市場調査レポート
商品コード
1347568
ディーゼルコモンレール式噴射システム市場:世界の産業動向、シェア、市場規模、成長、機会、2023-2028年予測Diesel Common Rail Injection System Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028 |
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ディーゼルコモンレール式噴射システム市場:世界の産業動向、シェア、市場規模、成長、機会、2023-2028年予測 |
出版日: 2023年09月04日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 149 Pages
納期: 2~3営業日
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ディーゼルコモンレール式噴射システムの世界市場規模は、2022年に35億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場が2023年から2028年の間に3.41%の成長率(CAGR)を示し、2028年までに43億米ドルに達すると予測しています。
コモンレールとは、最新のディーゼルエンジンで使用されている直接燃料噴射システムのことです。圧力を維持するための燃料ポンプと、燃料噴射のタイミングと量を制御するための燃料インジェクタに依存しています。燃料噴射の霧化または燃料噴霧は、プログラマブル制御モジュールを使用して電子的に制御され、出力、燃料消費量、排出ガス制御を改善するための柔軟性を提供しながら、任意の圧力で複数の噴射を可能にします。
ディーゼルエンジンは燃費が良く、寿命が長いため、現在世界中で需要が増加しています。これは、個人または企業の利益を増加させるために、商品や乗客を輸送するための商用車の利用の増加とともに、市場を促進する重要な要因の一つを表しています。さらに、主な市場参入企業は、強化された噴射技術を導入するために研究開発(R&D)活動に幅広く投資しています。これは、ディーゼルの低価格化によりガソリン車よりもディーゼル車の需要が高まっていることと相まって、市場の成長を後押ししています。これに加えて、いくつかの国の政府は、温室効果ガスの排出を防止するために厳しい規制を実施しています。これに伴い、二酸化窒素(NO2)の排出を削減するためにディーゼルコモンレール式噴射システムの採用が増加しており、業界の投資家に有利な成長機会を提供しています。これとは別に、低速でより大きな回転数(RPM)でも高いトルクを達成するために、大型建設機械におけるディーゼルエンジンの用途が拡大しており、建設業界におけるディーゼルコモンレール式噴射システムの採用を促進すると予測されています。
The global diesel common rail injection system market size reached US$ 3.5 Billion in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.3 Billion by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 3.41% during 2023-2028.
Common rail refers to a direct fuel injection system used in modern diesel engines. It relies on a fuel pump to maintain pressure and fuel injectors to control the timing and amount of fuel injected. It ensures that the fuel injection atomization or fuel spray is regulated electronically using a programmable control module, which allows multiple injections at any pressure while providing a level of flexibility for better power, fuel consumption, and emission control.
There is currently a rise in the demand for diesel engines across the globe due to their better fuel economy and longer shelf life. This, along with the growing utilization of commercial vehicles to transport goods and passengers for increasing profit of an individual or business, represents one of the key factors driving the market. Moreover, key market players are extensively investing in research and development (R&D) activities to introduce enhanced injection technologies. This, coupled with the rising demand for diesel vehicles compared to petrol vehicles due to the lower prices of diesel, is propelling the growth of the market. Besides this, governments of several countries are implementing stringent regulations to prevent greenhouse gas emissions. In line with this, the increasing employment of diesel common rail injection systems to reduce the emissions of nitrogen dioxide (NO2) is offering lucrative growth opportunities to industry investors. Apart from this, the growing applications of diesel engines in the heavy construction equipment to achieve a higher torque even at lower speeds and greater revolutions per minute (RPM) is projected to catalyze the employment of diesel common rail injection systems in the construction industry.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global diesel common rail injection system market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on vehicle type, fuel injector type, engine and sales channel.
Passenger Cars
Light Commercial Vehicles
Heavy Commercial Vehicles
Solenoid Injector
Piezoelectric Injector
Old Diesel Engine
CRDI Engine
OEMs
Aftermarket
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being BorgWarner Inc., Continental AG, Cummins Inc., Dell'Orto S.p.A., DENSO Corporation, Eaton Corporation PLC, Ganser CRS AG, HYUNDAI KEFICO Corporation (Hyundai Motor Company), Magneti Marelli S.p.A. and Robert Bosch GmbH.