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市場調査レポート
商品コード
1541350
歯のホワイトニング製品市場レポート:製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域別、2024~2032年Teeth Whitening Products Market Report by Product, Type (Bleaching Agents, Non-Bleaching Agents ), End User, Distribution Channel, and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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歯のホワイトニング製品市場レポート:製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域別、2024~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 142 Pages
納期: 2~3営業日
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世界の歯のホワイトニング製品市場規模は2023年に57億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに83億米ドルに達し、2024~2032年の間に4.1%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
歯のホワイトニング製品とは、歯の自然な色合いを取り戻すため、または歯のエナメル質を白くするために使用される様々な化学製品を指します。表面ホワイトニング剤、歯磨き粉、ストリップ、ジェル、リンス、塗るフィルム、歯科用スケーラー、チューインガム、ホワイトニングキットなどは、最も一般的に使用される歯のホワイトニング製品の一部です。これらは通常、塩素と漂白剤を使用して製造され、歯の色を変えるために化学的または物理的に表面の汚れを除去するのに役立ちます。また、永久的に歯を変色させたり、傷つけたりするタバコ、カフェイン、その他の汚染物質の痕跡を除去するのにも効果的です。
大衆の間で口腔衛生に関する意識が高まっていることは、市場の成長を促進する重要な要因の一つです。茶、コーヒー、タバコ、アルコール飲料の消費量の増加に伴い、世界中の消費者が歯の変色やその他の歯に関連する問題を経験する機会が増えています。このことが、セルフグルーミングや全体的な美観を維持するための審美歯科や歯のホワイトニング製品に対する需要を押し上げています。さらに、即効性のある天然材料やハーブを使った製品の開発など、様々な製品革新が他の成長促進要因として作用しています。これらの製品は、粗い研磨剤で構成されておらず、治療上の利点を持つ歯への長期的影響はごくわずかです。これに伴い、製品メーカーによる積極的なプロモーション活動や、急増するeコマース小売チャネルを通じて簡単に製品を入手できることも市場成長に寄与しています。消費者の支出能力の上昇とともに、市販(OTC)歯のホワイトニング製品の便利な利用可能性を含む他の要因は、市場をさらに促進すると予想されます。
The global teeth whitening products market size reached US$ 5.7 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 8.3 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.1% during 2024-2032.
Teeth whitening products refer to various chemical products used for restoring the natural shade of the teeth or whiten the tooth enamel. Surface whiteners, toothpastes, strips, gels, rinses, paint-on films, dental scalers, chewing gums, and whitening kits are some of the most commonly used teeth whitening products. They are usually manufactured using chlorine and bleaches and assist in removing the surface stains chemically or physically to change the color of the teeth. They are also effective in removing the traces of tobacco, caffeine and other contaminants that permanently discolor or damage the teeth.
The rising consciousness regarding oral hygiene among the masses represents one of the key factors driving the growth of the market. With the rising consumption of tea, coffee, tobacco and alcoholic beverages, consumers across the globe are increasingly experiencing discoloration of teeth and other tooth-related problems. This has driven the demand for cosmetic dentistry and teeth whitening products for self-grooming and maintaining the overall aesthetics. Additionally, various product innovations, such as the development of natural and herbal variants with instant results, are acting as other growth-inducing factors. These products do not consist of coarse abrasives and have negligible long-term effects on the teeth with therapeutic benefits. In line with this, aggressive promotional activities by product manufacturers and the easy product availability through proliferating e-commerce retail channels are also contributing to the market growth. Other factors, including the convenient availability of over the counter (OTC) teeth whitening products, along with rising expenditure capacities of the consumers, are anticipated to drive the market further.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global teeth whitening products market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on product, type, end user and distribution channel.
Whitening Toothpaste
Whitening Strips and Gels
Whitening Rinses
Others
Bleaching Agents
Non-Bleaching Agents (Surface Cleaners)
Dentists
Home Users
Online
Offline
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Church & Dwight Co. Inc., Colgate-Palmolive Company, Den-Mat Holdings LLC, Dr. Fresh LLC (High Ridge Brands Co.), GlaxoSmithKline Plc, Henkel AG & Co. KGaA, Johnson & Johnson, Procter & Gamble Company, Unilever Plc and W&H (UK) Ltd.