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市場調査レポート
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1627715

スカッシュ飲料の世界市場:将来予測 (2025年~2030年)

Global Squash Drinks Market - Forecasts from 2025 to 2030


出版日
ページ情報
英文 152 Pages
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即日から翌営業日
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スカッシュ飲料の世界市場:将来予測 (2025年~2030年)
出版日: 2024年12月26日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 152 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

スカッシュ飲料市場はCAGR 3.67%で成長し、2025年の10億8,000万米ドルから2030年には12億9,300万米ドルに達すると推定されます。

スカッシュ飲料市場は今後数年で大きく成長すると思われます。この飲料は広く普及しており、アルコール飲料の代替品となっています。スカッシュシロップは果実から作られ、特定の濃度を持っています。砂糖は加工製造時に添加されますが、消費者の嗜好の変化に伴い、ノンシュガーのシロップも提供されています。また、種類によって様々な色や追加のフレーバーが含まれています。

カボチャ飲料は、その品質と多様な味のため、広く人気を集めています。天然で砂糖不使用のカボチャベースの製品は、数多くの栄養上の利点を提供します。砂糖を加えないカボチャの品種もあるため、糖尿病患者も利用しています。どんな飲み物にも簡単にブレンドできます。伝統的なカボチャ製品には、品質と味を向上させるためにショウガやハーブのエキスが加えられています。ライフスタイルの変化と所得の増加に伴い、スカッシュ飲料は今後かなりの成長を記録すると思われます。

スカッシュ飲料市場促進要因

  • 率直な強化と革新に対する需要の急増

飲料業界では消費者行動に大きな変化が生じています。メーカーや企業がスカッシュシロップ事業に多額の資金を投入しています。製品のイノベーションと研究開発が大幅に伸びています。消費者の選択肢はさまざまで、革新的でクリーンな製品を求める需要は大きいです。伝統的なスカッシュ飲料の分野が大幅に強化されています。メーカーはアルコール飲料の代替品として、プレミアムベースのスカッシュ飲料に投資しています。

市場には、さまざまな天然フレーバーやフレッシュフレーバーが登場しています。天然スカッシュ製品は、今後大きな成長を記録すると予想されます。健康は、投資や購入に関する消費者の選択肢の重要な一部となっています。砂糖を最小限に抑えた天然素材ベースの飲料や、ハーブ、ボタニカル、エルダーフラワーなどの花果実ベースの素材も急増しています。企業は、様々な種類の清涼飲料水でポートフォリオを拡大するために多額の資本を投入しています。スパイシー、塩味、フルーティーといったカボチャ風味は、市場でかなりの需要があります。糖尿病患者や健康志向の消費者は、ナチュラルで砂糖不使用の飲料を採用しています。また、ミレニアル世代や子供たちの間で広く普及している加糖セグメントにもかなりの需要があります。加糖シロップは、牛乳や水などの飲料を甘くするためにも使われます。市場には、数多くのスカッシュシロップのフレーバーが出回っています。企業は、社会のあらゆるセクションにリーチするためにマーケティング戦略を革新してきました。映画スター、スポーツ選手、健康愛好家などに投資し、リーチを広げています。

スカッシュ飲料市場地理的展望:

  • アジア太平洋地域が大きな市場シェアを占めると予測されます。

アジア太平洋地域が大きな市場シェアを占めると予想されます。これは、同地域に相当数の企業や健康愛好家が存在するためです。アジア太平洋地域は、所得と消費者の嗜好が向上しているため、今後数年間で大きく成長すると思われます。スカッシュ業界の拡大には、多くの地元プレーヤーが貢献しています。人口が多く、ノンアルコール飲料の利用者が急増していることから、アジア太平洋地域は飛躍的な成長が見込まれています。

当レポートを購入する理由

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済要因、消費者の嗜好、産業別、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域だけでなく新興地域もカバーする詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的作戦を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場促進要因と将来動向:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場展開をどのように形成していくかを探ります。
  • 行動可能な提言:ダイナミックな環境の中で、新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的意思決定に洞察を活用します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果が高いです。

どのような用途で利用されていますか?

業界・市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資決定、規制の枠組みと影響、新製品開発、競合の影響

分析範囲

  • 過去のデータと予測 (2022~2030年)
  • 成長機会、課題、サプライチェーンの展望、規制枠組み、顧客行動、動向分析
  • 競合企業のポジショニング・戦略・市場シェア分析
  • 収益成長率と予測分析:セグメント別・地域別 (国別)
  • 企業プロファイリング (戦略、製品、財務情報、主な動向など)

スカッシュ飲料市場は以下のようにセグメント化され、分析されています:

特性別

  • レギュラー
  • ブレンド

製品別

  • 加糖
  • 無加糖

ベース別

  • 柑橘類
  • ベリー
  • トロピカルフルーツ・エキゾチックフルーツ
  • ミックスフルーツ

流通チャネル別

  • オフライン
  • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
  • コンビエンスストア
  • その他
  • オンライン

地域別

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • 南米
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • フランス
  • 英国
  • スペイン
  • イタリア
  • その他
  • 中東・アフリカ
  • UAE
  • サウジアラビア
  • その他
  • アジア太平洋
  • 中国
  • インド
  • 日本
  • 韓国
  • インドネシア
  • タイ
  • 台湾
  • その他

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 分析範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主なメリット

第2章 分析手法

  • 分析デザイン
  • 分析プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界のバリューチェーン分析
  • アナリストの見解

第5章 世界のスカッシュ飲料市場:特性別

  • イントロダクション
  • レギュラー
  • ブレンド

第6章 世界のスカッシュ飲料市場:製品別

  • イントロダクション
  • 加糖
  • 無加糖

第7章 世界のスカッシュ飲料市場:ベース別

  • イントロダクション
  • 柑橘類
  • ベリー
  • トロピカルフルーツ・エキゾチックフルーツ
  • ミックスフルーツ

第8章 世界のスカッシュ飲料市場:流通チャネル別

  • イントロダクション
  • オフライン
    • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
    • コンビニエンスストア
    • その他
  • オンライン

第9章 世界のスカッシュ飲料市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 特性別
    • 製品別
    • ベース別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 南米
    • 特性別
    • 製品別
    • ベース別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 欧州
    • 特性別
    • 製品別
    • ベース別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • 特性別
    • 製品別
    • ベース別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • 特性別
    • 製品別
    • ベース別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第10章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 企業合併・買収 (M&A)、合意、事業協力
  • 競合ダッシュボード

第11章 企業プロファイル

  • Nichols plc
  • Unilever plc
  • Carlsberg Breweries A/S(Tuborg Squash)
  • The Coca-Cola Company
  • Britvic PLC.(Robinsons)
  • Tovali Limited(Tovali)
  • Suntory Group(Lucozade Ribena Suntory Ltd.)
  • Harboe's Brewery(Harboe Squash Light)
  • Sunquick
  • Hamdard
  • Tovali Limited
  • J Sainsbury plc.
  • Jadli Foods(India)Pvt. Ltd.
  • Apollo Fruit Products
  • SHS Drinks(SHS Group)
目次
Product Code: KSI061613936

The global squash drinks market is estimated to grow at a CAGR of 3.67%, attaining US$1.293 billion by 2030 from US$1.080 billion in 2025.

The squash drinks market will grow significantly in the coming years. The drinks are widely popular and a substitute for alcoholic beverages. The squash syrup is formed from the fruit and has a specific concentration. The sugar is added during processing and manufacturing, but with the changing consumer preferences, non-sugar syrups are also provided. It also contains various colors and additional flavors, depending on the type.

Squash drinks are becoming widely popular because of their quality and varied tastes. Natural, no-sugar squash-based products provide numerous nutritional benefits. Diabetic patients use it as some squash varieties do not contain added sugar. It can blend with any beverage easily. In traditional squash products, ginger and herb extracts are added to improve the quality and taste of the product. With the changing lifestyle and rising income, squash drinks will register considerable growth in the future.

Global squash drinks market drivers

  • Surging demand for candid enhancement and innovation

There has been a significant change in consumer behavior in the beverage industry. Manufacturers and corporations are investing substantial money in the squash syrup business. There has been considerable growth in product innovation and R&D. Consumer choices vary, and there is a huge demand for innovative and clean-based products. There has been a substantial enhancement in the traditional squash drinks segment. Manufacturers are investing in premium-based squash beverages as a substitute for alcoholic beverages.

Various natural and fresh flavors have been introduced in the market. Natural squash products are expected to register significant growth in the future. Health has become a crucial part of consumer options regarding investment and purchase. There has also been a surge in natural ingredients-based drinks that contain minimum sugar and flower-fruit-based ingredients like herbs, botanicals, and elderflower. Corporations have put substantial capital into expanding their portfolio with various varieties of soft drinks. Squash flavors like spicy, salty, and fruity have considerable demand in the market. Diabetic patients and health-conscious consumers adopt natural and sugar-free drinks. There is also a considerable demand for added sugar segments, which are widely popular among millennials and children. The added sugar syrups are also used to sweeten beverages such as milk and water. There are a plethora of squash syrup flavors available in the market. Companies have innovated their marketing strategies to reach every section of society. They are investing in movie stars, sportspeople, and health enthusiasts to expand their reach.

Global Squash Drinks Market Geographical Outlook:

  • Asia Pacific is forecasted to hold a major market share.

The Asia Pacific region is expected to hold a significant market share. This is due to the substantial number of corporations and health enthusiasts in the region. The Asia-Pacific region will grow significantly in the coming years because of rising incomes and consumer preferences. Many local players contribute a lot to the squash industry's expansion. With the large population and the surge in the user usage of non-alcoholic beverages, the Asia Pacific region is expected to grow exponentially.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The Global Squash Drinks Market is segmented and analyzed as given below:

By Nature

  • Regular
  • Blended

By Product

  • Added Sugar
  • No Added Sugar

By Base

  • Citrus Fruits
  • Berries
  • Tropical and Exotic Fruits
  • Mixed Fruits

By Distribution Channel

  • Offline
  • Hypermarkets/Supermarkets
  • Convenience Stores
  • Others
  • Online

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Spain
  • Italy
  • Others
  • Middle East and Africa
  • UAE
  • Saudi Arabia
  • Others
  • Asia Pacific Region
  • China
  • India
  • Japan
  • South Korea
  • Indonesia
  • Thailand
  • Taiwan
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. The Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. GLOBAL SQUASH DRINKS MARKET BY NATURE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Regular
  • 5.3. Blended

6. GLOBAL SQUASH DRINKS MARKET BY PRODUCT

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Added Sugar
  • 6.3. No Added Sugar

7. GLOBAL SQUASH DRINKS MARKET BY BASE

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Citrus Fruits
  • 7.3. Berries
  • 7.4. Tropical and Exotic Fruits
  • 7.5. Mixed Fruits

8. GLOBAL SQUASH DRINKS MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Offline
    • 8.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
    • 8.2.2. Convenience Stores
    • 8.2.3. Others
  • 8.3. Online

9. GLOBAL SQUASH DRINKS MARKET BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. By Nature
    • 9.2.2. By Product
    • 9.2.3. By Base
    • 9.2.4. By Distribution Channel
    • 9.2.5. By Country
      • 9.2.5.1. United States
      • 9.2.5.2. Canada
      • 9.2.5.3. Mexico
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. By Nature
    • 9.3.2. By Product
    • 9.3.3. By Base
    • 9.3.4. By Distribution Channel
    • 9.3.5. By Country
      • 9.3.5.1. Brazil
      • 9.3.5.2. Argentina
      • 9.3.5.3. Others
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. By Nature
    • 9.4.2. By Product
    • 9.4.3. By Base
    • 9.4.4. By Distribution Channel
    • 9.4.5. By Country
      • 9.4.5.1. Germany
      • 9.4.5.2. Spain
      • 9.4.5.3. United Kingdom
      • 9.4.5.4. France
      • 9.4.5.5. Others
  • 9.5. Middle East and Africa
    • 9.5.1. By Nature
    • 9.5.2. By Product
    • 9.5.3. By Base
    • 9.5.4. By Distribution Channel
    • 9.5.5. By Country
      • 9.5.5.1. UAE
      • 9.5.5.2. Saudi Arabia
      • 9.5.5.3. Others
  • 9.6. Asia Pacific
    • 9.6.1. By Nature
    • 9.6.2. By Product
    • 9.6.3. By Base
    • 9.6.4. By Distribution Channel
    • 9.6.5. By Country
      • 9.6.5.1. China
      • 9.6.5.2. Japan
      • 9.6.5.3. India
      • 9.6.5.4. South Korea
      • 9.6.5.5. Indonesia
      • 9.6.5.6. Thailand
      • 9.6.5.7. Others

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Market Share Analysis
  • 10.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Competitive Dashboard

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Nichols plc
  • 11.2. Unilever plc
  • 11.3. Carlsberg Breweries A/S (Tuborg Squash)
  • 11.4. The Coca-Cola Company
  • 11.5. Britvic PLC. (Robinsons)
  • 11.6. Tovali Limited (Tovali)
  • 11.7. Suntory Group (Lucozade Ribena Suntory Ltd.)
  • 11.8. Harboe's Brewery (Harboe Squash Light)
  • 11.9. Sunquick
  • 11.10. Hamdard
  • 11.11. Tovali Limited
  • 11.12. J Sainsbury plc.
  • 11.13. Jadli Foods (India) Pvt. Ltd.
  • 11.14. Apollo Fruit Products
  • 11.15. SHS Drinks (SHS Group)