表紙:哺乳瓶市場-2023年から2028年までの予測
市場調査レポート
商品コード
1256629

哺乳瓶市場-2023年から2028年までの予測

Baby Bottle Market - Forecasts from 2023 to 2028

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 148 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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哺乳瓶市場-2023年から2028年までの予測
出版日: 2023年02月15日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 148 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

哺乳瓶市場は、2021年の22億5,319万米ドルから、2028年には33億8,184万8,000米ドルに達し、CAGR5.97%で成長すると予測されます。

乳児や幼児に水を与えるため、あるいは乳児用調製粉乳を与えるために、哺乳瓶は広範囲に使用されています。現状では、ベビーケア用品に対する意識が高まっており、それが補完要因となっていると考えられます。また、ワーキングマザーの増加やそのスケジュールは、哺乳瓶の市場をさらに牽引すると予想されます。働く女性の数が増え、その結果、インスタントミルクなどのすぐに飲めるベビーフード製品への嗜好が高まり、この市場の需要を高めています。

各企業は、スーパーマーケット、ショッピングモール、小売店、さらにはオンラインなど、複数の流通チャネルでベビーケア製品を大量に販売する広範な流通戦略をとっています。さらに、哺乳瓶カテゴリーの企業は、事業ポートフォリオを拡大するために、M&Aに取り組んでいます。例えば、2020年2月には、スロベニア最大のプライベートエクイティファンドとされるLjubljanaが、ベビー・育児分野で大きな地位を築くために、すべての大手ベビー・育児ショップの買収と合併を開始しました。

女性のボトル製品への嗜好が高まっています。

赤ちゃんに与える栄養補給のため、女性の哺乳瓶飲料への嗜好が近年高まっています。世界の出生数の増加に伴い、哺乳瓶の市場も高い需要が見込まれます。このように、乳幼児人口の増加に伴い、多くの企業が技術や研究を革新し、ベビーケア分野での哺乳瓶の様々な新しいデザインや利点を打ち出しています。新しいデザインや様々な形やサイズの哺乳瓶を利用することで、哺乳瓶の高い需要をさらに生み出すことができます。例えば、2019年9月にLittle-Onという名のスタートアップが、技術の進歩によって赤ちゃんの悩みをケアすることで、さまざまな喜びをもたらすことを目的とした新しいデザインの哺乳瓶を発表しています。

企業はまた、哺乳瓶を購入するために個人を魅了する可能性がある大規模なブランディングおよびマーケティング活動に関与しています。

北米は、予測期間中に大きな成長を遂げると予想されています。

北米では、ベビーフードの売上がかつてないほど伸びると予想されており、北米諸国における哺乳瓶の需要を牽引していると言われています。カナダでは、ベビーフードカテゴリーが大きく成長しているため、カナダでの哺乳瓶の販売に影響を与える可能性があります。欧州連合のCOSMEプログラムによると、カナダにおける機能性食品の売上のうちベビーフード部門は、2015年から2017年までの平均と比較して、2019年に214%の増加を示しています。

米国では、子供のための母乳の消費が増加しており、そのために異なるサイズの大きな哺乳瓶が必要とされており、それがさらに市場成長を促進すると予想されています。米国では、学際的なデジタル出版機関が発行した報告書によると、約75%の乳児が出生時から母乳育児を開始し、3カ月後には哺乳瓶に移行すると記載されています。このことは、北米地域における哺乳瓶市場の成長をさらに促進すると言われています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン

第2章 調査手法

  • 調査データ
  • ソース
  • 調査デザイン

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 調査ハイライト

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 哺乳瓶市場:素材別

  • イントロダクション
  • プラスチック
  • ガラス
  • ステンレス鋼
  • その他

第6章 哺乳瓶市場:流通チャネル別

  • イントロダクション
  • オフライン
  • オンライン

第7章 哺乳瓶市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • スペイン
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • その他
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • 韓国
    • インド
    • 台湾
    • タイ
    • インドネシア
    • その他

第8章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 新興企業と市場収益性
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • ベンダー競争力マトリックス

第9章 企業プロファイル

  • Pigeon Corporation
  • Medela, AG
  • Koninklijke Phillips N.V.
  • Handi-Craft Company
  • Artsana S.p.A.
  • Comotomo, Inc.
  • Nanobebe US LTD
  • Mayborn Group Limited
  • Alpha Baby Care Co., Ltd.
  • Chemco Group
目次
Product Code: KSI061614247

The baby bottle market is projected to grow at a CAGR of 5.97% to reach US$3,381.848 million by 2028, from US$2,253.190 million in 2021.

In order to feed infants or toddlers water or even infant formula, baby bottles are extensively used for it. In the present scenario, there has been a rise in awareness about baby care products which is regarded as a complementing factor. Moreover, an increase in working mothers followed by their tight schedule is expected to further drive the market of baby bottles. There is an increase in the number of working women populations which is resulting in a growing preference for ready-to-drink baby food products such as instant milk formula which is giving rise to the demand for this market.

Various companies are using extensive distribution strategies of pushing the products of baby care to bulk quantities in multiple distribution channels such as supermarkets, shopping malls, retail outlets, and even online. Moreover, companies in the baby bottled category are getting involved in mergers and acquisitions in order to expand their business portfolio. For instance, in February 2020, Ljubljana which is regarded as Slovenia's largest private equity fund started the acquisition and merger with all leading baby and childcare shops in order to create a major position in the baby and childcare segment.

Growing preference among the female population for bottled products.

The increased preference of women for baby bottle drinks is growing in recent times owing to the nutritional supplement given to the baby. With the increase in births worldwide, the market for baby bottles will experience high demand. Thus, with the growing infant population, many companies are innovating their technology and research in coming up with various new designs and benefits of baby bottles for the baby care segment. The new designs and availability of baby bottles in different shapes and sizes will further create high demand for baby bottles. For instance, a start-up by the name of Little-On in September 2019, came up with a new design of baby bottles that was aimed at bringing all sorts of joy by allowing technological advancements to take care of baby worries.

Companies are also involving themselves in extensive branding and marketing activities which could result in attracting individuals to purchase baby bottles.

North America is anticipated to witness significant growth in the forecast period.

The region of North America is expected to witness unprecedented sales in the baby food category which is said to drive the demand for baby bottles in North American countries. Since in Canada, the baby food category is growing tremendously, this factor can affect the sales of baby bottles in Canada. According to a COSME Programme of the European Union, the baby food category out of the functional food product sales in Canada witnessed an increase of 214% in 2019 in comparison to the average, taken from the years 2015 to 2017.

The United States has witnessed an increased consumption of breastfeeding milk for children which is requiring big feeding bottles of different sizes that are further expected to drive the market growth. In the United States, a multidisciplinary digital publishing institute issued a report which stated that there are approximately 75% of infants start breastfeeding from birth and after three months, they shift to bottles. This factor is further said to drive the growth of the baby bottle market in the North American region.

Key Developments

  • In January 2020, Edison Nation Incorporation led the expansion of their business of Korean baby care brands in the USA by exclusively partnering with Amazon. This certain brand of baby care products includes baby bottles, diapers, eco-storage bags, wipes, and also a line of cleaning products.
  • In October 2019, Silicone Plastics Incorporation entered into an acquisition with Berkshire innovation center with USD 13.8 million, with the motive of providing customers help with the mold for the baby bottle through extensive research and development.

Market Segmentation

By Material

  • Plastic
  • Glass
  • Stainless Steel
  • Others

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

By Geography

  • North America
    • USA
    • Canada
    • Mexico
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Others
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Spain
    • Others
  • Middle East and Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Others
  • Asia Pacific
    • China
    • Japan
    • South Korea
    • India
    • Taiwan
    • Thailand
    • Indonesia
    • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Data
  • 2.2. Sources
  • 2.3. Research Design

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Research Highlights

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. BABY BOTTLE MARKET BY MATERIAL

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Plastic
  • 5.3. Glass
  • 5.4. Stainless Steel
  • 5.5. Others

6. BABY BOTTLE MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Offline
  • 6.3. Online

7. BABY BOTTLE MARKET BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. USA
    • 7.2.2. Canada
    • 7.2.3. Mexico
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. Brazil
    • 7.3.2. Argentina
    • 7.3.3. Others
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. Germany
    • 7.4.2. France
    • 7.4.3. United Kingdom
    • 7.4.4. Spain
    • 7.4.5. Others
  • 7.5. Middle East and Africa
    • 7.5.1. Saudi Arabia
    • 7.5.2. UAE
    • 7.5.3. Others
  • 7.6. Asia Pacific
    • 7.6.1. China
    • 7.6.2. Japan
    • 7.6.3. South Korea
    • 7.6.4. India
    • 7.6.5. Taiwan
    • 7.6.6. Thailand
    • 7.6.7. Indonesia
    • 7.6.8. Others

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Emerging Players and Market Lucrativeness
  • 8.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Vendor Competitiveness Matrix

9. COMPANY PROFILES

  • 9.1. Pigeon Corporation
  • 9.2. Medela, AG
  • 9.3. Koninklijke Phillips N.V.
  • 9.4. Handi-Craft Company
  • 9.5. Artsana S.p.A.
  • 9.6. Comotomo, Inc.
  • 9.7. Nanobebe US LTD
  • 9.8. Mayborn Group Limited
  • 9.9. Alpha Baby Care Co., Ltd.
  • 9.10. Chemco Group