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市場調査レポート

技術サポートアウトソーシングの世界市場:2018年〜2022年

Global Technical Support Outsourcing Market 2018-2022

発行 TechNavio (Infiniti Research Ltd.) 商品コード 317324
出版日 ページ情報 英文 99 Pages
即納可能
価格
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技術サポートアウトソーシングの世界市場:2018年〜2022年 Global Technical Support Outsourcing Market 2018-2022
出版日: 2018年02月26日 ページ情報: 英文 99 Pages
概要

Technavio の市場アナリストは、世界の技術サポートアウトソーシング市場が2022年まで約8%のCAGRで着実に成長すると予測しています。

当レポートでは、世界の技術サポートアウトソーシング市場をヘルプデスクやコールセンターなどのタイプ別に包括的に分析しています。また、地域(米国、APAC、EMEA)に基づいた分析も提供しています。

当レポートで扱う項目

  • 2022年の市場規模と成長率
  • 世界の技術サポートアウトソーシング市場を推進する主な要因
  • 世界の技術サポートアウトソーシング市場の成長に影響を与える主要な市場動向
  • 市場の成長における課題
  • 世界の技術サポートアウトソーシング市場の主要ベンダー
  • 世界の技術サポートアウトソーシング市場でベンダーが直面している市場機会と脅威
  • 南北アメリカ、APAC、EMEAの市場シェアに影響を及ぼすトレンドファクター
  • 世界の技術サポートアウトソーシング市場のファイブフォース分析の主要結果

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 調査範囲

第3章 調査方法

第4章 市場状況

  • 市場のエコシステム
  • 市場特性
  • 市場セグメンテーション分析

第5章 市場規模

  • 市場の定義
  • 市場規模
  • 市場規模および予測

第6章 ファイブフォース分析

  • バイヤーの交渉力
  • サプライヤーの交渉力
  • 新規参入の脅威
  • 代替品の脅威
  • 競争相手の脅威
  • 市場状況

第7章 市場セグメンテーション:タイプ別

  • セグメンテーション:タイプ別
  • 比較:タイプ別
  • ヘルプデスク - 市場規模と予測
  • コールセンター - 市場規模と予測
  • 市場機会:タイプ別

第8章 顧客情勢

第9章 地域情勢

  • 地理的セグメンテーション
  • 地域比較
  • アジア太平洋地域 - 市場規模と予測
  • 南北アメリカ - 市場規模と予測
  • 欧州・中東・アフリカ地域 - 市場規模と予測
  • 主な先進国
  • 市場機会

第10章 意思決定の枠組み

第11章 成長要因と課題

  • 市場の成長要因
  • 市場の課題

第12章 市場動向

  • チャットボットとの融合
  • アナリティクスの使用
  • 顧客体験を向上するAIの導入

第13章 ベンダー情勢

  • 概要
  • 創造的破壊の状況
  • 競合情勢

第14章 ベンダー分析

  • 対象ベンダー
  • ベンダー分類
  • ベンダーの市場ポジショニング
  • Accenture
  • Collabera
  • Genpact
  • HCL Technologies
  • Infosys

第15章 付録

  • 略語リスト
図表
  • Exhibit 01: Parent market
  • Exhibit 02: Global IT service market
  • Exhibit 03: Market characteristics
  • Exhibit 04: Market segments
  • Exhibit 05: Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 06: Market size 2017
  • Exhibit 07: Validation techniques employed for market sizing 2017
  • Exhibit 08: Global - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 09: Global - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 10: Five forces analysis 2017
  • Exhibit 11: Five forces analysis 2022
  • Exhibit 12: Bargaining power of buyers
  • Exhibit 13: Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 14: Threat of new entrants
  • Exhibit 15: Threat of substitutes
  • Exhibit 16: Threat of rivalry
  • Exhibit 17: Market condition - Five forces 2017
  • Exhibit 18: Market condition - Five forces 2022
  • Exhibit 19: Type - Market share 2017-2022 (%)
  • Exhibit 20: Comparison by type
  • Exhibit 21: Helpdesk - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 22: Helpdesk - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 23: Call center - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 24: Call center - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 25: Market opportunity by type
  • Exhibit 26: Customer landscape
  • Exhibit 27: Global - Market share by geography 2017-2022 (%)
  • Exhibit 28: Regional comparison
  • Exhibit 29: APAC - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 30: APAC - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 31: Americas - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 32: Americas - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 33: EMEA - Market size and forecast 2017-2022 ($ bn)
  • Exhibit 34: EMEA - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 35: Key leading countries
  • Exhibit 36: Market opportunity
  • Exhibit 37: Vendor landscape
  • Exhibit 38: Landscape disruption
  • Exhibit 39: Company product description
  • Exhibit 40: Vendors covered
  • Exhibit 41: Vendor classification
  • Exhibit 42: Market positioning of vendors
  • Exhibit 43: Vendor overview
  • Exhibit 44: Accenture - Business segments
  • Exhibit 45: Accenture - Organizational developments
  • Exhibit 46: Accenture - Geographic focus
  • Exhibit 47: Accenture - Segment focus
  • Exhibit 48: Vendor overview
  • Exhibit 49: Collabera - Business segments
  • Exhibit 50: Collabera - Organizational developments
  • Exhibit 51: Vendor overview
  • Exhibit 52: Genpact - Business segments
  • Exhibit 53: Genpact - Organizational developments
  • Exhibit 54: Genpact - Geographic focus
  • Exhibit 55: Genpact - Segment focus
  • Exhibit 56: Vendor overview
  • Exhibit 57: HCL Technologies - Business segments
  • Exhibit 58: HCL Technologies - Organizational developments
  • Exhibit 59: HCL Technologies - Geographic focus
  • Exhibit 60: HCL Technologies - Business segments
  • Exhibit 61: Vendor overview
  • Exhibit 62: Infosys - Business segments
  • Exhibit 63: Infosys - Organizational developments
  • Exhibit 64: Infosys - Geographic focus
  • Exhibit 65: Infosys - Segment focus
目次
Product Code: IRTNTR20431

This industry research report presents a comprehensive analysis of the technical support outsourcing market by type such as helpdesk and call center. The report also presents an analysis based on geography (the Americas, APAC, and EMEA).

Our market analysts estimate that the market will grow steadily at a CAGR of nearly 8% by 2022.

Key questions answered in the report include:

  • What will the market size and the growth rate be in 2022?
  • What are the key factors driving the global technical support outsourcing market?
  • What are the key market trends impacting the growth of the global technical support outsourcing market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in the global technical support outsourcing market?
  • What are the market opportunities and threats faced by the vendors in the global technical support outsourcing market?
  • Trending factors influencing the market shares of the Americas, APAC, and EMEA.
  • What are the key outcomes of the five forces analysis of the global technical support outsourcing market?

Table of Contents

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

PART 03: RESEARCH METHODOLOGY

PART 04: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 05: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2017
  • Market size and forecast 2017-2022

PART 06: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 07: MARKET SEGMENTATION BY TYPE

  • Segmentation by type
  • Comparison by type
  • Helpdesk - Market size and forecast 2017-2022
  • Call center - Market size and forecast 2017-2022
  • Market opportunity by type

PART 08: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 09: REGIONAL LANDSCAPE

  • Geographical segmentation
  • Regional comparison
  • APAC - Market size and forecast 2017-2022
  • Americas - Market size and forecast 2017-2022
  • EMEA - Market size and forecast 2017-2022
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 10: DECISION FRAMEWORK

PART 11: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 12: MARKET TRENDS

  • Integration with chatbots
  • Use of analytics
  • Incorporation of AI to improve customer experience

PART 13: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption
  • Competitive landscape

PART 14: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • Accenture
  • Collabera
  • Genpact
  • HCL Technologies
  • Infosys

PART 15: APPENDIX

  • List of abbreviations
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