表紙:Zocdoc:第一印象 (2023年)
市場調査レポート
商品コード
1302998

Zocdoc:第一印象 (2023年)

Zocdoc First Look 2023

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 5 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
詳細については [お見積] ボタンよりお問い合わせ下さい。

お知らせ: こちらの商品は発行元の方針により価格が非公開になっております。

Zocdoc:第一印象 (2023年)
出版日: 2023年06月30日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

今日の医療市場で続く人材確保の課題を考えると、医療提供者組織は、新しいビジネスを生み出し、スケジューリングの負担を軽減するようなツールを求めています。さらに、今日の患者にとっての最優先事項は、オンラインで自らスケジューリングができることです。Zocdocは、クラウドベースの予約プラットフォームを通じて、医療機関と患者の両方の現在のニーズを満たすことを目指しています。

当レポートでは、Zocdocが提供する医療用スケジューリングプラットフォームに焦点を当てて、利用したクライアントの第一印象や顧客体験、満足度などを調査しております。

目次

第1章 Zocdoc:顧客体験 (CX) - 第一印象

第2章 考慮すべき点

第3章 Zocdoc:企業プロファイル

第4章 ソリューションの技術仕様 (Zocdoc提供)

目次

Given the staffing challenges that persist in today's healthcare market, provider organizations want tools that generate new business and alleviate their scheduling burden. Additionally, a top priority for patients today is the ability to self-schedule online. Zocdoc aims to meet the current needs of both provider organizations and patients through a cloud-based booking platform. This report examines customer experience and satisfaction with Zocdoc's platform.

Table of Contents

1. Zocdoc Customer Experience: An Initial Look

2. Points to Ponder

3. Zocdoc: Company Profile at a Glance

4. Solution Technical Specifications (provided by Zocdoc)