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市場調査レポート
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1495966

リスクベース認証市場:2024年~2029年の予測

Risk-based Authentication Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 145 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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リスクベース認証市場:2024年~2029年の予測
出版日: 2024年03月25日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 145 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

リスクベース認証市場の2022年の市場規模は34億7,800万米ドルで、予測期間中にCAGR 9.84%で成長し、2029年には67億700万米ドルに達すると予測されています。

リスクベース認証(RBA)として知られるセキュリティ技法は、いくつかの変数を評価し、認証試行中のユーザーの身元と行動に関連するリスクの程度を確立します。RBAは、デバイスの種類、場所、使用習慣などのコンテキスト・データを評価し、リスクを評価して認証要件を修正します。リスクの低いアクティビティはスムーズなアクセスを提供するが、リスクの高いアクティビティは、多要素認証を含む特別な認証プロセスを必要とする可能性があります。

認識されたリスクレベルに基づいて認証手順を調整することにより、このダイナミックな方法は、セキュリティとユーザーエクスペリエンスのバランスを取りながらセキュリティを向上させます。RBAは、eコマース、オンライン・バンキング、その他のデジタル・サービスなど、さまざまな分野で幅広く利用されており、認証手続きにおける顧客の摩擦を減らし、複雑化する攻撃の可能性を軽減しています。

市場動向:

エンドユーザーによるシステムのセキュリティ向上への投資の高まりが、先進技術の採用を後押ししています。セキュリティ侵害の発生率が上昇していることも、エンドユーザーのこのニーズに拍車をかけており、リスクベース認証ソリューション市場を牽引しています。通信・技術産業の急成長は、この市場の成長を促進する主要因であり、予測期間を通じてこの市場の主要な原動力であり続けると予想されます。

市場促進要因:

  • システム・セキュリティ意識の高まりがリスクベース認証市場の成長に影響を与えると予測されます。

リスクベース認証市場成長の主な促進要因は、システムセキュリティに関する意識の高まりです。リスクベースの認証システムは、脅威データへのリアルタイムアクセスを提供するため、ユーザーは潜在的なセキュリティ上の危険を特定することができます。リスクベース認証の潜在的な利点には、不審なユーザーのブロック、ユーザーデータの保護、摩擦の低減、パスワードセキュリティの向上などがあります。

さらに、インターネットを利用する際のセキュリティに対する懸念が世界中で高まっています。プライバシーの侵害やハッキングの件数が増加しているため、インターネット上での安全なネットサーフィンに対する意識が高まっています。世界銀行によると、人口100万人当たりの安全なインターネット・サーバー数は、2019年には9,975台だったが、2020年には1万1,499台に大幅に増加します。さらに、Thales Data Threat Report 2022-Federal Editionによると、連邦政府の回答者の49%がセキュリティ侵害を経験したと報告しています。さらに、データがどこに保存されているかを完全に把握しているのは19%だった。タレスは、米国連邦政府、民間政府、州政府、地方政府機関にデータ保護、アクセス管理、認証を提供しています。このように、Thales Data Threat Report 2022に記載されているこれらの侵害は、米国におけるセキュリティ脅威の高まりを示し、リスクベース認証市場の成長を助けた。

  • リスクベース認証市場の成長には、さまざまなエンドユーザー産業での利用増加がプラスに働くと予測されています。

通信やテクノロジー、小売、BSFI、政府ヘルスケアなど、多くの業界でエンドユーザーが増加しており、セキュリティへの懸念が高まっているため、リスクベース認証技術への需要が高まっています。さらに、テクノロジーへの容易なアクセスにより、遠隔地の従業員、パートナー、請負業者、その他の外部ユーザーとの接続に対するニーズが高まっています。そのため、エンドユーザー業界では、重要なデータやシステムへのアクセスを必要とするユーザー数が急激に増加しています。

さらに、世界中の政府がそれぞれの国のサイバーセキュリティとデータプライバシーに懸念を抱いています。例えば、2022年7月、ベルギーの外務・対外貿易・開発協力省は、ベルギーの主権、安全、民主主義に影響を与える悪質なサイバー活動を報告しました。悪意ある活動は、FPS内部とベルギー国防を標的としていました。このような事件は、エンドユーザーのサイバーセキュリティに対する懸念を高めています。その結果、リスクベース認証市場は予測期間中に成長が見込まれています。

市場抑制要因:

リスクベース認証(RBA)ビジネスは、その利点にもかかわらず、いくつかの点で制約を受けています。まず、リスク評価アルゴリズムの精度や信頼性についての懸念が、誤ったポジティブまたはネガティブがセキュリティの有効性やユーザーエクスペリエンスに影響を及ぼす可能性があるため、その広範な展開を妨げる可能性があります。さらに、CCPAやGDPRのような個人情報保護法は、データの処理と収集に厳しい制限を課しているため、膨大なユーザーデータに大きく依存するRBAシステムの導入が難しくなっています。

もう一つの障害は、古いシステムや現行の認証アーキテクチャとの統合問題で、複雑なITインフラを持つ企業にとっては特に問題となります。しかし、特に小規模な組織では、スタッフの訓練や技術的投資を含むRBAソリューションの導入と維持にかかる費用が不合理だと感じる場合もあります。

北米地域が市場で大きなシェアを占めると予想されています。

地域別では、北米、南米、欧州、中東・アフリカ、アジア太平洋に区分されます。北米のリスクベース認証市場は、同地域に多くの市場プレーヤーが存在するため、成長すると予測されています。

例えば、米国ニューヨークに本社を置くIBMのような企業は、2021年に3.93%の収益増加を記録し、573億5,000万米ドルの収益を記録しました。IBMはさらに、2021年にソフトウェアの収益が5.3%増加すると明言しています。さらに、IBMが提供するリスクベースのソリューションは、IBM Security Trusteer Pinpoint Detectで真のユーザーの詐欺師を区別するのに役立ちます。北米地域におけるこうしたサービスやソリューションが、リスクベース認証市場の成長を後押ししています。

主な発展:

  • 2023年9月、Billington CyberSecurity Summitにおいて、セキュリティ・ファースト・アイデンティティのパイオニアであるRSAは、Open Authentication(OATH)オープンスタンダードへのサポートを拡大すると発表しました。政府機関は、RSAのオープンスタンダードのサポートと独自のソリューションを使用することで、EO 14028、NSM-8、M-22-09などに概説されているような重要なサイバーセキュリティの義務に準拠できます。
  • 2023年4月、インシデントのライフサイクル全体を通じてセキュリティ・アナリストの体験を合理化し、迅速化するために、IBMは新しいセキュリティ・スイートを発表しました。ポートフォリオ全体のイノベーションに多額の投資を行ったIBM Security QRadar Suiteは、すべての主要な脅威検知、調査、対応機能を含むQRadarブランドの大幅な発展と拡張を提供します。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • アナリストの見解

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストの見解

第5章 リスクベース認証市場:提供別

  • イントロダクション
  • ソフトウェア
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • サービス
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第6章 リスクベース認証市場:企業規模別

  • イントロダクション
  • 小規模
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 中規模
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 大規模
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第7章 リスクベース認証市場:用途別

  • イントロダクション
  • クラウドアプリケーションセキュリティ
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • IoTセキュリティ
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 不正行為防止
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • その他
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第8章 リスクベース認証市場:展開別

  • イントロダクション
  • オンプレミス
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • クラウド
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第9章 リスクベース認証市場:エンドユーザー業界別

  • イントロダクション
  • 通信と技術
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 小売り
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • BFSI
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • 政府
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • ヘルスケア
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性
  • その他
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な利益性

第10章 リスクベース認証市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 提供別
    • 企業規模別
    • 用途別
    • 展開別
    • エンドユーザー業界別
    • 国別
  • 南米
    • 提供別
    • 企業規模別
    • 用途別
    • 展開別
    • エンドユーザー業界別
    • 国別
  • 欧州
    • 提供別
    • 企業規模別
    • 用途別
    • 展開別
    • エンドユーザー業界別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • 提供別
    • 企業規模別
    • 用途別
    • 展開別
    • エンドユーザー業界別
    • 国別
  • アジア太平洋地域
    • 提供別
    • 企業規模別
    • 用途別
    • 展開別
    • エンドユーザー業界別
    • 国別

第11章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • 競争ダッシュボード

第12章 企業プロファイル

  • miniOrange Inc.
  • IBM
  • Micro Focus(OpenText)
  • Okta
  • Thales
  • RSA Security
  • LexisNexis Risk Solutions Group(RELX Group)
  • Equifax, Inc.
  • Ping Identity
  • Oracle
  • Broadcom
  • Mitek Systems, Inc
目次
Product Code: KSI061612179

The risk-based authentication market was valued at US$3.478 billion in 2022 and is expected to grow at a CAGR of 9.84% over the forecast period to reach a market size of US$6.707 billion by 2029.

A security technique known as risk-based authentication (RBA) assesses several variables to establish the degree of risk related to a user's identity and actions during an authentication attempt. RBA evaluates contextual data, including device kind, location, and usage habits, to evaluate risk and modify authentication requirements. While low-risk activities provide smooth access, high-risk activities could require extra authentication processes, including multi-factor authentication.

By adjusting authentication procedures based on the perceived level of risk, this dynamic method improves security while striking a balance between security and user experience. RBA is extensively used in a variety of sectors, including e-commerce, online banking, and other digital services, to reduce customer friction during authentication procedures and lessen the possibility of increasingly complex assaults.

MARKET TRENDS:

Growing investments by end-users in improving the security of their systems are driving the adoption of advanced technologies by them. The rising incidence of security breaches is further fueling this need among end-users, thus driving the market for risk-based authentication solutions. The rapid growth of the communication and technology industry is a major factor driving the growth of this market, and it is expected to remain a major driving force for this market throughout the forecast period.

MARKET DRIVERS:

  • Increasing system security awareness is expected to influence risk-based authentication market growth.

The major driver in the growth of the risk-based authentication market is increased awareness regarding system security. The risk-based-authentication systems provide real-time access to the threat data which enables the user to identify potential security hazards. The potential benefits of risk-based authentication include blocking suspicious users, protecting user data, reducing friction, improving password security, etc.

Furthermore, the growing security concerns worldwide while using the internet are rising. The rising number of privacy breach cases and hacking instances are increasing awareness regarding secure surfing over the internet. According to the World Bank, the number of secure internet servers per 1 million people was 9,975 in 2019 which significantly grew to 11,499 in 2020. Additionally, the Thales Data Threat Report 2022 -Federal Edition stated that 49% of the federal government respondents had reported that they had experienced a security breach. Furthermore, 19% of them had complete knowledge of where their data was stored. Thales is a provider of data protection, access management, and authentication to the US federal, civilian, state, and local government agencies. Thus, these breaches mentioned in the Thales Data Threat Report 2022 indicated rising security threats in the US which aided the growth of the risk-based authentication market.

  • Rising utilization in various end-user industries is predicted to positively impact risk-based authentication market growth.

The rising end users in industries such as communication and technology, retail, BSFI, government healthcare, and many more are increasing the demand for risk-based authentication technologies owing to the rising security concerns. Furthermore, the rising need for connectivity for remote employees, partners, contractors, and other external users has increased due to easy access to technology. Hence, the volume of users needing access to important data and systems in the end-user industries is growing exponentially.

Moreover, governments all across the world are concerned about cyber security and data privacy in their respective countries. For instance, in July 2022, Belgium's Foreign Affairs, Foreign Trade, and Development Cooperation reported malicious cyber activities that affected the sovereignty, security, and democracy of Belgium. The malicious activities targeted the FPS interior and the Belgian defence. Such incidents are raising concerns among the end-users regarding their cyber security. As a result, the risk-based authentication market is expecting growth in the forecast period.

MARKET RESTRAINTS:

The risk-based authentication (RBA) business is constrained in several ways, despite its advantages. First off, worries about the precision and dependability of risk assessment algorithms can prevent their broad deployment as erroneous positives or negatives could affect security efficacy and user experience. Furthermore, privacy laws like the CCPA and GDPR place stringent restrictions on data processing and gathering, which makes it more difficult to install RBA systems that depend heavily on vast amounts of user data.

Another obstacle is integration issues with old systems and the current authentication architecture, which are especially problematic for enterprises with complex IT infrastructures. However, some organizations, particularly smaller ones, may find the expense of installing and maintaining RBA solutions which includes training staff and making technological investments to be unreasonable.

The North American region is anticipated to hold a significant share of the market.

By geography, the market has been segmented into North America, South America, Europe, the Middle East, Africa, and the Asia Pacific. The North American risk-based authentication market is projected to grow owing to the presence of many market players in the region.

For instance, companies like IBM incorporated in New York, United States recorded a 3.93% revenue increase in 2021, and the company recorded a revenue of US$ 57.35 billion in 2021. IBM further specifies that the Software revenues increased by 5.3% in 2021. Additionally, the risk-based solution offerings by IBM help in differentiating the true users' fraudsters with IBM Security Trusteer Pinpoint Detect. These services and solutions in the North American region are aiding the growth of the risk-based authentication market.

Key Developments:

  • In September 2023, at the Billington CyberSecurity Summit, RSA, the pioneer in security-first identity, announced that it will expand support for the Open Authentication (OATH) open standard. Government agencies can comply with important cybersecurity mandates such as those outlined in EO 14028, NSM-8, and M-22-09, among others by using RSA's open standards support and proprietary solutions.
  • In April 2023, to streamline and expedite the security analyst experience throughout the whole incident lifecycle, IBM launched its new security suite. With a large investment in innovations throughout the portfolio, the IBM Security QRadar Suite offers a substantial development and extension of the QRadar brand, including all key threat detection, investigation, and response capabilities.

Segmentation:

By Offering

  • Software
  • Services

By Enterprise Size

  • Small
  • Medium
  • Large

By Application

  • Cloud Application Security
  • IoT Security
  • Fraud Prevention
  • Others

By Deployment

  • On-premise
  • Cloud

By End-User Industry

  • Communication and Technology
  • Retail
  • BFSI
  • Government
  • Healthcare
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits for the stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. RISK-BASED AUTHENTICATION MARKET, BY OFFERING

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Software
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Services
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness

6. RISK-BASED AUTHENTICATION MARKET, BY ENTERPRISE SIZE

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Small
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Medium
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Large
    • 6.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.4.2. Growth Prospects
    • 6.4.3. Geographic Lucrativeness

7. RISK-BASED AUTHENTICATION MARKET, BY APPLICATION

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Cloud Application Security
    • 7.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. IoT Security
    • 7.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.4. Fraud Prevention
    • 7.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.4.2. Growth Prospects
    • 7.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.5. Others
    • 7.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.5.2. Growth Prospects
    • 7.5.3. Geographic Lucrativeness

8. RISK-BASED AUTHENTICATION MARKET, BY DEPLOYMENT

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. On-Premise
    • 8.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.2.2. Growth Prospects
    • 8.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.3. Cloud
    • 8.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.3.2. Growth Prospects
    • 8.3.3. Geographic Lucrativeness

9. RISK-BASED AUTHENTICATION MARKET, BY END-USER INDUSTRY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. Communication and Technology
    • 9.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.2.2. Growth Prospects
    • 9.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.3. Retail
    • 9.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.3.2. Growth Prospects
    • 9.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.4. BFSI
    • 9.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.4.2. Growth Prospects
    • 9.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.5. Government
    • 9.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.5.2. Growth Prospects
    • 9.5.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.6. Healthcare
    • 9.6.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.6.2. Growth Prospects
    • 9.6.3. Geographic Lucrativeness
  • 9.7. Others
    • 9.7.1. Market Trends and Opportunities
    • 9.7.2. Growth Prospects
    • 9.7.3. Geographic Lucrativeness

10. RISK-BASED AUTHENTICATION MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 10.1. Introduction
  • 10.2. North America
    • 10.2.1. By Offering
    • 10.2.2. By Enterprise Size
    • 10.2.3. By Application
    • 10.2.4. By Deployment
    • 10.2.5. By End-User Industry
    • 10.2.6. By Country
      • 10.2.6.1. USA
        • 10.2.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.2.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.2.6.2. Canada
        • 10.2.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.2.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.2.6.3. Mexico
        • 10.2.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.2.6.3.2. Growth Prospects
  • 10.3. South America
    • 10.3.1. By Offering
    • 10.3.2. By Enterprise Size
    • 10.3.3. By Application
    • 10.3.4. By Deployment
    • 10.3.5. By End-User Industry
    • 10.3.6. By Country
      • 10.3.6.1. Brazil
        • 10.3.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.3.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.3.6.2. Argentina
        • 10.3.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.3.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.3.6.3. Others
        • 10.3.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.3.6.3.2. Growth Prospects
  • 10.4. Europe
    • 10.4.1. By Offering
    • 10.4.2. By Enterprise Size
    • 10.4.3. By Application
    • 10.4.4. By Deployment
    • 10.4.5. By End-User Industry
    • 10.4.6. By Country
      • 10.4.6.1. United Kingdom
        • 10.4.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.2. Germany
        • 10.4.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.3. France
        • 10.4.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.3.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.4. Spain
        • 10.4.6.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.4.2. Growth Prospects
      • 10.4.6.5. Others
        • 10.4.6.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.4.6.5.2. Growth Prospects
  • 10.5. Middle East and Africa
    • 10.5.1. By Offering
    • 10.5.2. By Enterprise Size
    • 10.5.3. By Application
    • 10.5.4. By Deployment
    • 10.5.5. By End-User Industry
    • 10.5.6. By Country
      • 10.5.6.1. Saudi Arabia
        • 10.5.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.5.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.5.6.2. UAE
        • 10.5.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.5.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.5.6.3. Israel
        • 10.5.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.5.6.3.2. Growth Prospects
      • 10.5.6.4. Others
        • 10.5.6.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.5.6.4.2. Growth Prospects
  • 10.6. Asia Pacific
    • 10.6.1. By Offering
    • 10.6.2. By Enterprise Size
    • 10.6.3. By Application
    • 10.6.4. By Deployment
    • 10.6.5. By End-User Industry
    • 10.6.6. By Country
      • 10.6.6.1. China
        • 10.6.6.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.1.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.2. Japan
        • 10.6.6.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.2.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.3. India
        • 10.6.6.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.3.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.4. South Korea
        • 10.6.6.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.4.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.5. Taiwan
        • 10.6.6.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.5.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.6. Thailand
        • 10.6.6.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.6.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.7. Indonesia
        • 10.6.6.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.7.2. Growth Prospects
      • 10.6.6.8. Others
        • 10.6.6.8.1. Market Trends and Opportunities
        • 10.6.6.8.2. Growth Prospects

11. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 11.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 11.2. Market Share Analysis
  • 11.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 11.4. Competitive Dashboard

12. COMPANY PROFILES

  • 12.1. miniOrange Inc.
  • 12.2. IBM
  • 12.3. Micro Focus (OpenText)
  • 12.4. Okta
  • 12.5. Thales
  • 12.6. RSA Security
  • 12.7. LexisNexis Risk Solutions Group (RELX Group)
  • 12.8. Equifax, Inc.
  • 12.9. Ping Identity
  • 12.10. Oracle
  • 12.11. Broadcom
  • 12.12. Mitek Systems, Inc