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市場調査レポート
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960428

航空サイバーセキュリティ市場:世界の業界動向、シェア、規模、成長、機会、予測(2020年~2025年)

Aviation Cyber Security Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2020-2025

出版日: | 発行: IMARC Services Private Limited | ページ情報: 英文 106 Pages | 納期: 2-3営業日

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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=105.84円
航空サイバーセキュリティ市場:世界の業界動向、シェア、規模、成長、機会、予測(2020年~2025年)
出版日: 2020年09月03日
発行: IMARC Services Private Limited
ページ情報: 英文 106 Pages
納期: 2-3営業日
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概要

世界の航空サイバーセキュリティの市場規模は、2014~2019年の間に約10%のCAGRで拡大しました。航空業界は、地上業務およびフライト業務を遂行するためにインターネット接続システムに大きく依存しています。これにより、航空企業が将来の混乱やサービス、評判、財務状況への様々な危害に対抗するために考慮すべき新しい課題が増えています。現在、サイバー脆弱性の管理は、機内のエンターテインメントおよび接続システム、客室乗務員用のデバイス、デジタル対応の地上および機内システム、電子フライトバッグ、貨物の取り扱いと輸送、レガシーシステムとデータリンク、航空管制システムへの攻撃を防ぐための主要な関心事の1つです。その結果、世界中で航空サイバーセキュリティシステムの需要が高まっています。

航空サイバーセキュリティ市場は、乗客数の増加とサイバー攻撃の増加に伴い、成長を続けています。これとは別に、高度な技術ソリューションを備えた航空機インフラのアップグレードも市場の成長に貢献しています。さらに、いくつかの国の統治機関は航空機システムのサイバー規制フレームワークを策定しています。この傾向は、サイバーセキュリティシステムを強化するための研究開発 (R&D)プロジェクトへの投資の増加とともに、今後数年間の市場の成長を後押しすると予測されます。

しかし、コロナウイルス(COVID-19)の発生により、各国政府は、パンデミックの蔓延を防ぐための予防策として、ロックダウンと旅行制限を課しています。その結果、航空サービスが突然停止し、市場の成長に悪影響を及ぼしています。正常な状態に回復すれば、市場は成長すると予想されます。今後の見通しとして、航空サイバーセキュリティ市場は、今後5年間で大きく成長すると予測されています。

当レポートでは、航空サイバーセキュリティ市場について調査し、市場の概要とともに、ソリューションタイプ別、デプロイタイプ別、用途別、地域別の動向、および市場に参入する企業のプロファイルなどを提供しています。

目次

第1章 序文

第2章 範囲と調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 イントロダクション

第5章 世界の航空サイバーセキュリティ市場

  • 市場概要
  • 市場パフォーマンス
  • COVID-19の影響

第6章 ソリューションタイプ別市場の内訳

  • 脅威インテリジェンスと対応
  • アイデンティティおよびアクセス管理
  • データ損失防止
  • セキュリティと脆弱性管理
  • マネッジドセキュリティ
  • その他

第7章 デプロイタイプ別市場の内訳

  • クラウドベース
  • オンプレミス

第8章 用途別市場の内訳

  • 航空業務管理
  • 航空貨物管理
  • 空港管理
  • 航空管制管理

第9章 地域別市場の内訳

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • オーストラリア
    • インドネシア
    • その他
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン
    • ロシア
    • その他
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他
  • 中東とアフリカ
    • 国別の市場内訳

第10章 SWOT分析

第11章 バリューチェーン分析

第12章 ポーターのファイブフォース分析

第13章 価格分析

第14章 競合情勢

  • 市場構造
  • キープレイヤー
  • キープレイヤーのプロファイル
    • Airbus SE
    • BAE Systems Plc
    • Booz Allen Hamilton Holding
    • Cisco Systems Inc.
    • Fortinet Inc.
    • General Dynamics Corporation
    • Honeywell International Inc.
    • International Business Machines Corporation
    • Lockheed Martin Corporation
    • Palo Alto Networks Inc.
    • SITA N.V.
    • Thales Group
    • Unisys Corporation
目次
Product Code: SR1019L73_Report

The global aviation cyber security market grew at a CAGR of around 10% during 2014-2019. The aviation industry significantly relies on internet-connected systems for performing ground and flight operations. This has increased the number of new challenges that airline companies take into consideration for resisting future disruptions and any harm to their services, reputation and financial health. At present, managing cyber vulnerabilities is one of their prime concerns to prevent attacks on in-flight entertainment and connectivity systems, cabin crew devices, E-enabled ground and onboard systems, electronic flight bags, cargo handling and shipping, legacy systems and data links, and air traffic management systems. Consequently, there is a rise in the demand for aviation cyber security systems across the globe.

The aviation cyber security market has been experiencing growth on account of the rising passenger traffic and increasing instances of cyberattacks. Apart from this, the upgradation of aircraft infrastructure with advanced technological solutions have also contributed to the market growth. Moreover, the governing agencies of several countries are developing a cyber regulatory framework for aircraft systems. This trend, along with increasing investments in research and development (R&D) projects to strengthen the cyber security systems, is expected to bolster the market growth in the coming years. However, due to the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), governments of numerous countries have imposed lockdowns and travel restrictions as a preventive measure to contain the spread of the pandemic. As a result, airline services have come to a sudden halt, which has negatively impacted the growth of the market. The market is anticipated to grow once normalcy is regained. Looking forward, IMARC Group expects the global aviation cyber security market to exhibit strong growth during the next five years.

Breakup by Solution Type:

  • Threat Intelligence and Response
  • Identity and Access Management
  • Data Loss Prevention
  • Security and Vulnerability Management
  • Managed Security
  • Others

Breakup by Deployment Type:

  • Cloud-Based
  • On-Premises

Breakup by Application:

  • Airline Management
  • Air Cargo Management
  • Airport Management
  • Air Traffic Control Management

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

  • The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Airbus SE, BAE Systems Plc, Booz Allen Hamilton Holding, Cisco Systems Inc., Fortinet Inc., General Dynamics Corporation, Honeywell International Inc., International Business Machines Corporation, Lockheed Martin Corporation, Palo Alto Networks Inc., SITA N.V., Thales Group and Unisys Corporation.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global aviation cyber security market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global aviation cyber security market?
  • What are the key regional markets?
  • What is the breakup of the market based on the solution type?
  • What is the breakup of the market based on the deployment type?
  • What is the breakup of the market based on the application?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global aviation cyber security market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Aviation Cyber Security Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Solution Type

  • 6.1 Threat Intelligence and Response
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Identity and Access Management
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Data Loss Prevention
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Security and Vulnerability Management
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast
  • 6.5 Managed Security
    • 6.5.1 Market Trends
    • 6.5.2 Market Forecast
  • 6.6 Others
    • 6.6.1 Market Trends
    • 6.6.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Deployment Type

  • 7.1 Cloud-Based
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 On-Premises
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Application

  • 8.1 Airline Management
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Air Cargo Management
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Airport Management
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Air Traffic Control Management
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Airbus SE
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
      • 14.3.1.3 Financials
      • 14.3.1.4 SWOT Analysis
    • 14.3.2 BAE Systems Plc
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
      • 14.3.2.3 Financials
      • 14.3.2.4 SWOT Analysis
    • 14.3.3 Booz Allen Hamilton Holding
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
      • 14.3.3.3 Financials
      • 14.3.3.4 SWOT Analysis
    • 14.3.4 Cisco Systems Inc.
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
      • 14.3.4.3 Financials
      • 14.3.4.4 SWOT Analysis
    • 14.3.5 Fortinet Inc.
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
      • 14.3.5.3 Financials
      • 14.3.5.4 SWOT Analysis
    • 14.3.6 General Dynamics Corporation
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
      • 14.3.6.3 Financials
      • 14.3.6.4 SWOT Analysis
    • 14.3.7 Honeywell International Inc.
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
      • 14.3.7.3 Financials
      • 14.3.7.4 SWOT Analysis
    • 14.3.8 International Business Machines Corporation
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
      • 14.3.8.3 Financials
      • 14.3.8.4 SWOT Analysis
    • 14.3.9 Lockheed Martin Corporation
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
      • 14.3.9.3 Financials
      • 14.3.9.4 SWOT Analysis
    • 14.3.10 Palo Alto Networks Inc.
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
      • 14.3.10.3 Financials
    • 14.3.11 SITA N.V.
      • 14.3.11.1 Company Overview
      • 14.3.11.2 Product Portfolio
      • 14.3.11.3 Financials
    • 14.3.12 Thales Group
      • 14.3.12.1 Company Overview
      • 14.3.12.2 Product Portfolio
      • 14.3.12.3 Financials
      • 14.3.12.4 SWOT Analysis
    • 14.3.13 Unisys Corporation
      • 14.3.13.1 Company Overview
      • 14.3.13.2 Product Portfolio
      • 14.3.13.3 Financials
      • 14.3.13.4 SWOT Analysis
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