市場調査レポート
商品コード
1303004
臨床通信プラットフォーム (2023年):顧客導入の詳細分析Clinical Communication Platforms 2023: A Closer Look at Customer Adoption |
お知らせ: こちらの商品は発行元の方針により価格が非公開になっております。
臨床通信プラットフォーム (2023年):顧客導入の詳細分析 |
出版日: 2023年06月06日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即日から翌営業日
|
KLASの過去の分析によると、臨床通信プラットフォームは、企業全体でうまく採用されれば、医療組織の効率と医療の質を向上させることができます。ベンダー各社は、導入されたワークフロー/インターフェースの数や、その広さ (ソリューションを採用した病院の割合)・深さ (ソリューションを使用する従業員の割合) といった点で、採用を強力に促進することができます。
当レポートでは、上記の要因を検証し、ベンダーが臨床通信プラットフォームの導入をどの程度促進し、組織の通信戦略をサポートしているかについて分析しております。
Past KLAS research shows that clinical communication platforms can improve healthcare organizations' efficiency and care quality when successfully adopted across the enterprise. Vendors can help drive strong adoption-in number of workflows/interfaces deployed, in breadth (percentage of an organization's hospitals that adopt the solution), and in depth (percentage of employees using the solution). This report examines these factors and shares how well vendors enable adoption and support organizations' communication strategies.