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市場調査レポート
商品コード
1561646
トニックウォーター市場レポート:フレーバー、包装形態、流通チャネル、地域別、2024年~2032年Tonic Water Market Report by Flavor (Plain Tonic Water, Flavored Tonic Water), Packaging Form (Bottles, Cans), Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Online Stores, and Others), and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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トニックウォーター市場レポート:フレーバー、包装形態、流通チャネル、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年09月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 137 Pages
納期: 2~3営業日
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トニックウォーター市場の世界市場規模は2023年に8億5,480万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに14億5,790万米ドルに達し、2024年から2032年の間に5.9%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
トニックウォーターは別名インディアン・トニックウォーターとも呼ばれ、もともとはマラリアの予防飲料として飲まれていた炭酸飲料です。キナノキの樹皮に由来し、口当たりを良くするためにキニーネを少量含んでいます。ジンやさまざまなカクテルと一緒に飲まれたり、蛍光色にするために多くのゼリー・ショットのレシピに含まれています。若年人口の増加と社交的な傾向の高まりに伴い、アルコール飲料を提供するバー、パブ、醸造所が増加しています。これが、世界中でトニックウォーターの需要を牽引しています。
カクテルのトレンドの復活は、世界のトニックウォーターの利用にプラスの影響を与えている主な要因の1つです。これに加え、消費者はプレミアムスピリッツを好むようになり、その結果、独特の個性を提供する革新的な製品に出費を惜しまないようになっています。そのため、いくつかの市場プレーヤーは、フレーバーを加えたユニークな製品バリエーションのイントロダクション注力しています。また、健康志向の消費者の嗜好に合うよう、糖分を抑えたダイエット・トニック・ウォーターも発売しています。これとは別に、コロナウイルス感染症(COVID-19)の発生を理由に、多くの国で閉鎖措置が実施され、社会的距離を置く措置が採用されたため、トニックウォーターのオンライン販売が増加しています。また、インターネットの普及やスマートフォンの売れ行きが伸びていることから、eコマース分野で事業を拡大するハイパーマーケットやスーパーマーケット、コンビニエンスストア大手が増えていることも背景にあります。さらに、所得水準の上昇、中間層人口の増加、急速な都市化といった社会経済的要因も、市場の成長を強化しています。
The global tonic water market size reached US$ 854.8 Million in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,457.9 Million by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.9% during 2024-2032.
Tonic water, also known as Indian tonic water, is a carbonated beverage originally consumed as a prophylactic drink against malaria. It is derived from the bark of the cinchona tree and contains low amounts of quinine to increase its palatability. It is served with gin and different cocktails and included in numerous jello shot recipes to make the shot fluorescent. With the rising young population and the growing socializing trend, there is a rise in bars, pubs and breweries that serve alcoholic beverages. This is driving the demand for tonic water across the globe.
The resurgence of the cocktail trend represents one of the key factors positively influencing the utilization of tonic water worldwide. In addition to this, consumers have developed a taste for premium spirits and are consequently willing to spend on innovative products that offer a distinct character. Therefore, several market players are focusing on the introduction of unique product variants with added flavors. They are also launching diet tonic water with less sugar content to suit the taste and preferences of health-conscious consumers. Apart from this, there is a rise in the sales of tonic water online on account of the implementation of lockdown in numerous countries and the adoption of social distancing measures on account of the outbreak of coronavirus disease (COVID-19). It can also be accredited to the increasing number of hypermarkets, supermarkets, and convenience stores giants that have expanded their business in the e-commerce sector due to the increasing penetration of the internet and boosting sales of smartphones. Furthermore, socioeconomic factors like inflating income levels, rising middle-class population and rapid urbanization are also strengthening the growth of the market.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global tonic water market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on flavor, packaging form and distribution channel.
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Bradley's Tonic Co., East Imperial Beverage Corporation, El Guapo Bitters, Fentimans Ltd, Fevertree Drinks plc, Franklin & Sons Ltd, Keurig Dr Pepper Inc., Q Tonic LLC, The Coca-Cola Company, The London Essence Company, White Rock Products Corporation and Zevia.