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市場調査レポート
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1457067

家禽用飼料プレミックス市場 - 2024年~2029年までの予測

Poultry Feed Premix Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 124 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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家禽用飼料プレミックス市場 - 2024年~2029年までの予測
出版日: 2024年03月01日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 124 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界の家禽用飼料プレミックス市場はCAGR3.17%で上昇し、2022年の56億米ドルから2029年には69億6,800万米ドルの市場評価に達すると予測されています。

飼料プレミックスは、必須ミネラル、ビタミン、その他の栄養添加物の複合混合物で、飼料の栄養価を高めるためにタンパク質やアミノ酸と混合されます。ある種のプレミックスは、特定の目的をサポートするために作られます。例えば、魚用飼料プレミックスは、魚の食事要件を満たすために作られます。飼料プレミックスは、家畜を様々な健康問題から守ると同時に、家畜の全体的なパフォーマンスを向上させる。また、飼料プレミックスは、動物の代謝率を高め、免疫システムや生殖システムを強化することで、動物を助ける。さらに、世界の飼料プレミックス市場は、主に肉、ミルク、卵を含む高級畜産物の需要の増加によって牽引されています。飼料プレミックス需要は、世界中の消費者がより安全で、より健康的で、より栄養価の高い選択肢を求めているため、畜産農家が製品の品質を上げなければならないというプレッシャーによって煽られています。さらに、飼料用プレミックスは、家畜の健康的な成長、発育、一般的な幸福に必要な必須栄養素の摂取を保証するため、この目的を達成するために不可欠です。農家は、飼料配合にプレミックスを加えることで、畜産物の栄養価を向上させ、消費者の期待に応え、市場での競争力を高めることができます。

建設業界におけるPVC接着剤の使用の増加が市場を促進します。

世界の家禽用飼料プレミックス市場は低い成長率で上昇すると予測されます。この業界は、環境、技術、政府規制の変化による影響を受けると予想され、それが市場成長の課題にもなると予測されます。加えて、新興国市場の発展、製品発売、提携、合意、買収、その他の関連要因もあります。世界の鶏肉消費の増加も、市場の軌道に影響を与えると予想されます。しかし、世界的に健全な成長率が予測されることから、市場は着実に上昇すると予想されます。

Alltechの年次飼料生産調査第11版のデータによると、2022年の国際飼料生産量は12億6,600万トンに増加すると推定されています。さらに、プレミックス飼料は、動物由来のタンパク質に対する需要の増加に対応するため、世界中で畜産業が爆発的に成長した結果、ますます人気が高まっています。さらに、世界人口の増加に伴い、高タンパク質の食品源に対する需要が高まっています。この拡大を支えるには、より多くの肉、乳、卵を生産できる、より生産性の高い動物生産システムが必要です。家畜生産者は、飼料プレミックスの助けを借りて家畜の成長率と飼料効率を最大化し、より高い収量につなげることができます。さらに、特定の動物種や成長段階に適したプレミックスの使用が増加しているため、市場は拡大しており、酪農家は動物の福祉を維持しながら生産量を最大化することができます。

さらに、競争力のある生産構造、近代的な鶏肉遺伝学、豊富な国内飼料資源、アメリカ産鶏肉製品の強い消費者アピールにより、アメリカ産鶏肉は国内および国際的な食肉商品市場の両方で主導的地位を維持しています。鶏肉産業全体の売上高は、2022年には前年比67%増の769億米ドルに達しました。ブロイラーの売上高は60%、トルコは21%、卵は22%増加しました。2021年から生産量が増加したのはブロイラーだけです。コスト上昇は2022年の3業界全てに影響を与えたが、高病原性鳥インフルエンザ(HPAI)の発生は特に鶏卵とトルコ業界に悪影響を与えました。2021年から2022年にかけて、基準価格は鶏卵で138.3%、トルコで25.9%、ブロイラーで38.9%上昇しました。

市場はアジア太平洋地域で成長すると予測されます。

アジア太平洋地域は、有利な生産コストと旺盛な輸出需要の結果、予測期間中に大幅な成長が見込まれます。家禽生産は、裏庭での趣味から高度に工業化された企業へと進化しています。この地域の農家は、家畜に最高の栄養を与えるため、高級飼料により多くの資金を費やしています。北米と欧州地域も、引き続き市場シェアを持つと予想されます。

主な市場開拓:

  • 2023年8月、Koninklijke DSM N.V.は、鳥類の腸内健康を改善するマイクロバイオーム産生を促進する新しい飼料原料カテゴリーであるSymphiomeを発表し、同社の商業的見通しを後押しする可能性があります。

主要企業

  • DSMは、ビタミン、ミネラル、アミノ酸、ヌクレオチドなどを配合した飼料用機能性原料のカスタマイズブレンドを提供する世界有数の企業です。
  • カーギル社は主要な市場プレーヤーであり、畜産・魚類用の飼料・栄養サービスを提供し、顧客独自のあらゆる要求に応えています。
  • フィブロ・アニマルヘルス・コーポレーション(Phibro Animal Health Corporation)は、多様な動物の健康とミネラル栄養製品を世界中に提供する大手企業です。動物の健康を最適化する持続可能な製品を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • アナリストビュー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 世界の家禽用飼料プレミックス市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • ビタミン
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性
  • ミネラル
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性
  • アミノ酸
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性
  • その他
    • 市場動向と機会
    • 成長の見通し
    • 地理的な収益性

第6章 世界の家禽用飼料プレミックス市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • タイプ別
    • 国別
  • 南米
    • タイプ別
    • 国別
  • 欧州
    • タイプ別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • タイプ別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • タイプ別
    • 国別

第7章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意およびコラボレーション
  • 競争力のあるダッシュボード

第8章 企業プロファイル

  • Firmenich International SA(DSM)
  • 3i Group(Phibro Animal Health Corporation)
  • A.B.F. HOLDINGS LIMITED(AB Agri Ltd.)
  • Cargill, Incorporated
  • Land O'Lakes, Inc.
  • DLG a.m.b.a
  • Archer Daniels Midland Company
  • Godrej Industries(Godrej Agrovet Limited, GAVL)
  • ForFarmers.
  • Continental Grain Company
目次
Product Code: KSI061611050

The global poultry feed premix market is projected to rise at a compound annual growth rate (CAGR) of 3.17% to reach a market valuation of US$6.968 billion by 2029, from US$5.600 billion in 2022.

Feed premixes are complex mixtures of essential minerals, vitamins, and other nutritional additives that are mixed with proteins and amino acids to increase the nutritional value of feeds. Certain premixes are made to support particular purposes; fish feed premixes, for instance, are made to meet the dietary requirements of fish. Feed premixes protect farm animals from a variety of health problems while also enhancing their overall performance. Feed Premix also helps the animals by boosting their metabolic rates, bolstering their immune and reproductive systems. Further, the global feed premix market is driven primarily by the growing demand for premium animal products, including meat, milk, and eggs. Feed premix demand is fueled by the pressure on livestock farmers to raise the quality of their products as consumers around the world look for safer, healthier, and more nutritious options. Furthermore, feed premixes are vital to accomplishing this objective because they guarantee that animals get the essential nutrients required for healthy growth, development, and general well-being. Farmers can improve the nutritional value of animal products, meeting consumer expectations and increasing their competitiveness in the market, by adding premixes to their feed formulations.

Increasing use of PVC Adhesive in the construction industry propels the market.

The global poultry feed premix market is projected to rise at a low growth rate. The industry is expected to be affected by changing environmental, technological, and governmental regulations which are anticipated to challenge market growth as well. In addition, the increasing advancements, and market developments including product launches, collaborations, agreements, acquisitions, and other related factors. The rising consumption of poultry globally is also expected to affect the market trajectory. However, with projections of a healthy growth rate worldwide, the market is expected to rise steadily.

It is estimated that international feed production will increase to 1.266 billion metric tons of feed produced in 2022 based on data in the eleventh edition of Alltech's annual feed production survey. Further, Premix feed is becoming more and more popular as a result of the livestock industry's explosive growth around the world to meet the growing demand for animal-derived protein. Furthermore, there is an increasing demand for food sources high in protein as the world's population grows. More productive animal production systems that can produce more meat, milk, and eggs are required to support this expansion. Livestock producers can maximize their animals' growth rates and feed efficiency with the help of feed premixes, leading to higher yields. In addition, the market is growing due to the increasing use of premixes that are suited to particular animal species and growth stages, which enable farmers to maximize their output while maintaining the welfare of the animals.

Moreover, the competitive production structures, modern poultry genetics, ample domestic feed resources, and strong consumer appeal of American poultry products have allowed them to maintain their leading positions in both the domestic and international meat commodity markets. Sales in the poultry industry as a whole reached $76.9 billion in 2022, up 67% from the previous year. Sales of broilers rose by sixty percent, turkeys by twenty-one percent, and eggs by twenty-two percent. From 2021, only broilers saw an increase in production. Rising costs impacted all three industries in 2022, but the outbreak of highly pathogenic avian influenza (HPAI) had a particularly negative effect on the egg and turkey industries. Between 2021 and 2022, benchmark prices rose by 138.3 percent for eggs, 25.9 percent for turkeys, and 38.9 percent for broilers.

The market is projected to grow in the Asia Pacific region.

The Asia Pacific region is anticipated to grow at a significant rate in the forecast period as a result of favorable production costs and robust export demand. Poultry production has evolved from a backyard hobby to a highly industrialized enterprise. Farmers in the area are spending more money on premium feed to give their animals the best possible nutrition. North America and European regions are also expected to have subsequent market shares.

Key Market Developments:

  • August 2023, Koninklijke DSM N.V. introduced Symphiome, a new feed ingredient category that promotes microbiome production to improve avian gut health and may boost the company's commercial prospects.

Key Players:

  • DSM is the world's leading company offering customized blends of functional ingredients for feeds with vitamins, minerals, amino acids, and nucleotides, among others.
  • Cargill, Incorporated is a key market player, providing feed and nutrition services for livestock and fish species to cater to all the unique requirements of its customers. The company is backed by a powerful and robust innovation organization to enhance poultry productivity.
  • Phibro Animal Health Corporation is a major company offering diversified animal health and mineral nutrition products worldwide. The company offers sustainable products to optimize animal health.

Segmentation:

By Type:

  • Vitamins
  • Minerals
  • Amino Acids
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Israel
  • Saudi Arabia
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • Australia
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. GLOBAL POULTRY FEED PREMIX MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Vitamins
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Minerals
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Amino Acids
    • 5.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.5. Others
    • 5.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.5.2. Growth Prospects
    • 5.5.3. Geographic Lucrativeness

6. GLOBAL POULTRY FEED PREMIX MARKET BY GEOGRAPHY

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. North America
    • 6.2.1. By Type
    • 6.2.2. By Country
      • 6.2.2.1. USA
        • 6.2.2.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.2.2.1.2. Growth Prospects
      • 6.2.2.2. Canada
        • 6.2.2.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.2.2.2.2. Growth Prospects
      • 6.2.2.3. Mexico
        • 6.2.2.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.2.2.3.2. Growth Prospects
  • 6.3. South America
    • 6.3.1. By Type
    • 6.3.2. By Country
      • 6.3.2.1. Brazil
        • 6.3.2.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.3.2.1.2. Growth Prospects
      • 6.3.2.2. Argentina
        • 6.3.2.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.3.2.2.2. Growth Prospects
      • 6.3.2.3. Others
        • 6.3.2.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.3.2.3.2. Growth Prospects
  • 6.4. Europe
    • 6.4.1. By Type
    • 6.4.2. By Country
      • 6.4.2.1. UK
        • 6.4.2.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.4.2.1.2. Growth Prospects
      • 6.4.2.2. Germany
        • 6.4.2.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.4.2.2.2. Growth Prospects
      • 6.4.2.3. Italy
        • 6.4.2.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.4.2.3.2. Growth Prospects
      • 6.4.2.4. Spain
        • 6.4.2.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.4.2.4.2. Growth Prospects
      • 6.4.2.5. Others
        • 6.4.2.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.4.2.5.2. Growth Prospects
  • 6.5. Middle East and Africa
    • 6.5.1. By Type
    • 6.5.2. By Country
      • 6.5.2.1. Israel
        • 6.5.2.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.5.2.1.2. Growth Prospects
      • 6.5.2.2. Saudi Arabia
        • 6.5.2.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.5.2.2.2. Growth Prospects
      • 6.5.2.3. Others
        • 6.5.2.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.5.2.3.2. Growth Prospects
  • 6.6. Asia Pacific
    • 6.6.1. By Type
    • 6.6.2. By Country
      • 6.6.2.1. China
        • 6.6.2.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.6.2.1.2. Growth Prospects
      • 6.6.2.2. Japan
        • 6.6.2.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.6.2.2.2. Growth Prospects
      • 6.6.2.3. India
        • 6.6.2.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.6.2.3.2. Growth Prospects
      • 6.6.2.4. Australia
        • 6.6.2.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.6.2.4.2. Growth Prospects
      • 6.6.2.5. South Korea
        • 6.6.2.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.6.2.5.2. Growth Prospects
      • 6.6.2.6. Taiwan
        • 6.6.2.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.6.2.6.2. Growth Prospects
      • 6.6.2.7. Thailand
        • 6.6.2.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.6.2.7.2. Growth Prospects
      • 6.6.2.8. Indonesia
        • 6.6.2.8.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.6.2.8.2. Growth Prospects
      • 6.6.2.9. Others
        • 6.6.2.9.1. Market Trends and Opportunities
        • 6.6.2.9.2. Growth Prospects

7. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 7.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 7.2. Market Share Analysis
  • 7.3. Mergers, Acquisition, Agreements, and Collaborations
  • 7.4. Competitive Dashboard

8. COMPANY PROFILES

  • 8.1. Firmenich International SA (DSM)
  • 8.2. 3i Group (Phibro Animal Health Corporation)
  • 8.3. A.B.F. HOLDINGS LIMITED (AB Agri Ltd.)
  • 8.4. Cargill, Incorporated
  • 8.5. Land O' Lakes, Inc.
  • 8.6. DLG a.m.b.a
  • 8.7. Archer Daniels Midland Company
  • 8.8. Godrej Industries (Godrej Agrovet Limited (GAVL)
  • 8.9. ForFarmers.
  • 8.10. Continental Grain Company