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市場調査レポート
商品コード
1173213
エネルギー成分の世界市場規模、シェア&産業動向分析レポート:製品別(カフェイン、クレアチン、タウリン、高麗人参、その他)、用途別(飲食品、サプリメント、その他)、地域別展望と予測、2022年~2028年Global Energy Ingredients Market Size, Share & Industry Trends Analysis Report By Product (Caffeine, Creatine, Taurine, Ginseng and Others), By Application (Beverage, Food, Supplements and Others), By Regional Outlook and Forecast, 2022 - 2028 |
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エネルギー成分の世界市場規模、シェア&産業動向分析レポート:製品別(カフェイン、クレアチン、タウリン、高麗人参、その他)、用途別(飲食品、サプリメント、その他)、地域別展望と予測、2022年~2028年 |
出版日: 2022年11月30日
発行: KBV Research
ページ情報: 英文 158 Pages
納期: 即納可能
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エネルギー成分の世界市場規模は、予測期間中にCAGR7.9%で成長し、2028年には318億米ドルに達すると予測されます。
2022年4月に米国栄養学会の専門誌「Nutritional Magazine」に掲載されたレポートによると、米国では約90%の個人がカフェイン入り商品を摂取しています。さらに、カフェインは認知的、身体的、職業的パフォーマンスのいくつかの面を向上させるため、今後数年間でセグメントの上昇を促進すると予想されます。
スポーツジムの利用者によるエネルギー要素の消費の増加は、重要な業界プレーヤーが製造するこれらの商品の売上増に貢献するでしょう。例えば、2021年11月にウェブサイト「Noob Gains」に掲載された記事によると、米国の高校生アスリート全体の50%が、身体的・運動的パフォーマンスを高めるためにクレアチンを活用しているとのことです。
Noob Gainsは、筋肉を増やし体脂肪を減らす方法を学びたい初心者のための情報サイトです。さらに、今後数年間は、パンデミック後も健康を維持するためにエネルギーを高めるサプリメントの消費が増加するため、サプリメントビジネスにおけるエネルギー成分の需要が増加すると予測されます。
COVID-19影響度分析
ブランドは、架空の化学物質や免疫強化剤というアイデアをマーケティング施策に導入することで、「免疫強化」のトレンドに乗ろうとしています。また、COVID-19の流行により、より健康的な食品に対する消費者の需要が高まり、カフェインベースのエネルギー成分を含む商品の摂取が促進されています。Med Alert Helpのブログ記事によると、2021年1月には、アメリカ人の85%がCOVID-19の隔離期間中に集中力と注意力を高めるために、少なくとも1種類のカフェイン入り飲料を飲むといいます。さらに、エネルギー成分の新たな市場は、毎日のルーチンやライフスタイルに簡単に取り入れられる健康グッズを求める消費者の傾向によって生み出されています。
市場の成長要因
低糖質・無糖飲料に対する消費者の嗜好の高まり
糖尿病患者の増加により、消費者はバランスの取れた食事と活動的なライフスタイルの重要性を認識するようになってきています。健康への関心が高まり、生活習慣病の増加を食い止めるための取り組みが強化されていることから、消費者は食品や飲食品に低糖、低カロリー、無糖の食習慣を取り入れつつあります。顧客は、飲料にステビアやその他の天然甘味料を好んで使用しています。コカ・コーラやペプシコなどの企業は、自社製品に含まれる砂糖の削減や人工添加物の廃止に取り組んでいます。
運動部門がエナジードリンクの需要を促進する
青少年は毎日少なくとも60分の適度で活発な運動をしなければなりませんが、この必要性を満たす方法の1つがスポーツに参加することです。また、青少年はスポーツに参加することで、努力と成果の関係を学ぶことができ、学業、社会、経済、身体的な幸福の面で将来性を高めることができるかもしれません。
市場抑制要因
潜在的に危険な成分が含まれるリスク
違法な着色料や添加物、薬物の残留物、工業用化学物質、未検出のアレルギー、重金属などが含まれる可能性があり、消費者を不安にさせる。これらの残留物を摂取すると、健康に悪影響を及ぼす可能性があり、ノンアルコール飲料の拡大が制限されるかもしれません。また、砂糖、カフェイン、タウリンなどインスリン濃度を上昇させる成分を含むため、糖尿病患者にとっては危険な飲料です。
製品の展望
エネルギー成分市場は、製品別に、カフェイン、クレアチン、タウリン、高麗人参、その他に分けられます。2021年には、クレアチン市場が最も速い速度で増加すると予測されました。クレアチンやプロテインなどの栄養素は、栄養に関する消費者の認識が細分化されているため、人気があります。消費者は、刺激的な食品や飲料製品を求めて、より豊富な成分や製品スタイルを受け入れています。
アプリケーションの展望
エネルギー成分市場は、用途別に食品、飲食品、サプリメント、その他に分けられます。2021年では、飲料業界が最も高い市場シェアを占めています。しかし、心身を刺激しながら急速なエネルギーを生み出すエナジードリンクの人気上昇により、同分野の裾野は広がるでしょう。その結果、主要メーカーは消費者の健康増進のためにカフェインを主成分とする飲料を導入しています。
地域別の展望
エネルギー成分市場は、地域別に、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに分けられます。2021年、アジア太平洋地域はエネルギー成分の最大の市場シェアを占めています。この市場は主に、従来のサプリメントの代替品に対する需要と、カフェイン入り飲料の消費を必要とする近代化されたライフスタイルという2つの動向によって牽引されています。例えば、ハイネケンアジア太平洋飲料は、2021年2月に、健康志向の消費者の間で良い兆候と考えられている飲み物のスーパー成分であるカフェインなどの天然化学物質を使用してエネルギードリンクの市場に参入しました。
List of Figures
The Global Energy Ingredients Market size is expected to reach $31.8 billion by 2028, rising at a market growth of 7.9% CAGR during the forecast period.
An energy drink is a category of beverage that typically contains caffeine and is promoted to provide both mental and physical stimulation. It might be carbonated or not, and it might include ingredients like taurine, sugar, other sweeteners, herbal extracts, and amino acids. Energy ingredients are all substances that are added to foods and drinks to increase bodily energy.
The market is expanding and experiencing high demand due to the growing consumer demand for food items made with protein ingredients, like margarine, cold cuts, baked goods, spreads, yogurt, and milk sausages. Sales of goods with caffeine as their primary constituent are anticipated to rise as the use of caffeine as a psychoactive stimulant in a variety of beverages-including coffee, tea, soda, and energy drinks-is becoming more popular.
About 90% of individuals in the US consume caffeinated goods, according to a report that appeared in Nutritional Magazine, a peer-reviewed journal from the American Society of Nutrition, in April 2022. Additionally, caffeine improves several facets of cognitive, physical, and occupational performance, which is anticipated to fuel the segment's rise in the years to come.
The increased consumption of energy elements by gym visitors would contribute to higher sales of these goods made by significant industry players. For example, 50 percent of all US high school athletes utilize creatine to enhance their physical and athletic performance, according to an article posted on the website Noob Gains in November 2021.
Noob Gains is a resource for novices who want to learn how to gain muscle and decrease body fat. Furthermore, in the years to come, the demand for energy components in the supplement business is projected to increase because of the rising consumption of energy-boosting supplements to retain good health even after the pandemic.
COVID-19 Impact Analysis
By introducing fictitious chemicals or the idea of immunity enhancers into their marketing initiatives, brands are attempting to capitalize on the "immunity-boosting" trend. The COVID-19 pandemic has also increased consumer demand for healthier food options, which encourages consumers to consume goods containing caffeine-based energy components. In January 2021, 85% of Americans will drink at least one caffeinated beverage to improve focus and attentiveness during the COVID-19 quarantine, according to a blog post by Med Alert Help. Additionally, new markets for energy ingredients have been created by the trend of consumers looking for healthy goods that are simple to adopt into their daily routines and lifestyles.
Market Growth Factors
Consumer Preference for Low-Sugar and Sugar-Free Beverages is growing
As a result of the rising prevalence of diabetes, consumers are becoming more aware of the importance of a balanced diet and an active lifestyle. Due to growing health concerns and intensified efforts to stop the growth of lifestyle illnesses, consumers are adopting low-sugar, low-calorie, or sugar-free dietary habits in foods and beverages. Customers prefer stevia and other natural sweeteners in their drinks. Companies like Coca-Cola and PepsiCo Inc. have committed to reducing sugar in their products and doing away with artificial additives.
Athletic Sector Is Driving the Demand for Energy Drinks
Youth must engage in at least 60 minutes of moderate-to-vigorous physical activity each day, and one way they might meet this need is by participating in sports. In addition, youth can learn the relationship between effort and achievement by participating in sports, which may also improve their prospects in terms of their academic, social, economic, and physical well-being.
Market Restraining Factors
The Risk of Including Potentially Hazardous Components
The potential for items containing illegal colours and additives, drug residues, industrial chemicals, undetected allergies, and heavy metals alarms consumers. Consumption of these residues could have harmful health effects, which might restrict the expansion of non-alcoholic beverage. These drinks are risky for people with diabetes because they include sugar, caffeine, taurine, and other ingredients that raise insulin levels.
Product Outlook
Based on product, the Energy Ingredients Market is divided into Caffeine, Creatine, Taurine, Ginseng, and Others. In 2021, the creatine market was predicted to increase at the fastest rate. Nutrients like creatine and protein are popular due to the fragmented consumer perceptions about nutrition. Consumers are embracing a more extensive array of ingredients and product styles as they search for stimulating food and drink products.
Application Outlook
Based on Application, the Energy Ingredients Market is divided into Food, Beverage, Supplements, and Others. In 2021, the beverage industry held the highest market share. However, the segment's reach will be expanded by the rising popularity of energy drinks, which produce rapid energy while stimulating the mind and body. As a result, major producers are introducing beverages with caffeine as their primary component to enhance consumer health.
Regional Outlook
Based on geography, the Energy Ingredients Market is divided into North America, Europe, Asia Pacific, and LAMEA. In 2021, Asia Pacific held the largest market share for energy ingredients. The market is primarily driven by two trends: a demand for alternatives to conventional supplements and a modernized lifestyle that necessitates the consumption of caffeinated beverages. For instance, Heineken Asia Pacific Beverages joined the market for energy drinks in February 2021 using natural chemicals like caffeine, a super component in the drink that is considered to bode well among health-conscious consumers.
The market research report covers the analysis of key stake holders of the market. Key companies profiled in the report include Korea Ginseng Corporation (Korea Tobacco & Ginseng Corporation), BASF SE, Sinochem Group Co., Ltd., Orkla ASA, Spectrum Chemical Mfg. Corp (Spectrum Laboratory Products, Inc.), RFI Ingredients, LLC, Changsha Huir Biological-Tech Co., Ltd., Naturalin Bio-Resources Co., Ltd, Ilhwa Co., Ltd, and Applied Food Sciences, Inc.
Market Segments covered in the Report:
By Product
By Application
By Geography
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