表紙:米国の化粧品およびトイレタリー市場
市場調査レポート
商品コード
1334675

米国の化粧品およびトイレタリー市場

Cosmetics & Toiletries USA

出版日: | 発行: Kline & Company, Inc. | ページ情報: 英文 351 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
詳細については [お見積] ボタンよりお問い合わせ下さい。

お知らせ: こちらの商品は発行元の方針により価格が非公開になっております。

米国の化粧品およびトイレタリー市場
出版日: 2023年06月01日
発行: Kline & Company, Inc.
ページ情報: 英文 351 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

当レポートでは、米国の化粧品およびトイレタリー市場について調査し、市場の概要とともに、美容・パーソナルケア業界と市場で競合するる企業の動向、カテゴリーと製品の動向、独立系ブランドの役割を含む業界ダイナミクスなどを提供しています。

目次

イントロダクション

エグゼクティブサマリー

  • 市場全体のパフォーマンスの評価
  • 5つの製品クラスのハイライトと見通し
    • パフォーマンス
    • 促進要因
    • 競合
    • 小売チャネル
  • 主要な合併と買収
  • 市場全体に与える影響

製品

  • 20の製品カテゴリー
  • 動向と製品発売
  • 2019年から2022年の小売売上
  • 主要ブランドの売上高と市場シェア
  • 将来の市場を動かす企業のスナップショット
  • 小売店別の売上
  • 従来のプラットフォームやソーシャルメディアを通じたマーケティング活動対象製品カテゴリー
目次
Product Code: CIA4U

Kline's extensive coverage of the U.S. beauty and personal care market highlights how the market is performing in an inflationary environment. We will look at if consumer spending is sustaining at the same levels as last year in categories such as makeup and fragrances. The report will also forecast future market values and consumer demand using Kline's enhanced predictive analytics tools.

SCOPE

  • Two key deliverables:
    • Interactive online database
    • Comprehensive written report in presentation format
  • Five product class summaries and insightful analysis of 20 product categories covered
  • Channel analysis for each product category
  • Overview of key drivers, trends, competition, and relevant product launches
  • Professional use (back-bar) products are excluded from the analysis

REPORT BENEFITS

This report is a detailed assessment of the beauty and personal care industry and the players that compete in the market. Specifically, it provides:

  • A highly reliable and independent assessment of the market
  • An assessment of category and product trends as well as industry dynamics, including the role of independent brands
  • Channel analysis with an eye on the revival of brickand-mortar stores

Table of Contents

Introduction

Executive Summary

  • This chapter provides an assessment of the overall market performance, plus highlights from each of the five product classes examined in terms of performance, growth drivers, competition, and retail channels, along with an outlook. It also provides commentary on key mergers and acquisitions and their impact on the market at large.

Products

  • This chapter examines 20 product categories and analyzes trends and product launches, 2019-2022 retail sales, sales and market shares for leading brands, snapshots of up-and-coming market movers, sales by retail outlet, marketing activity through traditional platforms and social media, and an outlook to 2027. The product categories to be covered are shown in Table 1.

*Subject to subscriber input.