表紙:Healthwiseによる患者教育:新興ソリューションスポットライト (2023年)
市場調査レポート
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1232430

Healthwiseによる患者教育:新興ソリューションスポットライト (2023年)

Healthwise Patient Educational: Emerging Solutions Spotlight 2023

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 5 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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Healthwiseによる患者教育:新興ソリューションスポットライト (2023年)
出版日: 2023年02月03日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

個人の健康状態は、その人自身のヘルスリテラシーに大きく影響されます。質の高い健康教育リソースを活用することで、人々はより健康を維持し、ケアが必要な時期を認識できるようになり、不要な再入院を最小限に抑えることができます。

本レポートでは、Healthwiseの患者教育ソリューションを利用している医療機関顧客からのフィードバックを紹介します。このソリューションは、医療機関に教育コンテンツとそのコンテンツに患者を参加させる手段を提供しています。

目次

第1章 Healthwiseによる患者教育のカスタマーエクスペリエンス:初見

第2章 熟考ポイント

第3章 Healthwise:企業プロファイル

第4章 ソリューションの技術仕様(Healthwise提供)

目次

An individual's health is heavily affected by their own health literacy. Engagement with quality health education resources can help people stay healthier, help them recognize when they need care, and minimize unnecessary readmissions. This report looks at feedback from healthcare organization customers using Healthwise's patient education solution, which provides organizations with educational content and the means to engage patients in that content.

Table of Contents

1. Healthwise Patient Education Customer Experience: An Initial Look

2. Points to Ponder

3. Healthwise: Company Profile at a Glance

4. Solution Technical Specifications (provided by Healthwise)