表紙:Rhinogram:ファーストルック(2022年)
市場調査レポート
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1184433

Rhinogram:ファーストルック(2022年)

Rhinogram: First Look 2022

出版日: | 発行: KLAS Research | ページ情報: 英文 5 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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Rhinogram:ファーストルック(2022年)
出版日: 2022年12月09日
発行: KLAS Research
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

医療機関の事務職員は、患者さんのケアを効果的に促進・調整し、患者さんのヘルスケアジャーニーを案内する必要があります。効果的な管理者コミュニケーションは、全体的な患者体験を向上させると同時に、臨床医を解放し、質の高いケアの提供に集中させることができます。

当レポートでは、テキストメッセージ、ライブビデオコンサルティング、ソーシャルメディアメッセージング、ウェブサイトメッセージング、非接触型決済オプションを通じて、患者への事務的コミュニケーションを実現するソリューションであるRhinogramを初めて紹介します。

目次

第1章 Rhinogramカスタマーエクスペリエンス:ファーストルック

第2章 KLASの熟考点

第3章 ライノグラム:企業プロファイル概要

ソリューションの技術仕様(Rhinogram提供)

目次

Administrative staff at healthcare organizations need to effectively facilitate and coordinate care for patients and guide them through their healthcare journey. Effective administrative communication can improve the overall patient experience and simultaneously free up clinicians so they can focus on providing quality care. This report offers a first look at Rhinogram, a solution intended to deliver administrative communication to patients through text messaging, live video consults, social media messaging, website messaging, and contactless payment options.

Table of Contents

1. Rhinogram Customer Experience: An Initial Look

2. KLAS' Points to Ponder

3. Rhinogram: Company Profile at a Glance

Solution Technical Specifications (provided by Rhinogram)