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市場調査レポート

Eコマースロジスティクスの世界市場:2019年〜2023年

Global E-commerce Logistics Market 2019-2023

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 352225
出版日 ページ情報 英文 116 Pages
即納可能
価格
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Eコマースロジスティクスの世界市場:2019年〜2023年 Global E-commerce Logistics Market 2019-2023
出版日: 2019年02月22日 ページ情報: 英文 116 Pages
概要

越境Eコマースは、顧客が国外から製品を購入するプロセスを伴います。越境Eコマースは、米国、中国、シンガポール、インドネシア、オーストラリア、フランス、メキシコ、インドなどの国々で非常に盛んに行われています。オーストラリアの顧客は、オンラインビジネスで海外の服を買います。越境Eコマースを通じて、売り手は、飽和状態にあることが多い国内市場の外で事業を拡大し、新しい市場に参入する機会を得ます。越境Eコマースでは、荷動きは輸送および流通ネットワークに依存するため、物流が大きな役割を果たします。そのため、越境Eコマースの増加に伴い、予測期間中にEコマースロジスティクスの需要が同時に増加することが予想されます。 Technavioのアナリストは、世界のEコマースロジスティクス市場が2023年までに5%以上のCAGRで成長すると予測しています。

当レポートでは、世界のEコマースロジスティクス市場について調査分析し、市場規模と成長率、市場動向、市場促進要因・課題、市場機会について検証するほか、主要ベンダーなどについて、体系的な情報を提供しています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 レポートの範囲

  • イントロダクション1
  • イントロダクション2
  • 米ドルの通貨換算レート

第3章 市場状況

  • 市場エコシステム
  • 市場の特徴
  • 市場セグメンテーション分析

第4章 市場規模

  • 市場の定義
  • 市場規模(2018年)
  • 市場規模および予測(2018年〜2023年)

第5章 ファイブフォース分析

  • バイヤーの交渉力
  • サプライヤーの交渉力
  • 新規参入の脅威
  • 代替品の脅威
  • 競争相手の脅威
  • 市況

第6章 市場セグメンテーション:サービス別

  • 市場セグメンテーション:サービス別
  • サービス別比較:市場規模および予測(2018年〜2023年)
  • 輸送
  • 倉庫業
  • その他
  • 市場機会:サービス別

第7章 顧客情勢

第8章 地域情勢

  • 地域別セグメンテーション
  • 地域別比較:市場規模および予測(2018年〜2023年)
  • アジア太平洋地域
  • 北米
  • 欧州
  • 南米
  • 中東・アフリカ地域
  • 主要国
  • 市場機会

第9章 意思決定の枠組み

第10章 成長要因と課題

  • 市場成長要因
  • 市場の課題

第11章 市場動向

  • スーパーマーケットのミニ流通センターの出現
  • Eコマースロジスティクスにおける技術的進歩
  • Eコマースロジスティクスの自動化

第12章 ベンダー情勢

  • 概要
  • 創造的破壊の状況
  • 競合シナリオ

第13章 ベンダー分析

  • 対象ベンダー
  • ベンダー分類
  • ベンダーの市場ポジショニング
  • Aramex
  • Deutsche Post AG
  • FedEx
  • KUEHNE + NAGEL
  • United Parcel Service of America, Inc.

第14章 付録

  • 調査方法
  • 略語のリスト

第15章 TECHNAVIOについて

目次
Product Code: IRTNTR30924

About this market

Cross-border e-commerce involves a process by which customers purchase products from outside their borders. Cross-border e-commerce is significantly high in countries such as the US. China, Singapore, Indonesia, Australia, France, Mexico, and India. Customers in Australia buy clothes from online businesses outside their borders. Through cross-border e-commerce, sellers get the opportunity to expand their businesses outside their often-saturated home market and tap into newer markets. In cross-border e-commerce, logistics plays a major role as the movement of goods depends on transportation and distribution network. Hence, with the rise of cross-border e-commerce, a simultaneous increase in the demand for e-commerce logistics is expected during the forecast period. Technavio's analysts have predicted that the E-commerce logistics market will register a CAGR of over 5% by 2023.

Market Overview

Rise in social commerce

The advent of social commerce has simplified the customer's shopping experience as well as helped brands to track sales leads directly from social media. Social commerce helps retail and e-commerce brands by diverting traffic to retail websites, increasing brand reach, and building trust among customers. With the growth in social commerce, e-commerce orders have increased. This, in turn, has increased the demand for e-commerce logistics, thereby driving market growth.

High logistics cost

There is also a rise in demand for same-day delivery among consumers. Quick delivery necessitates the need for efficient e-commerce logistics. This will eventually drive up the operational costs for logistics and transportation. Cost pressures are driving e-commerce logistics firms to switch to surface transit for deliveries, which, in turn, might affect market growth negatively.

For the detailed list of factors that will drive and challenge the growth of the e-commerce logistics market.

Competitive Landscape

The market appears to be moderately fragmented and with the presence of several vendors. This market research report will help clients identify new growth opportunities and design unique growth strategies by providing a comprehensive analysis of the market's competitive landscape and offering information on the products offered by companies.

TABLE OF CONTENTS

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

  • 2.1. Preface
  • 2.2. Preface
  • 2.3. Currency conversion rates for US$

PART 03: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 04: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2018
  • Market size and forecast 2018-2023

PART 05: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 06: MARKET SEGMENTATION BY SERVICE

  • Market segmentation by service
  • Comparison by service
  • Transportation - Market size and forecast 2018-2023
  • Warehousing - Market size and forecast 2018-2023
  • Others - Market size and forecast 2018-2023
  • Market opportunity by service

PART 07: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 08: GEOGRAPHIC LANDSCAPE

  • Geographic segmentation
  • Geographic comparison
  • APAC - Market size and forecast 2018-2023
  • North America - Market size and forecast 2018-2023
  • Europe - Market size and forecast 2018-2023
  • South America - Market size and forecast 2018-2023
  • MEA - Market size and forecast 2018-2023
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 09: DECISION FRAMEWORK

PART 10: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 11: MARKET TRENDS

  • Emergence of supermarket mini distribution centers
  • Technological advances in e-commerce logistics
  • Automation of e-commerce logistics

PART 12: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption
  • Competitive scenario

PART 13: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • Aramex
  • Deutsche Post AG
  • FedEx
  • KUEHNE + NAGEL
  • United Parcel Service of America, Inc.

PART 14: APPENDIX

  • Research methodology
  • List of abbreviations

PART 15: EXPLORE TECHNAVIO

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