向けのジャガリーと植物ベースの飲料「Provee」を発売しました。この飲料には、モルトベースのチョコやラギ・バダムなどのバリエーションがあります。さらに、Gerberは2022年4月、幼児向けのカーボンニュートラルな植物性食品を発売しました。また、Starryside Co.は2022年2月、会社で初めての製品「スター・ウォーター・フォー・キッズ」の発売を発表しました。この製品は、ロッキン・ルートビール、ビーチピーチー・ストロベリー、マジカル・マンゴー・パイナップルなどのフレーバーがあります。

本レポートを購入する理由

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済要因、消費者の嗜好、産業別、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域だけでなく新興地域もカバーする詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的作戦を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場動向と促進要因:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場展開をどのように形成していくかを探ります。
  • 実行可能な提言:ダイナミックな環境の中で新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的決断を下すために、洞察を活用します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果に優れています。

どのような用途で利用されていますか?

業界および市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開拓、競合の影響

調査範囲

  • 2022年から2030年までの過去データと予測
  • 成長機会、課題、サプライチェーン展望、規制枠組み、顧客行動、動向分析
  • 競合の市況、戦略、市場シェア分析
  • 各国を含むセグメントと地域の収益成長と予測評価
  • 企業プロファイル(戦略、製品、財務情報、主な開発など)

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • アナリストビュー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 キッズ飲食品市場:製品タイプ別

  • イントロダクション
  • ベーカリー製品
  • 乳製品
  • 穀物
  • スナック
  • 果物と野菜
  • 飲料
  • その他

第6章 キッズ飲食品市場:年齢層別

  • イントロダクション
  • 2~3歳
  • 4~8歳
  • 9~13歳
  • 14~18歳

第7章 キッズ飲食品市場:流通チャネル別

  • イントロダクション
  • オンライン
  • オフライン

第8章 キッズ飲食品市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • アラブ首長国連邦
    • 南アフリカ
    • イスラエル
    • サウジアラビア
    • その他
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリア
    • 台湾
    • 韓国
    • その他

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第10章 企業プロファイル

  • Nestle S.A.
  • Pepsico. Inc.
  • The Kellogg Company
  • General Mills Inc.
  • The Kraft Heinz Company
  • Britvic Plc
  • Lifeway Foods, Inc.
  • Britanni A Industries Limited
  • The Coca-Cola Company
  • Unilever Plc
  • The Hershey Company
目次
Product Code: KSI061611708

The kids' food and beverages market is evaluated at US$140.646 billion for the year 2025 growing at a CAGR of 5.68% reaching the market size of US$185.391 billion by the year 2030.

Factors such as accessibility of products, innovative company advertising, significant marketing expenditures, and branding are anticipated to drive kids' food and beverage market growth over the forecast period. Furthermore, increased internet penetration has fueled the market's expansion. Online retailers make it simple for shoppers to choose from a variety of domestic and international products. Since the pandemic, online distribution has grown considerably. For instance, Lindt & Sprungli, the world's top producer of premium chocolate, was able to dramatically raise sales across all markets and distribution channels in 2021. The continued high demand for goods for domestic use and a rebound in goods for gift-giving occasions were significant growth drivers. Additionally, it was revealed that the online business is continuing its trend of double-digit growth. Sales for the group rose to CHF 4.59 billion, representing a tremendous increase in Swiss francs of 14.2 percent (13.3 percent organic).

Kids' food and beverage market drivers

  • Increasing smartphone penetration among kids.

The kids' food and beverage market is expected to surge in the coming years due to the rising penetration of smartphones among kids which is anticipated to increase spending on e-commerce for foods and beverages. Also, the market is projected to grow owing to the nutritional aspect considerations by various players and start-ups.

The increasing smartphone penetration among kids is projected to see a surge in online purchases of kids' foods and beverages through various distributors/manufacturers with an online presence. Also, new and innovative product launches for the kid's food and beverages segment are anticipated to push the market growth further. For instance, Veeba Foods, in September 2021, launched Provee, a jaggery and plant-based drink for kids. The drink is available in variants like malt-based choco and Ragi Badam. Additionally, Gerber, in April 2022, launched a carbon-neutral plant-based food range for toddlers. Also, Starryside Co., announced in February 2022, the launch of their first product, Star Water for Kids. The product is available in flavors like Rockin Root Beer, Beachy Peachy Strawberry, and Magical Mango Pineapple.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The Kid's food and beverage market is segmented and analyzed as follows:

By Product Type

  • Bakery Products
  • Dairy Products
  • Cereals and Grains
  • Snacks
  • Fruits and vegetables
  • Beverages
  • Others

By Age Group

  • 2-3 years
  • 4-8 years
  • 9-13 years
  • 14-18 years

By Distribution Channel

  • Online
  • Offline

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • U.K.
  • Germany
  • France
  • Others
  • Middle East and Africa
  • UAE
  • South Africa
  • Israel
  • Saudi Arabia
  • Others
  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • Australia
  • Taiwan
  • South Korea
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits for the Stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Supplier
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. KIDS FOOD AND BEVERAGE MARKET BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Bakery Products
  • 5.3. Dairy Products
  • 5.4. Cereals and Grains
  • 5.5. Snacks
  • 5.6. Fruits and vegetables
  • 5.7. Beverages
  • 5.8. Others

6. KIDS FOOD AND BEVERAGE MARKET BY AGE GROUP

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. 2-3 years
  • 6.3. 4-8 years
  • 6.4. 9-13 years
  • 6.5. 14-18 years

7. KIDS FOOD AND BEVERAGE MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Online
  • 7.3. Offline

8. KIDS FOOD AND BEVERAGE MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. USA
    • 8.2.2. Canada
    • 8.2.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. Brazil
    • 8.3.2. Argentina
    • 8.3.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. U.K.
    • 8.4.2. Germany
    • 8.4.3. France
    • 8.4.4. Others
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. UAE
    • 8.5.2. South Africa
    • 8.5.3. Israel
    • 8.5.4. Saudi Arabia
    • 8.5.5. Others
  • 8.6. Asia-Pacific
    • 8.6.1. China
    • 8.6.2. Japan
    • 8.6.3. India
    • 8.6.4. Australia
    • 8.6.5. Taiwan
    • 8.6.6. South Korea
    • 8.6.7. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Nestle S.A.
  • 10.2. Pepsico. Inc.
  • 10.3. The Kellogg Company
  • 10.4. General Mills Inc.
  • 10.5. The Kraft Heinz Company
  • 10.6. Britvic Plc
  • 10.7. Lifeway Foods, Inc.
  • 10.8. Britanni A Industries Limited
  • 10.9. The Coca-Cola Company
  • 10.10. Unilever Plc
  • 10.11. The Hershey Company