市場調査レポート
商品コード
1580109

インフルエンサーマーケティング:課題と展望

Influencer Marketing: What are the Challenges and Perspectives?


出版日
発行
IDATE
ページ情報
英文 47 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
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インフルエンサーマーケティング:課題と展望
出版日: 2024年06月17日
発行: IDATE
ページ情報: 英文 47 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

当レポートでは、インフルエンサーマーケティングについて調査し、インフルエンサーマーケティングの概要と最新動向、課題と戦略、規制などの今後の見通しについてまとめています。

目次

エグゼクティブサマリー

第1章 インフルエンサーマーケティングの位置づけ

  • 消費者の変革
  • デジタル広告VS従来型広告
  • 定義と市場
  • 有用性と目的
  • 指標

第2章 インフルエンサーマーケティングの課題

  • コラボレーションとコンテンツ
  • インフルエンサーマーケティングの参入企業
  • インフルエンサーマーケティングのさまざまな分野
  • インフルエンサーマーケティングの財務的側面

第3章 インフルエンサーマーケティング戦略:ケーススタディ

第4章 最新の動向と機会

  • 自分自身のブランド化
  • 征服すべき新たな領域
  • AIの役割
  • バーチャルインフルエンサー

第5章 インフルエンサーマーケティングの課題

  • 影響力詐欺
  • 世界のインフルエンサーマーケティングに対する規制

第6章 結論

目次
Product Code: M00126

The aim of this study is to assess the space occupied by influencer marketing today and the challenges and impact that this method represents.

Strategies, latest trends and current challenges will be analysed.

It seeks to answer the following questions:

  • What are the challenges of influencer marketing and how can a company position itself?
  • Who are the players in the influencer marketing value chain?
  • How can influencer marketing effectively reach consumers and what are the strategies of the players involved?
  • What are the latest trends and opportunities in influencer marketing?
  • What are the challenges of influencer marketing?
  • How is influencer marketing regulated?

Table of Contents

Executive Summary

1. Positioning influencer marketing

  • Consumer transformation
  • Digital advertising VS traditional advertising
  • Definition and market
  • Usefulness and objectives
  • Indicators

2. The challenges of influencer marketing

  • 2.1. Collaboration and content
  • 2.2. Influencer marketing players
  • 2.3. The different areas of influencer marketing
  • 2.4. Financial aspects of influencer marketing

3. Influencer marketing strategies: case studies

4. Latest trends and opportunities

  • Brand Yourself
  • New areas to conquer
  • Role of AI
  • Virtual influencers

5. Influencer marketing issues

  • 5.1. Influence scams
  • 5.2. Regulating influencer marketing worldwide

6. Conclusion

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