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市場調査レポート
商品コード
1627798

オンラインベビーケア製品の世界市場:予測(2025年~2030年)

Global Online Baby Care Products Market - Forecasts from 2025 to 2030


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
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即日から翌営業日
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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オンラインベビーケア製品の世界市場:予測(2025年~2030年)
出版日: 2024年12月13日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

世界のオンラインベビーケア製品市場は、CAGR13.27%で成長し、2025年の464億800万米ドルから、2030年までには864億9,100万米ドルの市場規模に達すると予測されます。

ベビーケア製品は、世界中の乳幼児がどのような形でも消費できるように特別に設計、調合、製造されたものです。ベビーケア製品には、オイル、クリーム、ローション、パウダー、ベビーカー、粉ミルク、ドライフードなど、幅広いカテゴリーの製品が含まれます。オンラインベビーケア製品市場は、世界的にオンライン情勢で製品を提供するベビーケア業界を扱っています。

世界人口の増加は、オンラインベビーケア製品の世界市場を押し上げると予想されます。世界銀行はそのデータの中で、世界人口は一定のペースで増加しており、2021年には78億9,000万人、2022年には79億5,000万人と推定され、2023年には80億2,000万人に増加すると述べています。同団体はさらに、世界人口の出生率は低下し、2022年には女性1人当たり2.3人の出生を記録しましたが、世界人口はさらに一定のペースで増加する見込みであると述べています。

世界のオンラインベビーケア製品市場の促進要因

  • スマートフォンの普及がオンラインベビーケア製品の世界市場を拡大しています。

スマートフォンとモバイルアプリの普及が、オンラインベビーケア製品市場をさらに押し上げています。モバイルコマースは利便性と外出先からのアクセスを提供するため、消費者はいつでもどこでも購入でき、市場の成長に寄与しています。全体として、インターネット普及率の上昇、利便性、幅広い品揃え、競合市場競争、消費者レビュー、世界なアクセシビリティ、モバイルコマースの影響により、市場は引き続き成長しています。これらの促進要因が消費者の選好や行動を形成し続けているため、市場は今後も持続的な成長が見込まれます。

世界のオンラインベビーケア製品市場の地理的展望

  • 北米は予測期間中に飛躍的な成長を遂げると予想されています。

米国では、都市化の動向の高まりとインターネットの普及が、今後数年間のオンラインベビーケア製品の需要を押し上げる大きな要因となっています。さらに、スマートフォンの普及が進むことで、オンライン・プラットフォームを通じてベビーケア製品を選択する際のアクセシビリティと利便性が高まり、市場成長にさらなる弾みがつくと思われます。例えば、GSMAによれば、米国におけるスマートフォンの普及率は、2022年の84%から2030年には89%に拡大します。このことは、オンライン・ショッピングがユーザーに手間のかからないショッピング体験を提供することから、有利な見通しを浮き彫りにしています。

さらに、米国のような新興経済諸国では働く女性の割合が増加しており、ベビーケア製品のオンライン販売が促進されると予想されます。これは、実店舗に何度も足を運ぶことに伴う時間的制約や課題によるものです。

本レポートを購入する理由

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済要因、消費者の選好、産業別、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域および新興地域を網羅した詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的策略を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場動向と促進要因:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場展開をどのように形成していくかを探ります。
  • 実行可能な提言:ダイナミックな環境の中で新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的決断を下すために、洞察を活用します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果に優れています。

どのような用途で利用されていますか?

業界と市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開拓、競合の影響

調査範囲

  • 2022年から2030年までの実績データと予測
  • 成長機会、課題、サプライチェーンの展望、規制枠組み、顧客行動、動向分析
  • 競合のポジショニング、戦略、市場シェア分析
  • セグメントと各国を含む地域の収益成長および予測分析
  • 企業のプロファイリング(戦略、製品、財務状況、主な発展など)

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • CXOの視点

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 オンラインベビーケア製品の世界市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • 離乳食
    • 乾燥ベビーフード
    • ミルクフォーミュラ
    • その他
  • ベビースキンケア製品
    • ローション
    • クリーム
    • その他
  • ベビーヘアケア製品
    • オイル
    • シャンプー
    • その他
  • 赤ちゃんの安全と便利製品
    • ベビーカー
    • ベビーカー
    • その他

第6章 オンラインベビーケア製品の世界市場:プラットフォーム別

  • イントロダクション
  • 携帯
  • PC / タブレット

第7章 オンラインベビーケア製品の世界市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • タイプ別
    • プラットフォーム別
    • 国別
  • 南米
    • タイプ別
    • プラットフォーム別
    • 国別
  • 欧州
    • タイプ別
    • プラットフォーム別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • タイプ別
    • プラットフォーム別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • タイプ別
    • プラットフォーム別
    • 国別

第8章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意、コラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第9章 企業プロファイル

  • Nature's One
  • Nestle
  • Johnson and Johnson
  • Himalaya Wellness Company
  • Mamaearth
  • The Honest Company, Inc.
  • Amishi Consumer Technologies Private Limited(MyGlamm)
  • Redsbaby
  • A.G Industries
  • Orchid Lifescience
  • HCP Wellness Private Limited.
  • Pigeon Corporation
  • Chemco Group.
  • Eightex Incorporated.
  • Amaira Herbals
  • Mothercare Inc.
  • Procter & Gamble
目次
Product Code: KSI061612959

The global online baby care products market is expected to grow at a CAGR of 13.27%, reaching a market size of US$86.491 billion in 2030 from US$46.408 billion in 2025.

Baby care products are specifically designed, formulated, and manufactured for consumption in any form by infants around the globe. Baby care products include a wide category of products, like oils, creams, lotions, powders, strollers, milk formulas, and dried food, among others. The online baby care products market deals with the baby care industry which offers its products in the online landscape globally.

The increasing global population is expected to boost the global online baby care products market. The World Bank, in its data, stated that the global population is increasing at a constant pace, which was estimated at 7.89 billion in 2021 and 7.95 billion in 2022, growing to 8.02 billion in 2023. The organization further stated that although the fertility rate of the global population witnessed a decline, which was recorded at 2.3 births per woman in 2022, the global population is further expected to grow at a constant rate.

Global online baby care products market drivers

  • Widespread adoption of smartphones is increasing the global online baby care products market.

The widespread adoption of smartphones and mobile apps has further boosted the online baby care products market. Mobile commerce offers convenience and on-the-go accessibility, allowing consumers to purchase anytime and anywhere, contributing to market growth. Overall, the market continues to thrive due to increasing internet penetration, convenience, wide product assortment, competitive pricing, consumer reviews, global accessibility, and the influence of mobile commerce. As these drivers continue to shape consumer preferences and behaviour, the market is expected to experience sustained growth in the coming years.

Global online baby care products market Geographical outlook

  • North America is witnessing exponential growth during the forecast period.

In the United States, the rising trends of urbanization and booming internet penetration are major factors that will a significant role in boosting the demand for online baby care products in the coming years. Moreover, the growing adoption of smartphones will provide additional impetus to market growth with more accessibility and convenience in the selection of baby care products through online platforms. For instance, as per the GSMA, the adoption of smartphones across the United States will expand from 84% in 2022 to 89% by 2030. This highlights lucrative prospects since online shopping provides users with a hassle-free shopping experience.

Additionally, the rising proportion of working women in developed economies such as the United States is anticipated to propel the online sales of baby care products. This is due to the time constraints and challenges associated with multiple visits to physical stores.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The global online baby care products market is segmented and analyzed as follows:

By Type

  • Baby Food
  • Dried Baby Food
  • Milk Formula
  • Others
  • Baby Skin Care Products
  • Lotions
  • Creams
  • Others
  • Baby Hair Care Products
  • Oils
  • Shampoo
  • Others
  • Baby Safety and Convenience Products
  • Prams
  • Strollers
  • Others

By Platform

  • Mobile
  • PC/Tablets

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • South Korea
  • India
  • Indonesia
  • Thailand
  • Taiwan
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. CXO Perspective

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. GLOBAL ONLINE BABY CARE PRODUCTS MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Baby Food
    • 5.2.1. Dried Baby Food
    • 5.2.2. Milk Formula
    • 5.2.3. Others
  • 5.3. Baby Skin Care Products
    • 5.3.1. Lotions
    • 5.3.2. Creams
    • 5.3.3. Others
  • 5.4. Baby Hair Care Products
    • 5.4.1. Oils
    • 5.4.2. Shampoo
    • 5.4.3. Others
  • 5.5. Baby Safety and Convenience Products
    • 5.5.1. Prams
    • 5.5.2. Strollers
    • 5.5.3. Others

6. GLOBAL ONLINE BABY CARE PRODUCTS MARKET BY PLATFORM

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Mobile
  • 6.3. PC/Tablets

7. GLOBAL ONLINE BABY CARE PRODUCTS MARKET BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. By Type
    • 7.2.2. By Platform
    • 7.2.3. By Country
      • 7.2.3.1. USA
      • 7.2.3.2. Canada
      • 7.2.3.3. Mexico
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. By Type
    • 7.3.2. By Platform
    • 7.3.3. By Country
      • 7.3.3.1. Brazil
      • 7.3.3.2. Argentina
      • 7.3.3.3. Others
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. By Type
    • 7.4.2. By Platform
    • 7.4.3. By Country
      • 7.4.3.1. UK
      • 7.4.3.2. Germany
      • 7.4.3.3. France
      • 7.4.3.4. Italy
      • 7.4.3.5. Spain
      • 7.4.3.6. Others
  • 7.5. Middle East and Africa
    • 7.5.1. By Type
    • 7.5.2. By Platform
    • 7.5.3. By Country
      • 7.5.3.1. Saudi Arabia
      • 7.5.3.2. UAE
      • 7.5.3.3. Others
  • 7.6. Asia Pacific
    • 7.6.1. By Type
    • 7.6.2. By Platform
    • 7.6.3. By Country
      • 7.6.3.1. China
      • 7.6.3.2. Japan
      • 7.6.3.3. South Korea
      • 7.6.3.4. India
      • 7.6.3.5. Indonesia
      • 7.6.3.6. Thailand
      • 7.6.3.7. Taiwan
      • 7.6.3.8. Others

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Market Share Analysis
  • 8.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Competitive Dashboard

9. COMPANY PROFILES

  • 9.1. Nature's One
  • 9.2. Nestle
  • 9.3. Johnson and Johnson
  • 9.4. Himalaya Wellness Company
  • 9.5. Mamaearth
  • 9.6. The Honest Company, Inc.
  • 9.7. Amishi Consumer Technologies Private Limited (MyGlamm)
  • 9.8. Redsbaby
  • 9.9. A.G Industries
  • 9.10. Orchid Lifescience
  • 9.11. HCP Wellness Private Limited.
  • 9.12. Pigeon Corporation
  • 9.13. Chemco Group.
  • 9.14. Eightex Incorporated.
  • 9.15. Amaira Herbals
  • 9.16. Mothercare Inc.
  • 9.17. Procter & Gamble