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市場調査レポート
商品コード
1302947
コスメシューティカル市場-2023年から2028年までの予測Cosmeceutical Market - Forecasts from 2023 to 2028 |
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カスタマイズ可能
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コスメシューティカル市場-2023年から2028年までの予測 |
出版日: 2023年06月21日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 135 Pages
納期: 即日から翌営業日
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化粧品業界では「コスメシューティカル」という言葉を、連邦食品医薬品化粧品法が認めていないにもかかわらず、治療効果や医薬品のような効果を持つ化粧品を表すために使用しています。製品には化粧品と医薬品の両方が含まれる場合があります。化粧品は、身体の外観や機能を変化させるものではないため、FDAは販売を許可していません。FDAは化粧品の販売を許可していません。むしろ、美を向上させたり、魅力を刺激したり、外見を変えたり、清潔にしたりするものです。
コスメシューティカルの登場は、美容とパーソナルケアの分野を完全に変えました。化粧品とは異なり、これらのアイテムは単なる隠蔽を超え、根本的な問題に対処することができます。この品質により、化粧品とパーソナルケア分野は市場シェアと製品需要が大きく伸びました。コスメシューティカル商品の市場は、皮膚や髪のトラブルの増加、人口の高齢化、皮膚科治療に関する知識の向上により、世界的に拡大しています。また、世界的に一般消費者の自然派志向が高まっており、化粧品にとって有利な状況が続くと予想されます。消費者は利便性と購入の簡便性から、オンライン・チャネルを通じてこれらの商品を購入することを好むため、トップ企業はまた、有利な市場ニッチとしてeコマースに注目しています。
製品の品質、色、質感、治療上の利点、保存期間を維持するためにパッケージは不可欠であるため、メーカーはパッケージングに重点を置いています。市場シェアを拡大し、営業コストを下げるため、メーカー各社はM&Aで他企業と提携し、地理的範囲を広げることに注力しています。
オーガニック製品に対する世界の需要の高まりにより、皮膚や髪に良い活性物質を含む製品をより多く生産することが奨励されると思われます。これらの製品は、さまざまな肌や髪の問題に驚くほど役立つものばかりです。皮膚科医が推奨する薬剤を使用することで、最も深刻な病気の回復を助けるのです。止まることを知らない研究開発は、奇跡的に機能する画期的なアイテムを生み出すのに役立っています。これらの要素は、コスメシューティカル市場の成長に影響を与えると思われます。
顧客、特に高齢化人口は、特にアンチエイジングソリューションの知識が高まるにつれて、若々しく魅力的であり続けるために、見た目を維持・向上させる方法や商品を求めています。高齢化指標の増加も、中高年層の老化懸念の増加に寄与しています。化粧品と医薬品の境界線を曖昧にするコスメシューティカルには、アンチエイジング・スキンケア製品が含まれます。特に中国と日本では、出生率と死亡率が低下しているため、高齢化率はこの20年間で着実に上昇しています。この地域の男女は、若々しい外見を維持したいと強く望んでおり、それが化粧品部門を育成し、維持しています。
都市化の加速、都市住民の増加、ライフスタイルの嗜好の変化などが、アジア太平洋地域における化粧品用スキンケア、マウスケア、ヘアケア製品の需要増加の要因であると考えられています。中国、インド、ベトナムなどの新興国では可処分所得が増加しており、コスメシューティカルの需要に拍車をかけています。中国では、「コスメシューティカル」というフレーズが最近人気を集め始め、今や最も人気のある商品カテゴリーの一つとなっています。肌の若返りグッズを求める顧客は、同地域の消費者の多忙でストレスの多いライフスタイルや環境条件の悪化により、肌トラブルへの関心が高まっていました。
加えて、日本は、その人口の化粧品使用量の多さから、パーソナルケア商品の国内市場トップ5に入ります。日本は、その規模、動向、市場需要から、他のアジア市場への入り口と見なされるかもしれません。製品やブランドの知名度や露出度は、日本市場での成功、特に他のアジア地域での成功によって高まる可能性があります。さらに、この地域ではミレニアル世代の人口が増加しており、美を保つために化粧品への支出が増えています。
The cosmetics industry uses the word "cosmeceutical" to describe cosmetic products that have therapeutic or drug-like benefits, even though the Federal Food, Drug, and Cosmetic Act does not recognize it. Products might include both cosmetics and drugs. Cosmetics are not intended to alter how the body appears or functions, and the FDA has not authorized them for sale. Rather, they are supposed to improve beauty, stimulate attractiveness, modify the appearance, or cleanse.
The arrival of cosmeceuticals completely altered the beauty and personal care sectors. Unlike cosmetics, these items go beyond mere concealment and can address the underlying issue. Due to this quality, the cosmetic and personal care sectors saw a large growth in market share and product demand. The market for cosmeceutical goods is growing globally due to the rising incidence of skin and hair problems, the aging population, and the greater knowledge of dermatological therapy. In addition, the rising demand for natural goods among the general public globally is anticipated to continue to be advantageous for cosmetics. The top businesses are also looking at e-commerce as a lucrative market niche because consumers prefer to buy these items through online channels owing to convenience and simplicity of purchase.
Manufacturers are placing more emphasis on packaging since it is essential for maintaining the product's quality, color, texture, therapeutic advantages, and shelf life. To increase their market share and lower operating costs, they are concentrating on extending their geographic reach by partnering with other businesses in mergers and acquisitions.
Producing more products with active substances that are good for the skin and hair will be encouraged by the rising worldwide demand for organic goods. These products are all amazingly helpful for various skin and hair issues. Through the use of drugs that a dermatologist has recommended, they assist in the withdrawal of the most severe illnesses. Research and development that never stops have helped to create groundbreaking items that function miraculously. These elements will impact the growth of the cosmeceutical market.
Customers, particularly the aging population, seek ways and goods to preserve and enhance their looks to remain young and attractive, especially with the growing knowledge of anti-aging solutions. The increased incidence of aging indicators is also contributing to an increase in aging concerns among middle-aged persons. Cosmeceuticals, which blur the line between cosmetics and medicines, include anti-aging skin care products. Especially in China and Japan, the aging population has steadily increased over the past 20 years due to the region's dropping birth and death rates. Men and women in the region greatly desire to maintain their youthful appearances, which has cultivated and maintained the cosmetic sector.
Accelerated urbanization, growth in the number of urban residents, and shifting lifestyle preferences are all considered to be contributing factors to Asia Pacific's rising demand for cosmetic skin care, mouth care, and hair care products. The rising disposable income in emerging nations like China, India, Vietnam, etc., is fueling the demand for cosmeceuticals. In China, the phrase "cosmeceuticals" started to gain popularity recently and is now one of the most popular product categories there. Customers looking for skin rejuvenation goods were increasingly concerned about skin issues due to the busier and more stressful lifestyles of consumers in the area and the worsening environmental conditions.
Additionally, Japan is one of the top five national markets for personal care goods due to its population's prodigious use of cosmetics. Japan may be seen as a doorway to other Asian markets based on its size, trends, and market demand. The prominence and exposure of a product or brand can increase with success in the Japanese market, particularly in other Asian regions. In addition, the region's growing millennial population is spending more on cosmetics to keep up their beauty.