市場調査レポート
商品コード
1378798
ハイキングギア・用品市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年予測Hiking Gear and Equipment Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028 |
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ハイキングギア・用品市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年予測 |
出版日: 2023年11月02日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 147 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のハイキングギア・用品市場規模は2022年に64億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2028年までに91億米ドルに達し、2022-2028年の成長率(CAGR)は% d6.0を示すと予測しています。
ハイキングとは、田園地帯の小道や歩道を長時間、精力的に歩くレクリエーション活動のことです。ハイキングギア・用品は、怪我、悪天候、閉鎖された登山道、野生動物、その他の緊急事態など、予期せぬ出来事から身を守るためにハイカーが携行するものです。現在では、トレッキングの期間、計画されているアクティビティ、距離、環境に応じて、さまざまな種類のギアや装備が用意されています。
急速な都市化、可処分所得の増加、健康的で冒険的なライフスタイルに対する消費者の嗜好の高まりにより、レクリエーションやスポーツ活動に参加する企業の数が大幅に増加していることは、市場成長を刺激する重要な要因の一つです。さらに、各国政府はスポーツや身体活動を含むバケーション・パッケージを支援しています。これは、アドベンチャー・ツーリズムの増加傾向と相まって、市場成長に寄与しています。これとは別に、アスレジャーのトレンドの高まり、ソーシャルメディアの影響力の増大、カタログ通販の人気の高まりが、eコマース・チャンネルを通じたハイキングギア・用品の需要をエスカレートさせています。さらに、大手企業は消費者基盤を拡大するため、さまざまなデジタル・マーケティング戦略を採用しています。また、快適性と革新的なデザインを強化した環境に優しい製品の開発にも注力しています。
The global hiking gear and equipment market size reached US$ 6.4 Billion in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 9.1 Billion by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of % d6.0uring 2022-2028.
Hiking refers to a recreational activity that involves long, vigorous walks on trails or footpaths in the countryside. Hiking gear and equipment are carried along by hikers for safeguarding themselves against unexpected events, such as injuries, bad weather, a closed trail, wild animals and other emergencies. At present, different types of gear and equipment are available depending on the duration, planned activities, distance and the environment of the trek.
Significant growth in the number of individuals participating in recreational and sports activities on account of rapid urbanization, inflating disposable incomes and the increasing consumer preferences for healthy and adventurous lifestyles represents one of the significant factors stimulating the market growth. Moreover, governments of various countries are supporting vacation packages that include sports and physical activities. This, in confluence with the increasing trend of adventure tourism, is contributing to the market growth. Apart from this, the rising trend for athleisure, the growing influence of social media and the increasing popularity of catalog shopping are escalating the demand for hiking gear and equipment through e-commerce channels. Furthermore, leading players are adopting different digital marketing strategies to expand their consumer base. They are also focusing on the development of eco-friendly product variants with enhanced comfort and innovative designs.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global hiking gear and equipment market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on product, gender and distribution channel.
Clothes
Footwear
Backpack
Equipment
Others
Men
Women
Kids
Online
Offline
North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Amer Sports Oyj, AMG Group Ltd., Black Diamond Equipment, Ltd. (Clarus Corp.), Equinox Industries Ltd., Marmot Mountain LLC (Newell Brands), Montbell Co. Ltd., Mountain Hardwear (Columbia Sportswear), Sierra Designs, Tatonka GmbH and VF Corporation.