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市場調査レポート
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1378037

草本豆類の世界市場-2023年から2028年までの予測

Global Herbaceous Legumes Market - Forecasts from 2023 to 2028

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 142 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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草本豆類の世界市場-2023年から2028年までの予測
出版日: 2023年09月28日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 142 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
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概要

草本マメ科植物市場は、2021年に19億5,300万米ドルと評価され、予測期間中にCAGR 6.44%で拡大し、2028年には30億2,400万米ドルに達すると予測されています。

草本マメ科植物はマメ科植物の一種で、動物(反芻動物)のタンパク質と繊維の供給源となる可能性が見出されています。豆類には、ルーミナルの微生物が発育するのに必要なミネラル、ビタミン、粗タンパク質が豊富に含まれています。草本マメ科植物は、穀物輪作や穀物中の中継作物として栽培することができます。草本マメ科植物は、根粒のバクテリアによる「固定」によって大気中の窒素を得ることができます。草本マメ科作物を栽培する最善の方法は、種子から栽培することです。作付体系では、草本マメ科作物の使用は畜産、特に販売用に飼育される家畜の体重増加を促進することを目的としています。

嗜好の増加が市場成長の原動力

粗悪な食生活がもたらす慢性疾患の蔓延、消費の拡大、広範な近代化が、草本豆類市場の一貫した拡大を維持する主な要因です。草本豆類は人間と反芻動物に高粗タンパク質と高繊維質を豊富に供給し、ルーミナル微生物の濃度を高めています。その結果、草本豆類を食べることへの消費者の関心が高まり、草本豆類市場の拡大に拍車をかけています。

家畜飼料への草本豆類の利用

東ヌサ・トゥンガラ(ENT)における牛の生産は、特に乾季の後半に、高品質の飼料の供給が不安定になることに制約されています。現地で入手可能な飼料を使用している家畜の体重増加率が低いのは、主に乾季の飼料中の窒素(N)レベルが低いためです。こうした要因が草本マメ科植物市場の成長に影響を与えています。

穀物システムにおける草本マメ科植物の利用

草本マメ科植物は穀物との輪作、または穀物作物の中の中継作物として栽培することができます。穀物の収穫後、マメ科植物は土壌水分を保持したまま乾季の初めまで生育を続けることができる(連作した場合)。新鮮な飼料や冷凍飼料は、乾期を通じていつでも牛に与えることができます。マメ科の飼料は乾草として保管するのが現実的です。導入されたマメ科植物はうまく結節し、地元の土壌微生物と窒素を固定するようで、草本マメ科植物市場の成長に大きな影響を与えます。

農家別草本マメ科作物の採用の増加が市場の成長促進要因となっています。

草本マメ科植物は、家畜の生産に積極的に関与し、高品質な家畜飼料の希少な供給を受けられる農家によって栽培される可能性が高く、これが草本マメ科植物市場成長の主要な促進要因となっています。農家は草本マメ科植物を播種するために十分な種子を手元に用意しておかなければならないです。マメ科植物を迅速に導入するためには、農家と改良普及担当者がマメ科植物の利点と適切な栽培方法について教育を受ける必要があります。

技術の効果的な実施には、マメ科植物の生産プロセスを通じて農家を継続的に支援することが不可欠です。マメ科植物と、それが草本マメ科植物市場で提供する利点について、農場での実証試験を行うことで、導入が早まるでしょう。

クロケット胚芽の草本ミモザが人気を集めている

テキサス州ナコドチェスのUSDA-Natural Resources Conservation Service, East Texas Plant Materials Centreは、テキサス州とルイジアナ州の西海岸平原地域の保全植栽用に、クロケット胚芽の草本ミモザをリリースしました。また、ルイジアナ州ボージャーパリッシュにあるルイジアナ州立大学アグリセンター・レッドリバー研究ステーションでは、クロケット原種を暖地の輸入牧草(バヒアグラスとバミューダグラス)に播種し、牧草マメ科植物としての可能性を評価しました。その結果、Crockett Germplasmは牛にとって嗜好性が高く、指示放牧に耐え、バヒアグラスやバーミューダグラスと相性が良く、長期的な飼料管理システムに適したマメ科植物であることがわかり、草本マメ科植物の市場シェアを押し上げています。

アジア太平洋地域が草本マメ科植物市場を独占すると予測される

アジア太平洋地域は人口が急速に拡大しており、食品や関連商品におけるマメ科植物の需要と消費が旺盛であることから、草本マメ科植物市場を独占すると予想されます。アジア太平洋地域では近年、草本マメ科植物の生産が急増しており、予測期間中も続くと予想されます。さらに、北米では高タンパク質と高繊維質の食品に対する需要が高まっているため、予測期間中に有利な成長が見込まれます。

市場の主な発展

  • 2023年5月、Lawns 2 Legumesは2019年から運営されているが、今国会で承認された400万米ドルの環境予算により、さらに何年も継続できることになります。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン

第2章 調査手法

  • 調査データ
  • 前提条件

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 調査ハイライト

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 草本豆類の世界市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • 多年草
  • 低木
  • その他

第6章 草本豆類の世界市場:成長別

  • イントロダクション
  • 適度な初期施肥
  • 長期にわたる栄養成長
  • 高い播種密度
  • 混合播種
  • オーガニック
  • 無機

第7章 草本豆類の世界市場:最終用途別

  • イントロダクション
  • 家庭用
  • 商業用
  • 食品サービス
  • 食品加工

第8章 草本豆類の世界市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • その他
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • 韓国
    • インドネシア
    • タイ
    • その他

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション

第10章 企業プロファイル

  • B&G Foods, Inc.(U.S.)
  • Conagra Brands, Inc.(U.S.)
  • Eden Foods(U.S.)
  • Olam Group(Singapore)
  • Galdisa USA(U.S.)
  • Nomad Foods(U.S.)
目次
Product Code: KSI061615522

The herbaceous legumes market was valued at US$1.953 billion in 2021 and is projected to expand at a CAGR of 6.44% over the forecast period to reach US$3.024 billion by 2028.

Herbaceous legumes are a kind of legume that has been found as a possible source of protein and fibre for animals, namely ruminants. They are rich in the minerals, vitamins, and crude protein that ruminal microorganisms require to develop. Herbaceous legumes can be cultivated in a cereal crop rotation or as a relay crop inside cereal crops. Herbaceous legumes can get atmospheric N2 through the "fixation" of bacteria in root nodules. The succeeding cereal crops and the legumes may access the "fixed" N. The best way to grow herbaceous legumes is from seed. In cropping systems, the use of herbaceous legumes aims to boost animal production, notably live weight gain in animals being raised for sale.

Increasing preferences will drive market growth

The prevalence of chronic ailments brought on by poor dietary practices, greater consumption, and broad modernity are the main drivers maintaining the herbaceous legumes market's consistent expansion. Herbaceous legumes have produced a rich supply of high crude protein and fibres for people and ruminants, which has increased the concentration of ruminal microorganisms. Consumer interest in eating herbaceous legumes is increasing as a consequence, which is fueling the herbaceous legumes market's expansion.

Using herbaceous legumes for livestock feeding

Cattle production in East Nusa Tenggara (ENT) is constrained by an erratic supply of high-quality forage, especially late in the dry season. Animals on locally available feeds frequently have low rates of live-weight gain, primarily because of low nitrogen (N) levels within feeds during the dry season, supplementing with forage from tree legumes such as Leucaena leucocephala and Sesbania grandiflora which improves animal performance. These factors are impacting the herbaceous legumes market growth.

Utilization of herbaceous legumes in cereal systems

Herbaceous legumes can be cultivated in rotation with cereals or as a relay crop inside cereal crops. After the harvest of the grain crop, the legumes can continue to grow into the early dry season on conserved soil moisture (when cultivated in tandem). Fresh or frozen fodder can be provided to cattle at any time throughout the dry season. It is practical to store the legume fodder as hay. Introduced legumes seem to nodulate successfully and fix nitrogen with local soil microorganisms, and highly impacts the herbaceous legumes market growth.

Increasing adoption of herbaceous legumes by farmers is acting as a growth driver for the market

Herbaceous legumes are more likely to be grown by farmers who are actively involved in the production of animals and have access to a scarce supply of high-quality animal feed, which is the key driver for herbaceous legumes market growth. Farmers must have enough seed on hand to sow herbaceous legumes. For legumes to be quickly adopted, farmers and extension personnel must be educated on their advantages and proper cultivation.

It is essential for the effective implementation of the technology to provide farmers with ongoing support throughout the process of producing legumes. Adoption will be sped up by on-farm demonstrations of legumes and the advantages they offer in the herbaceous legumes market.

Crockett germplasm herbaceous mimosa is gaining popularity

The USDA-Natural Resources Conservation Service, East Texas Plant Materials Centre, Nacogdoches, Texas, released Crockett Germplasm herbaceous mimosa for conservation plantings in the Western Coastal Plain region of Texas and Louisiana. At the Louisiana State University, AgCenter Red River Research Station in Bossier Parish, Louisiana, Crockett Germplasm was also interseeded into warm season, imported grasses (bahiagrass and Bermudagrass) to assess its potential as a pasture legume. The findings show that Crockett Germplasm is palatable to cattle, withstands directed grazing, is compatible with bahiagrass and bermudagrass, and offers a legume choice for long-term fodder management systems boosting herbaceous legumes market share.

Asia Pacific is anticipated to dominate the herbaceous legumes market

Asia-Pacific is anticipated to hold a monopoly on the herbaceous legumes market, due to the region's rapidly expanding population and strong demand for and consumption of legumes in food and associated goods. Asia-Pacific has seen a huge surge in the production of herbaceous legumes in recent years and is anticipated to continue through the projected period. Furthermore, North America is predicted to see lucrative growth of in the forecast period, due to the rising demand for foods high in protein and fibre in the area.

Market Key Developments

  • May 2023, Lawns 2 Legumes has been running since 2019, but a $4 million environmental budget that was approved during the current parliamentary session will allow it to continue for many more years.

Segmentation:

By Type

  • Perennial
  • Grass
  • Trees
  • Shrubs
  • Others

By Growth

  • Moderate Initial Fertilization
  • Extended Vegetative Growth
  • High Sowing Densities
  • Sowing in Mixture
  • Organic
  • Inorganic

By End-Use

  • Household
  • Commercial
  • Food Service
  • Food Processing

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Indonesia
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Data
  • 2.2. Assumptions

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Research Highlights

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. GLOBAL HERBACEOUS LEGUMES MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Perennial
  • 5.3. Grass
  • 5.4. Trees
  • 5.5. Shrubs
  • 5.6. Others

6. GLOBAL HERBACEOUS LEGUMES MARKET BY GROWTH

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Moderate Initial Fertilization
  • 6.3. Extended Vegetative Growth
  • 6.4. High Sowing Densities
  • 6.5. Sowing in Mixture
  • 6.6. Organic
  • 6.7. Inorganic

7. GLOBAL HERBACEOUS LEGUMES MARKET BY END-USE

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Household
  • 7.3. Commercial
  • 7.4. Food Service
  • 7.5. Food Processing

8. GLOBAL HERBACEOUS LEGUMES MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. United States
    • 8.2.2. Canada
    • 8.2.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. Brazil
    • 8.3.2. Argentina
    • 8.3.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. United Kingdom
    • 8.4.2. Germany
    • 8.4.3. France
    • 8.4.4. Spain
    • 8.4.5. Others
  • 8.5. The Middle East and Africa
    • 8.5.1. Saudi Arabia
    • 8.5.2. UAE
    • 8.5.3. Israel
    • 8.5.4. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. Japan
    • 8.6.2. China
    • 8.6.3. India
    • 8.6.4. South Korea
    • 8.6.5. Indonesia
    • 8.6.6. Thailand
    • 8.6.7. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. B&G Foods, Inc. (U.S.)
  • 10.2. Conagra Brands, Inc. (U.S.)
  • 10.3. Eden Foods (U.S.)
  • 10.4. Olam Group (Singapore)
  • 10.5. Galdisa USA (U.S.)
  • 10.6. Nomad Foods (U.S.)