市場調査レポート
商品コード
1381002
Rocheのnavify POC Operations (2023年):POC (Point-of-Care) 機器の管理強化による患者ケアの向上Roche navify POC Operations 2023 Enhancing Point-of-Care (POC) Device Management to Improve Patient Care |
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Rocheのnavify POC Operations (2023年):POC (Point-of-Care) 機器の管理強化による患者ケアの向上 |
出版日: 2023年10月25日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即日から翌営業日
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医療機関にとって、POC (Point-of-Care) 技術は、ユーザーと結果を迅速に結びつけ、専門家による迅速な意思決定とより良い備えを促進することができるため、ますます重要になってきています。しかし、これらの技術は、正確性やデータ管理、包括的な評価を伴わない迅速な結果への過度の依存に関する問題を回避するために、ワークフローに適切に統合されなければなりません。Rocheでは、医療機関がnavify POC Operations†を活用してこの問題に取り組むのを支援しています。
当レポートでは、Roche Diagnosticsが提供するソリューション、navify POC Operationsに焦点を当てて、利用した顧客の第一印象や顧客体験などを調査しております。
For healthcare organizations, point-of-care (POC) technologies are becoming increasingly important because they can connect users with results rapidly, facilitating quick professional decision-making and better preparedness. However, these technologies must be properly integrated into workflows to avoid issues around accuracy, data management, and overreliance on rapid results without comprehensive assessments. Roche aims to help organizations tackle these issues with navify POC Operations†. This report offers an initial look at customers' experiences with the product.