市場調査レポート
商品コード
1521278
サッカー用スポーツウェア市場レポート:タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、地域別、2024年~2032年Football Sportswear Market Report by Type (Footwear, Apparel, and Others), Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Brand Outlets, E-Commerce, and Others), End User (Men, Women, Children), and Region 2024-2032 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
サッカー用スポーツウェア市場レポート:タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年07月01日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 144 Pages
納期: 2~3営業日
|
世界のサッカー用スポーツウェアの市場規模は2023年に867億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、2024年から2032年にかけて4.7%の成長率(CAGR)を示し、2032年には1,325億米ドルに達すると予測しています。
サッカーは、身体的な動きが多いチームスポーツであり、世界で最も人気のあるスポーツの1つです。サッカー用スポーツウェアとは、プレーヤーの身体的な動きと快適性を高めるために特別にデザインされたスポーツウェア製品のことです。ジャージ、パンツ、ショーツ、ソックス、シューズなど様々な製品があり、アスリートがトレーニングやプレーの目的で使用します。これらのスポーツウェア製品の製造に使用される最も一般的な生地には、ポリエステル、キャラコ、マイクロファイバー、スパンデックスなどがあります。適切なウェアを着用することは、選手が極端な気象条件から保護されることを保証する鍵です。さらに、血液循環を促進し、怪我を防ぐ効果もあります。また、これらのスポーツウェアは吸汗性と通気性を備えているため、長時間にわたって高い俊敏性を発揮します。
世界市場は主に、フィットネスやスポーツ活動に参加する個人の増加によって牽引されています。これは、サッカー人気の継続的な高まりと、サッカー関連イベントへの若年層の参加が増加していることに起因しています。これに伴い、オンラインやオフラインの組織化された小売チャネルを通じて製品を簡単に入手できるようになったことが、市場成長に弾みをつけています。また、これらの製品がジム用ウェアとして採用されていることも、世界中で製品の普及につながっています。これとは別に、キャリアの選択肢としてスポーツへの嗜好が広まっていることや、世界中で女性サッカー選手の数が増加していることも、市場に明るい見通しをもたらしています。市場にプラスの影響を与えているその他の要因としては、スポーツやレクリエーション活動に対する消費支出の増加、継続的な製品革新、健康志向の高い人々の間でのフィットネスアプリの利用増加、主要企業による広範な研究開発(R&D)活動などが挙げられます。
The global football sportswear market size reached US$ 86.7 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 132.5 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.7% during 2024-2032.
Football is a team sport that involves a lot of physical movements and is one of the most popular sports in the world. Football sportswear refers to specially designed sportswear products that offer enhanced physical movement and comfort to the players. They include a wide range of products, consisting of jerseys, pants, shorts, socks, and shoes, that are utilized by athletes for training and playing purposes. The most common fabrics that are used in manufacturing these sportswear products include polyester, calico, microfiber and spandex. Wearing the correct apparel is the key to ensuring that the players are protected from extreme weather conditions. Additionally, they aid in enhancing blood circulation and preventing injuries. These sportswear also offer sweat-wicking and breathability, thereby resulting in greater agility for an extended period.
The global market is primarily driven by the growing involvement of individuals in fitness and sports activities. This can be attributed to the continually escalating popularity of football and the augmenting participation of young adults in football-related events. In line with this, the easy availability of the products via online and offline organized retail channels is providing an impetus to the market growth. The adoption of these products as gym wear is also leading to a higher product uptake across the globe. Apart from this, the widespread preference for sports as a career option, along with the increasing number of female football athletes across the globe, is further creating a positive outlook for the market. Some of the other factors that are positively impacting the market include the increased consumer spending on sports and recreational activities, continual product innovations, the rising usage of fitness apps among the health-conscious individuals, and extensive research and development (R&D) activities conducted by key players.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global football sportswear market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on type, distribution channel and end user.
Footwear
Apparel
Others
Supermarkets and Hypermarkets
Brand Outlets
E-Commerce
Others
Men
Women
Children
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Adidas AG, Amer Sports Oyj (Anta Sports Products Limited), Asics, New Balance Inc., Nike Inc., Puma SE, Under Armour Inc., Vintage Football Shirts and Xtep International Holdings Limited.