表紙:Rocheのnavify POC Operations (2023年):POC (Point-of-Care) 機器の管理強化による患者ケアの向上
市場調査レポート
商品コード
1381002

Rocheのnavify POC Operations (2023年):POC (Point-of-Care) 機器の管理強化による患者ケアの向上

Roche navify POC Operations 2023 Enhancing Point-of-Care (POC) Device Management to Improve Patient Care

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 5 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
詳細については [お見積] ボタンよりお問い合わせ下さい。

お知らせ: こちらの商品は発行元の方針により価格が非公開になっております。

Rocheのnavify POC Operations (2023年):POC (Point-of-Care) 機器の管理強化による患者ケアの向上
出版日: 2023年10月25日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

医療機関にとって、POC (Point-of-Care) 技術は、ユーザーと結果を迅速に結びつけ、専門家による迅速な意思決定とより良い備えを促進することができるため、ますます重要になってきています。しかし、これらの技術は、正確性やデータ管理、包括的な評価を伴わない迅速な結果への過度の依存に関する問題を回避するために、ワークフローに適切に統合されなければなりません。Rocheでは、医療機関がnavify POC Operations†を活用してこの問題に取り組むのを支援しています。

当レポートでは、Roche Diagnosticsが提供するソリューション、navify POC Operationsに焦点を当てて、利用した顧客の第一印象や顧客体験などを調査しております。

目次

第1章 navify POC Operations:顧客体験 (CX) - 第一印象

第2章 考慮すべき点

第3章 Roche Diagnostics:企業プロファイル

第4章 ソリューションの技術仕様 (Roche Diagnostics提供)

目次

For healthcare organizations, point-of-care (POC) technologies are becoming increasingly important because they can connect users with results rapidly, facilitating quick professional decision-making and better preparedness. However, these technologies must be properly integrated into workflows to avoid issues around accuracy, data management, and overreliance on rapid results without comprehensive assessments. Roche aims to help organizations tackle these issues with navify POC Operations†. This report offers an initial look at customers' experiences with the product.

Table of Contents

1.) navify POC Operations Customer Experience: An Initial Look

2.) Points to Ponder

3.) Roche Diagnostics: Company Profile at a Glance

4.) Solution Technical Specifications (provided by Roche Diagnostics)