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市場調査レポート
商品コード
1627798
オンラインベビーケア製品の世界市場:予測(2025年~2030年)Global Online Baby Care Products Market - Forecasts from 2025 to 2030 |
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カスタマイズ可能
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オンラインベビーケア製品の世界市場:予測(2025年~2030年) |
出版日: 2024年12月13日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界のオンラインベビーケア製品市場は、CAGR13.27%で成長し、2025年の464億800万米ドルから、2030年までには864億9,100万米ドルの市場規模に達すると予測されます。
ベビーケア製品は、世界中の乳幼児がどのような形でも消費できるように特別に設計、調合、製造されたものです。ベビーケア製品には、オイル、クリーム、ローション、パウダー、ベビーカー、粉ミルク、ドライフードなど、幅広いカテゴリーの製品が含まれます。オンラインベビーケア製品市場は、世界的にオンライン情勢で製品を提供するベビーケア業界を扱っています。
世界人口の増加は、オンラインベビーケア製品の世界市場を押し上げると予想されます。世界銀行はそのデータの中で、世界人口は一定のペースで増加しており、2021年には78億9,000万人、2022年には79億5,000万人と推定され、2023年には80億2,000万人に増加すると述べています。同団体はさらに、世界人口の出生率は低下し、2022年には女性1人当たり2.3人の出生を記録しましたが、世界人口はさらに一定のペースで増加する見込みであると述べています。
世界のオンラインベビーケア製品市場の促進要因
スマートフォンとモバイルアプリの普及が、オンラインベビーケア製品市場をさらに押し上げています。モバイルコマースは利便性と外出先からのアクセスを提供するため、消費者はいつでもどこでも購入でき、市場の成長に寄与しています。全体として、インターネット普及率の上昇、利便性、幅広い品揃え、競合市場競争、消費者レビュー、世界なアクセシビリティ、モバイルコマースの影響により、市場は引き続き成長しています。これらの促進要因が消費者の選好や行動を形成し続けているため、市場は今後も持続的な成長が見込まれます。
世界のオンラインベビーケア製品市場の地理的展望
米国では、都市化の動向の高まりとインターネットの普及が、今後数年間のオンラインベビーケア製品の需要を押し上げる大きな要因となっています。さらに、スマートフォンの普及が進むことで、オンライン・プラットフォームを通じてベビーケア製品を選択する際のアクセシビリティと利便性が高まり、市場成長にさらなる弾みがつくと思われます。例えば、GSMAによれば、米国におけるスマートフォンの普及率は、2022年の84%から2030年には89%に拡大します。このことは、オンライン・ショッピングがユーザーに手間のかからないショッピング体験を提供することから、有利な見通しを浮き彫りにしています。
さらに、米国のような新興経済諸国では働く女性の割合が増加しており、ベビーケア製品のオンライン販売が促進されると予想されます。これは、実店舗に何度も足を運ぶことに伴う時間的制約や課題によるものです。
本レポートを購入する理由
どのような用途で利用されていますか?
業界と市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開拓、競合の影響
The global online baby care products market is expected to grow at a CAGR of 13.27%, reaching a market size of US$86.491 billion in 2030 from US$46.408 billion in 2025.
Baby care products are specifically designed, formulated, and manufactured for consumption in any form by infants around the globe. Baby care products include a wide category of products, like oils, creams, lotions, powders, strollers, milk formulas, and dried food, among others. The online baby care products market deals with the baby care industry which offers its products in the online landscape globally.
The increasing global population is expected to boost the global online baby care products market. The World Bank, in its data, stated that the global population is increasing at a constant pace, which was estimated at 7.89 billion in 2021 and 7.95 billion in 2022, growing to 8.02 billion in 2023. The organization further stated that although the fertility rate of the global population witnessed a decline, which was recorded at 2.3 births per woman in 2022, the global population is further expected to grow at a constant rate.
Global online baby care products market drivers
The widespread adoption of smartphones and mobile apps has further boosted the online baby care products market. Mobile commerce offers convenience and on-the-go accessibility, allowing consumers to purchase anytime and anywhere, contributing to market growth. Overall, the market continues to thrive due to increasing internet penetration, convenience, wide product assortment, competitive pricing, consumer reviews, global accessibility, and the influence of mobile commerce. As these drivers continue to shape consumer preferences and behaviour, the market is expected to experience sustained growth in the coming years.
Global online baby care products market Geographical outlook
In the United States, the rising trends of urbanization and booming internet penetration are major factors that will a significant role in boosting the demand for online baby care products in the coming years. Moreover, the growing adoption of smartphones will provide additional impetus to market growth with more accessibility and convenience in the selection of baby care products through online platforms. For instance, as per the GSMA, the adoption of smartphones across the United States will expand from 84% in 2022 to 89% by 2030. This highlights lucrative prospects since online shopping provides users with a hassle-free shopping experience.
Additionally, the rising proportion of working women in developed economies such as the United States is anticipated to propel the online sales of baby care products. This is due to the time constraints and challenges associated with multiple visits to physical stores.
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Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence