デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1521109

バイオ有機酸市場-2024年から2029年までの予測

Bio Organic Acid Market - Forecasts from 2024 to 2029


出版日
ページ情報
英文 142 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
バイオ有機酸市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年06月28日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 142 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

バイオ有機酸市場の予想年間複合成長率(CAGR)は、2024年から2029年の間に5.86%です。

バイオ有機酸は、砂糖、糖蜜、果物、野菜などの有機物から供給されます。多くの有機酸は、すべての柑橘類に含まれるクエン酸のように、食品源に自然に存在します。乳酸は、体内でエネルギー源となる炭水化物を生成するために必要です。バイオ有機酸は世界中の様々な産業で応用されており、需要を牽引しています。コルビオンのビネガーをベースとした保存液の新製法など、各業界のイノベーションが成長をさらに後押ししています。これは、より大きな病原体制御を可能にすることで、安全性を高め、食品廃棄物を減らすのに役立ちます。この方法により、コルビオンは食品保存に多くの機能的利点をもたらすVerdad opti powder n450やn460といった製品を生み出しました。

さらに、テクニップ・エナジーは2022年8月にDSMからバイオサクシニウム技術を購入したと発表しました。この技術を最近開発された独自のバイオポリマー技術と組み合わせることで、ポリブチレンサクシネート(PBS)が製造されます。バイオサクシニウム技術は、バイオベースのコハク酸を製造する唯一のライセンス技術となります。

  • この需要は、牛や家畜の急成長によってさらに高まっています。牛乳やさまざまな種類の肉に対する需要の増加は、バイオ有機酸のニーズがある飼料添加物需要を増加させると思われます。

バイオ有機酸市場の促進要因:

  • 医薬品需要の拡大

世界保健機関(WHO)によると、非感染性疾患(NCDs)により毎年4,100万人が死亡しています。この課題は、大気汚染などの環境リスク要因の増加、ライフスタイルの変化、タバコやアルコールの使用量の増加によって高まっています。年齢、地域、人口動態を問わず、ほとんどすべての人々が非感染性疾患(NCDs)の影響を受けています。その結果、医薬品や医療機器へのヘルスケア支出が増加しています。OECDのデータベースによると、イタリアの医薬品売上高は2021年から2022年にかけて9.27%増加し、同様にベルギーの増加率は15.12%、ルクセンブルクの増加率は8.74%、スペインの増加率は9.30%、スウェーデンの増加率は25.11%、スイスの増加率は10.37%となっています。

この数字は、様々な身体的・精神的疾患のために、市民の生活の中で医薬品の必要性が高まっていることを示唆しています。医薬品の製造には、クエン酸、コハク酸、アスコルビン酸など、さまざまな種類の有機酸が必要です。有機酸の用途は、酸味料、保存料、緩衝剤、安定剤、pH調整剤など、医薬品によって異なります。

世界の老人人口の増加により、医薬品の需要も増加しています。国連によると、2022年には10%である老年人口の割合は、2050年には16%になると推定されています。このような老年人口の急増は、老年人口に対するヘルスケア需要全体の増加にもつながっています。老年人口は慢性疾患にかかりやすく、精神的な敏捷性と認知機能を向上させるために葉酸のようなより良い健康補助食品を必要としています。

  • 食品加工産業からの需要の増加

世界の食品産業は、天然の抗菌特性や矯味矯臭のための防腐剤など、様々な機能を持つ生物有機酸を受け入れています。食品加工に対する需要の高まりは、食品保存料や増強剤の需要に影響を与えています。米国の食品、飼料、飲食品の輸入は2024年に前年比4.11%増加しました。同様に、欧州連合の農産物、水産品、飲食品の輸入は2022年に1,920億ユーロでした。

加工食品への需要の高まりは、原料素材産業にチャンスをもたらしています。2022年、EUの動物・畜産物の貿易黒字は約107億ユーロでした。EUは2022年に約1,160億ユーロの加工F&B製品を輸出する一方、作物製品および関連する食品原材料を輸入します。加工食品はEUの主要な利益 促進要因です。

さらに、コルビオンのような革新的なアプリケーションは、母親とその赤ちゃんに役立つ葉酸を多く含むコーントルティーヤを作っています。米国食品医薬品局(FDA)によると、妊娠初期に葉酸を摂取することで、神経管欠損症のリスクを下げることができるといいます。葉酸を強化したこの製品は、顧客により大きな価値を提供し、葉酸ギャップを埋めることによって栄養価の高い製品のチャンスをつかむのに役立つと思われます。

  • 急増する飼料需要

世界中で予想される食肉消費量は増加の一途をたどっており、畜産と家畜飼育の増加につながっています。OECDのデータによると、牛肉と子牛肉の消費量は2023年から2027年までに3.39%増加し、さらに2027年から2032年までに4.36%増加します。

同様に、鶏肉の消費量は2023年から2027年にかけて5.18%、2027年から2032年にかけて6.34%増加します。この増加は、DSMによる腸の健康をサポートするための飼料添加物であるユーバイオティクスなど、市場全体における革新的でより良い飼料の選択に関連している可能性があります。有機酸、プロバイオティクス、プレバイオティクスなどの成分が含まれています。

さらに、LAFEEDはCorbion社によって開発された乳酸ベースの飼料用添加物で、牛の消化器系の健康を改善します。生乳需要の増大は、より良い飼料への需要をさらに拡大させています。生乳生産量は、2023年には91万964トンpwであり、2032年には103万9,320トンpwになると予想されています。

  • 予測期間中、アジア太平洋地域が生物有機酸市場を独占します。

中国、日本、インド、韓国などの主要経済国がアジア太平洋地域を支配しています。急成長している新興国の中には、ASEAN諸国などこの地域のものもあります。インドと中国は世界最大の経済成長国です。IBEFによると、インドの国内食品市場は2022年から2027年の間に47%成長します。インドの食品加工産業は、政府と産業界の支援によって変貌を遂げつつあります。食品加工市場では、PM Formalisation of Micro Food Processing Enterprises Scheme、Pradhan Mantri Kisan Sampada Yojana(PMKSY)、Production Linked Incentive Scheme for Food Processing Industry(PLISFPI)など、複数のスキームが開始されました。

市場全体の成長は、保存、調製、包装、濃縮、強化、加工助剤など、食品加工のさまざまな手段によってもたらされます。食品の発酵や保存を促進するための酸や酵素の使用など、これらのすべてのステップでは、さまざまな用途で有機酸が必要とされます。これが地域のバイオ有機酸市場成長の原動力となります。

バイオ有機酸市場の抑制要因:

  • 高い生産コストと高価な原料調達が潜在的な市場成長の妨げとなっています。さらに、企業の純炭素目標はすでに多くの組織に負担をかけています。
  • 生産施設は、作業員の危険作業に対する安全機能を追加する必要があり、追加コストが増加します。

生物有機酸市場の主な発展:

  • 2024年5月、コルビオンはIMCDとの提携をタイにも拡大し、APAC地域でさらなる存在感を示すことを発表しました。IMCDは化学品と原料の世界の流通業者です。コルビオンはタイのラヨーンに最大の乳酸製造拠点を有しており、今回の提携により、シンガポール、オーストラリア、ニュージーランドなどを含む地域市場での商業および製剤化を強化します。この流通チャネルは、コルビオンのPURAC(R)シリーズの乳酸を供給することになります。
  • 2023年12月、コルビオンはタイのラヨーンに新しい循環型乳酸工場を完成させました。コルビオンは持続可能な企業であり、この施設で生産される乳酸のカーボンフットプリントが最も低いことを保証します。生産に使用されるプロセスは石膏を製品別にするため、この方法は費用対効果が高くなります。
  • 2023年10月、ソルゲンとADMは、ADMのミネソタ州マーシャル・コーン・コンプレックス近くに50万平方フィートの新しいバイオ製造施設を建設するための提携を発表しました。この契約に基づき、ADMは様々な産業用途の生物有機酸を製造するための原料としてブドウ糖を提供します。生産されるバイオマテリアルは、エネルギー、水処理、農業、建設資材、クリーニング、パーソナルケアなどの用途で商業化の機会を持つ可能性があります。このパートナーシップは、持続可能な製品に商業的価値をもたらすと思われます。生産拠点の立地は、ブドウ糖変換用のトウモロコシのより良い供給を保証し、植物由来物質を必須物質に変換するソルゲンの化学酵素プロセスをサポートします。
  • 2023年8月、コルビオンは米国アラバマ州モンゴメリーに食酢製造のための新たな発酵施設を取得しました。この施設は自社での食酢製造を可能にします。この投資は、食肉、ベーカリー、料理用食品における食酢の需要に対応するため、費用対効果と製品表示の簡素化に役立ちます。また、品質の維持にも役立ちます。同社はVerdad(R)ブランドで酢を提供しており、特に食肉製品の安定性を高めています。
  • 2022年8月、LG ChemとADMは乳酸とポリ乳酸を生産する合弁事業を発表しました。これは、様々な植物由来の製品に対する需要を満たすためです。このベンチャーは年間15万トンの乳酸と7万5千トンのポリ乳酸の生産を目指しています。乳酸の世界の需要は、食品、飼料、化粧品、バイオプラスチックなど幅広い用途で高まっています。両社は、ネット・ゼロ・エミッションとカーボンニュートラル政策を掲げ、再生可能で持続可能な製品の生産に取り組んでいます。

バイオ有機酸市場は以下のように区分・分析される:

エンドユーザー産業別

  • 医薬品
  • 飲食品
  • 動物飼料
  • 繊維
  • その他(パーソナルケア、サプリメントなど)

製品タイプ別

  • 酢酸
  • クエン酸
  • 乳酸
  • プロピオン酸
  • アスコルビン酸
  • リンゴ酸
  • その他の製品タイプ(ギ酸、フマル酸、グルコン酸、フマル酸コハク酸など)

原料別

  • トウモロコシ
  • 砂糖
  • バイオマス
  • 糖蜜
  • その他原料(果物、野菜)

地域別

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • 南米
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • その他南米
  • 欧州
  • 英国
  • ドイツ
  • フランス
  • イタリア
  • スペイン
  • その他欧州
  • 中東・アフリカ
  • サウジアラビア
  • アラブ首長国連邦
  • その他中東とアフリカ
  • アジア太平洋
  • 中国
  • インド
  • 日本
  • 韓国
  • 台湾
  • タイ
  • インドネシア
  • その他アジア太平洋地域

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害利害関係者にとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • アナリストビュー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
    • 医薬品需要の拡大
    • 食品加工業界からの需要増加
    • 急増する飼料需要
  • 市場抑制要因
    • 高い生産コスト
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 バイオ有機酸市場:エンドユーザー業界別

  • イントロダクション
  • 医薬品
  • 食品・飲料
  • 動物飼料
  • 繊維
  • その他の業界(パーソナルケア、サプリメントなど)

第6章 バイオ有機酸市場:製品タイプ別

  • イントロダクション
  • 酢酸
  • クエン酸
  • 乳酸
  • プロピオン酸
  • アスコルビン酸
  • リンゴ酸
  • その他の製品タイプ(ギ酸、フマル酸、グルコン酸、フマル酸、コハク酸など)

第7章 バイオ有機酸市場:原材料別

  • イントロダクション
  • トウモロコシ
  • 砂糖
  • バイオマス
  • 糖蜜
  • その他の原材料(果物、野菜)

第8章 バイオ有機酸市場:地域別

  • 世界概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • その他中東・アフリカ
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • 台湾
    • タイ
    • インドネシア
    • その他アジア太平洋

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第10章 企業プロファイル

  • ADM
  • BASF SE
  • Cargill, Incorporated
  • Corbion
  • DSM
  • Mitsubishi Chemical Corporation
  • Dupont
  • Polynt-Reinchhold
  • Henan Jindan Lactic Acid Technology Co. Ltd
  • Eastman Chemical Company
  • Dow Chemical Company
  • Ineos
  • Thermo Fisher Scientific Inc.
目次
Product Code: KSI061616969

The expected compound annual growth rate (CAGR) of the bio-organic acid market is 5.86% between 2024 and 2029.

Bio-organic acid is sourced from organic matter such as sugar, molasses, fruits, or vegetables. Many organic acids are naturally present in food sources, such as Citric acid, which is present in all citrus fruits. Lactic acid is needed in the body to produce carbohydrates for energy. The bio-organic acids are finding application in various industries worldwide, driving their demand. Innovations across industries are further driving growth, such as Corbion's new method for producing vinegar-based preservation solutions. This helps to enhance safety and reduce food waste by enabling greater pathogen control. By this method, Corbion created products such as Verdad opti powder n450 and n460 for many functional benefits for food preservation.

Additionally, Technip Energies announced the purchase of Biosuccinium technology from DSM in August 2022. Combining this technology with recently developed proprietary bio-polymer technologies would produce polybutylene succinate (PBS). Biosuccinium technology would be the only licensed technology for producing bio-based succinic acid.

  • This demand is further amplified by the rapid growth in cattle and livestock. The growing demand for milk and different types of meat would increase the feed additives demand, where there is a need for bio-organic acid.

BIO-ORGANIC ACID MARKET DRIVERS:

  • Growing pharmaceuticals demand

According to the World Health Organization, noncommunicable diseases (NCDs) result in the deaths of 41 million people each year. This challenge is rising due to increasing environmental risk factors such as air pollution, changing lifestyles, and increased use of tobacco and alcohol. Almost all people of ages, regions, and demographics are affected by noncommunicable diseases (NCDs). This resulted in increased healthcare spending on pharmaceuticals and medical devices. The pharmaceutical sales of many major European Union countries are showing an increase such as Italy's pharmaceutical sales have risen by 9.27% from 2021 to 2022, similarly for Belgium's increase was 15.12%, Luxembourg's 8.74%, Spain's 9.30%, Sweden's staggering increase of 25.11%, and Switzerland's 10.37%, according to OECD database.

The number suggests the growing need for pharmaceuticals in the citizens' lives for various physical and mental ailments. Different types of organic acids are needed in the manufacturing of medicines, such as citric acid, succinic acid, ascorbic acid, etc. Organic acids' purpose could differ for different medicines, such as acidulants, preservatives, buffering agents, stabilizing agents, pH adjusters, etc.

The demand for pharmaceuticals is also increasing due to the increasing geriatric population worldwide. According to the United Nations, the proportion of the old age population, which is 10% in 2022, is estimated to be 16% by 2050. This sharp rise in the geriatric population also led to the overall healthcare demand for this population. The geriatric population is prone to more chronic disease ailments and needs better health supplements such as folic acid for better mental agility and cognitive function.

  • Increasing demand from the food processing industry

The food industry worldwide is accommodating bio-organic acids in their various functions, such as preservatives for natural antimicrobial properties and taste enhancers. The growing demand for food processing has impacted the demand for food preservatives and enhancers. The US imports of foods, feeds, and beverages increased 4.11% year-on-year in 2024. Similarly, the European Union's imports of agricultural, fisheries, and food and beverage products were €192 billion in 2022.

The growing demand for processed food has created an opportunity for the raw material ingredients industry. In 2022, the European Union had a trade surplus for animals and animal products of about €10.7 billion. They exported processed F&B products for about €116.0 billion in 2022, while importing crop products and related raw food materials. Processed food is the primary profit driver for the European Union.

Further, innovative applications such as Corbion are making corn tortillas with more folic acid, which can be helpful for mothers and their babies. According to the U.S. Food & Drug Administration (FDA), consuming folic acid during the first weeks of pregnancy helps lower the risk of neural tube defects. This product enriched with folic acid would deliver greater value to their customer and help seize the opportunity for nutritious products by bridging the folic acid gap.

  • Surging animal feed demand-

The expected meat consumption around the world is continuously increasing, leading to increased livestock and animal keeping. The data by OECD shows the increase of beef and veal meat consumption to be 3.39% from 2023 to 2027, further, an increase of 4.36% from 2027 to 2032.

Similarly, poultry meat consumption will increase to 5.18% from 2023 to 2027 and 6.34% from 2027 to 2032. This increase can be related to innovative and better feed choices across the market such as, Eubiotics are the feed additives by DSM for supporting gut health. It has ingredients such as organic acids, probiotics, and prebiotics.

Further, LAFEED was developed by Corbion, a lactic acid-based feed-grade additive to improve the digestive health of the cattle. The growing milk demand further exponentiates the demand for better feeds. The milk production was 910,964 kt pw in 2023 and is expected to be 1,039,320 kt pw in 2032.

  • Asia Pacific region to dominate the bioorganic acid market during the forecast period.

The major economies like China, Japan, India, and South Korea dominate the Asia-Pacific region. Some of the fastest-growing emerging economies are from this region, such as ASEAN countries. India and China are the world's largest growing economies. According to IBEF, India's domestic food market will grow 47% between 2022 and 2027. The food processing industry in India is going through a transformation through government and industrial support. Multiple schemes were launched in the food processing market, such as the PM Formalisation of Micro Food Processing Enterprises Scheme, Pradhan Mantri Kisan Sampada Yojana (PMKSY), Production Linked Incentive Scheme for Food Processing Industry (PLISFPI), etc.

The overall growth of the market is driven by various measures for food processing, such as preservation, preparation, packaging, enrichment, fortification, processing aids, etc. All these steps require organic acids in various applications, such as the use of acids or enzymes to enhance the fermentation of foods or preservation. This will drive the regional bio-organic acid market growth.

Bio-organic acid market restraints:

  • The high production cost and the costly sourcing of raw materials are hindering potential market growth. Additionally, the companies' net carbon target has already burdened many organizations.
  • The production facility should have an additional safety feature for the workers to work hazards, which increases the additional cost.

Bio-organic acid market key developments:

  • In May 2024, Corbion announced the expansion of the partnership with IMCD to include Thailand and to make a further make presence in the APAC region. IMCD is a global distributor of chemicals and ingredients. Corbion operates its largest lactic acid manufacturing site in Rayong, Thailand; this partnership strengthens the commercial and formulation in the regional market, including Singapore, Australia, New Zealand, and others. This distribution channel would supply Corbion's PURAC(R) range of lactic acid.
  • In December 2023, Corbion completed a new circular lactic acid plant in Rayong, Thailand. Corbion is a sustainable company that ensures the lactic acid produced in the facility would have the lowest carbon footprint. The process used in the production makes gypsum a by-product, which makes this method more cost-effective.
  • In October 2023, Solugen and ADM announced a partnership by Solugen to build a new 500,000-square-foot biomanufacturing facility near ADM's Marshall, Minnesota, corn complex. Under the agreement, ADM would provide dextrose as an ingredient for producing bioorganic acids for various industry applications. The biomaterial produced could have commercialization opportunities in applications such as energy, water treatment, agriculture, construction materials, cleaning, and personal care, among others. The partnership would bring commercial value to sustainable products. The location of the production site ensures a better supply of corn for dextrose conversion and supports Solugen's chemoenzymatic process to convert plant-derived substances into essential materials.
  • In August 2023, Corbion acquired a new fermentation site in Montgomery, Alabama, USA, for the production of vinegar. This facility would provide in-house vinegar production. The investment would help with cost-effectiveness and simpler product labeling for the demand for vinegar in meats, bakeries, and culinary foods. This also helps maintain quality. The company offers vinegars under the Verdad(R) brand, especially for the stability of meat products.
  • In August 2022, LG Chem and ADM announced joint ventures to produce lactic and polylactic acids. This is to meet the demand for a variety of plant-based products. The venture aims to produce 150,000 tons of lactic acid and 75,000 tons of polylactic acid annually. The company chose the new production facility in Decatur, Illinois, U.S. The global demand for lactic acid is rising with its broader application in food, feed, cosmetics, and bioplastics. Both companies are committed to producing renewable and sustainable products with net-zero emissions and carbon-neutral policies.

The Bio-organic acid market is segmented and analyzed as follows:

By End User Industry

  • Pharmaceuticals
  • Food and Beverages
  • Animal Feed
  • Textiles
  • Other Industries (Personal Care, Supplements, etc.)

By Product Type

  • Acetic Acid
  • Citric Acid
  • Lactic Acid
  • Propionic Acid
  • Ascorbic Acid
  • Malic Acid
  • Other Product Types (formic acid, fumaric acid, gluconic acid, fumaric acid succinic acid etc.)

By Raw Material

  • Corn
  • Sugar
  • Biomass
  • Molasses
  • Other Raw Materials (fruits, vegetables)

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Rest of South America
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Rest of Europe
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Rest of the Middle East and Africa
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Rest of Asia-Pacific

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
    • 4.1.1. Growing pharmaceuticals demand
    • 4.1.2. Increasing demand from the food processing industry
    • 4.1.3. Surging animal feed demand
  • 4.2. Market Restraints
    • 4.2.1. The high production costs
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. The Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. BIO ORGANIC ACID MARKET BY END-USER INDUSTRY

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Pharmaceuticals
  • 5.3. Food and Beverages
  • 5.4. Animal Feed
  • 5.5. Textiles
  • 5.6. Other Industries (Personal Care, Supplements, etc.)

6. BIO ORGANIC ACID MARKET BY PRODUCT TYPE

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Acetic Acid
  • 6.3. Citric Acid
  • 6.4. Lactic Acid
  • 6.5. Propionic Acid
  • 6.6. Ascorbic Acid
  • 6.7. Malic Acid
  • 6.8. Other Product Types (formic acid, fumaric acid, gluconic acid, fumaric acid succinic acid etc.)

7. BIO ORGANIC ACID MARKET BY RAW MATERIAL

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Corn
  • 7.3. Sugar
  • 7.4. Biomass
  • 7.5. Molasses
  • 7.6. Other Raw Materials (fruits, vegetables)

8. BIO ORGANIC ACID MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Global Overview
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. United States
    • 8.2.2. Canada
    • 8.2.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. Brazil
    • 8.3.2. Argentina
    • 8.3.3. Rest of South America
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. United Kingdom
    • 8.4.2. Germany
    • 8.4.3. France
    • 8.4.4. Italy
    • 8.4.5. Spain
    • 8.4.6. Rest of Europe
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. Saudi Arabia
    • 8.5.2. United Arab Emirates
    • 8.5.3. Rest of Middle East and Africa
  • 8.6. Asia-Pacific
    • 8.6.1. China
    • 8.6.2. India
    • 8.6.3. Japan
    • 8.6.4. South Korea
    • 8.6.5. Taiwan
    • 8.6.6. Thailand
    • 8.6.7. Indonesia
    • 8.6.8. Rest of Asia-Pacific

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. ADM
  • 10.2. BASF SE
  • 10.3. Cargill, Incorporated
  • 10.4. Corbion
  • 10.5. DSM
  • 10.6. Mitsubishi Chemical Corporation
  • 10.7. Dupont
  • 10.8. Polynt-Reinchhold
  • 10.9. Henan Jindan Lactic Acid Technology Co. Ltd
  • 10.10. Eastman Chemical Company
  • 10.11. Dow Chemical Company
  • 10.12. Ineos
  • 10.13. Thermo Fisher Scientific Inc.