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市場調査レポート
商品コード
1722741
サッカー用スポーツウェア市場レポート:タイプ別、流通チャネル別、エンドユーザー別、地域別、2025年~2033年Football Sportswear Market Report by Type (Footwear, Apparel, and Others), Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Brand Outlets, E-Commerce, and Others), End User (Men, Women, Children), and Region 2025-2033 |
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カスタマイズ可能
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サッカー用スポーツウェア市場レポート:タイプ別、流通チャネル別、エンドユーザー別、地域別、2025年~2033年 |
出版日: 2025年05月01日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 143 Pages
納期: 2~3営業日
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サッカー用スポーツウェアの世界市場規模は2024年に908億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、2033年には1,376億米ドルに達し、2025年から2033年にかけて4.49%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。同市場は、技術の進歩、パーソナライズされた優れた性能の製品を求める消費者ニーズの高まり、持続可能な素材へのシフトによって推進されています。eコマースの普及と相まって、著名ブランドの支配が、規制や競合の課題における成長機会を促進しています。
サッカーは身体的な動きが多いチームスポーツであり、世界で最も人気のあるスポーツの一つです。サッカー用スポーツウェアは、プレーヤーの身体的な動きと快適性を高める、特別にデザインされたスポーツウェア製品を指します。スポーツウェアには、ジャージ、パンツ、ショーツ、ソックス、シューズなど、アスリートがトレーニングやプレーの目的で使用する様々な製品が含まれます。これらのスポーツウェア製品の製造に使用される最も一般的な生地には、ポリエステル、キャラコ、マイクロファイバー、スパンデックスなどがあります。適切なウェアを着用することは、選手が極端な気象条件から保護されることを保証する鍵です。さらに、血液循環を促進し、怪我を防ぐ効果もあります。また、これらのスポーツウェアは吸汗性と通気性を備えているため、長時間にわたって高い敏捷性を発揮することができます。
世界市場は主に、フィットネスやスポーツ活動に参加する個人の増加によって牽引されています。これは、サッカー人気の継続的な高まりと、サッカー関連イベントへの若年層の参加が増加していることに起因しています。これに伴い、オンラインやオフラインの組織化された小売チャネルを通じて製品を簡単に入手できるようになったことが、市場成長に弾みをつけています。また、これらの製品がジム用ウェアとして採用されていることも、世界中で製品の普及につながっています。これとは別に、キャリアの選択肢としてスポーツを嗜好する傾向が広まっていることや、世界中で女性サッカー選手が増加していることも、市場に明るい見通しをもたらしています。市場にプラスの影響を与えているその他の要因としては、スポーツやレクリエーション活動に対する消費者支出の増加、継続的な製品革新、健康志向の高い人々の間でのフィットネスアプリの利用増加、主要企業による広範な研究開発(R&D)活動などが挙げられます。
The global football sportswear market size reached USD 90.8 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 137.6 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.49% during 2025-2033. The market is propelled by advancements in technology, escalating consumer demand for personalized and superior-performance products, and shift towards sustainable materials. Domination of prominent brands, coupled with e-commerce proliferation, facilitates growth opportunities during regulatory and competitive challenges.
Football is a team sport that involves a lot of physical movements and is one of the most popular sports in the world. Football sportswear refers to specially designed sportswear products that offer enhanced physical movement and comfort to the players. They include a wide range of products, consisting of jerseys, pants, shorts, socks, and shoes, that are utilized by athletes for training and playing purposes. The most common fabrics that are used in manufacturing these sportswear products include polyester, calico, microfiber and spandex. Wearing the correct apparel is the key to ensuring that the players are protected from extreme weather conditions. Additionally, they aid in enhancing blood circulation and preventing injuries. These sportswear also offer sweat-wicking and breathability, thereby resulting in greater agility for an extended period.
The global market is primarily driven by the growing involvement of individuals in fitness and sports activities. This can be attributed to the continually escalating popularity of football and the augmenting participation of young adults in football-related events. In line with this, the easy availability of the products via online and offline organized retail channels is providing an impetus to the market growth. The adoption of these products as gym wear is also leading to a higher product uptake across the globe. Apart from this, the widespread preference for sports as a career option, along with the increasing number of female football athletes across the globe, is further creating a positive outlook for the market. Some of the other factors that are positively impacting the market include the increased consumer spending on sports and recreational activities, continual product innovations, the rising usage of fitness apps among the health-conscious individuals, and extensive research and development (R&D) activities conducted by key players.
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Adidas AG, Amer Sports Oyj (Anta Sports Products Limited), Asics, New Balance Inc., Nike Inc., Puma SE, Under Armour Inc., Vintage Football Shirts and Xtep International Holdings Limited.