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市場調査レポート
商品コード
989880
製造業向け人工知能 (AI) 市場規模調査:エンドユーザー別、技術別(~2025年)、COVID-19の累積的影響Artificial Intelligence in Manufacturing Market Research Report by Technology, by End User - Global Forecast to 2025 - Cumulative Impact of COVID-19 |
製造業向け人工知能 (AI) 市場規模調査:エンドユーザー別、技術別(~2025年)、COVID-19の累積的影響 |
出版日: 2021年02月04日
発行: 360iResearch LLP
ページ情報: 英文 194 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界の製造業向け人工知能 (AI) の市場規模は、2020年の19億6960万米ドルから、2025年末までに133億4742万米ドルに成長すると予想されています。
市場セグメンテーションとカバレッジ:
当調査は、製造業向け人工知能 (AI) の世界市場を分類して、収益を予測し、次の各サブマーケットの動向を分析します。
技術別だと、製造市場の人工知能は、ディープラーニング、機械学習プラットフォーム、マシンビジョン、ロボットプロセス自動化、テキスト分析とNLPにわたって研究されました。
エンドユーザー別だと、製造市場における人工知能は、自動車、エネルギーと電力、飲食品、重金属と機械の製造、製薬、および半導体と電子機器にわたって研究されました。
地域別だと、製造市場における人工知能は、南北アメリカ、アジア太平洋、および欧州、中東・アフリカで調査されました。
COVID-19の累積的影響:
COVID-19は、ほぼすべての業界に影響を与えた比類のない世界的な公衆衛生上の緊急事態であるため、予測期間中に業界の成長に長期的な影響を与えると予測されます。私たちの進行中の調査は、調査フレームワークを増幅して、基礎となるCOVID-19の問題と今後の潜在的な道筋を確実に含めるようにしています。調査は消費者の行動と需要の変化、購入パターン、サプライチェーンの再ルーティング、現在の市場の力のダイナミクス、および政府の重要な介入を考慮したCOVID-19に関する洞察を提供しています。更新された調査は、市場へのCOVID-19の影響を考慮して、洞察、分析、推定、および予測を提供します。
レポートは、次の指針に関する洞察を提供します。
レポートは次のような質問に答えます。
当レポートでは、製造業向け人工知能 (AI) 市場を調査し、市場概要、市場の成長要因および阻害要因の分析、タイプ別・地域別の市場規模の推移と予測、競合情勢、主要企業のプロファイル、市場機会など、包括的な情報を提供しています。
Market Statistics:
The report provides market sizing and forecast across five major currencies - USD, EUR GBP, JPY, and AUD. This helps organization leaders make better decisions when currency exchange data is readily available.
Market Segmentation & Coverage:
This research report categorizes the Artificial Intelligence in Manufacturing to forecast the revenues and analyze the trends in each of the following sub-markets:
Based on Technology, the Artificial Intelligence in Manufacturing Market studied across Deep Learning, Machine Learning Platforms, Machine Vision, Robotic Processes Automation, and Text Analytics & NLP.
Based on End User, the Artificial Intelligence in Manufacturing Market studied across Automobile, Energy and Power, Food and Beverages, Heavy Metals and Machine Manufacturing, Pharmaceuticals, and Semiconductor and Electronics.
Based on Geography, the Artificial Intelligence in Manufacturing Market studied across Americas, Asia-Pacific, and Europe, Middle East & Africa. The Americas region surveyed across Argentina, Brazil, Canada, Mexico, and United States. The Asia-Pacific region surveyed across Australia, China, India, Indonesia, Japan, Malaysia, Philippines, South Korea, and Thailand. The Europe, Middle East & Africa region surveyed across France, Germany, Italy, Netherlands, Qatar, Russia, Saudi Arabia, South Africa, Spain, United Arab Emirates, and United Kingdom.
Company Usability Profiles:
The report deeply explores the recent significant developments by the leading vendors and innovation profiles in the Global Artificial Intelligence in Manufacturing Market including AIBrain Inc., Cisco Systems, Inc., General Electric Company, General Vision Inc., IBM Corporation, Intel Corporation, Medtronic PLC, Micron Technology Inc., Microsoft Corporation, Mitsubishi Electric Corporation, Novartis AG, NVIDIA Corporation, Oracle Corporation, Progress Software Corporation, Rockwell Automation Inc., Rockwell Automation Inc., SAP SE, Siemens AG, Sight Machine Inc., UBTECH Robotics, Inc., and Vicarious Inc..
Cumulative Impact of COVID-19:
COVID-19 is an incomparable global public health emergency that has affected almost every industry, so for and, the long-term effects projected to impact the industry growth during the forecast period. Our ongoing research amplifies our research framework to ensure the inclusion of underlaying COVID-19 issues and potential paths forward. The report is delivering insights on COVID-19 considering the changes in consumer behavior and demand, purchasing patterns, re-routing of the supply chain, dynamics of current market forces, and the significant interventions of governments. The updated study provides insights, analysis, estimations, and forecast, considering the COVID-19 impact on the market.
360iResearch™ FPNV Positioning Matrix:
The 360iResearch™ FPNV Positioning Matrix evaluates and categorizes the vendors in the Artificial Intelligence in Manufacturing Market on the basis of Business Strategy (Business Growth, Industry Coverage, Financial Viability, and Channel Support) and Product Satisfaction (Value for Money, Ease of Use, Product Features, and Customer Support) that aids businesses in better decision making and understanding the competitive landscape.
360iResearch™ Competitive Strategic Window:
The 360iResearch™ Competitive Strategic Window analyses the competitive landscape in terms of markets, applications, and geographies. The 360iResearch™ Competitive Strategic Window helps the vendor define an alignment or fit between their capabilities and opportunities for future growth prospects. During a forecast period, it defines the optimal or favorable fit for the vendors to adopt successive merger and acquisition strategies, geography expansion, research & development, and new product introduction strategies to execute further business expansion and growth.
The report provides insights on the following pointers:
The report answers questions such as: