表紙:CDI (臨床文書統合):顧客との提携で効率と成果を上げるのは誰か?
市場調査レポート
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1302985

CDI (臨床文書統合):顧客との提携で効率と成果を上げるのは誰か?

Clinical Documentation Integrity 2023 Who Is Successfully Partnering with Customers to Drive Efficiency and Outcomes?

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 5 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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CDI (臨床文書統合):顧客との提携で効率と成果を上げるのは誰か?
出版日: 2023年06月13日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

多くの医療組織にとって、臨床医の満足度と効率性を向上させることは最重要課題です。この目標を達成するためにCDI(Clinical Documenting Integrity:臨床文書統合)ソリューションを利用している医療機関では、ベンダーパートナーに文書作成の効率化を支援するイノベーションを求めています。

当レポートでは、CDIベンダーの業績について分析し、顧客満足度を高める重要な要素 (ベンダーとの関係性、得られた成果、レポート機能など) に焦点を当てて、ベンダー各社の実績や評価などを調査しております。

目次

第1章 誰が顧客と首尾良く提携し、効率と成果を促進しているのか?

第2章 当レポートについて

目次

For many healthcare organizations, the need to improve clinician satisfaction and effectiveness is top of mind. To help with that goal, those using clinical documentation integrity (CDI) solutions are looking to their vendor partners for innovation to aid in increased documentation efficiencies. This report provides a look at the performance of CDI vendors, focusing on key elements that drive customer satisfaction such as vendor relationships, driven outcomes, and reporting capabilities.

Table of Contents

1. Who Is Successfully Partnering with Customers to Drive Efficiency and Outcomes?

2. About Report