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市場調査レポート
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1627617

フォックスナッツの世界市場:予測(2025年~2030年)

Fox Nuts Market - Forecasts from 2025 to 2030


出版日
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英文 155 Pages
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即日から翌営業日
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フォックスナッツの世界市場:予測(2025年~2030年)
出版日: 2024年12月03日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 155 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

世界のフォックスナッツの市場規模は、CAGR8.33%で成長し、2025年の1億7,770万6,000米ドルから2030年には2億6,512万米ドルに達すると予測されています。

フォックスナッツはユリアレ・フェロックス(Euryale ferox)という植物の種子であり、その数々の健康効果から近年人気を博しています。

フォックスナッツの市場は、栄養価の高いスナックとしての魅力の高まりと、様々な料理への利用により、世界的に大きく拡大しています。

フォックスナッツは、脂肪分とカロリーが極めて低く、タンパク質、繊維質、ミネラル、カリウム、マグネシウムを含んでおり、多くの利点があります。ヘルシーな間食へのシフトが、この製品の需要に火をつけました。ポップコーンやチップスのような従来のスナック菓子の代用品として、子供から大人まで人気のあるスナック菓子です。

植物性であるため、フォックスナッツはヴィーガンにも適しており、グルテンフリーでもあります。ヴィーガン食の人気は、フォックスナッツの市場を拡大しています。これらの食品はクリーンフードのカテゴリーに入ります。フォックスナッツは、その味わいから、他の料理と同じように様々なレシピに加えることができますし、スナックとして食べることもできます。この品質により、いくつかのレシピに混ぜることができ、家庭やプロの料理に適しています。

フォックスナッツ市場の促進要因

  • ヘルシーなスナックへの需要の高まりがフォックスナッツ市場の成長に寄与している

顧客はより健康的なスナックの選択肢を求めています。スナックの中で最も栄養価が高いのはフォックスナッツです。フォックスナッツは、低カロリー、低脂肪、高タンパク、高食物繊維、高炭水化物、カリウムやマグネシウムなどの重要なミネラルを含んでいるため、最高の選択肢となります。さらに、ヴィーガンやグルテンフリーなど、多くの食生活の嗜好にも対応しており、健康志向の人々にとって魅力的な商品となっています。フォックスナッツの市場も、クリーンでオーガニックなフォックスナッツを好んで食べる人が増えたため、急成長を遂げています。フォックスナッツは、有毒な化学物質や農薬を一切使用せずに栽培されているため、天然、オーガニック、クリーンな食材へのニーズを満たすことができます。消費者の健康志向が高まるにつれ、人工的な添加物や保存料を一切使用しない美味しい商品が好まれるようになっています。

フォックスナッツ市場の地理的展望

  • 北米は予測期間中に飛躍的な成長を遂げる

成長を後押しする要因としては、スナック菓子に対する消費者の嗜好の変化、インターネットなどの多様な販売源、未開拓の市場企業、機会、健康食品を採用する政府による奨励金などが挙げられます。とはいえ、北米ではここ数年、特に食品のオンライン販売でますます名声を高めています。

さらに、南北アメリカの人々がより健康的なスナック食品を選ぶ傾向が強まっています。グローバリゼーションに起因する地域の食品市場への新たな機会の開放も、食品取引に影響を及ぼしています。影響力のあるマーケティングやソーシャルメディアも、南北アメリカの食品企業のブランド構築に役立っています。

本レポートを購入する理由

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済要因、消費者の嗜好、業界、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域だけでなく新興地域もカバーする詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的作戦を理解し、正しい戦略で市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場動向と促進要因:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場展開をどのように形成していくかを探ります。
  • 実行可能な提言:ダイナミックな環境の中で新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的決断を下すために、洞察を活用します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果が高くなっています。

どのような用途で利用されていますか?

業界および市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開発、競合の影響

調査範囲

  • 2022年~2030年の実績データと予測
  • 成長機会、課題、サプライチェーンの展望、規制枠組み、顧客行動、動向分析
  • 競合のポジショニング、戦略、市場シェア分析
  • セグメントと各国を含む地域の収益成長と予測分析
  • 企業プロファイル(主に戦略、製品、財務情報、主要な発展など)

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • CXOの視点

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストの見解

第5章 フォックスナッツ市場:製品別

  • イントロダクション
  • 無機
  • オーガニック

第6章 フォックスナッツ市場:用途別

  • イントロダクション
  • 消費者向け
  • 産業向け

第7章 フォックスナッツ市場:流通チャネル別

  • イントロダクション
  • オンライン
  • オフライン
    • ハイパーマーケット
    • スーパーマーケット
    • その他

第8章 フォックスナッツ市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 製品別
    • 用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 南米
    • 製品別
    • 用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 欧州
    • 製品別
    • 用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • 製品別
    • 用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • 製品別
    • 用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併・買収・協定・協業
  • 競合ダッシュボード

第10章 企業プロファイル

  • Satjeevan Organic
  • Maruti Makhana
  • Madhubani Makhana
  • Snackible
  • Millet Amma
  • Nutri Organic Farms
  • House of Rasda
  • Swad India
  • Vanya Organic
  • Elworld Organic
  • Shaktisudha Makhana
  • Harry Food Processing
  • I Say Organic
  • Karnavati Spices
  • Mr. Makhana
目次
Product Code: KSI061613974

The fox nuts market is expected to grow at a CAGR of 8.33%, reaching a market size of US$265.120 million in 2030 from US$177.706 million in 2025.

Fox nuts are the seeds of the Euryale ferox plant, and they've gained popularity in recent years due to their numerous health benefits.

The market for fox nuts is expanding significantly globally due to their growing appeal as a nutritious snack and their use in various culinary preparations.

There are many benefits of fox nuts, which have quite a regular fat and calorie level and contain proteins, fibers, minerals, potassium, and magnesium. The shift towards healthy snacking has ignited the demand for this product. It is a popular snack among kids and adults that can work as a substitute for conventional snack foods like popcorn or chips.

Since they are plant-based, fox nuts are fit for vegans and also gluten-free. The popularity of vegan diets has expanded the market for fox nuts. These foodstuffs fall under the category of clean foods. The fox nuts can be added to different recipes just like any other dish due to their taste, or one can even eat them as a snack. This quality allows it to be mixed with several recipes, making it fit for home and professional cooking.

Fox Nuts Market Drivers

  • Growing demand for healthy snacks is contributing to the fox nuts market growth

Customers are demanding more healthier snack options. The most nutritious of all snacks is fox nuts. Because they are completely low in calories and fat and high in protein, dietary fiber, carbohydrates, and important minerals such as potassium and magnesium, fox nuts are the best alternative. Moreover, they are also vegan and gluten-free to meet numerous diet preferences, making them an attractive product for health-conscious people. The market for fox nuts is also witnessing a surge as people prefer to munch on clean, organic fox nuts. They are grown entirely without toxic chemicals or pesticides, making fox nuts satisfy the need for ingredients that are all-natural, organic, and clean. As consumers become more health-conscious, they prefer tasty products with no artificial additives or preservatives.

Fox Nuts Market geographical outlook

  • North America is witnessing exponential growth during the forecast period.

Factors fueling the growth include changing consumer preferences towards snacks, variant sources of sales such as the internet, unexploited market players, opportunities, and government incentives for adopting healthy foods. Nevertheless, it has increasingly gained fame in North America over the years, especially in selling food products online.

Moreover, there has been an increasing trend of Americans opting for healthier snack foods. The opening of new opportunities to the regional food market, which is attributed to globalization, has also affected the food trade. Influential marketing and social media also help American food companies build their brands.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The fox nuts market is segmented and analyzed as follows:

By Product

  • Inorganic
  • Organic

By Application

  • Human consumption
  • Industrial

By Distribution Channel

  • Online
  • Offline
  • Hypermarkets
  • Supermarkets
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. CXO Perspective

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. FOX NUTS MARKET BY PRODUCT

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Inorganic
  • 5.3. Organic

6. FOX NUTS MARKET BY APPLICATION

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Human consumption
  • 6.3. Industrial

7. FOX NUTS MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Online
  • 7.3. Offline
    • 7.3.1. Hypermarkets
    • 7.3.2. Supermarkets
    • 7.3.3. Others

8. FOX NUTS MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Product
    • 8.2.2. By Application
    • 8.2.3. By Distribution Channel
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. USA
      • 8.2.4.2. Canada
      • 8.2.4.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Product
    • 8.3.2. By Application
    • 8.3.3. By Distribution Channel
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
      • 8.3.4.2. Argentina
      • 8.3.4.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Product
    • 8.4.2. By Application
    • 8.4.3. By Distribution Channel
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. United Kingdom
      • 8.4.4.2. Germany
      • 8.4.4.3. France
      • 8.4.4.4. Italy
      • 8.4.4.5. Spain
      • 8.4.4.6. Others
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Product
    • 8.5.2. By Application
    • 8.5.3. By Distribution Channel
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. Saudi Arabia
      • 8.5.4.2. UAE
      • 8.5.4.3. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Product
    • 8.6.2. By Application
    • 8.6.3. By Distribution Channel
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
      • 8.6.4.2. Japan
      • 8.6.4.3. India
      • 8.6.4.4. South Korea
      • 8.6.4.5. Indonesia
      • 8.6.4.6. Taiwan
      • 8.6.4.7. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Satjeevan Organic
  • 10.2. Maruti Makhana
  • 10.3. Madhubani Makhana
  • 10.4. Snackible
  • 10.5. Millet Amma
  • 10.6. Nutri Organic Farms
  • 10.7. House of Rasda
  • 10.8. Swad India
  • 10.9. Vanya Organic
  • 10.10. Elworld Organic
  • 10.11. Shaktisudha Makhana
  • 10.12. Harry Food Processing
  • 10.13. I Say Organic
  • 10.14. Karnavati Spices
  • 10.15. Mr. Makhana