表紙:Relatient Dash Schedule:第一印象 (2023年)
市場調査レポート
商品コード
1302996

Relatient Dash Schedule:第一印象 (2023年)

Relatient Dash Schedule First Look 2023

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 5 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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Relatient Dash Schedule:第一印象 (2023年)
出版日: 2023年06月30日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

より良い医療サービスに対する需要が高まる中、組織はケアジャーニーでの主要課題である患者スケジューリングを改善する方法を必要としています。組織はまた、患者の転帰を改善し、効率を高め、ワークフローを合理化するソリューションを必要としています。一方で患者は、治療へのタイムリーで便利なアクセスを通じて、改善された経験を望んでいます。Relatient Dash Scheduleは、患者・組織双方のスケジューリングニーズを満たすことを目的としています。

当レポートでは、Relatientが提供するスケジューリングソリューション、Relatient Dash Scheduleに焦点を当てて、利用した医療提供者の第一印象や顧客体験などを調査しております。

目次

第1章 Relatient Dash Schedule:顧客体験 (CX) - 第一印象

第2章 考慮すべき点

第3章 Relatient:企業プロファイル

第4章 ソリューションの技術仕様 (Relatient提供)

目次

With increasing demand for better healthcare services, organizations need ways to improve a major pain point along the care journey: patient scheduling. Organizations need solutions that improve patient outcomes, increase efficiency, and streamline workflows. Patients want an improved experience through timely, convenient access to care. Relatient Dash Schedule aims to meet the scheduling needs of both patients and organizations, and this report offers a first look at provider customers' experiences.

Table of Contents

1. Relatient Dash Schedule Customer Experience: An Initial Look

2. Points to Ponder

3. Relatient: Company Profile at a Glance

4. Solution Technical Specifications (provided by Relatient)