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市場調査レポート
商品コード
1411540

キャンピング&キャラバン市場:キャンピングタイプ別世界予測2024-2030年

Camping & Caravanning Market by Camping Type (Backpacking, Car Camping, Recreational Vehicle Camping) - Global Forecast 2024-2030

出版日: | 発行: 360iResearch | ページ情報: 英文 193 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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キャンピング&キャラバン市場:キャンピングタイプ別世界予測2024-2030年
出版日: 2024年01月15日
発行: 360iResearch
ページ情報: 英文 193 Pages
納期: 即日から翌営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

キャンピング&キャラバン市場規模は2023年に678億6,000万米ドルと推計され、2024年には737億8,000万米ドルに達し、CAGR 9.17%で2030年には1,254億3,000万米ドルに達すると予測されます。

キャンピング&キャラバンの世界市場

主な市場の統計
基準年[2023] 678億6,000万米ドル
予測年[2024] 737億8,000万米ドル
予測年 [2030] 1,254億3,000万米ドル
CAGR(%) 9.17%
Camping &Caravanning Market-IMG1

FPNVポジショニング・マトリックス

FPNVポジショニングマトリックスはキャンピング&キャラバン市場を評価する上で極めて重要です。事業戦略と製品満足度に関連する主要指標を調査し、ベンダーの包括的な評価を提供します。この綿密な分析により、ユーザーは各自の要件に沿った十分な情報に基づいた意思決定を行うことができます。評価に基づき、ベンダーは成功の度合いが異なる4つの象限に分類されます:フォアフロント(F)、パスファインダー(P)、ニッチ(N)、バイタル(V)です。

市場シェア分析

市場シェア分析は、キャンピング&キャラバン市場におけるベンダーの現状について、洞察に満ちた詳細な調査を提供する包括的なツールです。全体的な収益、顧客基盤、その他の主要指標についてベンダーの貢献度を綿密に比較・分析することで、企業の業績や市場シェア争いの際に直面する課題について理解を深めることができます。さらに、この分析により、調査対象基準年に観察された累積、断片化の優位性、合併の特徴などの要因を含む、この分野の競合特性に関する貴重な考察が得られます。このような詳細レベルの拡大により、ベンダーはより多くの情報に基づいた意思決定を行い、市場で競争優位に立つための効果的な戦略を考案することができます。

本レポートは、以下の側面に関する貴重な洞察を提供しています:

1-市場の浸透度:主要企業が提供する市場に関する包括的な情報を提示しています。

2-市場の開拓度:有利な新興市場を深く掘り下げ、成熟市場セグメントにおける浸透度を分析しています。

3-市場の多様化:新製品の発売、未開拓の地域、最近の開発、投資に関する詳細な情報を提供します。

4-競合の評価と情報:市場シェア、戦略、製品、認証、規制状況、特許状況、主要企業の製造能力などを網羅的に評価します。

5-製品開発およびイノベーション:将来の技術、研究開発活動、画期的な製品開発に関する知的洞察を提供します。

本レポートは、以下のような主要な質問に対応しています:

1-キャンピング&キャラバン市場の市場規模および予測は?

2-キャンピング&キャラバン市場の予測期間中に投資を検討すべき製品、セグメント、用途、分野は何か?

3-キャンピング&キャラバン市場における技術動向と規制の枠組みは?

4-キャンピング&キャラバン市場における主要ベンダーの市場シェアは?

5-キャンピング&キャラバン市場への参入に適した形態や戦略的手段は?

目次

第1章 序文

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の概要

第5章 市場洞察

  • 市場力学
    • 促進要因
      • アウトドアレクリエーション活動に対する消費者の嗜好の高まり
      • 旅行や観光に関する政府のキャンペーンの増加
      • 若い世代の間で冒険と野生動物の観光が非常に人気
    • 抑制要因
      • 天候に大きく左右され、キャラバンには多額のレンタル費用がかかる
    • 機会
      • 最新テクノロジーを融合したキャンプ用品のイントロダクション
      • 新たな高級キャンプと魅力的なプロモーション活動
    • 課題
      • キャンプ場でのセキュリティとプライバシーの欠如
  • 市場セグメンテーション分析
  • 市場動向分析
  • 高インフレの累積的影響
  • ポーターのファイブフォース分析
  • バリューチェーンとクリティカルパス分析
  • 規制の枠組み

第6章 キャンピング&キャラバン市場キャンプタイプ別

  • バックパッキング
  • オートキャンプ
  • RV車でのキャンプ
  • テントキャンプ

第7章 南北アメリカのキャンピング&キャラバン市場

  • アルゼンチン
  • ブラジル
  • カナダ
  • メキシコ
  • 米国

第8章 アジア太平洋地域のキャンピング&キャラバン市場

  • オーストラリア
  • 中国
  • インド
  • インドネシア
  • 日本
  • マレーシア
  • フィリピン
  • シンガポール
  • 韓国
  • 台湾
  • タイ
  • ベトナム

第9章 欧州・中東・アフリカのキャンピング&キャラバン市場

  • デンマーク
  • エジプト
  • フィンランド
  • フランス
  • ドイツ
  • イスラエル
  • イタリア
  • オランダ
  • ナイジェリア
  • ノルウェー
  • ポーランド
  • カタール
  • ロシア
  • サウジアラビア
  • 南アフリカ
  • スペイン
  • スウェーデン
  • スイス
  • トルコ
  • アラブ首長国連邦
  • 英国

第10章 競合情勢

  • FPNVポジショニングマトリクス
  • 市場シェア分析:主要企業別
  • 競合シナリオ主要企業別の分析

第11章 競争力のあるポートフォリオ

  • 主要な企業プロファイル
    • ADAC Camping GmbH
    • Camp Exotica
    • Camp Monk
    • Camper Travel USA
    • Campervan Norway
    • Camping Co.
    • Camping International Ltd.
    • Campnab
    • Countryside Adventure Holidays
    • Cruise America
    • European Camping Group
    • Harvest Hosts Opco LLC
    • Hipcamp, Inc.
    • Indie Campers
    • JapanCampers
    • Kampgrounds of America, Inc.
    • McRent by Rental Alliance GmbH
    • Overa Tours(Pvt)Ltd.
    • Red Chilli Adventure
    • Rental Alliance GmbH
    • Roadsurfer GmbH
    • RV Share
    • Snow Leopard Adventures
    • Thomas Cook Ltd.
    • Thousand Trails Limited
  • 主要な製品ポートフォリオ

第12章 付録

  • ディスカッションガイド
  • ライセンスと価格について
図表

LIST OF FIGURES

  • FIGURE 1. CAMPING & CARAVANNING MARKET RESEARCH PROCESS
  • FIGURE 2. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, 2023 VS 2030
  • FIGURE 3. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 4. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY REGION, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 5. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY REGION, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 6. CAMPING & CARAVANNING MARKET DYNAMICS
  • FIGURE 7. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 8. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 9. AMERICAS CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 10. AMERICAS CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 11. UNITED STATES CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY STATE, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 12. UNITED STATES CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY STATE, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 13. ASIA-PACIFIC CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 14. ASIA-PACIFIC CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 15. EUROPE, MIDDLE EAST & AFRICA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2030 (%)
  • FIGURE 16. EUROPE, MIDDLE EAST & AFRICA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2023 VS 2024 VS 2030 (USD MILLION)
  • FIGURE 17. CAMPING & CARAVANNING MARKET, FPNV POSITIONING MATRIX, 2023
  • FIGURE 18. CAMPING & CARAVANNING MARKET SHARE, BY KEY PLAYER, 2023

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. CAMPING & CARAVANNING MARKET SEGMENTATION & COVERAGE
  • TABLE 2. UNITED STATES DOLLAR EXCHANGE RATE, 2018-2023
  • TABLE 3. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 4. GLOBAL CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 5. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 6. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY BACKPACKING, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 7. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAR CAMPING, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 8. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY RECREATIONAL VEHICLE CAMPING, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 9. CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY TENT CAMPING, BY REGION, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 10. AMERICAS CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 11. AMERICAS CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 12. ARGENTINA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 13. BRAZIL CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 14. CANADA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 15. MEXICO CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 16. UNITED STATES CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 17. UNITED STATES CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY STATE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 18. ASIA-PACIFIC CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 19. ASIA-PACIFIC CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 20. AUSTRALIA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 21. CHINA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 22. INDIA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 23. INDONESIA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 24. JAPAN CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 25. MALAYSIA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 26. PHILIPPINES CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 27. SINGAPORE CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 28. SOUTH KOREA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 29. TAIWAN CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 30. THAILAND CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 31. VIETNAM CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 32. EUROPE, MIDDLE EAST & AFRICA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 33. EUROPE, MIDDLE EAST & AFRICA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY COUNTRY, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 34. DENMARK CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 35. EGYPT CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 36. FINLAND CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 37. FRANCE CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 38. GERMANY CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 39. ISRAEL CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 40. ITALY CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 41. NETHERLANDS CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 42. NIGERIA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 43. NORWAY CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 44. POLAND CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 45. QATAR CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 46. RUSSIA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 47. SAUDI ARABIA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 48. SOUTH AFRICA CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 49. SPAIN CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 50. SWEDEN CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 51. SWITZERLAND CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 52. TURKEY CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 53. UNITED ARAB EMIRATES CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 54. UNITED KINGDOM CAMPING & CARAVANNING MARKET SIZE, BY CAMPING TYPE, 2018-2030 (USD MILLION)
  • TABLE 55. CAMPING & CARAVANNING MARKET, FPNV POSITIONING MATRIX, 2023
  • TABLE 56. CAMPING & CARAVANNING MARKET SHARE, BY KEY PLAYER, 2023
  • TABLE 57. CAMPING & CARAVANNING MARKET LICENSE & PRICING
目次
Product Code: MRR-521BAA36EBC5

[193 Pages Report] The Camping & Caravanning Market size was estimated at USD 67.86 billion in 2023 and expected to reach USD 73.78 billion in 2024, at a CAGR 9.17% to reach USD 125.43 billion by 2030.

Global Camping & Caravanning Market

KEY MARKET STATISTICS
Base Year [2023] USD 67.86 billion
Estimated Year [2024] USD 73.78 billion
Forecast Year [2030] USD 125.43 billion
CAGR (%) 9.17%
Camping & Caravanning Market - IMG1

FPNV Positioning Matrix

The FPNV Positioning Matrix is pivotal in evaluating the Camping & Caravanning Market. It offers a comprehensive assessment of vendors, examining key metrics related to Business Strategy and Product Satisfaction. This in-depth analysis empowers users to make well-informed decisions aligned with their requirements. Based on the evaluation, the vendors are then categorized into four distinct quadrants representing varying levels of success: Forefront (F), Pathfinder (P), Niche (N), or Vital (V).

Market Share Analysis

The Market Share Analysis is a comprehensive tool that provides an insightful and in-depth examination of the current state of vendors in the Camping & Caravanning Market. By meticulously comparing and analyzing vendor contributions in terms of overall revenue, customer base, and other key metrics, we can offer companies a greater understanding of their performance and the challenges they face when competing for market share. Additionally, this analysis provides valuable insights into the competitive nature of the sector, including factors such as accumulation, fragmentation dominance, and amalgamation traits observed over the base year period studied. With this expanded level of detail, vendors can make more informed decisions and devise effective strategies to gain a competitive edge in the market.

Key Company Profiles

The report delves into recent significant developments in the Camping & Caravanning Market, highlighting leading vendors and their innovative profiles. These include ADAC Camping GmbH, Camp Exotica, Camp Monk, Camper Travel USA, Campervan Norway, Camping Co., Camping International Ltd., Campnab, Countryside Adventure Holidays, Cruise America, European Camping Group, Harvest Hosts Opco LLC, Hipcamp, Inc., Indie Campers, JapanCampers, Kampgrounds of America, Inc., McRent by Rental Alliance GmbH, Overa Tours (Pvt) Ltd., Red Chilli Adventure, Rental Alliance GmbH, Roadsurfer GmbH, RV Share, Snow Leopard Adventures, Thomas Cook Ltd., and Thousand Trails Limited.

Market Segmentation & Coverage

This research report categorizes the Camping & Caravanning Market to forecast the revenues and analyze trends in each of the following sub-markets:

  • Camping Type
    • Backpacking
    • Car Camping
    • Recreational Vehicle Camping
    • Tent Camping
  • Region
    • Americas
      • Argentina
      • Brazil
      • Canada
      • Mexico
      • United States
        • California
        • Florida
        • Illinois
        • New York
        • Ohio
        • Pennsylvania
        • Texas
    • Asia-Pacific
      • Australia
      • China
      • India
      • Indonesia
      • Japan
      • Malaysia
      • Philippines
      • Singapore
      • South Korea
      • Taiwan
      • Thailand
      • Vietnam
    • Europe, Middle East & Africa
      • Denmark
      • Egypt
      • Finland
      • France
      • Germany
      • Israel
      • Italy
      • Netherlands
      • Nigeria
      • Norway
      • Poland
      • Qatar
      • Russia
      • Saudi Arabia
      • South Africa
      • Spain
      • Sweden
      • Switzerland
      • Turkey
      • United Arab Emirates
      • United Kingdom

The report offers valuable insights on the following aspects:

1. Market Penetration: It presents comprehensive information on the market provided by key players.

2. Market Development: It delves deep into lucrative emerging markets and analyzes the penetration across mature market segments.

3. Market Diversification: It provides detailed information on new product launches, untapped geographic regions, recent developments, and investments.

4. Competitive Assessment & Intelligence: It conducts an exhaustive assessment of market shares, strategies, products, certifications, regulatory approvals, patent landscape, and manufacturing capabilities of the leading players.

5. Product Development & Innovation: It offers intelligent insights on future technologies, R&D activities, and breakthrough product developments.

The report addresses key questions such as:

1. What is the market size and forecast of the Camping & Caravanning Market?

2. Which products, segments, applications, and areas should one consider investing in over the forecast period in the Camping & Caravanning Market?

3. What are the technology trends and regulatory frameworks in the Camping & Caravanning Market?

4. What is the market share of the leading vendors in the Camping & Caravanning Market?

5. Which modes and strategic moves are suitable for entering the Camping & Caravanning Market?

Table of Contents

1. Preface

  • 1.1. Objectives of the Study
  • 1.2. Market Segmentation & Coverage
  • 1.3. Years Considered for the Study
  • 1.4. Currency & Pricing
  • 1.5. Language
  • 1.6. Limitations
  • 1.7. Assumptions
  • 1.8. Stakeholders

2. Research Methodology

  • 2.1. Define: Research Objective
  • 2.2. Determine: Research Design
  • 2.3. Prepare: Research Instrument
  • 2.4. Collect: Data Source
  • 2.5. Analyze: Data Interpretation
  • 2.6. Formulate: Data Verification
  • 2.7. Publish: Research Report
  • 2.8. Repeat: Report Update

3. Executive Summary

4. Market Overview

  • 4.1. Introduction
  • 4.2. Camping & Caravanning Market, by Region

5. Market Insights

  • 5.1. Market Dynamics
    • 5.1.1. Drivers
      • 5.1.1.1. Rising consumer preference for outdoor recreational activities
      • 5.1.1.2. Increasing government campaigns for travels and tourism
      • 5.1.1.3. Significant popularity of adventure and wildlife tourism among young generation
    • 5.1.2. Restraints
      • 5.1.2.1. High dependency on weather and huge rental cost involved for caravan
    • 5.1.3. Opportunities
      • 5.1.3.1. Introduction of modern technology-integrated camping products
      • 5.1.3.2. Emerging luxury camping and attractive promotional activities
    • 5.1.4. Challenges
      • 5.1.4.1. Lack of security and privacy in camping areas
  • 5.2. Market Segmentation Analysis
  • 5.3. Market Trend Analysis
  • 5.4. Cumulative Impact of High Inflation
  • 5.5. Porter's Five Forces Analysis
    • 5.5.1. Threat of New Entrants
    • 5.5.2. Threat of Substitutes
    • 5.5.3. Bargaining Power of Customers
    • 5.5.4. Bargaining Power of Suppliers
    • 5.5.5. Industry Rivalry
  • 5.6. Value Chain & Critical Path Analysis
  • 5.7. Regulatory Framework

6. Camping & Caravanning Market, by Camping Type

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Backpacking
  • 6.3. Car Camping
  • 6.4. Recreational Vehicle Camping
  • 6.5. Tent Camping

7. Americas Camping & Caravanning Market

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Argentina
  • 7.3. Brazil
  • 7.4. Canada
  • 7.5. Mexico
  • 7.6. United States

8. Asia-Pacific Camping & Caravanning Market

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Australia
  • 8.3. China
  • 8.4. India
  • 8.5. Indonesia
  • 8.6. Japan
  • 8.7. Malaysia
  • 8.8. Philippines
  • 8.9. Singapore
  • 8.10. South Korea
  • 8.11. Taiwan
  • 8.12. Thailand
  • 8.13. Vietnam

9. Europe, Middle East & Africa Camping & Caravanning Market

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. Denmark
  • 9.3. Egypt
  • 9.4. Finland
  • 9.5. France
  • 9.6. Germany
  • 9.7. Israel
  • 9.8. Italy
  • 9.9. Netherlands
  • 9.10. Nigeria
  • 9.11. Norway
  • 9.12. Poland
  • 9.13. Qatar
  • 9.14. Russia
  • 9.15. Saudi Arabia
  • 9.16. South Africa
  • 9.17. Spain
  • 9.18. Sweden
  • 9.19. Switzerland
  • 9.20. Turkey
  • 9.21. United Arab Emirates
  • 9.22. United Kingdom

10. Competitive Landscape

  • 10.1. FPNV Positioning Matrix
  • 10.2. Market Share Analysis, By Key Player
  • 10.3. Competitive Scenario Analysis, By Key Player

11. Competitive Portfolio

  • 11.1. Key Company Profiles
    • 11.1.1. ADAC Camping GmbH
    • 11.1.2. Camp Exotica
    • 11.1.3. Camp Monk
    • 11.1.4. Camper Travel USA
    • 11.1.5. Campervan Norway
    • 11.1.6. Camping Co.
    • 11.1.7. Camping International Ltd.
    • 11.1.8. Campnab
    • 11.1.9. Countryside Adventure Holidays
    • 11.1.10. Cruise America
    • 11.1.11. European Camping Group
    • 11.1.12. Harvest Hosts Opco LLC
    • 11.1.13. Hipcamp, Inc.
    • 11.1.14. Indie Campers
    • 11.1.15. JapanCampers
    • 11.1.16. Kampgrounds of America, Inc.
    • 11.1.17. McRent by Rental Alliance GmbH
    • 11.1.18. Overa Tours (Pvt) Ltd.
    • 11.1.19. Red Chilli Adventure
    • 11.1.20. Rental Alliance GmbH
    • 11.1.21. Roadsurfer GmbH
    • 11.1.22. RV Share
    • 11.1.23. Snow Leopard Adventures
    • 11.1.24. Thomas Cook Ltd.
    • 11.1.25. Thousand Trails Limited
  • 11.2. Key Product Portfolio

12. Appendix

  • 12.1. Discussion Guide
  • 12.2. License & Pricing