![]() |
市場調査レポート
商品コード
1498823
サロンの購買チャネル:米国市場の分析Salon Purchase Channels: United States Market Analysis |
||||||
|
お知らせ: こちらの商品は発行元の方針により価格が非公開になっております。
サロンの購買チャネル:米国市場の分析 |
出版日: 2024年02月29日
発行: Kline & Company, Inc.
ページ情報: 英文 59 Pages
納期: 即日から翌営業日
|
サロンは従来、メーカーから直接、あるいは流通業者/卸売業者やその店舗から用品を購入していました。この購買行動が変化し、現在ではサロンが業務用ヘアケア製品を入手する方法は多様化しています。特に、プロ向けのeコマースは近年活況にあります。この調査では、Klineが数百のサロンに直接、彼らの購買行動について尋ねています。
当レポートでは、米国の業務用ヘアケア市場について調査し、サロンの購買パターンの変化や利用しているブランド、提供しているサービスなどの情報を提供しています。
Salons traditionally purchased their supplies directly from manufacturers or from distributors/wholesalers and their stores. This purchase behavior has changed, and salons nowadays have a variety of ways to obtain professional hair care products. In particular e-commerce to professionals has been blooming in recent years. In this study Kline asks directly hundreds of salons about their purchase behaviors.
This report compiles a quantitative survey among salons and opinions from unstructured interviews with industry experts across United States. Observing changes in salons purchase patterns as well as development of online platforms selling to stylists for professional hair care marketers and distributors it is important to understand where and why salons shop. The report includes information on:
This program provides subscribers with an understanding of the purchase behaviors of different types of salons in United States. Results from this study will enable companies to better understand reasons behind selection of purchase channels and brands, importance of product retailing as well as services provided by salon tier. This knowledge should help marketers to create effective partnerships and agreements with salons.
* Subject to charter subscriber input.