市場調査レポート
商品コード
1434474
アパレルアクセサリー市場:製品、ユーザー、流通チャネル別-2024-2030年の世界予測Apparel Accessories Market by Product (Belt, Footwear, Handbags), User (Children, Men, Women), Distribution Channel - Global Forecast 2024-2030 |
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アパレルアクセサリー市場:製品、ユーザー、流通チャネル別-2024-2030年の世界予測 |
出版日: 2024年01月15日
発行: 360iResearch
ページ情報: 英文 190 Pages
納期: 即日から翌営業日
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アパレルアクセサリー市場規模は2023年に247億6,000万米ドルと推計され、2024年には264億5,000万米ドルに達し、CAGR 7.05%で2030年には399億1,000万米ドルに達すると予測されます。
アパレルアクセサリーの世界市場
主な市場の統計 | |
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基準年[2023] | 247億6,000万米ドル |
予測年[2024] | 264億5,000万米ドル |
予測年 [2030] | 399億1,000万米ドル |
CAGR(%) | 7.05% |
アパレルアクセサリーは、ファッションに不可欠な要素であり、着用者の服装にとって重要な二次的役割を担っています。消費者のファッションに対する意識の高まり、eコマースプラットフォームの成長、オンラインアパレルアクセサリーショッピングの急速な普及が、世界中でアパレルアクセサリーの需要を促進しています。また、ソーシャルメディアやファッション雑誌の影響により、アパレルアクセサリーを採用する顧客が増加しています。しかし、アパレルアクセサリーにおける消費者の嗜好や好みの絶え間ない変化、デザインの模倣は、メーカーに影響を与え、市場の成長を制限しています。ソーシャルメディアや有名人の起用によるブランドプロモーションによって、メーカーはブランドの認知度を高め、国際的なブランドプレゼンスを強化することができます。さらに、アパレルアクセサリーメーカーの急増、消費者の意識の高まり、持続可能なアパレルアクセサリーへの志向の高まりは、予測期間中に市場浸透の可能性を提供します。
地域別の洞察
主要なアパレルアクセサリーブランドは欧州と南北アメリカに起源を持ち、これらの地域ではアパレルアクセサリー市場が広く普及しています。EMEA、特に中東・アフリカでは、アパレルアクセサリー市場は、世界アパレルブランドの存在感の高まりと、消費者の意識の高まり、そしてトレンドアクセサリーへの消費によって発展しています。また、南北アメリカでは、大手ファッションブランドの存在や、人気デザイナーとメーカーのコラボレーションが増加しており、アパレルアクセサリーが大きく成長しています。アジア太平洋地域の人口増加と、中国やインドを含む数カ国における原材料の豊富さが、APAC地域のアパレルアクセサリー市場に有利な機会を生み出しています。
FPNVポジショニング・マトリックス
FPNVポジショニングマトリックスはアパレルアクセサリー市場の評価において極めて重要です。事業戦略や製品満足度に関連する主要指標を調査し、ベンダーの包括的な評価を提供します。この綿密な分析により、ユーザーは各自の要件に沿った十分な情報に基づいた意思決定を行うことができます。評価に基づき、ベンダーは成功の度合いが異なる4つの象限に分類されます:フォアフロント(F)、パスファインダー(P)、ニッチ(N)、バイタル(V)です。
市場シェア分析
市場シェア分析は、アパレルアクセサリー市場におけるベンダーの現状について、洞察に満ちた詳細な調査を提供する包括的なツールです。全体的な収益、顧客基盤、その他の主要指標についてベンダーの貢献度を綿密に比較・分析することで、企業の業績や市場シェア争いの際に直面する課題について理解を深めることができます。さらに、この分析により、調査対象基準年に観察された累積、断片化の優位性、合併の特徴などの要因を含む、この分野の競合特性に関する貴重な考察が得られます。このような詳細レベルの拡大により、ベンダーはより多くの情報に基づいた意思決定を行い、市場で競争優位に立つための効果的な戦略を考案することができます。
1-市場の浸透度:主要企業が提供する市場に関する包括的な情報を提示しています。
2-市場の開拓度:有利な新興市場を深く掘り下げ、成熟市場セグメントにおける浸透度を分析しています。
3-市場の多様化:新製品の発売、未開拓の地域、最近の開発、投資に関する詳細な情報を提供します。
4-競合の評価と情報:市場シェア、戦略、製品、認証、規制状況、特許状況、主要企業の製造能力などを網羅的に評価します。
5-製品開発およびイノベーション:将来の技術、研究開発活動、画期的な製品開発に関する知的洞察を提供します。
1-アパレルアクセサリー市場の市場規模および予測は?
2-アパレルアクセサリー市場の予測期間中に投資を検討すべき製品、セグメント、用途、分野は何か?
3-アパレルアクセサリー市場における技術動向と規制の枠組みは?
4-アパレルアクセサリー市場における主要ベンダーの市場シェアは?
5-アパレルアクセサリー市場への参入に適した形態や戦略的手段は?
[190 Pages Report] The Apparel Accessories Market size was estimated at USD 24.76 billion in 2023 and expected to reach USD 26.45 billion in 2024, at a CAGR 7.05% to reach USD 39.91 billion by 2030.
Global Apparel Accessories Market
KEY MARKET STATISTICS | |
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Base Year [2023] | USD 24.76 billion |
Estimated Year [2024] | USD 26.45 billion |
Forecast Year [2030] | USD 39.91 billion |
CAGR (%) | 7.05% |
Apparel accessories are the essential elements of fashion and have a significant secondary role to the wearer's outfit, which gives a unique look to the respective person and reflects their style. Rising fashion awareness among consumers, growing eCommerce platforms, and the rapidly increasing popularity of online apparel accessory shopping are fostering the demand for apparel accessories worldwide. In addition, the influence of social media and fashion magazines is attracting more customers to adopt apparel accessories. However, the constant shift in consumer taste, preferences, and imitation of designs in apparel accessories affects the manufacturers, limiting the market's growth. Brand promotion through social media and celebrity endowment allows manufacturers to increase brand awareness and strengthen their brand presence internationally. Moreover, the surging number of apparel accessories manufacturers, increasing consumer awareness, and growing inclination toward sustainable apparel accessories offer a potential way for market penetration over the forecast period.
Regional Insights
The major established apparel accessories brands have origins in Europe and Americas regions, showcasing the widespread market for apparel accessories in these regions. In EMEA, particularly in the Middle East & Africa, the apparel accessories market is evolving with the increasing presence of global apparel brands and concur consumer awareness as well as spending for trending accessories. In addition, the presence of major fashion brands and rising collaborations among popular designers and manufacturers across the Americas have been offering significant growth of apparel accessories across the region. The rising population in the Asia-Pacific region and the large availability of raw materials in several countries, including China and India, have been creating lucrative opportunities for the apparel accessories market in the APAC region.
FPNV Positioning Matrix
The FPNV Positioning Matrix is pivotal in evaluating the Apparel Accessories Market. It offers a comprehensive assessment of vendors, examining key metrics related to Business Strategy and Product Satisfaction. This in-depth analysis empowers users to make well-informed decisions aligned with their requirements. Based on the evaluation, the vendors are then categorized into four distinct quadrants representing varying levels of success: Forefront (F), Pathfinder (P), Niche (N), or Vital (V).
Market Share Analysis
The Market Share Analysis is a comprehensive tool that provides an insightful and in-depth examination of the current state of vendors in the Apparel Accessories Market. By meticulously comparing and analyzing vendor contributions in terms of overall revenue, customer base, and other key metrics, we can offer companies a greater understanding of their performance and the challenges they face when competing for market share. Additionally, this analysis provides valuable insights into the competitive nature of the sector, including factors such as accumulation, fragmentation dominance, and amalgamation traits observed over the base year period studied. With this expanded level of detail, vendors can make more informed decisions and devise effective strategies to gain a competitive edge in the market.
Key Company Profiles
The report delves into recent significant developments in the Apparel Accessories Market, highlighting leading vendors and their innovative profiles. These include Adidas AG, Aeffe S.P.A, Burberry Limited, Capri Holdings Limited, Centric Brands Inc., Chanel Limited, Compagnie Financiere Richemont SA, Dolce & Gabbana S.r.l., Fila Holdings Co., Ltd., Fossil Group, Inc., Gap, Inc., Garmin Ltd., Giorgio Armani S.p.A., H & M Hennes & Mauritz AB, Hermes International, Hugo Boss AG, Industria de Diseno Textil, S.A., J.W Anderson Limited, Kering, Levi Strauss & Co., LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton S.E., NIKE, Inc., OTB S.p.A., Prada S.p.A., PUMA SE, PVH Corp., Roberto Cavalli S.p.A., Rolex SA, Salvatore Ferragamo S.p.A., Suunto Oy, Tapestry, Inc., Titan Company Limited, Tory Burch LLC by Shiseido Company, Limited, Under Armour, Inc., Uniqlo Co., Ltd., and VALENTINO S.p.A.
Market Segmentation & Coverage
1. Market Penetration: It presents comprehensive information on the market provided by key players.
2. Market Development: It delves deep into lucrative emerging markets and analyzes the penetration across mature market segments.
3. Market Diversification: It provides detailed information on new product launches, untapped geographic regions, recent developments, and investments.
4. Competitive Assessment & Intelligence: It conducts an exhaustive assessment of market shares, strategies, products, certifications, regulatory approvals, patent landscape, and manufacturing capabilities of the leading players.
5. Product Development & Innovation: It offers intelligent insights on future technologies, R&D activities, and breakthrough product developments.
1. What is the market size and forecast of the Apparel Accessories Market?
2. Which products, segments, applications, and areas should one consider investing in over the forecast period in the Apparel Accessories Market?
3. What are the technology trends and regulatory frameworks in the Apparel Accessories Market?
4. What is the market share of the leading vendors in the Apparel Accessories Market?
5. Which modes and strategic moves are suitable for entering the Apparel Accessories Market?